CONQUEST je nejstarší a nejznámější herní režim BF (už od prvního BF1942, byl ve všech nekonzolových edicích BF), kde se hraje o zábor všech vlajek na mapě, které zvyšují ticket bleed straně, která má vlajek méně.
BREAKTHROUGH funguje pak na principu postupného dobíjení jednotlivých úseků, tedy se v jednom okamžiku hraje vždy jen o jednu konkrétní část mapy, ačkoli celá mapa je neustále dostupná. Pokud se nepletu, poprvé byl tento herní mechanismus v BF1.
Termín "All Out Warfare" je pak myšlen jako klasický střet dvou početných týmů rozdělených do squadů (dříve 2x32 lidí, nově zřejmě až 2x64) - tedy prapůvodní BF ideový model, existují ještě režimy squadové (typicky squad deathmatch nebo Firestorm) a samozřejmě různé mixy s boty.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ehm... ono to je trochu jinak
TyNyT https://cdr.cz/profil/tynyt
17. 6. 2021 - 10:51https://cdr.cz/clanek/battlefield-2042-prozradil-datum-vydani-predstavil-se-trailerem/diskuseEhm... ono to je trochu jinak.
CONQUEST je nejstarší a nejznámější herní režim BF (už od prvního BF1942, byl ve všech nekonzolových edicích BF), kde se hraje o zábor všech vlajek na mapě, které zvyšují ticket bleed straně, která má vlajek méně.
BREAKTHROUGH funguje pak na principu postupného dobíjení jednotlivých úseků, tedy se v jednom okamžiku hraje vždy jen o jednu konkrétní část mapy, ačkoli celá mapa je neustále dostupná. Pokud se nepletu, poprvé byl tento herní mechanismus v BF1.
Termín "All Out Warfare" je pak myšlen jako klasický střet dvou početných týmů rozdělených do squadů (dříve 2x32 lidí, nově zřejmě až 2x64) - tedy prapůvodní BF ideový model, existují ještě režimy squadové (typicky squad deathmatch nebo Firestorm) a samozřejmě různé mixy s boty.
https://cdr.cz/clanek/battlefield-2042-prozradil-datum-vydani-predstavil-se-trailerem/diskuse#comment-1342972
+
Ehm... ono to je trochu jinak.
CONQUEST je nejstarší a nejznámější herní režim BF (už od prvního BF1942, byl ve všech nekonzolových edicích BF), kde se hraje o zábor všech vlajek na mapě, které zvyšují ticket bleed straně, která má vlajek méně.
BREAKTHROUGH funguje pak na principu postupného dobíjení jednotlivých úseků, tedy se v jednom okamžiku hraje vždy jen o jednu konkrétní část mapy, ačkoli celá mapa je neustále dostupná. Pokud se nepletu, poprvé byl tento herní mechanismus v BF1.
Termín "All Out Warfare" je pak myšlen jako klasický střet dvou početných týmů rozdělených do squadů (dříve 2x32 lidí, nově zřejmě až 2x64) - tedy prapůvodní BF ideový model, existují ještě režimy squadové (typicky squad deathmatch nebo Firestorm) a samozřejmě různé mixy s boty.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.