CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Britská policie zatkla hledaného hudebního piráta, čeká ho vězení kvůli reklamě

Že se nestydí! Podnikat když je na pracáku :D

+1
+28
-1
Je komentář přínosný?

Asi lze považovat nelegální činnost za "nekolidující zaměstnání" ;-)

+1
+34
-1
Je komentář přínosný?

Už jen ten název "duševní vlastnictví" je nesmysl. Myšlenky nejde vlastnit, jen umělá "privilegia" na jejich využívání....

+1
+25
-1
Je komentář přínosný?

Tak je to obecně užívaný pojem, proto jsem ho článku dal, viz. více o tom třeba tady

http://www.stoppiratstvi.cz/cs/o-piratstvi/co-je-dusevni-vlastnictvi.shtml

patří do toho autorské právo a průmyslové vlastnictví, britská PIPCU se pak specializuje na tuto oblast

+1
-38
-1
Je komentář přínosný?

Ze je to obecne uzivany pojem neznamena, ze to neni pitomost.

https://www.pirati.cz/kci/dusevko

+1
-33
-1
Je komentář přínosný?

Jako, lepsi nez platit vsechno, ale ... "v hodnotě 120 miliónů liber .... skutečná škoda vyčíslena "jen" na 12 miliónů liber." .... to jako 10% conversion rate? Nemohli by nam do firmy poslat nejakeho odbornika co by nam to zaridil?

+1
+35
-1
Je komentář přínosný?

Podle mne existuje jen jedna hodnota reálné škody. A to je ta kolik na tom on vydělal, všechno ostatní jsou jen spekulace. Peníze se netrhají na stromě, pokud je někdo utratí za písničku, tak si zas za ně nekoupí jinou, nebo třeba rohlíky.. Tisknout si prachy mohou jen vlády ne spotřebitelé.

+1
-15
-1
Je komentář přínosný?

Kdyby hudební průmysl poskytoval lepší služby než on tak by nevydělal ani vindru.
Za další už se neřeší že reklamní společnosti kterým byli reklamy na nelegálním šířením propagovaný na tom taky vydělali. Navíc kde skončili ty peníze za reklamu. Pochybuji že to vrátili těm společnostem reklam. Což kdyby vrátily tak by měli reklamu naprosto zadarmo. Reklama vrátit už nejde. Ale je to reklama na nelegálním díle což je téže nelegální.... A tak dále...

Prostě by mě zajímal cashflow kolem toho protože tohle je zralé na tunel, inflaci, dalších podvodů apod.

+1
+22
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.