Timto prestavam sledovat CDR. Az si budu chtit pocist o elektromobilech, pujdu na prislusny server. Tohle nema s pocitacema nic spolecneho.
Sbohem.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Timto prestavam sledovat CDR.
Kubik https://cdr.cz/profil/jakub-pohan
10. 8. 2017 - 13:28https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuseTimto prestavam sledovat CDR. Az si budu chtit pocist o elektromobilech, pujdu na prislusny server. Tohle nema s pocitacema nic spolecneho.
Sbohem.https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1062801
+
A že na CDR nejsou už dávno jen věci ohledně "vypalování" ti doteď nevadilo ?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
A že na CDR nejsou už dávno
Destructor https://cdr.cz/profil/destructor
10. 8. 2017 - 13:36https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuseA že na CDR nejsou už dávno jen věci ohledně "vypalování" ti doteď nevadilo ?https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1062813
+
Vadilo mi to, ze se neustale objevovaly nove a nove clanky o vecech nesouvisejich s pocitaci.
Tohle byla posledni kapka.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Vadilo mi to, ze se neustale
Kubik https://cdr.cz/profil/jakub-pohan
10. 8. 2017 - 13:46https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuseVadilo mi to, ze se neustale objevovaly nove a nove clanky o vecech nesouvisejich s pocitaci.
Tohle byla posledni kapka.https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1062816
+
Jakej problém přečíst nadpisy a kliknout jen na to, co vás opravdu zajímá? ;)
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Jakej problém přečíst nadpisy
Ondar https://cdr.cz/profil/ondar007
10. 8. 2017 - 13:50https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuseJakej problém přečíst nadpisy a kliknout jen na to, co vás opravdu zajímá? ;)https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1062822
+
hmm tak že cca 400km.
Nechám bezpečnostní rezervu (něco jako rezerva v normálním autě, zácpy, nehody, objíždky) cca -100km.
Zbývá 300km
Udečtu spotřebu na klimatizaci či topení cca -100km
Zbývá 200km
Tedy jsem na radiusu 100km kam s tím autem můžu nejdále vyrazit, abych (skoro) za všech okolností dokázal dorazit i domů (při totální absenci nabíječek což se jen tak nezlepší).
Nezdá se vám to trošku málo ???
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
hmm tak že cca 400km.
Destructor https://cdr.cz/profil/destructor
10. 8. 2017 - 13:33https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskusehmm tak že cca 400km.
Nechám bezpečnostní rezervu (něco jako rezerva v normálním autě, zácpy, nehody, objíždky) cca -100km.
Zbývá 300km
Udečtu spotřebu na klimatizaci či topení cca -100km
Zbývá 200km
Tedy jsem na radiusu 100km kam s tím autem můžu nejdále vyrazit, abych (skoro) za všech okolností dokázal dorazit i domů (při totální absenci nabíječek což se jen tak nezlepší).
Nezdá se vám to trošku málo ???https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1062804
+
Na popojíždění po městě nebo "kratší" dojíždění do práce ideální, na dlouhý trasy k ničemu. Pokud potřebujete čas od času někam dál, tak buď půjčit něco jiného, nebo jet busem / letadlem / ...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Na popojíždění po městě nebo
Ondar https://cdr.cz/profil/ondar007
10. 8. 2017 - 13:52https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuseNa popojíždění po městě nebo "kratší" dojíždění do práce ideální, na dlouhý trasy k ničemu. Pokud potřebujete čas od času někam dál, tak buď půjčit něco jiného, nebo jet busem / letadlem / ...https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1062825
+
lidovka za 800 táců vhodné tak pro nákupy nebo jako třetí auto do rodiny pro školáka.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
lidovka za 800 táců vhodné
Destructor https://cdr.cz/profil/destructor
10. 8. 2017 - 14:01https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuselidovka za 800 táců vhodné tak pro nákupy nebo jako třetí auto do rodiny pro školáka.https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1062837
+
Proč potřebujete 200km rezervu pro klimatizaci a objížďky pro 100km jízdu? A jaká "totální absence nabíječek", zásuvky jsou na spoustě míst. Leda že byste každý den jezdil tam a hned zase zpátky, ale v tom případě je možná lepší se rovnou přestěhovat? :-p A samozřejmě, takovéto vozidlo bude zcela neprodejné, protože všichni mají právě vaše potřeby.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Proč potřebujete 100km
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
10. 8. 2017 - 17:54https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuseProč potřebujete 200km rezervu pro klimatizaci a objížďky pro 100km jízdu? A jaká "totální absence nabíječek", zásuvky jsou na spoustě míst. Leda že byste každý den jezdil tam a hned zase zpátky, ale v tom případě je možná lepší se rovnou přestěhovat? :-p A samozřejmě, takovéto vozidlo bude zcela neprodejné, protože všichni mají právě vaše potřeby.https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1062975
+
A vy si s tím autem troufnete třeba jet v létě v pařákách do Brna a zpátky ?
