Dragon Age: Inquisition v obsahově nabitých deseti minutách gameplaye [E3 2014]
Celým videem nás provází vývojáři a doplňují obraz svým komentářem. Dozvídáme se tak mnoho detailů, které by na první pohled nebyly patrné. Gameplay nás přenese do Rudoskalí, oblasti z prvního dílu Origins, můžeme se tedy těšit na opětovnou návštěvu Fereldenu.
Kvůli novému přístupu k více svobodnějšímu pohybu po mapě bylo zřejmě nutné tuto oblast kompletně předělat, a tak původní lokaci připomíná jen vzdáleně. Dojde opět na souboj s drakem, který jsme v krátké verzi viděli už dříve, tentokrát ale uvidíme alespoň další útoky společníků.
Dozvíme se také, jakou roli bude v příběhu Inkvizitor zaujímat při boji s hordami démonů a co bude jeho úkolem v potlačení této hrozby. Ke konci ukázky hrdina konfrontuje v konverzaci tajemného mága a setkáme se s Lelianou z prvního dílu. Těžko říct, do jaké míry jsou zde vyzrazené příběhové střípky spoilery, ale menší obrázek se z nich slepit po zhlédnutí dá.
Původní zpráva (10. června, 16:06)
Dragon Age: Inquisition představuje partu společníků
V předchozí zprávě jsme psali o traileru, ve kterém jsme se setkali s novými tvářemi. O několik hodin později, na konferenci Electronic Arts, jsme se konečně dočkali odpovědí a dalších několika záběrů.
Blok na téma Dragon Age: Inquisition odstartovala živá hudba na cello, se kterou běžel v pozadí trailer zobrazující některé lokace ze hry. Jen těžko by se daly jen tak od oka přiřadit k oblastem Thedasu, ale lze alespoň pochválit jejich povedený design.
Následně jsme se přesunuli ke klíčové součásti Dragon Age série, taktickým soubojům. Ty byly prezentovány na bossfightu s drakem. Jako první si znalci předešlých dílů jistě všimnou zaměřovacího systému, který je pro tuto značku naprostou novinkou. Toho jsme sice byli v jemné míře svědky už dříve v uniklých záběrech, zde je tento režim však všudypřítomný. Vývojáři slibovali mezník mezi systémem Origins a druhým dílem, přepínání mezi taktickým stylem a realtime řezačkou je tedy nejspíš jejich odpovědí.
Také rozfázování draka na jednotlivé části těla je zajímavé, ale těžko říct, do jaké míry bude takovéto dělení přítomno i v běžných konfliktech. Souboje si každopádně za krásné efekty, bossové fáze a věrné animace zasluhují pochvalu.
Na závěr jsme se dočkali opět traileru, kde jsme se seznámili se společníky. Čeká nás dobrodružství s šedým strážcem Blackwallem, qunarijským tal-vashotem Železným býkem, dále s Cassandrou Pentaghast a Varricem Tethraem (s kterými už jsme se setkali v minulém díle), elfskou lučištnicí Serou, mágským odpadlíkem Solasem a orlesiánským mágem Vivienne. Další společníci prozatím představeni nebyli, ale měli bychom se dočkat ještě několika dalších tváří.
Původní zpráva (9. června, 20:36)
Dragon Age: Inquisition v novém traileru poodkrývá příběh
Vyjma toho, že by logicky měl nový díl Dragon Age navázat na události svých přechůdců, se o příběhu příliš mnoho neví. V každém traileru se postupně odlupují slupky děje, tentokrát se dozvíme něco málo o samotném protagonistovi.
V rámci konference Microsoftu byl vydán nový trailer, ve kterém vídáme, vyjma Cassandry Pentaghast, samé nové tváře. Zatímco v pozadí běží záběry, jejichž význam půjde nejspíš poskládat až s dalšími informace, doprovází nás monolog hlavního hrdiny, který vysvětluje, proč právě okolo něj by se měl příběh točit.
V několika záběrech si však lze povšimnout detailů a přiřadit je k některým podobnostem z minulých dílů. V jednu chvíli lze vidět v pozadí levitující postavu, která připomíná jednoho ze zástupců tevinterských magisterů, kteří hráli podstatnou roli v obou předešlých dílech.
Důraz na zobrazení několika draků napovídá, že bychom se mohli dočkat četnějších konfliktů s nimi, ať už jde o běžné druhy či o Staré Bohy. Přece jen, co se právě draků týče, žádný Dragon Age příliš svému jménu výrazně nedostál.
Zpravodajství E3 2014 běží pod záštitou společnosti Intel Corporation |
---|
Děkujeme za zápůjčku výkonných Ultrabooků s procesory Intel Core.
Asus Taichi, Lenovo Yoga 13, Dell XPS 12