A já mám kvůli automatickému nouzovému brždění nabourané auto...
Zabrzdilo kvůli autu přede mnou, ale nebylo to potřeba a samozřejmě ten za mnou to do mě napálil.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
A já mám kvůli automatickému
madPav3L https://cdr.cz/profil/madpav3l
22. 11. 2024 - 11:38https://cdr.cz/clanek/automaticke-nouzove-brzdeni-revoluce-v-bezpecnosti-silnicni-dopravy-do-2029/diskuseA já mám kvůli automatickému nouzovému brždění nabourané auto...
Zabrzdilo kvůli autu přede mnou, ale nebylo to potřeba a samozřejmě ten za mnou to do mě napálil.https://cdr.cz/clanek/automaticke-nouzove-brzdeni-revoluce-v-bezpecnosti-silnicni-dopravy-do-2029/diskuse#comment-1480900
+
Tyhle systémy jsou špatně odladěné a automobilky se bohužel nedrží hesla, že když jde o bezpečnost, tak "buď pořádně nebo vůbec" a raději pustí do série nedodělek. Moderní auto je o tom, že když do něj sedneš, tak nějakou dobu vypínáš všemožné systémy co ti šahaj na brzdy nebo řízení, protože třeba lane assist je udělaný tak špatně, že v některých zatáčkách strhává volant do protisměru - to nechceš...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Tyhle systémy jsou špatně
Mirda Červíček https://cdr.cz/profil/mirek11
22. 11. 2024 - 16:39https://cdr.cz/clanek/automaticke-nouzove-brzdeni-revoluce-v-bezpecnosti-silnicni-dopravy-do-2029/diskuseTyhle systémy jsou špatně odladěné a automobilky se bohužel nedrží hesla, že když jde o bezpečnost, tak "buď pořádně nebo vůbec" a raději pustí do série nedodělek. Moderní auto je o tom, že když do něj sedneš, tak nějakou dobu vypínáš všemožné systémy co ti šahaj na brzdy nebo řízení, protože třeba lane assist je udělaný tak špatně, že v některých zatáčkách strhává volant do protisměru - to nechceš...https://cdr.cz/clanek/automaticke-nouzove-brzdeni-revoluce-v-bezpecnosti-silnicni-dopravy-do-2029/diskuse#comment-1480910
+
Jenomže ne všichni to mají udělané stejně blbě. U mojí Toyoty (RAV4) jsou ty systémy podle mě odladěné suprovně na kompromis mezi zasahováním / nezasahováním do řízení. Nějak jsem to ponastavoval po koupi, nic nepípá a pokud ano, tak už je k tomu sakra důvod. S line assist jsem spokojený jak je - funguje sice jenom na poměrně rovných cestách, ale zase nemá tendence zasahovat do řízení, dokud není opravdu velký problém. Kamarád má Volvo a tam je to taky vychytané.
Blbé je, když jsou automobilky, co se snaží nabídnout marketingově co nejvíc autonomní jízdu v době, kdy na to jejich systémy ještě nemají a místo aby zvolili nějakou konzervativnější politiku, tak jedou na hranici svých možností / schopností systému - tam se pak množí chyby a jsou s tím špatné zkušenosti. :-(
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jenomže ne všichni to mají
xvasek https://cdr.cz/profil/xvasek
25. 11. 2024 - 13:07https://cdr.cz/clanek/automaticke-nouzove-brzdeni-revoluce-v-bezpecnosti-silnicni-dopravy-do-2029/diskuseJenomže ne všichni to mají udělané stejně blbě. U mojí Toyoty (RAV4) jsou ty systémy podle mě odladěné suprovně na kompromis mezi zasahováním / nezasahováním do řízení. Nějak jsem to ponastavoval po koupi, nic nepípá a pokud ano, tak už je k tomu sakra důvod. S line assist jsem spokojený jak je - funguje sice jenom na poměrně rovných cestách, ale zase nemá tendence zasahovat do řízení, dokud není opravdu velký problém. Kamarád má Volvo a tam je to taky vychytané.
