Omg, ze všech stran slysim cosi o neprekonatelnem 3 dilu a podobne...
Jasne, 3 byla dobra, ale proc z toho všichni delaj modlu?
3 byla ciste doladena 2. Nebylo tam nic moc inovativního co se tyce hernich principu, pouze to bylo doladene a na svou dobu super grafika. Na druhou stranu ta hra byla stále ještě priserne jednoducha - mozna prave proto je tak oblibena, protože byla jednoducha a umoznovala vytvaret obrovske armády a cestovat libovolne po mape kombinaci portalu a teleportu...Osobne ji mam moc rad, to jo, rad na ni vzpominam, ale ze strategického hlediska relativni nuda. (A to vždy všechny HoMaMy hraju defaultne na nejtezsi obtiznost, jinou ani nezapinam).
Trebas takova 6 uz je na tom co se tyce strategie docela zajimave, PC si uz umi ledacos spočítat (dobehnu k nemu / nedobehnu k nemu a podobne), umi v boji docela slusne používat kouzla (coz ve 3 neumelo, s prichodem datadisku se to malicicicko zlepšilo, ale stále katastrofa) a vůbec po strategicke strance uz mi to prijde malicko lepsi.
Ostatne i takova 4 byla ze strategického hlediska az do urcite faze vývoje hrdiny docela zajimava..
Prijde mi, ze všechny dily mají něco do sebe a nejde rict, ze 3 byla skvela a 4 byla hrozna - 4 byla jina, ale v te sve jinakosti opet vyborna...
14. 8. 2014 - 09:16https://cdr.cz/clanek/zprava-might-magic-heroes-vii-gc-2014/diskuseOmg, ze všech stran slysim cosi o neprekonatelnem 3 dilu a podobne...
Jasne, 3 byla dobra, ale proc z toho všichni delaj modlu?
3 byla ciste doladena 2. Nebylo tam nic moc inovativního co se tyce hernich principu, pouze to bylo doladene a na svou dobu super grafika. Na druhou stranu ta hra byla stále ještě priserne jednoducha - mozna prave proto je tak oblibena, protože byla jednoducha a umoznovala vytvaret obrovske armády a cestovat libovolne po mape kombinaci portalu a teleportu...Osobne ji mam moc rad, to jo, rad na ni vzpominam, ale ze strategického hlediska relativni nuda. (A to vždy všechny HoMaMy hraju defaultne na nejtezsi obtiznost, jinou ani nezapinam).
Trebas takova 6 uz je na tom co se tyce strategie docela zajimave, PC si uz umi ledacos spočítat (dobehnu k nemu / nedobehnu k nemu a podobne), umi v boji docela slusne používat kouzla (coz ve 3 neumelo, s prichodem datadisku se to malicicicko zlepšilo, ale stále katastrofa) a vůbec po strategicke strance uz mi to prijde malicko lepsi.
Ostatne i takova 4 byla ze strategického hlediska az do urcite faze vývoje hrdiny docela zajimava..
Prijde mi, ze všechny dily mají něco do sebe a nejde rict, ze 3 byla skvela a 4 byla hrozna - 4 byla jina, ale v te sve jinakosti opet vyborna...https://cdr.cz/clanek/zprava-might-magic-heroes-vii-gc-2014/diskuse#comment-724728
+
Souhlasím i nesouhlasím :-)
Trojku jsem taky hrál na nejtěžší obtížnost, protože jenom pak to byla výzva. Ale hlavně na velkých mapách si člověk vždycky myšlení užil dost.
Mimochodem, tenhle týden jsem začal hrát betu Might & Magic Heroes Online.
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
Souhlasím i nesouhlasím :-)
CCblue https://cdr.cz/profil/ccblue
14. 8. 2014 - 13:47https://cdr.cz/clanek/zprava-might-magic-heroes-vii-gc-2014/diskuseSouhlasím i nesouhlasím :-)
Trojku jsem taky hrál na nejtěžší obtížnost, protože jenom pak to byla výzva. Ale hlavně na velkých mapách si člověk vždycky myšlení užil dost.
