To je jak Rusáci a kdyby chtěli tak už nepouštějí do vzduchu nic do vánoc (a kdo tvrdí něco jiného o toho se strana a vláda postarají).
Slibem nezarmoutíš.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
To je jak Rusáci a kdyby
Janekjankovatej https://cdr.cz/profil/jan-kasik
25. 9. 2020 - 11:57https://cdr.cz/clanek/cina-se-zavazala-ze-do-40-let-prestane-uvolnovat-co2/diskuseTo je jak Rusáci a kdyby chtěli tak už nepouštějí do vzduchu nic do vánoc (a kdo tvrdí něco jiného o toho se strana a vláda postarají).
Slibem nezarmoutíš.https://cdr.cz/clanek/cina-se-zavazala-ze-do-40-let-prestane-uvolnovat-co2/diskuse#comment-1309972
+
„Vztah mezi Evropskou unií a Čínou je jedním z našich strategicky nejdůležitějších a zároveň i nejsložitějších.
Od začátku říkám, že Čína je naším partnerem pro jednání, hospodářským konkurentem i systémovým rivalem.
Máme společné zájmy v otázkách, jako je změna klimatu – a Čína prokázala, že je ochotna zapojit se prostřednictvím dialogu na vysoké úrovni. Očekáváme však, že Čína dodrží své závazky podle Pařížské dohody a půjde příkladem.“
Z očekávání EU je Čína celá rozklepaná. Čínští výrobci elektrické energie navíc požádali vládu, aby do roku 2030 umožnila výstavbu 300 až 500 nových uhelných elektráren. To by znamenalo navýšení instalovaného výkonu na celkem 1300 GWe, o 290 GWe více než v současnosti (listopad 2019). Ovšem aby Uršulu strýček Si navnadil, tak slíbil do roku 2060 uhlíkově neutrální Čínu. A protože ví s jakou kravkou jedná, tak si i dovolil konstatovat vrchol emisí CO2 kolem roku 2030. Co na tom, že díky tomu vrcholu až v roce 2030 úplně ztrácí smysl eurounijní sebemrskačství, Uršula se jako totální blbka upne k tomu roku 2060 a dál bude tvrdit, že to má smysl, že to zvládnem a že jsme Číně vzorem. EU půjde dál za svým nesmyslným cílem snížení emisí do roku 2030 na 55 % za astronomické náklady. Nedávají ta čísla smysl? To není třeba, v čele EU je humanitně vzdělaná lékařka, pán co studoval francouzskou literaturu apod. svoloč. Čísla jen obtěžují, důležitá je jen demokracie a názory těchto nedemokraticky zvolených individuí. Historie sice ukazuje, že více záleží na inteligenci vedení než na míře svobody/autoritativnosti režimu, ale v historii je taky hodně čísel, takže fujky, fujky.
Čína je velmoc ve výrobě solárních panelů (a obnovitelné energii obecně) a na rozdíl od Evropy i vycházející velmoc v oblasti jaderné energetiky, ale přesto počítá s vrcholem výroby energie z uhlí až v roce 2030. EU dováží soláry z Číny, akumulátory z Číny/Asie, má jen nějakou výrobu větrníků, jádro v útlumu, levný plyn z Ruska nebo drahý z USA, přechod na vodíková auta má dle původních plánů Mercedesu zpoždění 20 let a dále to naskakuje, nejúspornější auta na světě (dle laboratorních testů) ale hodlá snížit emise CO2 tak brutálním způsobem. Jak by to mohla dokázat bez návratu do středověku? Důkazem, že to zvládnou je přece to uzavření dohody, vy tupci…. (viz níže)
„Historická dohoda o nástroji NextGenerationEU je důkazem toho, že je to možné. Rychlost, se kterou jsme přijali rozhodnutí o fiskálních pravidlech, státní podpoře či nástroji SURE – to vše je důkazem, že to možné opravdu je.“
Další myšlenkový průjem. Uzavření dohody není důkazem její proveditelnosti a smysluplnosti, stejně jako schválení hypotéky není důkazem, že klient bude bezproblémově splácet. Jak hloupě lze lidi oblbovat.
„Před dvěma týdny byl ve Švédsku zkušebně zahájen unikátní pilotní projekt výroby oceli bez fosilních paliv. Při výrobě této čisté oceli bude uhlí nahrazeno vodíkem.
To dokazuje, že díky vodíku můžeme dosáhnout nově, čistě fungujícího průmyslu.“
To nic nedokazuje. Všimněte si - stejný myšlenkový průjem, kdy dle sebe něco dokazuje, ale objektivně nic nedokázala se opakuje i níže.