Jen by mě zajímalo, když tedy po celou dobu jízdy budu mít zaplou klimatizaci či topení o kolik se mi zkrátí dojezd ?
U klasických motorů je teplo odpad, tedy topení je "v ceně", klimatizace bere cca 0.5 litru paliva na 100km.
Jak je to tedy u elektromobilů. nechce se mi věřit že běžící klimatizaci či topení si ukousne jen pár dojezdových kilometrů, proto jsem to odhadnul na těch 100 km.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
A vy si s tím autem troufnete
Destructor https://cdr.cz/profil/destructor
11. 8. 2017 - 08:44https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuseA vy si s tím autem troufnete třeba jet v létě v pařákách do Brna a zpátky ?
Jen by mě zajímalo, když tedy po celou dobu jízdy budu mít zaplou klimatizaci či topení o kolik se mi zkrátí dojezd ?
U klasických motorů je teplo odpad, tedy topení je "v ceně", klimatizace bere cca 0.5 litru paliva na 100km.
Jak je to tedy u elektromobilů. nechce se mi věřit že běžící klimatizaci či topení si ukousne jen pár dojezdových kilometrů, proto jsem to odhadnul na těch 100 km. https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1063095
+
100km vám sežere tak možná tažné co mý 350kg, klima jsou max 10 km...ale líbí se mi jak lidí co v ev v životě nejeli, ani ho nemají ví že klima sežere toik dojezdu co ruský zill na 100km nafty.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
100km vám sežere tak možná
Jan Honza https://cdr.cz/profil/domokun
16. 8. 2017 - 00:07https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse100km vám sežere tak možná tažné co mý 350kg, klima jsou max 10 km...ale líbí se mi jak lidí co v ev v životě nejeli, ani ho nemají ví že klima sežere toik dojezdu co ruský zill na 100km nafty.https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1064655
+
Bohuzel absolutne neprodejne auto. Lidi nemaji zajem o elektroauto. Chteji Teslu. Ma stejny status jako iHracky. A o kvalitne zpracovane tesle si taky muzete nechat zdat. Je to mlada znacka a nema vychytane postupy kvality vyroby jako velke automobilky. Navic velmi riskuje vyraznym zkracenim testovaci faze. Tesla je nejrychleji prodelavajici firma na svete. I pres veskere dotace. Az tahle bublina praskne, tak bude veselo.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Bohuzel absolutne neprodejne
Vojtech Nekvapil https://cdr.cz/profil/woyta
10. 8. 2017 - 16:00https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuseBohuzel absolutne neprodejne auto. Lidi nemaji zajem o elektroauto. Chteji Teslu. Ma stejny status jako iHracky. A o kvalitne zpracovane tesle si taky muzete nechat zdat. Je to mlada znacka a nema vychytane postupy kvality vyroby jako velke automobilky. Navic velmi riskuje vyraznym zkracenim testovaci faze. Tesla je nejrychleji prodelavajici firma na svete. I pres veskere dotace. Az tahle bublina praskne, tak bude veselo.https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1062891
+
Pokud to nebude mít dojezd 1000km jako jiná auta, tak o tom nemá cenu vůbec uvažovat.
Psal jsem to už k jiném článku, z důvodu absence nabíjecích stanic a obrovské doby nutné pro nabíjení by to auto mělo mít dojezd alespoň 1500km.
