IBM 5150 měl minimálně 16kB, ne 64bajtů. Která verze Dooma šla hrát na XT? Znám až tu 3D z 91. roku a ta chtěla minimálně i386 a 4MB RAM pokud se nepletu.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
IBM 5150 měl minimálně 16kB,
Derryk https://cdr.cz/profil/derryk
10. 9. 2020 - 16:10https://cdr.cz/clanek/bezny-digitalni-tehotensky-test-svym-vykonem-porazil-i-prvni-pocitac-od-ibm/diskuseIBM 5150 měl minimálně 16kB, ne 64bajtů. Která verze Dooma šla hrát na XT? Znám až tu 3D z 91. roku a ta chtěla minimálně i386 a 4MB RAM pokud se nepletu.https://cdr.cz/clanek/bezny-digitalni-tehotensky-test-svym-vykonem-porazil-i-prvni-pocitac-od-ibm/diskuse#comment-1308295
+
-------------------------------------------------------------
SYSTEM REQUIREMENTS
-------------------------------------------------------------
DOOM(TM) requires an IBM compatible 386 or better with 4 megs of
RAM, a VGA graphics card, and a hard disk drive. A 486 or
better, a Sound Blaster Pro(TM) or 100% compatible sound card
is recommended. A network that uses the IPX protocol is
required for network gameplay.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jo, těch 64 bajtů mě taky
CyberAngel https://cdr.cz/profil/honza-pacuta
10. 9. 2020 - 17:30https://cdr.cz/clanek/bezny-digitalni-tehotensky-test-svym-vykonem-porazil-i-prvni-pocitac-od-ibm/diskuseJo, těch 64 bajtů mě taky pobavilo.
Převzato z originálního README.TXT Doom 1.8:
-------------------------------------------------------------
SYSTEM REQUIREMENTS
-------------------------------------------------------------
DOOM(TM) requires an IBM compatible 386 or better with 4 megs of
RAM, a VGA graphics card, and a hard disk drive. A 486 or
better, a Sound Blaster Pro(TM) or 100% compatible sound card
is recommended. A network that uses the IPX protocol is
required for network gameplay.https://cdr.cz/clanek/bezny-digitalni-tehotensky-test-svym-vykonem-porazil-i-prvni-pocitac-od-ibm/diskuse#comment-1308303
+
No ona existuje i verze Doom pro SNES ze které pak vycházejí modifikace pro kalkulacky a podobne. https://www.youtube.com/watch?v=ZU4-7jltj0o
A specifikace SNES:
Procesor – 16bitový 65c816 Ricoh 5A22 o rychlosti 3.58 MHz
Média pro hry – ROM cartridge 0,23-6mb
Paměť – RAM 128 KiB, Video RAM 64 KiB, Audio RAM 64 KiB
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
No ona existuje i verze Doom
Vojtech Nekvapil https://cdr.cz/profil/woyta
11. 9. 2020 - 06:00https://cdr.cz/clanek/bezny-digitalni-tehotensky-test-svym-vykonem-porazil-i-prvni-pocitac-od-ibm/diskuseNo ona existuje i verze Doom pro SNES ze které pak vycházejí modifikace pro kalkulacky a podobne.