Tak drahá ocel bude na globálním trhu neprodejná. Pokud pomocí dotací a pokut bude konkurenceschopná, tak výrobky z ní si lidé nebudou moci dovolit, takže zase nic. Ovšem to je zřejmě cíl zelených khmérů – aby si lidi nic nekupovali, nikam necestovali (max. schválí koloběžku) a doma v zimě mrzli. O jakých objemech oceli se bavíme?
Čína ročně vyrobí 996 milionu tun ocele.
EU 160 milionu tun.
Severní Amerika 120 milionu tun.
Mám takový blbý pocit, že vodíkových hutí a CO2 neutrální ocele Made in EU se naše konkurence nemusí bát, stejně jako naše pozemská flóra úbytku CO2.
„Přitáhnul naši pozornost ke zranitelnosti naší planety, kterou nám každý den ukazují tající ledovce, hořící lesy a nyní i celosvětová pandemie.“
Jasně Uršulo.
V letech 2000 až 2012 byla vykácena téměř třetina lesů na jihovýchodě USA, což je ještě drastičtější úbytek než u pralesů v Jižní Americe. 98 % dřeva mířilo do EU, kde bylo prohlášeno za obnovitelný zdroj energie. Největší západoevropská tepelná elektrárna v britském Draxu přešla z uhlí na dřevěné pelety, kterých ročně spálí šest milionů tun. Podle zprávy organizace Climate Central tvořily 73 % tohoto materiálu celé stromy a další neodpadní dřevo. Navíc je spalování dřeva méně účinné než spalování uhlí. Obrovské plochy vypalovaných/kácených pralesů v Asii jsou vidět z vesmíru – vše kvůli „ekologickým“ biopalivům.
„Během omezení volného pohybu osob a přerušení činnosti podniků se svět téměř zastavil, ale planeta se nadále nebezpečně oteplovala.“
A Uršule se z toho přehřál mozek. EU je zodpovědná jen za asi 11% globálních emisí CO2, přesto si aktivně ničíme veškerý průmysl, který všechny živí. Chlubí se poklesem produkce CO2, ale už se lidem neřekne, že je to způsobeno přesunem těžkého průmyslu zejména do Číny. Že chudší Evropané v zimě mrznou, protože kromě tržní ceny tepla/energií musí platit navíc za ekopokuty – to to lejno nechápe. Stejně jako nemůže pochopit proč mají Češi tak nízkou spotřebu teplé vody. Ještě více neuvěřitelná jsou čísla spojená s automobilovým průmyslem, kde šikana ze strany EU vedla dokonce k růstu emisí CO2 prodávaných aut. Ne že by případný pokles něco pozitivního znamenal, ale jako důkaz nekompetentnosti Bruselu je to nevyvratitelné. Ekologie mají plnou hubu, ale jejich deformování trhu způsobuje horší prodejnost těch nejlehčích/nejekologičtějších aut, zatímco prodeje méně ekologických SUV rostou. Vzorce pro výpočty pokut z CO2 dokonce lehké vozy jasně znevýhodňují! Octavia RS nezdražila o víc jak 300 tisíc Kč oproti minulé generaci jenom kvůli dieselgate.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
„Vztah mezi Evropskou unií a
Palomino https://cdr.cz/profil/miroslav-brabec
25. 9. 2020 - 12:22https://cdr.cz/clanek/cina-se-zavazala-ze-do-40-let-prestane-uvolnovat-co2/diskuse„Vztah mezi Evropskou unií a Čínou je jedním z našich strategicky nejdůležitějších a zároveň i nejsložitějších.
Od začátku říkám, že Čína je naším partnerem pro jednání, hospodářským konkurentem i systémovým rivalem.
Máme společné zájmy v otázkách, jako je změna klimatu – a Čína prokázala, že je ochotna zapojit se prostřednictvím dialogu na vysoké úrovni. Očekáváme však, že Čína dodrží své závazky podle Pařížské dohody a půjde příkladem.“
Z očekávání EU je Čína celá rozklepaná. Čínští výrobci elektrické energie navíc požádali vládu, aby do roku 2030 umožnila výstavbu 300 až 500 nových uhelných elektráren. To by znamenalo navýšení instalovaného výkonu na celkem 1300 GWe, o 290 GWe více než v současnosti (listopad 2019). Ovšem aby Uršulu strýček Si navnadil, tak slíbil do roku 2060 uhlíkově neutrální Čínu. A protože ví s jakou kravkou jedná, tak si i dovolil konstatovat vrchol emisí CO2 kolem roku 2030. Co na tom, že díky tomu vrcholu až v roce 2030 úplně ztrácí smysl eurounijní sebemrskačství, Uršula se jako totální blbka upne k tomu roku 2060 a dál bude tvrdit, že to má smysl, že to zvládnem a že jsme Číně vzorem. EU půjde dál za svým nesmyslným cílem snížení emisí do roku 2030 na 55 % za astronomické náklady. Nedávají ta čísla smysl? To není třeba, v čele EU je humanitně vzdělaná lékařka, pán co studoval francouzskou literaturu apod. svoloč. Čísla jen obtěžují, důležitá je jen demokracie a názory těchto nedemokraticky zvolených individuí. Historie sice ukazuje, že více záleží na inteligenci vedení než na míře svobody/autoritativnosti režimu, ale v historii je taky hodně čísel, takže fujky, fujky.
