Veškerá důvěra k Warhorse Studios v čele s Danem Vávrou je dávno pryč. Jsou to chroničtí kecálci, co jenom slibují, ale ale skutek utek!
Vydání hry v nedohlednu, ale oni si stejně nemůžou odpustit, aby nenaslibovali další díl. Že jim není hanba.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Veškerá důvěra k Warhorse
Psycho Mantis https://cdr.cz/profil/psycho-mantis
6. 12. 2016 - 15:09https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuseVeškerá důvěra k Warhorse Studios v čele s Danem Vávrou je dávno pryč. Jsou to chroničtí kecálci, co jenom slibují, ale ale skutek utek!
Vydání hry v nedohlednu, ale oni si stejně nemůžou odpustit, aby nenaslibovali další díl. Že jim není hanba.https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuse#comment-957825
+
Ono to tak jednoduché není, dřív stačilo založit vývojářské studio ve třech lidech, mít aspoň základaní kapitál, vydat dobrou hru, vydělat, posílit tým a neustále se vyvýjet. Vávra začal stejně, ale není rok 1984, navíc si vybral těžkou cestu, kdy se ve hře snaží o co největší reál.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ono to tak jednoduché není,
He3lix https://cdr.cz/profil/jan-vlasak
7. 12. 2016 - 06:39https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuseOno to tak jednoduché není, dřív stačilo založit vývojářské studio ve třech lidech, mít aspoň základaní kapitál, vydat dobrou hru, vydělat, posílit tým a neustále se vyvýjet. Vávra začal stejně, ale není rok 1984, navíc si vybral těžkou cestu, kdy se ve hře snaží o co největší reál.https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuse#comment-958002
+
Ono to jednoduche je - dokazi to totiz vsichni ostatni vyvojari krome pana Vavry. Jakto ze Zaklinac 3 dokaze vyjit vcas? V cem jsou Vavrovy hry tak uzasne, ze vyvoj trva 6 let (Mafie II) a nakonec spousta toho co bylo slibeno ve hre neni? Neverim tomu, ze jeho vyvojovy tym je mene schopny nez jakekoliv jine studio, spise naopak.
Krome Mafie II me napada dalsi podobny projekt - Daikatana. Bude to hotove az to bude hotove, kdy to bvyslo a jak to dopadlo vime.
Kdybych ja si objednal software a dostal ho o dva roky pozdeji, tak vyvojari plati jeste me odskodne, a ne ja jim za software. Uz jednou je musel zachranovat miliardar Bakala, otazka je, jestli to udela znovu. Warhorse se dostava do situace, kdy tu hru uz zkratka bude muset vydat a to v jakemkoliv stavu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ono to jednoduche je - dokazi
petr22 https://cdr.cz/profil/petr22
7. 12. 2016 - 08:08https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuseOno to jednoduche je - dokazi to totiz vsichni ostatni vyvojari krome pana Vavry. Jakto ze Zaklinac 3 dokaze vyjit vcas? V cem jsou Vavrovy hry tak uzasne, ze vyvoj trva 6 let (Mafie II) a nakonec spousta toho co bylo slibeno ve hre neni? Neverim tomu, ze jeho vyvojovy tym je mene schopny nez jakekoliv jine studio, spise naopak.
Krome Mafie II me napada dalsi podobny projekt - Daikatana. Bude to hotove az to bude hotove, kdy to bvyslo a jak to dopadlo vime.
Kdybych ja si objednal software a dostal ho o dva roky pozdeji, tak vyvojari plati jeste me odskodne, a ne ja jim za software. Uz jednou je musel zachranovat miliardar Bakala, otazka je, jestli to udela znovu. Warhorse se dostava do situace, kdy tu hru uz zkratka bude muset vydat a to v jakemkoliv stavu. https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuse#comment-958017
+
A pozice "Dan Vávra - designer" pro Mafia 2 je jako nic??
Sice pan Vávra po vydání Mafia 2 (a zjištění, že je to zklamání) začal tvrdit, že na tom vlastně až tak nedělal, ale je to jenom další důkaz jeho ukecanosti a faktu, že si nevidí do vlastní huby... Ještě nějaké 2 roky před vydáním hry (rok před vydáním hry upustil Illusion Softworks) chrlil samá superlativa "S týmem na tom děláme a bude to skvělé!"