https://www.youtube.com/watch?v=ZU4-7jltj0o
A specifikace SNES:
Procesor – 16bitový 65c816 Ricoh 5A22 o rychlosti 3.58 MHz
Média pro hry – ROM cartridge 0,23-6mb
Paměť – RAM 128 KiB, Video RAM 64 KiB, Audio RAM 64 KiBhttps://cdr.cz/clanek/bezny-digitalni-tehotensky-test-svym-vykonem-porazil-i-prvni-pocitac-od-ibm/diskuse#comment-1308341
+
Jenže SNES pro běh Dooma muselo mít akcelerační čip, který byl umístěn v samotné cartridgi. Takže vámi napsané parametry konzole jsou nepodstatné, jelikož neplatí. Na této základní konfiguraci by totiž ten Doom nešel. A i v kooperaci s akcelerátorem je Doom na SNES schopný běžet jen v miniaturním okně...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jenže SNES pro běh Dooma
ajne https://cdr.cz/profil/michal-tauchman1
11. 9. 2020 - 08:02https://cdr.cz/clanek/bezny-digitalni-tehotensky-test-svym-vykonem-porazil-i-prvni-pocitac-od-ibm/diskuseJenže SNES pro běh Dooma muselo mít akcelerační čip, který byl umístěn v samotné cartridgi. Takže vámi napsané parametry konzole jsou nepodstatné, jelikož neplatí. Na této základní konfiguraci by totiž ten Doom nešel. A i v kooperaci s akcelerátorem je Doom na SNES schopný běžet jen v miniaturním okně...https://cdr.cz/clanek/bezny-digitalni-tehotensky-test-svym-vykonem-porazil-i-prvni-pocitac-od-ibm/diskuse#comment-1308351
+
doom sel hrat na amd 386dx/40 se 4mb a 1MB s3 grafikou pouze v malem okenku na fullscreen to bylo slideshow, az na amd 486dx4/100 kterou jsme meli po 386 to uz jelo plynule i na fullscreen, grafika myslim byla stale stejne 1MB s3 :) Ale na XTcku sel hrat puvodni ruskej tetris a i prince of persia i kdyz to bezelo jak v medu :-D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
doom sel hrat na amd 386dx/40
maximumspeed https://cdr.cz/profil/v7ortplspt
10. 9. 2020 - 16:46https://cdr.cz/clanek/bezny-digitalni-tehotensky-test-svym-vykonem-porazil-i-prvni-pocitac-od-ibm/diskusedoom sel hrat na amd 386dx/40 se 4mb a 1MB s3 grafikou pouze v malem okenku na fullscreen to bylo slideshow, az na amd 486dx4/100 kterou jsme meli po 386 to uz jelo plynule i na fullscreen, grafika myslim byla stale stejne 1MB s3 :) Ale na XTcku sel hrat puvodni ruskej tetris a i prince of persia i kdyz to bezelo jak v medu :-Dhttps://cdr.cz/clanek/bezny-digitalni-tehotensky-test-svym-vykonem-porazil-i-prvni-pocitac-od-ibm/diskuse#comment-1308298
+
64 bajtů, to má proto, aby se rozlišilo 512 stavů těhotnosti.
- Nejprve to určí říši, kmen, oddělení, třídu, řád, čeleď, rod a druh živočicha.
- Podle živočicha se vybere příslušná neuronová síť.
- Do ní se pošle 128 měření uložených v prvních 16 bajtech.
- Ve zbylých 48 bajtech se spustí virutální stroj s linux distribucí Crystal Ball.
- Crystal Ball obdží výstup z neuronové sítě a začne počítat výsledek.
- Nejprve přepíše 16 bajtů uvolněných neuronovou sítí, následně přepíše svůj vlastní kód.
- Nakonec Crystal Ball zkonverguje do 512 bitového stavu těhotnosti.
Bojím se, že brzy budou i verze se 64 GB RAM ;-)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
64 bajtů, to má proto, aby se
junk mail https://cdr.cz/profil/junk
11. 9. 2020 - 00:30https://cdr.cz/clanek/bezny-digitalni-tehotensky-test-svym-vykonem-porazil-i-prvni-pocitac-od-ibm/diskuse64 bajtů, to má proto, aby se rozlišilo 512 stavů těhotnosti.
- Nejprve to určí říši, kmen, oddělení, třídu, řád, čeleď, rod a druh živočicha.
- Podle živočicha se vybere příslušná neuronová síť.
- Do ní se pošle 128 měření uložených v prvních 16 bajtech.
- Ve zbylých 48 bajtech se spustí virutální stroj s linux distribucí Crystal Ball.
- Crystal Ball obdží výstup z neuronové sítě a začne počítat výsledek.
- Nejprve přepíše 16 bajtů uvolněných neuronovou sítí, následně přepíše svůj vlastní kód.
- Nakonec Crystal Ball zkonverguje do 512 bitového stavu těhotnosti.
