Diablo II je prostě legenda. Tak proč z ní nevyrazit něco víc. Ve své době to bylo naprosté zjevení u spousty lidí vedoucích k totální závislosti. Pamatuju člověka co z pozice vedoucího v kanceláři provozoval 9 spušetěných klientů naráz jen aby zvýšil šanci na drop u baalrunu .... (v pracovní době btw) :0)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Diablo II je prostě legenda.
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
30. 1. 2021 - 16:52https://cdr.cz/clanek/blizzard-letos-mohl-na-blizzconu-odhalit-oficialni-diablo-ii-remake/diskuseDiablo II je prostě legenda. Tak proč z ní nevyrazit něco víc. Ve své době to bylo naprosté zjevení u spousty lidí vedoucích k totální závislosti. Pamatuju člověka co z pozice vedoucího v kanceláři provozoval 9 spušetěných klientů naráz jen aby zvýšil šanci na drop u baalrunu .... (v pracovní době btw) :0)https://cdr.cz/clanek/blizzard-letos-mohl-na-blizzconu-odhalit-oficialni-diablo-ii-remake/diskuse#comment-1326720
+
Hru zbouchalo 45 programátorů za necelé dva roky a to včetně revolučních herních mechanik, systému vyvážení a engine.
Nechápu, co přesně chybí Blizzardu k tomu, aby udělalo vizuální a principiální kopii se deseti programátory za rok. Engine mají slušný, podrobný popis mechaniky a vyvážení (ve fromě rovnic) najdou na každém druhém fanouškovském webu a hra byla obsahově velmi chudá, ergo nenáročná. Ostatně, drtivou většinu těch 4 DVD dělaly nezkomprimované filmečky a hudba.
Nejspíše měl vyčuraný blizzard představu, že do toho dá pár desítek tisíc dolarů a vyrejžuje milióny.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hru zbouchalo 45 programátorů
Tomáš Černák https://cdr.cz/profil/cernakus
30. 1. 2021 - 20:42https://cdr.cz/clanek/blizzard-letos-mohl-na-blizzconu-odhalit-oficialni-diablo-ii-remake/diskuseHru zbouchalo 45 programátorů za necelé dva roky a to včetně revolučních herních mechanik, systému vyvážení a engine.
Nechápu, co přesně chybí Blizzardu k tomu, aby udělalo vizuální a principiální kopii se deseti programátory za rok. Engine mají slušný, podrobný popis mechaniky a vyvážení (ve fromě rovnic) najdou na každém druhém fanouškovském webu a hra byla obsahově velmi chudá, ergo nenáročná. Ostatně, drtivou většinu těch 4 DVD dělaly nezkomprimované filmečky a hudba.
Nejspíše měl vyčuraný blizzard představu, že do toho dá pár desítek tisíc dolarů a vyrejžuje milióny. https://cdr.cz/clanek/blizzard-letos-mohl-na-blizzconu-odhalit-oficialni-diablo-ii-remake/diskuse#comment-1326726
+
1. 2. 2021 - 08:08https://cdr.cz/clanek/blizzard-letos-mohl-na-blizzconu-odhalit-oficialni-diablo-ii-remake/diskuseUž bylo na čase. PoE začíná být fakt vymazlené.https://cdr.cz/clanek/blizzard-letos-mohl-na-blizzconu-odhalit-oficialni-diablo-ii-remake/diskuse#comment-1326829
+
A co teprve druhý díl, který byl odložen. A pořád nevím, jestli PoE Mobile byl zamýšlen jako vtip, nebo opravdu vznikne.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
A co teprve druhý díl, který
Sirik https://cdr.cz/autor/jiri-vlach
1. 2. 2021 - 11:28https://cdr.cz/clanek/blizzard-letos-mohl-na-blizzconu-odhalit-oficialni-diablo-ii-remake/diskuseA co teprve druhý díl, který byl odložen. A pořád nevím, jestli PoE Mobile byl zamýšlen jako vtip, nebo opravdu vznikne. https://cdr.cz/clanek/blizzard-letos-mohl-na-blizzconu-odhalit-oficialni-diablo-ii-remake/diskuse#comment-1326873
+
No nevím poe mně přestalo jako stereotypní bavit o dost rychleji než jakýkoliv díl diabla..