Pokud Eauto nebude dotované a to jakýmkoliv způsobem nemá šanci se v tomto stavu co teď jsou uplatnit.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Pokud to nebude mít dojezd
Destructor https://cdr.cz/profil/destructor
11. 8. 2017 - 08:50https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskusePokud to nebude mít dojezd 1000km jako jiná auta, tak o tom nemá cenu vůbec uvažovat.
Psal jsem to už k jiném článku, z důvodu absence nabíjecích stanic a obrovské doby nutné pro nabíjení by to auto mělo mít dojezd alespoň 1500km.
Pokud Eauto nebude dotované a to jakýmkoliv způsobem nemá šanci se v tomto stavu co teď jsou uplatnit.https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1063101
+
Pro někoho nemá, pro někoho má. Pokud by to mělo spolehlivý dojezd deset kilometrů, tak na dojíždění do práce mi to stačí. Pro mě jsou spíš důležité pořizovací a provozní náklady a ideálně aby to mělo autopilota, abych se nemusel otravovat řízením. A lidí s podobnými nároky jsou myslím spousty.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Pro někoho nemá, pro někoho
Txy https://cdr.cz/profil/txy
14. 8. 2017 - 03:48https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskusePro někoho nemá, pro někoho má. Pokud by to mělo spolehlivý dojezd deset kilometrů, tak na dojíždění do práce mi to stačí. Pro mě jsou spíš důležité pořizovací a provozní náklady a ideálně aby to mělo autopilota, abych se nemusel otravovat řízením. A lidí s podobnými nároky jsou myslím spousty.https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1063662
+
Chevrolet Bolt je dobre elektro auto za nizkou cenu. Letos jich vyrobili kolem něco kolem 8000ks a většina z nich je v autosalonech dealeru. Okamžitě k dispozici. Teď i se slevami. Ale nikdo to nechce. Všichni čekají na model 3 který dostanou tak za rok a půl. Tesla je iPhone v automobilovém světě.Co se týče kvality a řešení na Tesle tak jsem měl možnost si jeden Model S prohlédnout opravdu z blízka. Kvalita spár má do běžné produkce daleko. To je drobnost. Větší průser jsou třeba podběhy. Tesla je ma tak blízko kol, že nejde nasadit sněžné řetězy a bude velký problém s usazujícím se sněhem. Takových věcí tam bylo vícero. Tesla zatím nemá zkušenosti, nema dostatečné zkušební cykly a volí riziková řešení která přináší problémy. Například slavné Falcon doors. Stačí aby jedno kolo stálo na obrubníku a už se nezavřou. To znamená, že nemají dostatečnou tuhost karoserie. Například předpis VW pro zkrut karoserie je minimálně 50 000N na 1 úhlovy stupeň.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Chevrolet Bolt je dobre
Vojtech Nekvapil https://cdr.cz/profil/woyta
16. 8. 2017 - 13:45https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuseChevrolet Bolt je dobre elektro auto za nizkou cenu. Letos jich vyrobili kolem něco kolem 8000ks a většina z nich je v autosalonech dealeru. Okamžitě k dispozici. Teď i se slevami. Ale nikdo to nechce. Všichni čekají na model 3 který dostanou tak za rok a půl. Tesla je iPhone v automobilovém světě.Co se týče kvality a řešení na Tesle tak jsem měl možnost si jeden Model S prohlédnout opravdu z blízka. Kvalita spár má do běžné produkce daleko. To je drobnost. Větší průser jsou třeba podběhy. Tesla je ma tak blízko kol, že nejde nasadit sněžné řetězy a bude velký problém s usazujícím se sněhem. Takových věcí tam bylo vícero. Tesla zatím nemá zkušenosti, nema dostatečné zkušební cykly a volí riziková řešení která přináší problémy. Například slavné Falcon doors. Stačí aby jedno kolo stálo na obrubníku a už se nezavřou. To znamená, že nemají dostatečnou tuhost karoserie. Například předpis VW pro zkrut karoserie je minimálně 50 000N na 1 úhlovy stupeň.https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1064877
+
Víte ono elektromobil v té zácpě žere zdaleka nejméně. Už jen proto, že když stojí nebere proud a na malou rychlost má nízkou spotřebu. Je to jiné než klasickej motor.
