Není to náhodou předěláno alespoň na "nový" engine použitý u Falout 4? Protože engine ve Skyrimu nebyl zrovna moderní a snadno se ucpal.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Není to náhodou předěláno
Libor Míšek https://cdr.cz/profil/cursedslayer
12. 10. 2016 - 15:38https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuseNení to náhodou předěláno alespoň na "nový" engine použitý u Falout 4? Protože engine ve Skyrimu nebyl zrovna moderní a snadno se ucpal.https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuse#comment-937885
+
Ten si šetří až na další díl, tak za tři roky, kdy už bude 10 let zastaralý...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ten si šetří až na další díl,
franta flinta https://cdr.cz/profil/eskymak
12. 10. 2016 - 16:25https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuseTen si šetří až na další díl, tak za tři roky, kdy už bude 10 let zastaralý...https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuse#comment-937906
+
1. Nejsem si vůbec jistý která z grafik vypadá dle videa lépe, remaster mi přijde spíš rozmazaný než vylepšený
2. Ten posun který nevidím je vykoupen absurdními požadavky na HW....
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
1. Nejsem si vůbec jistý
Dave Tramtunberk https://cdr.cz/profil/rigix
12. 10. 2016 - 16:52https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuse1. Nejsem si vůbec jistý která z grafik vypadá dle videa lépe, remaster mi přijde spíš rozmazaný než vylepšený
2. Ten posun který nevidím je vykoupen absurdními požadavky na HW....https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuse#comment-937912
+
No já mám špatné oči, ale na deset metrů stále ještě vidím celkem dost (teda v reálném světě). U toho nového S. mám pocit že je to rozmazané už po 2 metrech dokonce i v místnosti, kde by pravděpodobně žádná mlha neměla být.
No a přidané mochomůrky u městské zdi .. no ... nic. Jinak je vše akorát obarveno do žluta - asi slunce jiné spektrální třídy.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
No já mám špatné oči, ale na
Thomas Needle https://cdr.cz/profil/needle
12. 10. 2016 - 17:43https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuseNo já mám špatné oči, ale na deset metrů stále ještě vidím celkem dost (teda v reálném světě). U toho nového S. mám pocit že je to rozmazané už po 2 metrech dokonce i v místnosti, kde by pravděpodobně žádná mlha neměla být.
No a přidané mochomůrky u městské zdi .. no ... nic. Jinak je vše akorát obarveno do žluta - asi slunce jiné spektrální třídy.https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuse#comment-937933
+
Jo, na tom videu je jediná grafická změna zastoupena rozmazáním a natónováním do žluta. Přidali sice i slabý odvar z flora overhaul, to je fajn, ale je otázka, jak to bude vypadat ve skutečnosti. Kdepak, tohle prostě modům nesahá ani po kolena a přináší to tak brutální nároky navíc?
Navíc jsou ty muchomůrky zase hranaté...:D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jo, na tom videu je jediná
Tiktak https://cdr.cz/profil/jan-kadlcek
12. 10. 2016 - 18:01https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuseJo, na tom videu je jediná grafická změna zastoupena rozmazáním a natónováním do žluta. Přidali sice i slabý odvar z flora overhaul, to je fajn, ale je otázka, jak to bude vypadat ve skutečnosti. Kdepak, tohle prostě modům nesahá ani po kolena a přináší to tak brutální nároky navíc?
Navíc jsou ty muchomůrky zase hranaté...:Dhttps://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuse#comment-937939
+
Tak jestli je tohle posun k lepšímu, tak jsem třetí inkarnace Garfielda :D a na tohle je potřeba výkon GTX970 jo? Muchomůrky snad horší, než v Oblivionu, polovina obrazu rozostřená, zamlžená a úplně žlutá. Pokud to bude vypadat takhle, můžete si to napchat zpátky do ....... tý vaší hnusný muchomůrky!
-_-
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tak jestli je tohle posun k
lord5619 https://cdr.cz/profil/lord5619
12. 10. 2016 - 18:52https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuseTak jestli je tohle posun k lepšímu, tak jsem třetí inkarnace Garfielda :D a na tohle je potřeba výkon GTX970 jo? Muchomůrky snad horší, než v Oblivionu, polovina obrazu rozostřená, zamlžená a úplně žlutá. Pokud to bude vypadat takhle, můžete si to napchat zpátky do ....... tý vaší hnusný muchomůrky!