Čína je velmoc ve výrobě solárních panelů (a obnovitelné energii obecně) a na rozdíl od Evropy i vycházející velmoc v oblasti jaderné energetiky, ale přesto počítá s vrcholem výroby energie z uhlí až v roce 2030. EU dováží soláry z Číny, akumulátory z Číny/Asie, má jen nějakou výrobu větrníků, jádro v útlumu, levný plyn z Ruska nebo drahý z USA, přechod na vodíková auta má dle původních plánů Mercedesu zpoždění 20 let a dále to naskakuje, nejúspornější auta na světě (dle laboratorních testů) ale hodlá snížit emise CO2 tak brutálním způsobem. Jak by to mohla dokázat bez návratu do středověku? Důkazem, že to zvládnou je přece to uzavření dohody, vy tupci…. (viz níže)
„Historická dohoda o nástroji NextGenerationEU je důkazem toho, že je to možné. Rychlost, se kterou jsme přijali rozhodnutí o fiskálních pravidlech, státní podpoře či nástroji SURE – to vše je důkazem, že to možné opravdu je.“
Další myšlenkový průjem. Uzavření dohody není důkazem její proveditelnosti a smysluplnosti, stejně jako schválení hypotéky není důkazem, že klient bude bezproblémově splácet. Jak hloupě lze lidi oblbovat.
„Před dvěma týdny byl ve Švédsku zkušebně zahájen unikátní pilotní projekt výroby oceli bez fosilních paliv. Při výrobě této čisté oceli bude uhlí nahrazeno vodíkem.
To dokazuje, že díky vodíku můžeme dosáhnout nově, čistě fungujícího průmyslu.“
To nic nedokazuje. Všimněte si - stejný myšlenkový průjem, kdy dle sebe něco dokazuje, ale objektivně nic nedokázala se opakuje i níže.
Tak drahá ocel bude na globálním trhu neprodejná. Pokud pomocí dotací a pokut bude konkurenceschopná, tak výrobky z ní si lidé nebudou moci dovolit, takže zase nic. Ovšem to je zřejmě cíl zelených khmérů – aby si lidi nic nekupovali, nikam necestovali (max. schválí koloběžku) a doma v zimě mrzli. O jakých objemech oceli se bavíme?
Čína ročně vyrobí 996 milionu tun ocele.
EU 160 milionu tun.
Severní Amerika 120 milionu tun.
Mám takový blbý pocit, že vodíkových hutí a CO2 neutrální ocele Made in EU se naše konkurence nemusí bát, stejně jako naše pozemská flóra úbytku CO2.
„Přitáhnul naši pozornost ke zranitelnosti naší planety, kterou nám každý den ukazují tající ledovce, hořící lesy a nyní i celosvětová pandemie.“
Jasně Uršulo.
V letech 2000 až 2012 byla vykácena téměř třetina lesů na jihovýchodě USA, což je ještě drastičtější úbytek než u pralesů v Jižní Americe. 98 % dřeva mířilo do EU, kde bylo prohlášeno za obnovitelný zdroj energie. Největší západoevropská tepelná elektrárna v britském Draxu přešla z uhlí na dřevěné pelety, kterých ročně spálí šest milionů tun. Podle zprávy organizace Climate Central tvořily 73 % tohoto materiálu celé stromy a další neodpadní dřevo. Navíc je spalování dřeva méně účinné než spalování uhlí. Obrovské plochy vypalovaných/kácených pralesů v Asii jsou vidět z vesmíru – vše kvůli „ekologickým“ biopalivům.
„Během omezení volného pohybu osob a přerušení činnosti podniků se svět téměř zastavil, ale planeta se nadále nebezpečně oteplovala.“
A Uršule se z toho přehřál mozek. EU je zodpovědná jen za asi 11% globálních emisí CO2, přesto si aktivně ničíme veškerý průmysl, který všechny živí. Chlubí se poklesem produkce CO2, ale už se lidem neřekne, že je to způsobeno přesunem těžkého průmyslu zejména do Číny. Že chudší Evropané v zimě mrznou, protože kromě tržní ceny tepla/energií musí platit navíc za ekopokuty – to to lejno nechápe. Stejně jako nemůže pochopit proč mají Češi tak nízkou spotřebu teplé vody. Ještě více neuvěřitelná jsou čísla spojená s automobilovým průmyslem, kde šikana ze strany EU vedla dokonce k růstu emisí CO2 prodávaných aut. Ne že by případný pokles něco pozitivního znamenal, ale jako důkaz nekompetentnosti Bruselu je to nevyvratitelné. Ekologie mají plnou hubu, ale jejich deformování trhu způsobuje horší prodejnost těch nejlehčích/nejekologičtějších aut, zatímco prodeje méně ekologických SUV rostou. Vzorce pro výpočty pokut z CO2 dokonce lehké vozy jasně znevýhodňují! Octavia RS nezdražila o víc jak 300 tisíc Kč oproti minulé generaci jenom kvůli dieselgate.
