majitele Shieldu maji tuto, respektive podobnou sluzbu k dispozici v beta stadiu davno k dispozici a do tusim cervence pristiho roku zdarma, kazdy tyden tam pribiva jedna nova hra, a jiz ted tam jsou nektere docela zname Ackove hry jako treba serie Borderlands
jak jsem psal jinde, asi to Microsoftu a Sony udelalo slusne vrasky na cele kdys jim blba Nvidia zacina pomalu brat zakazniky
+1
+43
-1
Je komentář přínosný?
majitele Shieldu maji tuto,
SamanCZ (neověřeno) https://cdr.cz
19. 12. 2014 - 11:19https://cdr.cz/clanek/xbox-one-se-konecne-docka-zpetne-kompatibility/diskusemajitele Shieldu maji tuto, respektive podobnou sluzbu k dispozici v beta stadiu davno k dispozici a do tusim cervence pristiho roku zdarma, kazdy tyden tam pribiva jedna nova hra, a jiz ted tam jsou nektere docela zname Ackove hry jako treba serie Borderlands
jak jsem psal jinde, asi to Microsoftu a Sony udelalo slusne vrasky na cele kdys jim blba Nvidia zacina pomalu brat zakazniky https://cdr.cz/clanek/xbox-one-se-konecne-docka-zpetne-kompatibility/diskuse#comment-752747
+
Tak jasně, když bude mít každý hráč dedikovaný jeden server, tak to poběží báječně. Ale co když se bude třeba 10 lidí dělit o jeden? A už vyřešili nějak lagování v důsledku pomalého/nestabilního připojení k netu?
U nás na vesnici, když má ISP výpadky, tak mě i Diablo3 laguje a to jenom syncuje herní data se serverem, nikoliv však herní výstup (zvuk, grafiku) a vstup (klavesnice, myš).
+1
+32
-1
Je komentář přínosný?
Tak jasně, když bude mít
Miroslav Jasso https://cdr.cz/profil/mighty-morpheus
19. 12. 2014 - 13:02https://cdr.cz/clanek/xbox-one-se-konecne-docka-zpetne-kompatibility/diskuseTak jasně, když bude mít každý hráč dedikovaný jeden server, tak to poběží báječně. Ale co když se bude třeba 10 lidí dělit o jeden? A už vyřešili nějak lagování v důsledku pomalého/nestabilního připojení k netu?
U nás na vesnici, když má ISP výpadky, tak mě i Diablo3 laguje a to jenom syncuje herní data se serverem, nikoliv však herní výstup (zvuk, grafiku) a vstup (klavesnice, myš).https://cdr.cz/clanek/xbox-one-se-konecne-docka-zpetne-kompatibility/diskuse#comment-752781
+
to ze tam maj napsano server je spise aby to chapal i laik, veskutecnosti je to normalni HPC pro cloudove vypocty slozene z tisicu a desetitisicu uzlu, a tobe jako zakaznikovi je proste pridelen urcity vykon zajistujici ze budes mit dane FPS, takze tobe jako zakaznikovi pak je uplne jedno jestli je k dane slusbe pripojeno dalsich 100 nebo tisic zakazniku, ta sluzba bude mit za nejaky poplatek neco garantovano, a pokud toho nedosahne, budes moct jiste reklamovat, funguje to tak snad u vsech cloudovich sluzeb co jsem kdy vyuzival, od obycejneho diskoveho protoru pro stranky az po renderfarmu kde si nechavam rendrovat sve projekty
takovato sluzba bude mit jiste i nejake podminky a specifikace na pripojeni a pokud je z tve strany nesplnis, stezi to muzou nejak ovlivnit, oni proste jen budou garantovat z jejich strany nejaky datovy tok pro stream videa k tobe
+1
-49
-1
Je komentář přínosný?
to ze tam maj napsano server
SamanCZ (neověřeno) https://cdr.cz
19. 12. 2014 - 14:20https://cdr.cz/clanek/xbox-one-se-konecne-docka-zpetne-kompatibility/diskuseto ze tam maj napsano server je spise aby to chapal i laik, veskutecnosti je to normalni HPC pro cloudove vypocty slozene z tisicu a desetitisicu uzlu, a tobe jako zakaznikovi je proste pridelen urcity vykon zajistujici ze budes mit dane FPS, takze tobe jako zakaznikovi pak je uplne jedno jestli je k dane slusbe pripojeno dalsich 100 nebo tisic zakazniku, ta sluzba bude mit za nejaky poplatek neco garantovano, a pokud toho nedosahne, budes moct jiste reklamovat, funguje to tak snad u vsech cloudovich sluzeb co jsem kdy vyuzival, od obycejneho diskoveho protoru pro stranky az po renderfarmu kde si nechavam rendrovat sve projekty
takovato sluzba bude mit jiste i nejake podminky a specifikace na pripojeni a pokud je z tve strany nesplnis, stezi to muzou nejak ovlivnit, oni proste jen budou garantovat z jejich strany nejaky datovy tok pro stream videa k tobe https://cdr.cz/clanek/xbox-one-se-konecne-docka-zpetne-kompatibility/diskuse#comment-752813
+
Coz nic nemeni na tom, ze takove cloudove hrani bude vyzadovat zatracene hodne HW na "serveru" pokud se stane popularnim. A k tomu sakra dobre internetove pripojeni.