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
A pozice "Dan Vávra -
Psycho Mantis https://cdr.cz/profil/psycho-mantis
7. 12. 2016 - 20:28https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuseA pozice "Dan Vávra - designer" pro Mafia 2 je jako nic??
Sice pan Vávra po vydání Mafia 2 (a zjištění, že je to zklamání) začal tvrdit, že na tom vlastně až tak nedělal, ale je to jenom další důkaz jeho ukecanosti a faktu, že si nevidí do vlastní huby... Ještě nějaké 2 roky před vydáním hry (rok před vydáním hry upustil Illusion Softworks) chrlil samá superlativa "S týmem na tom děláme a bude to skvělé!"https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuse#comment-958266
+
Jo na zacatku napsal scenar... a v dobe vydani uz v ty firme davno nebyl, takze asi tezko moh nejak ovlivnit co vyslo.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Jo na zacatku napsal scenar..
PPK https://cdr.cz/profil/ppk
7. 12. 2016 - 21:18https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuseJo na zacatku napsal scenar... a v dobe vydani uz v ty firme davno nebyl, takze asi tezko moh nejak ovlivnit co vyslo.https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuse#comment-958284
+
Firmu opustil necelý rok před vydáním a vývoj hry trval 6 let... to se vám 5 let zdá málo??
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Firmu opustil necelý rok před
Psycho Mantis https://cdr.cz/profil/psycho-mantis
8. 12. 2016 - 00:05https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuseFirmu opustil necelý rok před vydáním a vývoj hry trval 6 let... to se vám 5 let zdá málo??https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuse#comment-958293
+
Otázka je, co všechno mohl ovlivnit. Ve výsledku nakonec rozhoduje vedení a markeťáci.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Otázka je, co všechno mohl
Mastafa https://cdr.cz/profil/aminux
8. 12. 2016 - 19:55https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuseOtázka je, co všechno mohl ovlivnit. Ve výsledku nakonec rozhoduje vedení a markeťáci. https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuse#comment-958656
+
Asi tak , napsal jsem scénář a ve výsledku několik momentů v Mafii 2 nemůže zapřít mého uměleckého génia . To že události byly poslepovány jinak , než jsem plánoval i rozdělení původního obsahu na těch pár DLC není moje práce ale dílo kreativního manažera z UK , díky kterému hra dostala pevný rámec a vyšla v stanoveném termínu i bez zásadního WC DLC .
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Asi tak , napsal jsem scénář
Xspy https://cdr.cz/profil/xspy
15. 4. 2017 - 08:35https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuseAsi tak , napsal jsem scénář a ve výsledku několik momentů v Mafii 2 nemůže zapřít mého uměleckého génia . To že události byly poslepovány jinak , než jsem plánoval i rozdělení původního obsahu na těch pár DLC není moje práce ale dílo kreativního manažera z UK , díky kterému hra dostala pevný rámec a vyšla v stanoveném termínu i bez zásadního WC DLC .https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuse#comment-1016753
+
jo jo kecy kecy.
A dam radu vyvojarom. Na grafike mi nezalezi. Minate na to obrovske prostriedky zbytocne. Uzivam si hry z r. 2005 a s grafikou som spokojny...
Keby ste sa tolko nesrali s pozlatkom uz to mohlo byt vonku.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
jo jo kecy kecy.
Ano Ano https://cdr.cz/profil/rengo
6. 12. 2016 - 15:33https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskusejo jo kecy kecy.
A dam radu vyvojarom. Na grafike mi nezalezi. Minate na to obrovske prostriedky zbytocne. Uzivam si hry z r. 2005 a s grafikou som spokojny...
Keby ste sa tolko nesrali s pozlatkom uz to mohlo byt vonku.https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuse#comment-957840
+
To vime uz od Mafie II. Bohuzel to stale nevi pan Vavra. Snad nezacnou hru predelavat zase do noveho enginu, jak se to stalo u dalsich her kde se cekalo roky na vydani.
Hraci chteji hru ktera ma vybornou hratelnost, ne nejlepsi grafiku na svete bez obsahu.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
To vime uz od Mafie II.
petr22 https://cdr.cz/profil/petr22
7. 12. 2016 - 08:10https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuseTo vime uz od Mafie II. Bohuzel to stale nevi pan Vavra. Snad nezacnou hru predelavat zase do noveho enginu, jak se to stalo u dalsich her kde se cekalo roky na vydani.
