Klasika přeboostněný screeny, ještě čekám OP první trailery a pak přijde vystřízlivění měsíc před uvedením
+1
-12
-1
Je komentář přínosný?
Klasika přeboostněný screeny,
Dave Tramtunberk https://cdr.cz/profil/rigix
8. 4. 2015 - 15:08https://cdr.cz/clanek/zprava-deus-ex-mankind-divided/diskuseKlasika přeboostněný screeny, ještě čekám OP první trailery a pak přijde vystřízlivění měsíc před uvedenímhttps://cdr.cz/clanek/zprava-deus-ex-mankind-divided/diskuse#comment-777421
+
Ten trailer nějaký až moc akční, to se mi zrovna u téhle série ani trochu nelíbí :/
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Ten trailer nějaký až moc
LipcaCZ https://cdr.cz/profil/lipca
8. 4. 2015 - 19:05https://cdr.cz/clanek/zprava-deus-ex-mankind-divided/diskuseTen trailer nějaký až moc akční, to se mi zrovna u téhle série ani trochu nelíbí :/https://cdr.cz/clanek/zprava-deus-ex-mankind-divided/diskuse#comment-777474
+
stačí se podívat i na trailery z HR, tam se taky vyskytovalo hodně akce. Navíc není třeba se obávat, že by vývojáři opustili od jedné z nejzákladnějších mechanik této série. Stealthu si užijeme až až. Navíc Deus Ex se dá hrát i ryze akčním způsobem (třeba bossové nešli porazit stealth způsobem, naopak zde by se mohli tvůrci poučit a mělo by to jít).
Eidos navíc nebyl spokojen u HR s umělou inteligencí, takže ji vylepší a ještě se nám bude stýskat po "casual" hratelnosti HR. Na závěr bych jen dodal, že trailer je pravděpodobně složen z předskriptovaných cut-scén.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Dobrý den,
Michal Klacik https://cdr.cz/autor/michal-klacik
8. 4. 2015 - 20:03https://cdr.cz/clanek/zprava-deus-ex-mankind-divided/diskuseDobrý den,
stačí se podívat i na trailery z HR, tam se taky vyskytovalo hodně akce. Navíc není třeba se obávat, že by vývojáři opustili od jedné z nejzákladnějších mechanik této série. Stealthu si užijeme až až. Navíc Deus Ex se dá hrát i ryze akčním způsobem (třeba bossové nešli porazit stealth způsobem, naopak zde by se mohli tvůrci poučit a mělo by to jít).
Eidos navíc nebyl spokojen u HR s umělou inteligencí, takže ji vylepší a ještě se nám bude stýskat po "casual" hratelnosti HR. Na závěr bych jen dodal, že trailer je pravděpodobně složen z předskriptovaných cut-scén.https://cdr.cz/clanek/zprava-deus-ex-mankind-divided/diskuse#comment-777487
+
9. 4. 2015 - 07:05https://cdr.cz/clanek/zprava-deus-ex-mankind-divided/diskuseStealth způsob byl později patchnut do hry.https://cdr.cz/clanek/zprava-deus-ex-mankind-divided/diskuse#comment-777541
+
z principu se do traileru dává akce, protože je to "lákavější". Kdyby trailer byl o tom, jak se někde plížite 4 minuty mezi bednami, tak by to lidi unudilo k smrti.
A ačkoliv jsem spíš příznivec stealth hraní, tak jsem u Deus Ex vždy docenil tu možnost, že kdybych náhodou chtěl, tak můžu vytáhnout ten největší gun a na rovinu si to "vyříkat" s nepřáteli xD
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
z principu se do traileru
Psycho Mantis https://cdr.cz/profil/psycho-mantis
9. 4. 2015 - 14:26https://cdr.cz/clanek/zprava-deus-ex-mankind-divided/diskusez principu se do traileru dává akce, protože je to "lákavější". Kdyby trailer byl o tom, jak se někde plížite 4 minuty mezi bednami, tak by to lidi unudilo k smrti.