+1
+32
-1
Je komentář přínosný?
Coz nic nemeni na tom, ze
HKMaly https://cdr.cz/profil/hkmaly
19. 12. 2014 - 18:12https://cdr.cz/clanek/xbox-one-se-konecne-docka-zpetne-kompatibility/diskuseCoz nic nemeni na tom, ze takove cloudove hrani bude vyzadovat zatracene hodne HW na "serveru" pokud se stane popularnim. A k tomu sakra dobre internetove pripojeni.https://cdr.cz/clanek/xbox-one-se-konecne-docka-zpetne-kompatibility/diskuse#comment-752865
+
HW je jejich problem a to pripojeni zase pripadnych zakazniku :) ja s Gridem problem ac je to zatim jen beta problem nemam, kostickovani nastava celkem zridka a zasek jsem jeste nemel ani jeden, na multakove bitky to asi jeste nebude, ale na domaci "konzolove" hrani to plne postacuje
mam to nejlevnejsi pripojeni od UPC co nabizeli v lonskem roce a ani nemam 5GHz router jak doporucuje Nvidia k provozovani Gridu
+1
-48
-1
Je komentář přínosný?
HW je jejich problem a to
SamanCZ (neověřeno) https://cdr.cz
19. 12. 2014 - 19:51https://cdr.cz/clanek/xbox-one-se-konecne-docka-zpetne-kompatibility/diskuseHW je jejich problem a to pripojeni zase pripadnych zakazniku :) ja s Gridem problem ac je to zatim jen beta problem nemam, kostickovani nastava celkem zridka a zasek jsem jeste nemel ani jeden, na multakove bitky to asi jeste nebude, ale na domaci "konzolove" hrani to plne postacuje
mam to nejlevnejsi pripojeni od UPC co nabizeli v lonskem roce a ani nemam 5GHz router jak doporucuje Nvidia k provozovani Griduhttps://cdr.cz/clanek/xbox-one-se-konecne-docka-zpetne-kompatibility/diskuse#comment-752879
+
majitele Shieldu maji tuto, respektive podobnou sluzbu k dispozici v beta stadiu davno k dispozici a do tusim cervence pristiho roku zdarma, kazdy tyden tam pribiva jedna nova hra, a jiz ted tam jsou nektere docela zname Ackove hry jako treba serie Borderlands
jak jsem psal jinde, asi to Microsoftu a Sony udelalo slusne vrasky na cele kdys jim blba Nvidia zacina pomalu brat zakazniky
Tak jasně, když bude mít každý hráč dedikovaný jeden server, tak to poběží báječně. Ale co když se bude třeba 10 lidí dělit o jeden? A už vyřešili nějak lagování v důsledku pomalého/nestabilního připojení k netu?
U nás na vesnici, když má ISP výpadky, tak mě i Diablo3 laguje a to jenom syncuje herní data se serverem, nikoliv však herní výstup (zvuk, grafiku) a vstup (klavesnice, myš).
to ze tam maj napsano server je spise aby to chapal i laik, veskutecnosti je to normalni HPC pro cloudove vypocty slozene z tisicu a desetitisicu uzlu, a tobe jako zakaznikovi je proste pridelen urcity vykon zajistujici ze budes mit dane FPS, takze tobe jako zakaznikovi pak je uplne jedno jestli je k dane slusbe pripojeno dalsich 100 nebo tisic zakazniku, ta sluzba bude mit za nejaky poplatek neco garantovano, a pokud toho nedosahne, budes moct jiste reklamovat, funguje to tak snad u vsech cloudovich sluzeb co jsem kdy vyuzival, od obycejneho diskoveho protoru pro stranky az po renderfarmu kde si nechavam rendrovat sve projekty
takovato sluzba bude mit jiste i nejake podminky a specifikace na pripojeni a pokud je z tve strany nesplnis, stezi to muzou nejak ovlivnit, oni proste jen budou garantovat z jejich strany nejaky datovy tok pro stream videa k tobe
Coz nic nemeni na tom, ze takove cloudove hrani bude vyzadovat zatracene hodne HW na "serveru" pokud se stane popularnim. A k tomu sakra dobre internetove pripojeni.
HW je jejich problem a to pripojeni zase pripadnych zakazniku :) ja s Gridem problem ac je to zatim jen beta problem nemam, kostickovani nastava celkem zridka a zasek jsem jeste nemel ani jeden, na multakove bitky to asi jeste nebude, ale na domaci "konzolove" hrani to plne postacuje
mam to nejlevnejsi pripojeni od UPC co nabizeli v lonskem roce a ani nemam 5GHz router jak doporucuje Nvidia k provozovani Gridu
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.