1.) Do města je to ideální, jako dojíždědlo do práce.
2.) Na velkou vzdálenost je třeba mít ještě starej dehet, ale to časem taky zlepší.
----------------------------
A teď si to schrňme:
Plusy:
1.) Do práce jezdím denně a je to cca 100km (tam a zpět) Většina lidí nejezdí dál.
2.) Cena elektriky je minimální v porovnání s dehtem
3.) Je to jednoduchý systém, odpadají výměny oleje, rozvoďáky ale i brzdové destičky, To zlevní provoz
Mínusy:
1.) Drahé baterie s řekněme desetiletou výměnou.
2.) Když mi dojde elektrika po cestě kanystr fakt nestačí, ale dobít se to dá i na laně.
---------------------
Ne elektromobil zatím nemám, ale plusy převažujou. Stejně máme v rodině 3 auta a když jedno vyměním za elektro, bude to opravdu velký plus. Celkový roční nájezd je z 85% cesta do práce a na to je to ideální.
Jaké budou argumenty, že je elektromobil hloupost?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Víte ono elektromobil v té
Profic https://cdr.cz/profil/vladimir-nejedly
11. 8. 2017 - 12:45https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuseVíte ono elektromobil v té zácpě žere zdaleka nejméně. Už jen proto, že když stojí nebere proud a na malou rychlost má nízkou spotřebu. Je to jiné než klasickej motor.
1.) Do města je to ideální, jako dojíždědlo do práce.
2.) Na velkou vzdálenost je třeba mít ještě starej dehet, ale to časem taky zlepší.
----------------------------
A teď si to schrňme:
Plusy:
1.) Do práce jezdím denně a je to cca 100km (tam a zpět) Většina lidí nejezdí dál.
2.) Cena elektriky je minimální v porovnání s dehtem
3.) Je to jednoduchý systém, odpadají výměny oleje, rozvoďáky ale i brzdové destičky, To zlevní provoz
Mínusy:
1.) Drahé baterie s řekněme desetiletou výměnou.
2.) Když mi dojde elektrika po cestě kanystr fakt nestačí, ale dobít se to dá i na laně.
---------------------
Ne elektromobil zatím nemám, ale plusy převažujou. Stejně máme v rodině 3 auta a když jedno vyměním za elektro, bude to opravdu velký plus. Celkový roční nájezd je z 85% cesta do práce a na to je to ideální.
Jaké budou argumenty, že je elektromobil hloupost?https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1063248
+
"Na rozdíl od Evropy svádí elektromobily v USA poměrně drsné souboje o zákazníky."
A kolik těch zákazníků je? :D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
"Na rozdíl od Evropy svádí
franta flinta https://cdr.cz/profil/eskymak
12. 8. 2017 - 14:18https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse"Na rozdíl od Evropy svádí elektromobily v USA poměrně drsné souboje o zákazníky."
A kolik těch zákazníků je? :Dhttps://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1063530
+
Takovýto test by mohl být průkazný pouze pokud by vzali Bolta a Teslu, oba plně nabili a jeli najednou v závěsu stejnou trať za stejných podmínek (provoz, počasí, protivítr, temperament řidiče, (ne)použití klimatizace/topení oba najednou po domluvě vysílačkou atd.) až do úplného vyčerpání baterky prohrávajícího.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Takovýto test by mohl být
mykanec https://cdr.cz/profil/pavel-foltan
12. 8. 2017 - 19:07https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuseTakovýto test by mohl být průkazný pouze pokud by vzali Bolta a Teslu, oba plně nabili a jeli najednou v závěsu stejnou trať za stejných podmínek (provoz, počasí, protivítr, temperament řidiče, (ne)použití klimatizace/topení oba najednou po domluvě vysílačkou atd.) až do úplného vyčerpání baterky prohrávajícího.https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1063560
+
brácha v Americe žije. Má již druhý elektromobil a v ulici rozhodně není sám. Jenže v Americe na to jsou podmínky. Elektromobily podporuje a hlavně dotuje stát.
Příklad číslo 2 je z Evropy a je tak trochu nátlakový. V Londýně smí jezdit podle dne lichá, nebo sudá čísla SPZ. Elektromobilů se to netýká.