A ačkoliv jsem spíš příznivec stealth hraní, tak jsem u Deus Ex vždy docenil tu možnost, že kdybych náhodou chtěl, tak můžu vytáhnout ten největší gun a na rovinu si to "vyříkat" s nepřáteli xDhttps://cdr.cz/clanek/zprava-deus-ex-mankind-divided/diskuse#comment-777621
+
to je nadseni.. ale kdyz pominu grafiku, tak to nevypada, ze by to alespon dosahlo urovne (hratelnosti; ruznych cest a zpusobu hrani; triskupinoveho zlepsovani [znalosti/xp/, augmentace, vylepsovani zbrani]; zajimaveho, propracovaneho, neklisoidniho pribehu,... puvodniho DX)
/obzvlast komicke bylo v DX HR to tlaceni hrace, aby hral non-lethal closecombat kvuli xp/
- pravda, mezi tou zaplavou dnesnich **** to asi vynikne ... ale delat z toho hype jen proto z tam bude "Praha, vole"...
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
to je nadseni.. ale kdyz
t117 https://cdr.cz/profil/t117
10. 4. 2015 - 02:15https://cdr.cz/clanek/zprava-deus-ex-mankind-divided/diskuseto je nadseni.. ale kdyz pominu grafiku, tak to nevypada, ze by to alespon dosahlo urovne (hratelnosti; ruznych cest a zpusobu hrani; triskupinoveho zlepsovani [znalosti/xp/, augmentace, vylepsovani zbrani]; zajimaveho, propracovaneho, neklisoidniho pribehu,... puvodniho DX)
/obzvlast komicke bylo v DX HR to tlaceni hrace, aby hral non-lethal closecombat kvuli xp/
- pravda, mezi tou zaplavou dnesnich **** to asi vynikne ... ale delat z toho hype jen proto z tam bude "Praha, vole"...https://cdr.cz/clanek/zprava-deus-ex-mankind-divided/diskuse#comment-777703
+
Klasika přeboostněný screeny, ještě čekám OP první trailery a pak přijde vystřízlivění měsíc před uvedením
Ten trailer nějaký až moc akční, to se mi zrovna u téhle série ani trochu nelíbí :/
Dobrý den,
stačí se podívat i na trailery z HR, tam se taky vyskytovalo hodně akce. Navíc není třeba se obávat, že by vývojáři opustili od jedné z nejzákladnějších mechanik této série. Stealthu si užijeme až až. Navíc Deus Ex se dá hrát i ryze akčním způsobem (třeba bossové nešli porazit stealth způsobem, naopak zde by se mohli tvůrci poučit a mělo by to jít).
Eidos navíc nebyl spokojen u HR s umělou inteligencí, takže ji vylepší a ještě se nám bude stýskat po "casual" hratelnosti HR. Na závěr bych jen dodal, že trailer je pravděpodobně složen z předskriptovaných cut-scén.
Stealth způsob byl později patchnut do hry.
z principu se do traileru dává akce, protože je to "lákavější". Kdyby trailer byl o tom, jak se někde plížite 4 minuty mezi bednami, tak by to lidi unudilo k smrti.
A ačkoliv jsem spíš příznivec stealth hraní, tak jsem u Deus Ex vždy docenil tu možnost, že kdybych náhodou chtěl, tak můžu vytáhnout ten největší gun a na rovinu si to "vyříkat" s nepřáteli xD
to je nadseni.. ale kdyz pominu grafiku, tak to nevypada, ze by to alespon dosahlo urovne (hratelnosti; ruznych cest a zpusobu hrani; triskupinoveho zlepsovani [znalosti/xp/, augmentace, vylepsovani zbrani]; zajimaveho, propracovaneho, neklisoidniho pribehu,... puvodniho DX)
/obzvlast komicke bylo v DX HR to tlaceni hrace, aby hral non-lethal closecombat kvuli xp/
- pravda, mezi tou zaplavou dnesnich **** to asi vynikne ... ale delat z toho hype jen proto z tam bude "Praha, vole"...
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.