Hraci chteji hru ktera ma vybornou hratelnost, ne nejlepsi grafiku na svete bez obsahu.https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuse#comment-958014
+
Unikají vám souvislosti . Na grafice záleží , protože Nvidia a AMD vývojáře podporují a musí mít prodeje . To že se spokojíte s dekádu let starou grafikou neuspokojí naše akcionáře a taky by znamenalo upravit výrobní kapacity a kdo by pak mohl za ty dělníky ,kteří by neměli co jíst jen kvůli tomu , že vám stačí grafika co tu už byla ?
Grafika je to co táhne PC herní průmysl , herní principy nejsou sofistikovanější , AI stagnuje , inteligence i věk hráčů klesá ...Tak na čem jiném než grafice chcete založit boom PC hraní ?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Unikají vám souvislosti . Na
Xspy https://cdr.cz/profil/xspy
15. 4. 2017 - 08:46https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuseUnikají vám souvislosti . Na grafice záleží , protože Nvidia a AMD vývojáře podporují a musí mít prodeje . To že se spokojíte s dekádu let starou grafikou neuspokojí naše akcionáře a taky by znamenalo upravit výrobní kapacity a kdo by pak mohl za ty dělníky ,kteří by neměli co jíst jen kvůli tomu , že vám stačí grafika co tu už byla ?
Grafika je to co táhne PC herní průmysl , herní principy nejsou sofistikovanější , AI stagnuje , inteligence i věk hráčů klesá ...Tak na čem jiném než grafice chcete založit boom PC hraní ?https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuse#comment-1016757
+
Nerikal jsem to? Mafie II jako pres kopirak. Ta hra mela vyjit v roce 2015, konci 2016 a hra nikde.
Zase slibuji nejlepsi hru na svete, zase uzasne prezentace vseho mozneho - a mesice ubihaji.
Tohle je presne duvod, proc Mafii III delalo jine studio - protoze ji dokazalo dodelat kdy slibilo, a ne 3 roky pozde. Jak vypada je jina otazka, ale je. Ale prodava se lepe nez II a I dohromady a to neni v akci za 3 Eura.
Tentokrat maji ale jednu vyhodu - nehrozi, ze to vydavatele prestane bavit jen platit a platit nekonecny vyvoj a vystehuje vyvojare na ulici. Jedine co se jim muze stat, ze jim dojdou prostredky a uz je nezachrani ani miliardar Bakala.
Kingdom Come vypada hodne dobre, ale me uz davno vyjit. Jenze ona dobre vypadala i Mafie II.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nerikal jsem to? Mafie II
petr22 https://cdr.cz/profil/petr22
7. 12. 2016 - 08:06https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuseNerikal jsem to? Mafie II jako pres kopirak. Ta hra mela vyjit v roce 2015, konci 2016 a hra nikde.
Zase slibuji nejlepsi hru na svete, zase uzasne prezentace vseho mozneho - a mesice ubihaji.
Tohle je presne duvod, proc Mafii III delalo jine studio - protoze ji dokazalo dodelat kdy slibilo, a ne 3 roky pozde. Jak vypada je jina otazka, ale je. Ale prodava se lepe nez II a I dohromady a to neni v akci za 3 Eura.
Tentokrat maji ale jednu vyhodu - nehrozi, ze to vydavatele prestane bavit jen platit a platit nekonecny vyvoj a vystehuje vyvojare na ulici. Jedine co se jim muze stat, ze jim dojdou prostredky a uz je nezachrani ani miliardar Bakala.
Kingdom Come vypada hodne dobre, ale me uz davno vyjit. Jenze ona dobre vypadala i Mafie II.
https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuse#comment-958011
+
pritom tu mafiu 2 nepochopitelne usekli.... kludne mohli este niekolko rokov dodavat pribehove DLC do toho mesta. ved tam je vela peknych nevyuzitych oblasti. kopa 3d modelingu zbytocne...
