Call of Duty klesá na dno, řadí se mezi nejhorších pět videí na YouTube
Série Call of Duty zažívá už několik dílů po sobě negativní reakce herní komunity, zazlívající málo inovací, dojení značky, nenaslouchání přání fanoušků apod. V posledních dnech tento trend nabral dalších obrátek, počínaje zveřejněním prvního traileru představující nový díl.
Zatímco Battlefield se přesouvá s pokračováním po historické ose zpět do doby první světové války, Call of Duty kráčí opačným směrem, vstříc hvězdám do vesmíru. Ohlasy fanoušků hovoří jasně o bližší náklonnosti k sérii Battlefield, který v novém traileru mile překvapil a konkurenční Call of Duty takřka zastínil.
- Co vše víme o novém Call of Duty: Infinite Warfare a remasteru Modern Warfare
- Vše, co víme o nově oznámeném Battlefield 1 (ne, není to překlep)
Dalo by se říci, že Activisionu při cestě do výšin roztál vosk a nyní padá střemhlav v žebříčku nejhůře hodnocených videí na YouTube. V době psaní článku se může "pyšnit" téměř 1.5 milionovým počtem palců dolů při pouhých 15 milionech zhlédnutí, čímž se v době psaní článku řadí na 5. nejhorší místo.
Překonat mu stačí už pouze jedno portugalské video a trojici hudebních videí, jmenovitě PSY - Gangnam Style; Rebecca Black - Friday a Justin Bieber - Baby. Konkrétní čísla a srovnání naleznete na obrázku níže:
Nutno také podotknout, že zmíněné písničky mají na podobný počet dislike mnohonásobně větší počet celkových zhlédnutí, přičemž Gangnam Style a Baby dokonce spadají mezi celkově nejsledovanější videa. Jejich několikaletý náskok se tak upoutávce na nové Call of Duty podařilo dohnat za pouhý týden. V tuto chvíli je už udělování palců dolů spíše řetězovou reakcí, a tak by se video mohlo dostat velmi brzy ještě níže.
Activision se k vlně negativity vyjádřilo následovně: "Zaprvé, vášeň hráčů nelze nemilovat. Jedná se naprosto jedinečný průmysl a jedinečnou fanouškovskou základnu. Líbí se nám, že naši fanoušci se k této značce chovají jako ke své vlastní, a tak tvrdě na ni nahlížejí. Na světě neexistuje mnoho zábavních značek, které by dokázaly vzbudit takovou vášnivou vlnu, jako právě Call of Duty... a to je dobře."
"Zadruhé si samozřejmě uvědomujeme, že jsou v naší komunitě i hráči, kteří nostalgicky touží po hraní s nohama pevně na zemi, a proto jsme vytvořili remasterovaný Modern Warfare. V naší komunitě se nicméně nacházejí i miliony hráčů, kteří každý rok touží po novém inovativním zážitku, který nabídne právě Infinite Warfare. Dobrou zprávou je, že se nám tento rok podařilo nabídnout oboje v jednom balení, a komunitu tak zachovat celistvou," dodává CEO společnosti, Eric Hirshberg.