Blbé je, když jsou automobilky, co se snaží nabídnout marketingově co nejvíc autonomní jízdu v době, kdy na to jejich systémy ještě nemají a místo aby zvolili nějakou konzervativnější politiku, tak jedou na hranici svých možností / schopností systému - tam se pak množí chyby a jsou s tím špatné zkušenosti. :-(https://cdr.cz/clanek/automaticke-nouzove-brzdeni-revoluce-v-bezpecnosti-silnicni-dopravy-do-2029/diskuse#comment-1481048
+
Ačkoliv v tom Vašem případě hrálo roli i nedodržení bezpečné vzdálenosti, dostal jsem se do podobné situace taky. Naštěstí jsem neměl v tu chvíli nikoho nalepeného na zadku. Jednou to bylo kvůli autu, které si možná najelo trochu víc do křižovatky z vedlejší. Podruhé odbočující auto přede mnou, které jsem objížděl poměrně těsně a potřetí a počtvrtý mi to zabralo v zatáčce, protože jsem byl moc blízko svodidel (naštěstí nebylo kluzko).
Ono to sice hlásí chvíli předtím na displeji, jenže všechno to jsou situace, kdy řidič musí sledovat provoz.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ačkoliv v tom hrálo roli i
Ji Si https://cdr.cz/profil/jisi
23. 11. 2024 - 12:45https://cdr.cz/clanek/automaticke-nouzove-brzdeni-revoluce-v-bezpecnosti-silnicni-dopravy-do-2029/diskuseAčkoliv v tom Vašem případě hrálo roli i nedodržení bezpečné vzdálenosti, dostal jsem se do podobné situace taky. Naštěstí jsem neměl v tu chvíli nikoho nalepeného na zadku. Jednou to bylo kvůli autu, které si možná najelo trochu víc do křižovatky z vedlejší. Podruhé odbočující auto přede mnou, které jsem objížděl poměrně těsně a potřetí a počtvrtý mi to zabralo v zatáčce, protože jsem byl moc blízko svodidel (naštěstí nebylo kluzko).
Ono to sice hlásí chvíli předtím na displeji, jenže všechno to jsou situace, kdy řidič musí sledovat provoz.https://cdr.cz/clanek/automaticke-nouzove-brzdeni-revoluce-v-bezpecnosti-silnicni-dopravy-do-2029/diskuse#comment-1480939
+
To se takto blbě dělá statistika, když do toho nezahrneš, kolikrát ti to zachránilo zadek od tety / stréce za tebou v novém Yarisku.
Zažil jsem práci automatického systému při hromadné nehodě na dálnici a celkový dojem je "very impressive" - bez škrábance. Plus mě od dvou drobných nehod zachránila ABSka na motorce, ať máme ten seznam nenáviděných technologií kompletnější. :-)
Co popisuješ je samozřejmě blbé, ale na druhou stranu ten systém prostě zachraňuje životy / majetek celkově mnohem víc, než ho rozbíjí a pokud nemáš ten dojem, tak bych zvážil příště jiného výrobce auta.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
To se takto blbě dělá
xvasek https://cdr.cz/profil/xvasek
25. 11. 2024 - 12:52https://cdr.cz/clanek/automaticke-nouzove-brzdeni-revoluce-v-bezpecnosti-silnicni-dopravy-do-2029/diskuseTo se takto blbě dělá statistika, když do toho nezahrneš, kolikrát ti to zachránilo zadek od tety / stréce za tebou v novém Yarisku.