Bojím se, že brzy budou i verze se 64 GB RAM ;-)https://cdr.cz/clanek/bezny-digitalni-tehotensky-test-svym-vykonem-porazil-i-prvni-pocitac-od-ibm/diskuse#comment-1308337
+
Zase tyhle ptákoviny jako na CZC...upřímně, porovnávat výkon CPU jen dle frekvence je pitomost. Hrozně záleží na samotných instrukcích, a hlavně zase ta kravina s Doomem - počítače XT od IBM rozhodně Dooma nerozeběhly, ten vyžadoval mnohem vyšší výkon, 386 je minimum, a to jsme o nějakou generaci dál než XT. 64bitů (!) paměti je také úplně směšné. Tenhle bazmek bude mít nějaké triviální jednoúčelové programovatelné CPU s pár triviálními instrukcemi.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Zase tyhle ptákoviny jako na
ajne https://cdr.cz/profil/michal-tauchman1
11. 9. 2020 - 07:59https://cdr.cz/clanek/bezny-digitalni-tehotensky-test-svym-vykonem-porazil-i-prvni-pocitac-od-ibm/diskuseZase tyhle ptákoviny jako na CZC...upřímně, porovnávat výkon CPU jen dle frekvence je pitomost. Hrozně záleží na samotných instrukcích, a hlavně zase ta kravina s Doomem - počítače XT od IBM rozhodně Dooma nerozeběhly, ten vyžadoval mnohem vyšší výkon, 386 je minimum, a to jsme o nějakou generaci dál než XT. 64bitů (!) paměti je také úplně směšné. Tenhle bazmek bude mít nějaké triviální jednoúčelové programovatelné CPU s pár triviálními instrukcemi.https://cdr.cz/clanek/bezny-digitalni-tehotensky-test-svym-vykonem-porazil-i-prvni-pocitac-od-ibm/diskuse#comment-1308350
+
IBM 5150 měl minimálně 16kB, ne 64bajtů. Která verze Dooma šla hrát na XT? Znám až tu 3D z 91. roku a ta chtěla minimálně i386 a 4MB RAM pokud se nepletu.
Jo, těch 64 bajtů mě taky pobavilo.
Převzato z originálního README.TXT Doom 1.8:
-------------------------------------------------------------
SYSTEM REQUIREMENTS
-------------------------------------------------------------
DOOM(TM) requires an IBM compatible 386 or better with 4 megs of
RAM, a VGA graphics card, and a hard disk drive. A 486 or
better, a Sound Blaster Pro(TM) or 100% compatible sound card
is recommended. A network that uses the IPX protocol is
required for network gameplay.
No ona existuje i verze Doom pro SNES ze které pak vycházejí modifikace pro kalkulacky a podobne.
https://www.youtube.com/watch?v=ZU4-7jltj0o
A specifikace SNES:
Procesor – 16bitový 65c816 Ricoh 5A22 o rychlosti 3.58 MHz
Média pro hry – ROM cartridge 0,23-6mb
Paměť – RAM 128 KiB, Video RAM 64 KiB, Audio RAM 64 KiB
Jenže SNES pro běh Dooma muselo mít akcelerační čip, který byl umístěn v samotné cartridgi. Takže vámi napsané parametry konzole jsou nepodstatné, jelikož neplatí. Na této základní konfiguraci by totiž ten Doom nešel. A i v kooperaci s akcelerátorem je Doom na SNES schopný běžet jen v miniaturním okně...
doom sel hrat na amd 386dx/40 se 4mb a 1MB s3 grafikou pouze v malem okenku na fullscreen to bylo slideshow, az na amd 486dx4/100 kterou jsme meli po 386 to uz jelo plynule i na fullscreen, grafika myslim byla stale stejne 1MB s3 :) Ale na XTcku sel hrat puvodni ruskej tetris a i prince of persia i kdyz to bezelo jak v medu :-D
64 bajtů, to má proto, aby se rozlišilo 512 stavů těhotnosti.
- Nejprve to určí říši, kmen, oddělení, třídu, řád, čeleď, rod a druh živočicha.
- Podle živočicha se vybere příslušná neuronová síť.
- Do ní se pošle 128 měření uložených v prvních 16 bajtech.
- Ve zbylých 48 bajtech se spustí virutální stroj s linux distribucí Crystal Ball.
- Crystal Ball obdží výstup z neuronové sítě a začne počítat výsledek.
- Nejprve přepíše 16 bajtů uvolněných neuronovou sítí, následně přepíše svůj vlastní kód.
- Nakonec Crystal Ball zkonverguje do 512 bitového stavu těhotnosti.
Bojím se, že brzy budou i verze se 64 GB RAM ;-)
Zase tyhle ptákoviny jako na CZC...upřímně, porovnávat výkon CPU jen dle frekvence je pitomost. Hrozně záleží na samotných instrukcích, a hlavně zase ta kravina s Doomem - počítače XT od IBM rozhodně Dooma nerozeběhly, ten vyžadoval mnohem vyšší výkon, 386 je minimum, a to jsme o nějakou generaci dál než XT. 64bitů (!) paměti je také úplně směšné. Tenhle bazmek bude mít nějaké triviální jednoúčelové programovatelné CPU s pár triviálními instrukcemi.
Inu kdo zažil 3,6GHz Prescott vs 1,8GHz C2D, ví své :-).
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.