Mimochodem, tenhle týden jsem začal hrát betu Might & Magic Heroes Online.https://cdr.cz/clanek/zprava-might-magic-heroes-vii-gc-2014/diskuse#comment-724860
+
Clovek si uzil především rutiny. Zvlast, na tech velkych mapách (samozrejme za predpokladu, ze hral za kouzlícího hera, mel earth magii a mel tim padem teleporty a town portaly, kolik bylo potřeba).
Osobne jsem 3 hral MOC, mel jsem srovky a stovky nastahovanych map (nektere fakt super, vcetne obrovskych velikosti).
Dodnes mam nekde ulozeny obrazek, jak jsem s cca 60 titanama a odpovídající populaci porazil pocitac s cca 160 archandelama a odpovídající populaci s tim, ze ve finále mi umreli jen golemove, a jinak zadne jiné ztraty. Ale rad na tu bitku vzpominam, hral jsem to cca 45 minut :-)
Oproti tomu třebas 6 je na velkych mapách FAKT opruz a neda se to hrat stylem 1 nabuseny hrdina obeha všechno, jak sly hrat trojky, protože clovek udela 1 town portal a uz se skoro nehne. To se mi libi, je potřeba u toho vice premyslet, nehlede na to, ze PC fakt docela rozumne kouzli, v trojkách to bylo priserny AI na urovni zmrzly makrely :-((
14. 8. 2014 - 13:59https://cdr.cz/clanek/zprava-might-magic-heroes-vii-gc-2014/diskuseClovek si uzil především rutiny. Zvlast, na tech velkych mapách (samozrejme za predpokladu, ze hral za kouzlícího hera, mel earth magii a mel tim padem teleporty a town portaly, kolik bylo potřeba).
Osobne jsem 3 hral MOC, mel jsem srovky a stovky nastahovanych map (nektere fakt super, vcetne obrovskych velikosti).
Dodnes mam nekde ulozeny obrazek, jak jsem s cca 60 titanama a odpovídající populaci porazil pocitac s cca 160 archandelama a odpovídající populaci s tim, ze ve finále mi umreli jen golemove, a jinak zadne jiné ztraty. Ale rad na tu bitku vzpominam, hral jsem to cca 45 minut :-)
Oproti tomu třebas 6 je na velkych mapách FAKT opruz a neda se to hrat stylem 1 nabuseny hrdina obeha všechno, jak sly hrat trojky, protože clovek udela 1 town portal a uz se skoro nehne. To se mi libi, je potřeba u toho vice premyslet, nehlede na to, ze PC fakt docela rozumne kouzli, v trojkách to bylo priserny AI na urovni zmrzly makrely :-((
https://cdr.cz/clanek/zprava-might-magic-heroes-vii-gc-2014/diskuse#comment-724866
+
"zvolte stranu: elfové vs trpaslíci"
co, to je za volbu??!! K tomuhle nepotřebují žádné 1 měsíční hlasování... tohle určitě vyhrajou elfové :-/
+1
-17
-1
Je komentář přínosný?
"zvolte stranu: elfové vs
Psycho Mantis https://cdr.cz/profil/psycho-mantis
14. 8. 2014 - 10:20https://cdr.cz/clanek/zprava-might-magic-heroes-vii-gc-2014/diskuse"zvolte stranu: elfové vs trpaslíci"
co, to je za volbu??!! K tomuhle nepotřebují žádné 1 měsíční hlasování... tohle určitě vyhrajou elfové :-/https://cdr.cz/clanek/zprava-might-magic-heroes-vii-gc-2014/diskuse#comment-724767
+
14. 8. 2014 - 10:56https://cdr.cz/clanek/zprava-might-magic-heroes-vii-gc-2014/diskuseEhm...trpaslici byla moje první rasa, za kterou jsem hral dvojku...takze ja to mam docela slozity:-))
https://cdr.cz/clanek/zprava-might-magic-heroes-vii-gc-2014/diskuse#comment-724787
+
neříkám,že by nebylo fajn, kdyby trpaslíci dostali vlastní frakci, ale ne na úkor absence klasiky jako jsou elfové ^_^
+1
-25
-1
Je komentář přínosný?