Zažil jsem práci automatického systému při hromadné nehodě na dálnici a celkový dojem je "very impressive" - bez škrábance. Plus mě od dvou drobných nehod zachránila ABSka na motorce, ať máme ten seznam nenáviděných technologií kompletnější. :-)
Co popisuješ je samozřejmě blbé, ale na druhou stranu ten systém prostě zachraňuje životy / majetek celkově mnohem víc, než ho rozbíjí a pokud nemáš ten dojem, tak bych zvážil příště jiného výrobce auta.https://cdr.cz/clanek/automaticke-nouzove-brzdeni-revoluce-v-bezpecnosti-silnicni-dopravy-do-2029/diskuse#comment-1481044
+
Přínos těhle systémů pro konkrétního člověka dost závisí na tom, jaký je řidič. To, že ty systémy jsou v ostatních autech je většinou plus, obzvláště u těch aut co má za zadkem.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Přínos těhle systémů pro
Ji Si https://cdr.cz/profil/jisi
26. 11. 2024 - 13:36https://cdr.cz/clanek/automaticke-nouzove-brzdeni-revoluce-v-bezpecnosti-silnicni-dopravy-do-2029/diskusePřínos těhle systémů pro konkrétního člověka dost závisí na tom, jaký je řidič. To, že ty systémy jsou v ostatních autech je většinou plus, obzvláště u těch aut co má za zadkem. https://cdr.cz/clanek/automaticke-nouzove-brzdeni-revoluce-v-bezpecnosti-silnicni-dopravy-do-2029/diskuse#comment-1481136
+
A já mám kvůli automatickému nouzovému brždění nabourané auto...
Zabrzdilo kvůli autu přede mnou, ale nebylo to potřeba a samozřejmě ten za mnou to do mě napálil.
Tyhle systémy jsou špatně odladěné a automobilky se bohužel nedrží hesla, že když jde o bezpečnost, tak "buď pořádně nebo vůbec" a raději pustí do série nedodělek. Moderní auto je o tom, že když do něj sedneš, tak nějakou dobu vypínáš všemožné systémy co ti šahaj na brzdy nebo řízení, protože třeba lane assist je udělaný tak špatně, že v některých zatáčkách strhává volant do protisměru - to nechceš...
Jenomže ne všichni to mají udělané stejně blbě. U mojí Toyoty (RAV4) jsou ty systémy podle mě odladěné suprovně na kompromis mezi zasahováním / nezasahováním do řízení. Nějak jsem to ponastavoval po koupi, nic nepípá a pokud ano, tak už je k tomu sakra důvod. S line assist jsem spokojený jak je - funguje sice jenom na poměrně rovných cestách, ale zase nemá tendence zasahovat do řízení, dokud není opravdu velký problém. Kamarád má Volvo a tam je to taky vychytané.
Blbé je, když jsou automobilky, co se snaží nabídnout marketingově co nejvíc autonomní jízdu v době, kdy na to jejich systémy ještě nemají a místo aby zvolili nějakou konzervativnější politiku, tak jedou na hranici svých možností / schopností systému - tam se pak množí chyby a jsou s tím špatné zkušenosti. :-(
Ačkoliv v tom Vašem případě hrálo roli i nedodržení bezpečné vzdálenosti, dostal jsem se do podobné situace taky. Naštěstí jsem neměl v tu chvíli nikoho nalepeného na zadku. Jednou to bylo kvůli autu, které si možná najelo trochu víc do křižovatky z vedlejší. Podruhé odbočující auto přede mnou, které jsem objížděl poměrně těsně a potřetí a počtvrtý mi to zabralo v zatáčce, protože jsem byl moc blízko svodidel (naštěstí nebylo kluzko).
Ono to sice hlásí chvíli předtím na displeji, jenže všechno to jsou situace, kdy řidič musí sledovat provoz.
To se takto blbě dělá statistika, když do toho nezahrneš, kolikrát ti to zachránilo zadek od tety / stréce za tebou v novém Yarisku.
Zažil jsem práci automatického systému při hromadné nehodě na dálnici a celkový dojem je "very impressive" - bez škrábance. Plus mě od dvou drobných nehod zachránila ABSka na motorce, ať máme ten seznam nenáviděných technologií kompletnější. :-)
Co popisuješ je samozřejmě blbé, ale na druhou stranu ten systém prostě zachraňuje životy / majetek celkově mnohem víc, než ho rozbíjí a pokud nemáš ten dojem, tak bych zvážil příště jiného výrobce auta.
Přínos těhle systémů pro konkrétního člověka dost závisí na tom, jaký je řidič. To, že ty systémy jsou v ostatních autech je většinou plus, obzvláště u těch aut co má za zadkem.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.