-_-https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuse#comment-937948
+
komunita vydala takyto remaster par mesiacov po tom , co vysla povodna hra. inak moj skromny nazor je, ze od cias morrowindu, robi animacie postav jeden a ten isty clovek. a toho by uz mali konecne vyhodit. akokolvek negativne sa vyjadrujem, TES je jedna z mojich top hier.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
komunita vydala takyto
MATERDATEL https://cdr.cz/profil/mater-datel
12. 10. 2016 - 21:06https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskusekomunita vydala takyto remaster par mesiacov po tom , co vysla povodna hra. inak moj skromny nazor je, ze od cias morrowindu, robi animacie postav jeden a ten isty clovek. a toho by uz mali konecne vyhodit. akokolvek negativne sa vyjadrujem, TES je jedna z mojich top hier.https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuse#comment-937963
+
Skyrim je přesně ten typ hry, kde není potřeba úžasná grafika. Příběh je na super úrovni, to samé hratelnost. Vylepšení grafiky z mého pohledu udělalo z temného a chladného severu, francouzskou riviéru, už chybí jenom ploché děvčátka, bagetáři a staří válečníci co budou hrát pod sochou Talose petang.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Skyrim je přesně ten typ hry,
Radog https://cdr.cz/profil/radog
13. 10. 2016 - 08:27https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuseSkyrim je přesně ten typ hry, kde není potřeba úžasná grafika. Příběh je na super úrovni, to samé hratelnost. Vylepšení grafiky z mého pohledu udělalo z temného a chladného severu, francouzskou riviéru, už chybí jenom ploché děvčátka, bagetáři a staří válečníci co budou hrát pod sochou Talose petang.https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuse#comment-938029
+
Blur, bloom, nové barevné tónovaní a sem tam nějaká houba. To je málo. Kdyby alespoň přidali parallax mapping aby dlažba a zdi nevypadali ploše. (Možná to engine neumí, nevím) Ale je fajn, že je to zadarmo a volitelně.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Blur, bloom, nové barevné
kyo kyo https://cdr.cz/profil/kyo
13. 10. 2016 - 09:59https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuseBlur, bloom, nové barevné tónovaní a sem tam nějaká houba. To je málo. Kdyby alespoň přidali parallax mapping aby dlažba a zdi nevypadali ploše. (Možná to engine neumí, nevím) Ale je fajn, že je to zadarmo a volitelně.https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuse#comment-938119
+
To jetaky důvod proč mě zajímá spíš engine než jak to vypadá ve Vanille. V současné době si totiž myslím, že modery stareho Skyrimu brzdí i starý engine. V některých situacích mi padají FPS ke 30ti a to nemám žádný ořezávátko.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
To jetaky důvod proč mě
Libor Míšek https://cdr.cz/profil/cursedslayer
13. 10. 2016 - 16:07https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuseTo jetaky důvod proč mě zajímá spíš engine než jak to vypadá ve Vanille. V současné době si totiž myslím, že modery stareho Skyrimu brzdí i starý engine. V některých situacích mi padají FPS ke 30ti a to nemám žádný ořezávátko.https://cdr.cz/clanek/zname-hw-pozadavky-remasterovaneho-skyrimu-vyzada-si-silne-zelezo/diskuse#comment-938401
+
Není to náhodou předěláno alespoň na "nový" engine použitý u Falout 4? Protože engine ve Skyrimu nebyl zrovna moderní a snadno se ucpal.
Ten si šetří až na další díl, tak za tři roky, kdy už bude 10 let zastaralý...
1. Nejsem si vůbec jistý která z grafik vypadá dle videa lépe, remaster mi přijde spíš rozmazaný než vylepšený
2. Ten posun který nevidím je vykoupen absurdními požadavky na HW....
No já mám špatné oči, ale na deset metrů stále ještě vidím celkem dost (teda v reálném světě). U toho nového S. mám pocit že je to rozmazané už po 2 metrech dokonce i v místnosti, kde by pravděpodobně žádná mlha neměla být.
No a přidané mochomůrky u městské zdi .. no ... nic. Jinak je vše akorát obarveno do žluta - asi slunce jiné spektrální třídy.
Jo, na tom videu je jediná grafická změna zastoupena rozmazáním a natónováním do žluta. Přidali sice i slabý odvar z flora overhaul, to je fajn, ale je otázka, jak to bude vypadat ve skutečnosti. Kdepak, tohle prostě modům nesahá ani po kolena a přináší to tak brutální nároky navíc?
Navíc jsou ty muchomůrky zase hranaté...:D
Tak jestli je tohle posun k lepšímu, tak jsem třetí inkarnace Garfielda :D a na tohle je potřeba výkon GTX970 jo? Muchomůrky snad horší, než v Oblivionu, polovina obrazu rozostřená, zamlžená a úplně žlutá. Pokud to bude vypadat takhle, můžete si to napchat zpátky do ....... tý vaší hnusný muchomůrky!
-_-
komunita vydala takyto remaster par mesiacov po tom , co vysla povodna hra. inak moj skromny nazor je, ze od cias morrowindu, robi animacie postav jeden a ten isty clovek. a toho by uz mali konecne vyhodit. akokolvek negativne sa vyjadrujem, TES je jedna z mojich top hier.
Skyrim je přesně ten typ hry, kde není potřeba úžasná grafika. Příběh je na super úrovni, to samé hratelnost. Vylepšení grafiky z mého pohledu udělalo z temného a chladného severu, francouzskou riviéru, už chybí jenom ploché děvčátka, bagetáři a staří válečníci co budou hrát pod sochou Talose petang.
Blur, bloom, nové barevné tónovaní a sem tam nějaká houba. To je málo. Kdyby alespoň přidali parallax mapping aby dlažba a zdi nevypadali ploše. (Možná to engine neumí, nevím) Ale je fajn, že je to zadarmo a volitelně.
To jetaky důvod proč mě zajímá spíš engine než jak to vypadá ve Vanille. V současné době si totiž myslím, že modery stareho Skyrimu brzdí i starý engine. V některých situacích mi padají FPS ke 30ti a to nemám žádný ořezávátko.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.