Akční hra Ancestors bude nenásilně mapovat lidskou historii od jejího počátku
Patrice Desilets v současnosti působí jako designér ve studiu Panache Digital Games, které založil přibližně před půl rokem. Jeho jméno je však navždy vštípeno do herního průmyslu díky vytvoření značky Assassin’s Creed.
Na první pohled se (pro někoho) nejedná zrovna o známku kvality, jeho podíl na sérii nicméně začíná prvním dílem a druhým končí. V obou případech zastával funkci kreativního ředitele. Právě druhý díl Assassin’s Creed nastavil laťku velmi vysoko a dosud je mnohými považován za nejlepší období značky.
Po jeho podílu na vývoji třetího dílu (Assassin’s Creed: Brotherhood) byl však odejit, a jeho práce na sérii tak uhasla. Současný stav série s ním má pramálo společného. Od té doby vydal Ubisoft dalších šest pokračování.
O rok později začal pracovat v THQ, které však roku 2013 odkoupil Ubisoft. Netrvalo dlouho a spolupráce s Patricem Désiletsem byla opět ukončena, z budovy byl eskortován ochrankou. K jakým sporům přesně došlo, nebylo nikdy uvedeno.
Se svým týmem založil roku 2014 studio Panache Digital Games, jejichž debut má být právě Ancestors: The Humankind Odyssey. Titul se zaměří na klíčové okamžiky lidské historie a bude přeskakovat z období do období. Počínaje objevením ohně, domestikací zvířat, objevení nástrojů, následujíc přes křížové výpravy a současností (vyslání člověka na Měsíc apod.) konče. Témat ke zpracování má tým zatím okolo dvaceti.
To vše plánují autoři pojmout nenásilnou formou. „Naši předci nebyli násilní. Nebojovali mezi sebou. Důvod našeho přežití byla kooperace a porozumění. Nejsou žádné důkazy, že před zemědělstvím k válkám docházelo. Neznamená to, že neexistovaly, ale důkazy nemáme. Tolik lidí na této planetě nebylo, a když už jste nějakého potkali, nechtěli jste ho hned zabít,“ vysvětluje Désilets.
Rozdělení Ancestors: The Humankind Odyssey do epoch bude umožněno epizodickou formou, která poslední dobou zaznamenává úspěchy (hry od Telltale Games budiž příkladem). Désilets se rozhodl vypořádat i s hlavním problémem epizodických her – znovuhratelností. Tu plánuje oživit volným režimem po dohrání příběhové části, po které se ze hry stane survival hra s otevřeným světem ve stylu DayZ.
Ancestors: The Humankind Divided míří na PC platformu, ke konzolovým verzím ale pravděpodobně také dojde.