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
No nevím poe mně přestalo
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
1. 2. 2021 - 14:19https://cdr.cz/clanek/blizzard-letos-mohl-na-blizzconu-odhalit-oficialni-diablo-ii-remake/diskuseNo nevím poe mně přestalo jako stereotypní bavit o dost rychleji než jakýkoliv díl diabla..https://cdr.cz/clanek/blizzard-letos-mohl-na-blizzconu-odhalit-oficialni-diablo-ii-remake/diskuse#comment-1326905
+
PoE, ktere ma mnohonasobne promakanejsi a slozitejsi mechaniky, nez D1+2+3 dohromady? To rozhodne neni stereotypni hra. Mozna se da rict, ze D3 je vizualne zajimavejsi a osobne mi prijde, ze D3 ma takovy trosku "plynulejsi" souboj. Nicmene, uz cca 2-3 roky jsem na D3 kvuli PoE ani nesahl. Moznosti, jaky build v PoE udelat, je X-nasobne vice, nez ve vsech Diablech
D3, co si pamatuju, melo s kazdou postavou rekneme 10 zakladnich pouzitelnych buildu (v zavislosti na setovych predmetech a sezonnich aktivitach). V PoE, vzhledem k mnozstvi predmetu a mechanik, je s "chudsim" Diablem opravdu nesrovnatelne bohatsi
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
PoE, ktere ma mnohonasobne
ork https://cdr.cz/profil/ork
1. 2. 2021 - 20:45https://cdr.cz/clanek/blizzard-letos-mohl-na-blizzconu-odhalit-oficialni-diablo-ii-remake/diskusePoE, ktere ma mnohonasobne promakanejsi a slozitejsi mechaniky, nez D1+2+3 dohromady? To rozhodne neni stereotypni hra. Mozna se da rict, ze D3 je vizualne zajimavejsi a osobne mi prijde, ze D3 ma takovy trosku "plynulejsi" souboj. Nicmene, uz cca 2-3 roky jsem na D3 kvuli PoE ani nesahl. Moznosti, jaky build v PoE udelat, je X-nasobne vice, nez ve vsech Diablech
D3, co si pamatuju, melo s kazdou postavou rekneme 10 zakladnich pouzitelnych buildu (v zavislosti na setovych predmetech a sezonnich aktivitach). V PoE, vzhledem k mnozstvi predmetu a mechanik, je s "chudsim" Diablem opravdu nesrovnatelne bohatsihttps://cdr.cz/clanek/blizzard-letos-mohl-na-blizzconu-odhalit-oficialni-diablo-ii-remake/diskuse#comment-1326942
+
Tym, ktery na remake delal byl rozpusten a nahrazen jinym, ktery byl vcucnut do Blizzardu (puvodne byl externi tym v ramci Activision).
Ti lide, kteri delali na remaku W3 a rikali, ze jim vedeni nedalo moznost udelat to poradne, si udelali takovou retrospektivi a chteli udelat D2 remaster poradne. No a vedeni s nimi ukoncilo spolupraci. Takze to dost dobre muze dopadnout jako jeste vetsi sracka, nez W3 :D A nebo take ne. Tym ktery to prebira udelal uz dobre remaky par her, takze...
Kazdopadne Blizzard uz neni tou firmou co pred 15 lety, na kvalitu se primarne nehraje.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Tym, ktery na remake delal
Mali https://cdr.cz/profil/tomas-malecek1
1. 2. 2021 - 14:18https://cdr.cz/clanek/blizzard-letos-mohl-na-blizzconu-odhalit-oficialni-diablo-ii-remake/diskuseTym, ktery na remake delal byl rozpusten a nahrazen jinym, ktery byl vcucnut do Blizzardu (puvodne byl externi tym v ramci Activision).