Zatímco s Americkým modelem souhlasím, londýnský se mi nelíbí.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Docela dost,
Profic https://cdr.cz/profil/vladimir-nejedly
14. 8. 2017 - 07:08https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuseDocela dost,
brácha v Americe žije. Má již druhý elektromobil a v ulici rozhodně není sám. Jenže v Americe na to jsou podmínky. Elektromobily podporuje a hlavně dotuje stát.
Příklad číslo 2 je z Evropy a je tak trochu nátlakový. V Londýně smí jezdit podle dne lichá, nebo sudá čísla SPZ. Elektromobilů se to netýká.
Zatímco s Americkým modelem souhlasím, londýnský se mi nelíbí.
https://cdr.cz/clanek/chevrolet-bolt-ev-ma-delsi-dojezd-nez-tesla-model-s/diskuse#comment-1063665
+
Timto prestavam sledovat CDR. Az si budu chtit pocist o elektromobilech, pujdu na prislusny server. Tohle nema s pocitacema nic spolecneho.
Sbohem.
A že na CDR nejsou už dávno jen věci ohledně "vypalování" ti doteď nevadilo ?
Vadilo mi to, ze se neustale objevovaly nove a nove clanky o vecech nesouvisejich s pocitaci.
Tohle byla posledni kapka.
Jakej problém přečíst nadpisy a kliknout jen na to, co vás opravdu zajímá? ;)
hmm tak že cca 400km.
Nechám bezpečnostní rezervu (něco jako rezerva v normálním autě, zácpy, nehody, objíždky) cca -100km.
Zbývá 300km
Udečtu spotřebu na klimatizaci či topení cca -100km
Zbývá 200km
Tedy jsem na radiusu 100km kam s tím autem můžu nejdále vyrazit, abych (skoro) za všech okolností dokázal dorazit i domů (při totální absenci nabíječek což se jen tak nezlepší).
Nezdá se vám to trošku málo ???
Na popojíždění po městě nebo "kratší" dojíždění do práce ideální, na dlouhý trasy k ničemu. Pokud potřebujete čas od času někam dál, tak buď půjčit něco jiného, nebo jet busem / letadlem / ...
lidovka za 800 táců vhodné tak pro nákupy nebo jako třetí auto do rodiny pro školáka.
Proč potřebujete 200km rezervu pro klimatizaci a objížďky pro 100km jízdu? A jaká "totální absence nabíječek", zásuvky jsou na spoustě míst. Leda že byste každý den jezdil tam a hned zase zpátky, ale v tom případě je možná lepší se rovnou přestěhovat? :-p A samozřejmě, takovéto vozidlo bude zcela neprodejné, protože všichni mají právě vaše potřeby.
A vy si s tím autem troufnete třeba jet v létě v pařákách do Brna a zpátky ?
Jen by mě zajímalo, když tedy po celou dobu jízdy budu mít zaplou klimatizaci či topení o kolik se mi zkrátí dojezd ?
U klasických motorů je teplo odpad, tedy topení je "v ceně", klimatizace bere cca 0.5 litru paliva na 100km.
Jak je to tedy u elektromobilů. nechce se mi věřit že běžící klimatizaci či topení si ukousne jen pár dojezdových kilometrů, proto jsem to odhadnul na těch 100 km.
100km vám sežere tak možná tažné co mý 350kg, klima jsou max 10 km...ale líbí se mi jak lidí co v ev v životě nejeli, ani ho nemají ví že klima sežere toik dojezdu co ruský zill na 100km nafty.
Bohuzel absolutne neprodejne auto. Lidi nemaji zajem o elektroauto. Chteji Teslu. Ma stejny status jako iHracky. A o kvalitne zpracovane tesle si taky muzete nechat zdat. Je to mlada znacka a nema vychytane postupy kvality vyroby jako velke automobilky. Navic velmi riskuje vyraznym zkracenim testovaci faze. Tesla je nejrychleji prodelavajici firma na svete. I pres veskere dotace. Az tahle bublina praskne, tak bude veselo.
