Zpátky na pouť! Parkitect oživuje památku Theme Parku
Je to až moc dlouho, kdy jsme jako malí stavěli nedokončené horské dráhy, abychom mohli sledovat, jak hromady našich návštěvníků umírají za drsného pádu v plamenech. A i to stavění zábavního parku nám chybí… samozřejmě.
Parkitect nás dostal z mnoha důvodů. Počínaje barevností a jednoduchostí grafiky a konče úžasnou střízlivostí autorů. Texel Raptor, tříčlenné kanadské nezávislé studio, na hře pracovalo až do této doby zdarma a za ten čas vytvořili malou komerční ukázku, kterou nám zatím reprezentují jen v interaktivně neinteraktivním traileru.
Fanouškům managementových her slibuje vše, co by od podobného titulu mohli očekávat – správa personálu, udržování návštěvníků v dobré náladě, zásobování nákupních stánků, stavění horských drah a tak dále.
Projekt vypadá velmi slibně a jeho autoři se zdají také velmi spolehliví. O tom svědčí už jen jejich vyjádření ke „Stretch Goals“ (sliby při dosažení určité vybrané částky), kde píší: „Žádné. Chceme udělat jednu skvělou hru. Stretch Goals mají tendenci přerůstat přes hlavu, a tím způsobit finanční problémy. Po prozkoumání ostatních úspěšných projektů jsme se rozhodli, že je vynecháme.“
Dále píší, že pokud nějaké peníze zbudou k dobru, tak je využijí k vylepšení a zvětšení hry. V úvaze je prý i podpora modů, onlinové prvky, sdílení svých výtvorů a jiné. Na hře, respektive na jejím zvuku, pracuje Gordon "A Shell in the Pit" McGladdery, který se na tomtéž podílel i v Rogue Legacy (a dost dobře, nutno podotknout).
Titul na Kickstarteru požaduje padesát tisíc dolarů (v přepočtu přibližně jeden milion českých korun), aktuálně vybral něco málo přes 42 000 dolarů a do konce výběru zbývá pouhých osm. Celkově se dá říct, že do konceptu jakožto takového nepřináší žádné zásadní změny, ale je pěkné vidět barevný remake, který tu už dlouho chyběl. Podrobný průběh vývoje můžete sledovat na autorově blogu, kde jej mimo jiné můžete vyzpovídat z věcí, které by vás případně zajímali. Projekt můžete samozřejmě podpořit na kickstarterové stránce titulu, sbírka končí 21. září.
Parkitect by měl vyjít někdy v srpnu/září příštího roku.