Ti lide, kteri delali na remaku W3 a rikali, ze jim vedeni nedalo moznost udelat to poradne, si udelali takovou retrospektivi a chteli udelat D2 remaster poradne. No a vedeni s nimi ukoncilo spolupraci. Takze to dost dobre muze dopadnout jako jeste vetsi sracka, nez W3 :D A nebo take ne. Tym ktery to prebira udelal uz dobre remaky par her, takze...
Kazdopadne Blizzard uz neni tou firmou co pred 15 lety, na kvalitu se primarne nehraje.https://cdr.cz/clanek/blizzard-letos-mohl-na-blizzconu-odhalit-oficialni-diablo-ii-remake/diskuse#comment-1326904
+
Diablo II je prostě legenda. Tak proč z ní nevyrazit něco víc. Ve své době to bylo naprosté zjevení u spousty lidí vedoucích k totální závislosti. Pamatuju člověka co z pozice vedoucího v kanceláři provozoval 9 spušetěných klientů naráz jen aby zvýšil šanci na drop u baalrunu .... (v pracovní době btw) :0)
Hru zbouchalo 45 programátorů za necelé dva roky a to včetně revolučních herních mechanik, systému vyvážení a engine.
Nechápu, co přesně chybí Blizzardu k tomu, aby udělalo vizuální a principiální kopii se deseti programátory za rok. Engine mají slušný, podrobný popis mechaniky a vyvážení (ve fromě rovnic) najdou na každém druhém fanouškovském webu a hra byla obsahově velmi chudá, ergo nenáročná. Ostatně, drtivou většinu těch 4 DVD dělaly nezkomprimované filmečky a hudba.
Nejspíše měl vyčuraný blizzard představu, že do toho dá pár desítek tisíc dolarů a vyrejžuje milióny.
Už bylo na čase. PoE začíná být fakt vymazlené.
A co teprve druhý díl, který byl odložen. A pořád nevím, jestli PoE Mobile byl zamýšlen jako vtip, nebo opravdu vznikne.
No nevím poe mně přestalo jako stereotypní bavit o dost rychleji než jakýkoliv díl diabla..
PoE, ktere ma mnohonasobne promakanejsi a slozitejsi mechaniky, nez D1+2+3 dohromady? To rozhodne neni stereotypni hra. Mozna se da rict, ze D3 je vizualne zajimavejsi a osobne mi prijde, ze D3 ma takovy trosku "plynulejsi" souboj. Nicmene, uz cca 2-3 roky jsem na D3 kvuli PoE ani nesahl. Moznosti, jaky build v PoE udelat, je X-nasobne vice, nez ve vsech Diablech
D3, co si pamatuju, melo s kazdou postavou rekneme 10 zakladnich pouzitelnych buildu (v zavislosti na setovych predmetech a sezonnich aktivitach). V PoE, vzhledem k mnozstvi predmetu a mechanik, je s "chudsim" Diablem opravdu nesrovnatelne bohatsi
Tym, ktery na remake delal byl rozpusten a nahrazen jinym, ktery byl vcucnut do Blizzardu (puvodne byl externi tym v ramci Activision).
Ti lide, kteri delali na remaku W3 a rikali, ze jim vedeni nedalo moznost udelat to poradne, si udelali takovou retrospektivi a chteli udelat D2 remaster poradne. No a vedeni s nimi ukoncilo spolupraci. Takze to dost dobre muze dopadnout jako jeste vetsi sracka, nez W3 :D A nebo take ne. Tym ktery to prebira udelal uz dobre remaky par her, takze...
Kazdopadne Blizzard uz neni tou firmou co pred 15 lety, na kvalitu se primarne nehraje.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.