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
pritom tu mafiu 2
Ano Ano https://cdr.cz/profil/rengo
7. 12. 2016 - 10:55https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskusepritom tu mafiu 2 nepochopitelne usekli.... kludne mohli este niekolko rokov dodavat pribehove DLC do toho mesta. ved tam je vela peknych nevyuzitych oblasti. kopa 3d modelingu zbytocne...https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuse#comment-958083
+
To by asi nefungovalo. Když vydáte tak ohromné zklamání po 6 letech vývoje, tak ochota hráčů koupit DLC bude téměř nulová.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
To by asi nefungovalo. Když
Psycho Mantis https://cdr.cz/profil/psycho-mantis
7. 12. 2016 - 20:20https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuseTo by asi nefungovalo. Když vydáte tak ohromné zklamání po 6 letech vývoje, tak ochota hráčů koupit DLC bude téměř nulová.https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuse#comment-958272
+
ochota koupit DODATECNE DLC by byla, to zklamani pramenilo hlavne z toho, ze hra byla OSEKANA az na dren a DLC se prodavala dva tydny po vydani takze hra od 4K vysla se vsema pseudo"DLC" na 4K a jeste tam spousta slibovanych veci chybela to bylo to hlavni zklamani rozdelit hotovou hru na DLC...
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
ochota koupit DODATECNE DLC
tony https://cdr.cz/profil/tomas-marny12
25. 12. 2016 - 13:03https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuseochota koupit DODATECNE DLC by byla, to zklamani pramenilo hlavne z toho, ze hra byla OSEKANA az na dren a DLC se prodavala dva tydny po vydani takze hra od 4K vysla se vsema pseudo"DLC" na 4K a jeste tam spousta slibovanych veci chybela to bylo to hlavni zklamani rozdelit hotovou hru na DLC... https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuse#comment-965115
+
Ochota dokupovat dodatečné DLC není . O to víc pokud se aplikuje model , který použilo 2K a DLC mají zaplnit hluchá bílá místa v původním příběhu .
Hra sice byla venku , ale nebyla konzistentní což se podepsalo na zážitku i prodejích .A jednou nakopnutou reputaci pak pomocí placených DLC už nezachráníte ....
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ochota dokupovat dodatečné
Xspy https://cdr.cz/profil/xspy
15. 4. 2017 - 08:56https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuseOchota dokupovat dodatečné DLC není . O to víc pokud se aplikuje model , který použilo 2K a DLC mají zaplnit hluchá bílá místa v původním příběhu .
Hra sice byla venku , ale nebyla konzistentní což se podepsalo na zážitku i prodejích .A jednou nakopnutou reputaci pak pomocí placených DLC už nezachráníte ....https://cdr.cz/clanek/warhorse-studios-potvrdili-druhy-dil-kingdom-come-prvni-dil-nevyjde-rozdeleny/diskuse#comment-1016761
+
Veškerá důvěra k Warhorse Studios v čele s Danem Vávrou je dávno pryč. Jsou to chroničtí kecálci, co jenom slibují, ale ale skutek utek!
Vydání hry v nedohlednu, ale oni si stejně nemůžou odpustit, aby nenaslibovali další díl. Že jim není hanba.
Ono to tak jednoduché není, dřív stačilo založit vývojářské studio ve třech lidech, mít aspoň základaní kapitál, vydat dobrou hru, vydělat, posílit tým a neustále se vyvýjet. Vávra začal stejně, ale není rok 1984, navíc si vybral těžkou cestu, kdy se ve hře snaží o co největší reál.
Ono to jednoduche je - dokazi to totiz vsichni ostatni vyvojari krome pana Vavry. Jakto ze Zaklinac 3 dokaze vyjit vcas? V cem jsou Vavrovy hry tak uzasne, ze vyvoj trva 6 let (Mafie II) a nakonec spousta toho co bylo slibeno ve hre neni? Neverim tomu, ze jeho vyvojovy tym je mene schopny nez jakekoliv jine studio, spise naopak.
Krome Mafie II me napada dalsi podobny projekt - Daikatana. Bude to hotove az to bude hotove, kdy to bvyslo a jak to dopadlo vime.
Kdybych ja si objednal software a dostal ho o dva roky pozdeji, tak vyvojari plati jeste me odskodne, a ne ja jim za software. Uz jednou je musel zachranovat miliardar Bakala, otazka je, jestli to udela znovu. Warhorse se dostava do situace, kdy tu hru uz zkratka bude muset vydat a to v jakemkoliv stavu.
Vavra mafii 2 nedelal...
A pozice "Dan Vávra - designer" pro Mafia 2 je jako nic??
Sice pan Vávra po vydání Mafia 2 (a zjištění, že je to zklamání) začal tvrdit, že na tom vlastně až tak nedělal, ale je to jenom další důkaz jeho ukecanosti a faktu, že si nevidí do vlastní huby... Ještě nějaké 2 roky před vydáním hry (rok před vydáním hry upustil Illusion Softworks) chrlil samá superlativa "S týmem na tom děláme a bude to skvělé!"