neříkám,že by nebylo fajn,
Psycho Mantis https://cdr.cz/profil/psycho-mantis
14. 8. 2014 - 18:22https://cdr.cz/clanek/zprava-might-magic-heroes-vii-gc-2014/diskuseneříkám,že by nebylo fajn, kdyby trpaslíci dostali vlastní frakci, ale ne na úkor absence klasiky jako jsou elfové ^_^https://cdr.cz/clanek/zprava-might-magic-heroes-vii-gc-2014/diskuse#comment-724970
+
To je ale blbost. Šestku jsem si nepořídil, protože jsem pořád čekal, až vydají datadisk s elfama. A kde nic tu nic. By mě zajímalo, kdo se snažil být chytrý a a místo aby se držel klasiky vymyslel takovouhle slátaninu (já teda nejsem proti novinkám, ale když už to nemá být klasika, proč to teda aspoň není originální nebo zajímavé).
U sedmičky máme hlasovat, jestli chceme trpaslíky nebo elfy. To je jako udělat Civku a říct, že tam nebudou buď Římané nebo Egypt.
+1
+13
-1
Je komentář přínosný?
To je ale blbost. Šestku jsem
Benjamin https://cdr.cz/profil/benjamin
14. 8. 2014 - 17:53https://cdr.cz/clanek/zprava-might-magic-heroes-vii-gc-2014/diskuseTo je ale blbost. Šestku jsem si nepořídil, protože jsem pořád čekal, až vydají datadisk s elfama. A kde nic tu nic. By mě zajímalo, kdo se snažil být chytrý a a místo aby se držel klasiky vymyslel takovouhle slátaninu (já teda nejsem proti novinkám, ale když už to nemá být klasika, proč to teda aspoň není originální nebo zajímavé).
U sedmičky máme hlasovat, jestli chceme trpaslíky nebo elfy. To je jako udělat Civku a říct, že tam nebudou buď Římané nebo Egypt.https://cdr.cz/clanek/zprava-might-magic-heroes-vii-gc-2014/diskuse#comment-724956
+
Další Heroes, paráda ... Mám v oblibě všechyn díly a nejčastěji hraju jako asi většina díl 3. Nejvíc se mi ale asi líbil díl poslední, tedy šestý. Singleplayer nehraju, užívám si hot seat. Šestku už ale nehraju, jelikož nemá rmg (random map generator) a všechny mapy máme už dohrané několikrát a to pak už prostě nebaví. Doufám, že u sedmičky s tímto nezklamou. Mrzelo by mě to hodně.
+1
-26
-1
Je komentář přínosný?
Další Heroes, paráda ... Mám
Zyklon https://cdr.cz/profil/zyklon
14. 8. 2014 - 19:04https://cdr.cz/clanek/zprava-might-magic-heroes-vii-gc-2014/diskuseDalší Heroes, paráda ... Mám v oblibě všechyn díly a nejčastěji hraju jako asi většina díl 3. Nejvíc se mi ale asi líbil díl poslední, tedy šestý. Singleplayer nehraju, užívám si hot seat. Šestku už ale nehraju, jelikož nemá rmg (random map generator) a všechny mapy máme už dohrané několikrát a to pak už prostě nebaví. Doufám, že u sedmičky s tímto nezklamou. Mrzelo by mě to hodně.https://cdr.cz/clanek/zprava-might-magic-heroes-vii-gc-2014/diskuse#comment-724980
+
Omg, ze všech stran slysim cosi o neprekonatelnem 3 dilu a podobne...
Jasne, 3 byla dobra, ale proc z toho všichni delaj modlu?