Pokud to nebude mít dojezd 1000km jako jiná auta, tak o tom nemá cenu vůbec uvažovat.
Psal jsem to už k jiném článku, z důvodu absence nabíjecích stanic a obrovské doby nutné pro nabíjení by to auto mělo mít dojezd alespoň 1500km.
Pokud Eauto nebude dotované a to jakýmkoliv způsobem nemá šanci se v tomto stavu co teď jsou uplatnit.
Pro někoho nemá, pro někoho má. Pokud by to mělo spolehlivý dojezd deset kilometrů, tak na dojíždění do práce mi to stačí. Pro mě jsou spíš důležité pořizovací a provozní náklady a ideálně aby to mělo autopilota, abych se nemusel otravovat řízením. A lidí s podobnými nároky jsou myslím spousty.
Chevrolet Bolt je dobre elektro auto za nizkou cenu. Letos jich vyrobili kolem něco kolem 8000ks a většina z nich je v autosalonech dealeru. Okamžitě k dispozici. Teď i se slevami. Ale nikdo to nechce. Všichni čekají na model 3 který dostanou tak za rok a půl. Tesla je iPhone v automobilovém světě.Co se týče kvality a řešení na Tesle tak jsem měl možnost si jeden Model S prohlédnout opravdu z blízka. Kvalita spár má do běžné produkce daleko. To je drobnost. Větší průser jsou třeba podběhy. Tesla je ma tak blízko kol, že nejde nasadit sněžné řetězy a bude velký problém s usazujícím se sněhem. Takových věcí tam bylo vícero. Tesla zatím nemá zkušenosti, nema dostatečné zkušební cykly a volí riziková řešení která přináší problémy. Například slavné Falcon doors. Stačí aby jedno kolo stálo na obrubníku a už se nezavřou. To znamená, že nemají dostatečnou tuhost karoserie. Například předpis VW pro zkrut karoserie je minimálně 50 000N na 1 úhlovy stupeň.
Víte ono elektromobil v té zácpě žere zdaleka nejméně. Už jen proto, že když stojí nebere proud a na malou rychlost má nízkou spotřebu. Je to jiné než klasickej motor.
1.) Do města je to ideální, jako dojíždědlo do práce.
2.) Na velkou vzdálenost je třeba mít ještě starej dehet, ale to časem taky zlepší.
----------------------------
A teď si to schrňme:
Plusy:
1.) Do práce jezdím denně a je to cca 100km (tam a zpět) Většina lidí nejezdí dál.
2.) Cena elektriky je minimální v porovnání s dehtem
3.) Je to jednoduchý systém, odpadají výměny oleje, rozvoďáky ale i brzdové destičky, To zlevní provoz
Mínusy:
1.) Drahé baterie s řekněme desetiletou výměnou.
2.) Když mi dojde elektrika po cestě kanystr fakt nestačí, ale dobít se to dá i na laně.
---------------------
Ne elektromobil zatím nemám, ale plusy převažujou. Stejně máme v rodině 3 auta a když jedno vyměním za elektro, bude to opravdu velký plus. Celkový roční nájezd je z 85% cesta do práce a na to je to ideální.
Jaké budou argumenty, že je elektromobil hloupost?
"Na rozdíl od Evropy svádí elektromobily v USA poměrně drsné souboje o zákazníky."
A kolik těch zákazníků je? :D
Takovýto test by mohl být průkazný pouze pokud by vzali Bolta a Teslu, oba plně nabili a jeli najednou v závěsu stejnou trať za stejných podmínek (provoz, počasí, protivítr, temperament řidiče, (ne)použití klimatizace/topení oba najednou po domluvě vysílačkou atd.) až do úplného vyčerpání baterky prohrávajícího.
Docela dost,
brácha v Americe žije. Má již druhý elektromobil a v ulici rozhodně není sám. Jenže v Americe na to jsou podmínky. Elektromobily podporuje a hlavně dotuje stát.
Příklad číslo 2 je z Evropy a je tak trochu nátlakový. V Londýně smí jezdit podle dne lichá, nebo sudá čísla SPZ. Elektromobilů se to netýká.
Zatímco s Americkým modelem souhlasím, londýnský se mi nelíbí.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.