Jo na zacatku napsal scenar... a v dobe vydani uz v ty firme davno nebyl, takze asi tezko moh nejak ovlivnit co vyslo.
Firmu opustil necelý rok před vydáním a vývoj hry trval 6 let... to se vám 5 let zdá málo??
Otázka je, co všechno mohl ovlivnit. Ve výsledku nakonec rozhoduje vedení a markeťáci.
Asi tak , napsal jsem scénář a ve výsledku několik momentů v Mafii 2 nemůže zapřít mého uměleckého génia . To že události byly poslepovány jinak , než jsem plánoval i rozdělení původního obsahu na těch pár DLC není moje práce ale dílo kreativního manažera z UK , díky kterému hra dostala pevný rámec a vyšla v stanoveném termínu i bez zásadního WC DLC .
jo jo kecy kecy.
A dam radu vyvojarom. Na grafike mi nezalezi. Minate na to obrovske prostriedky zbytocne. Uzivam si hry z r. 2005 a s grafikou som spokojny...
Keby ste sa tolko nesrali s pozlatkom uz to mohlo byt vonku.
To vime uz od Mafie II. Bohuzel to stale nevi pan Vavra. Snad nezacnou hru predelavat zase do noveho enginu, jak se to stalo u dalsich her kde se cekalo roky na vydani.
Hraci chteji hru ktera ma vybornou hratelnost, ne nejlepsi grafiku na svete bez obsahu.
Unikají vám souvislosti . Na grafice záleží , protože Nvidia a AMD vývojáře podporují a musí mít prodeje . To že se spokojíte s dekádu let starou grafikou neuspokojí naše akcionáře a taky by znamenalo upravit výrobní kapacity a kdo by pak mohl za ty dělníky ,kteří by neměli co jíst jen kvůli tomu , že vám stačí grafika co tu už byla ?
Grafika je to co táhne PC herní průmysl , herní principy nejsou sofistikovanější , AI stagnuje , inteligence i věk hráčů klesá ...Tak na čem jiném než grafice chcete založit boom PC hraní ?
Nerikal jsem to? Mafie II jako pres kopirak. Ta hra mela vyjit v roce 2015, konci 2016 a hra nikde.
Zase slibuji nejlepsi hru na svete, zase uzasne prezentace vseho mozneho - a mesice ubihaji.
Tohle je presne duvod, proc Mafii III delalo jine studio - protoze ji dokazalo dodelat kdy slibilo, a ne 3 roky pozde. Jak vypada je jina otazka, ale je. Ale prodava se lepe nez II a I dohromady a to neni v akci za 3 Eura.
Tentokrat maji ale jednu vyhodu - nehrozi, ze to vydavatele prestane bavit jen platit a platit nekonecny vyvoj a vystehuje vyvojare na ulici. Jedine co se jim muze stat, ze jim dojdou prostredky a uz je nezachrani ani miliardar Bakala.
Kingdom Come vypada hodne dobre, ale me uz davno vyjit. Jenze ona dobre vypadala i Mafie II.
pritom tu mafiu 2 nepochopitelne usekli.... kludne mohli este niekolko rokov dodavat pribehove DLC do toho mesta. ved tam je vela peknych nevyuzitych oblasti. kopa 3d modelingu zbytocne...
To by asi nefungovalo. Když vydáte tak ohromné zklamání po 6 letech vývoje, tak ochota hráčů koupit DLC bude téměř nulová.
ochota koupit DODATECNE DLC by byla, to zklamani pramenilo hlavne z toho, ze hra byla OSEKANA az na dren a DLC se prodavala dva tydny po vydani takze hra od 4K vysla se vsema pseudo"DLC" na 4K a jeste tam spousta slibovanych veci chybela to bylo to hlavni zklamani rozdelit hotovou hru na DLC...
Ochota dokupovat dodatečné DLC není . O to víc pokud se aplikuje model , který použilo 2K a DLC mají zaplnit hluchá bílá místa v původním příběhu .
Hra sice byla venku , ale nebyla konzistentní což se podepsalo na zážitku i prodejích .A jednou nakopnutou reputaci pak pomocí placených DLC už nezachráníte ....
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.