3 byla ciste doladena 2. Nebylo tam nic moc inovativního co se tyce hernich principu, pouze to bylo doladene a na svou dobu super grafika. Na druhou stranu ta hra byla stále ještě priserne jednoducha - mozna prave proto je tak oblibena, protože byla jednoducha a umoznovala vytvaret obrovske armády a cestovat libovolne po mape kombinaci portalu a teleportu...Osobne ji mam moc rad, to jo, rad na ni vzpominam, ale ze strategického hlediska relativni nuda. (A to vždy všechny HoMaMy hraju defaultne na nejtezsi obtiznost, jinou ani nezapinam).
Trebas takova 6 uz je na tom co se tyce strategie docela zajimave, PC si uz umi ledacos spočítat (dobehnu k nemu / nedobehnu k nemu a podobne), umi v boji docela slusne používat kouzla (coz ve 3 neumelo, s prichodem datadisku se to malicicicko zlepšilo, ale stále katastrofa) a vůbec po strategicke strance uz mi to prijde malicko lepsi.
Ostatne i takova 4 byla ze strategického hlediska az do urcite faze vývoje hrdiny docela zajimava..
Prijde mi, ze všechny dily mají něco do sebe a nejde rict, ze 3 byla skvela a 4 byla hrozna - 4 byla jina, ale v te sve jinakosti opet vyborna...
Souhlasím i nesouhlasím :-)
Trojku jsem taky hrál na nejtěžší obtížnost, protože jenom pak to byla výzva. Ale hlavně na velkých mapách si člověk vždycky myšlení užil dost.
Mimochodem, tenhle týden jsem začal hrát betu Might & Magic Heroes Online.
Clovek si uzil především rutiny. Zvlast, na tech velkych mapách (samozrejme za predpokladu, ze hral za kouzlícího hera, mel earth magii a mel tim padem teleporty a town portaly, kolik bylo potřeba).
Osobne jsem 3 hral MOC, mel jsem srovky a stovky nastahovanych map (nektere fakt super, vcetne obrovskych velikosti).
Dodnes mam nekde ulozeny obrazek, jak jsem s cca 60 titanama a odpovídající populaci porazil pocitac s cca 160 archandelama a odpovídající populaci s tim, ze ve finále mi umreli jen golemove, a jinak zadne jiné ztraty. Ale rad na tu bitku vzpominam, hral jsem to cca 45 minut :-)
Oproti tomu třebas 6 je na velkych mapách FAKT opruz a neda se to hrat stylem 1 nabuseny hrdina obeha všechno, jak sly hrat trojky, protože clovek udela 1 town portal a uz se skoro nehne. To se mi libi, je potřeba u toho vice premyslet, nehlede na to, ze PC fakt docela rozumne kouzli, v trojkách to bylo priserny AI na urovni zmrzly makrely :-((
"zvolte stranu: elfové vs trpaslíci"
co, to je za volbu??!! K tomuhle nepotřebují žádné 1 měsíční hlasování... tohle určitě vyhrajou elfové :-/
Ehm...trpaslici byla moje první rasa, za kterou jsem hral dvojku...takze ja to mam docela slozity:-))
neříkám,že by nebylo fajn, kdyby trpaslíci dostali vlastní frakci, ale ne na úkor absence klasiky jako jsou elfové ^_^
To je ale blbost. Šestku jsem si nepořídil, protože jsem pořád čekal, až vydají datadisk s elfama. A kde nic tu nic. By mě zajímalo, kdo se snažil být chytrý a a místo aby se držel klasiky vymyslel takovouhle slátaninu (já teda nejsem proti novinkám, ale když už to nemá být klasika, proč to teda aspoň není originální nebo zajímavé).
U sedmičky máme hlasovat, jestli chceme trpaslíky nebo elfy. To je jako udělat Civku a říct, že tam nebudou buď Římané nebo Egypt.
Další Heroes, paráda ... Mám v oblibě všechyn díly a nejčastěji hraju jako asi většina díl 3. Nejvíc se mi ale asi líbil díl poslední, tedy šestý. Singleplayer nehraju, užívám si hot seat. Šestku už ale nehraju, jelikož nemá rmg (random map generator) a všechny mapy máme už dohrané několikrát a to pak už prostě nebaví. Doufám, že u sedmičky s tímto nezklamou. Mrzelo by mě to hodně.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.