Beyond Good & Evil 2 se připomíná novou upoutávkou. Do vývoje zapojí fanoušky
Přestože jsme se dočkali jen kinematografického traileru a na pořádné záběry ze hry si budeme muset ještě chvíli počkat, dokázal Ubisoft ve fanoušcích vyvolat spoustu otázek k příběhu a navodit určitou vlnu natěšení. A stačilo k tomu poměrně málo. Dát do upoutávky hlavní postavy z prvního dílu, tedy prasečího strýčka jménem Pey'j a jeho chráněnku Jade.
Zatímco Pey'j je dle všeho na straně vesmírných pirátů, Jade má nástup na scénu ve společnosti dvou vojáku Alpha Section, která platila již v prvním díle za záporáky. Ačkoliv se stále jedná o prequel (Jade je viditelně mladší, než byla v prvním díle), zasazení bude nejspíše o dost blíže jedničce, než se původně myslelo.
Ubisoft zároveň trochu vysvětlil, proč je hrdinka prvního dílu na druhé straně. Hráči prvního dílu již mohou vědět, že její minulost byla poměrně temná, nicméně detaily jsme se nikdy nedozvěděli.
"Svět BG&E2 plné legend a příběhů o mladé dívce, která nahání a likviduje vesmírné piráty. A všichni se té dívky děsí," přibližuje Ubisoft. Je asi jasné, že onou dívkou myslí autoři právě Jade, tudíž se nejspíše dočkáme doplnění jejího příběhu a uvidíme, jaká byla její cesta k osobě, jakou známe z prvního dílu.
Přístup, který Ubisoft volí k vývoji Beyond Good & Evil 2, je vskutku zajímavý. Ve spolupráci s produkční společností HitRECord, kterou založili herec Joseph Gordon-Levitt se svým bratrem a vlastním programem Space Monkey, mohou totiž na hře spolupracovat i fanoušci.
Space Monkey je obrovským komunitním portálem, na který je možné přispívat různými grafickými návrhy. Ty jsou přístupné i dalším členům, kteří si je mohou stáhnout a posléze upravit po svém. Někdo tedy například vytvoří obrázek, další člověk k němu dodělá detaily nebo plakátové značení... A výsledek bude třeba použitý oficiálně ve hře.
HitRECord je otevřená produkční společnost, které je možné zasílat prakticky vše, hudební materiál, grafické návrhy a podobně. Pokud by se cokoliv dostalo do finální hry, bude práce autora samozřejmě náležitě proplacena. Možnost zapojení komunity připomíná trochu koncept sdílené ekonomiky, a její využití je opravdu vítaným, vstřícným krokem a zajímavou myšlenkou, jak by mohly být hry vyvíjeny v budoucnu.
Bohužel jsme se ani tentokrát nedozvěděli, kdy se nového Beyond Good & Evil 2 dočkáme. Pevně však věříme v rok 2019, přeci jen byl titul oznámený již vloni. Snad se v záběrů ze hry dočkáme co nejdříve, kupříkladu na blížícím se německém GamesComu 2019, konajícím se již v srpnu.
Diskuse ke článku Beyond Good & Evil 2 se připomíná novou upoutávkou. Do vývoje zapojí fanoušky