https://cdr.cz/clanek/cina-se-zavazala-ze-do-40-let-prestane-uvolnovat-co2/diskuse#comment-1309987
+
Promiň, můj život je příliš krátký, abych ztrácel čas číst to celé, ale docela by mě zajímal názor tvého fiktivního "já" z šedesátých let na projekt Apollo :-D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Promiň, můj život je příliš
corwin78 https://cdr.cz/profil/corwin78
26. 9. 2020 - 20:46https://cdr.cz/clanek/cina-se-zavazala-ze-do-40-let-prestane-uvolnovat-co2/diskusePromiň, můj život je příliš krátký, abych ztrácel čas číst to celé, ale docela by mě zajímal názor tvého fiktivního "já" z šedesátých let na projekt Apollo :-Dhttps://cdr.cz/clanek/cina-se-zavazala-ze-do-40-let-prestane-uvolnovat-co2/diskuse#comment-1310133
+
29. 9. 2020 - 09:23https://cdr.cz/clanek/cina-se-zavazala-ze-do-40-let-prestane-uvolnovat-co2/diskuseÚplně jiný projekt v úplně jiné době/situaci..https://cdr.cz/clanek/cina-se-zavazala-ze-do-40-let-prestane-uvolnovat-co2/diskuse#comment-1310216
+
Do té doby pojedou na plný kotel a celou Evropu překonání 1000x :-D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Do té doby pojedou na plný
Kazaxx https://cdr.cz/profil/david-k
25. 9. 2020 - 17:16https://cdr.cz/clanek/cina-se-zavazala-ze-do-40-let-prestane-uvolnovat-co2/diskuseDo té doby pojedou na plný kotel a celou Evropu překonání 1000x :-Dhttps://cdr.cz/clanek/cina-se-zavazala-ze-do-40-let-prestane-uvolnovat-co2/diskuse#comment-1310059
+
26. 9. 2020 - 18:01https://cdr.cz/clanek/cina-se-zavazala-ze-do-40-let-prestane-uvolnovat-co2/diskuse"gigatonů" panečku, to je teda něco!https://cdr.cz/clanek/cina-se-zavazala-ze-do-40-let-prestane-uvolnovat-co2/diskuse#comment-1310129
+
27. 9. 2020 - 16:52https://cdr.cz/clanek/cina-se-zavazala-ze-do-40-let-prestane-uvolnovat-co2/diskuseTo je tak, když autor pospíchal...https://cdr.cz/clanek/cina-se-zavazala-ze-do-40-let-prestane-uvolnovat-co2/diskuse#comment-1310156
+
Docela bych tomu i věřil, přecijen jaderný průmysl jde v Číně kupředu. Vývoj EV a baterií také, lze tedy předpokládat, že každých 10 let budou velké skoky kupředu.
Zdar Max
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Docela bych tomu i věřil,
Max Devaine https://cdr.cz/profil/maxdevaine
28. 9. 2020 - 14:40https://cdr.cz/clanek/cina-se-zavazala-ze-do-40-let-prestane-uvolnovat-co2/diskuseDocela bych tomu i věřil, přecijen jaderný průmysl jde v Číně kupředu. Vývoj EV a baterií také, lze tedy předpokládat, že každých 10 let budou velké skoky kupředu.
Zdar Maxhttps://cdr.cz/clanek/cina-se-zavazala-ze-do-40-let-prestane-uvolnovat-co2/diskuse#comment-1310182
+
To je jak Rusáci a kdyby chtěli tak už nepouštějí do vzduchu nic do vánoc (a kdo tvrdí něco jiného o toho se strana a vláda postarají).
Slibem nezarmoutíš.
„Vztah mezi Evropskou unií a Čínou je jedním z našich strategicky nejdůležitějších a zároveň i nejsložitějších.
Od začátku říkám, že Čína je naším partnerem pro jednání, hospodářským konkurentem i systémovým rivalem.
Máme společné zájmy v otázkách, jako je změna klimatu – a Čína prokázala, že je ochotna zapojit se prostřednictvím dialogu na vysoké úrovni. Očekáváme však, že Čína dodrží své závazky podle Pařížské dohody a půjde příkladem.“
Z očekávání EU je Čína celá rozklepaná. Čínští výrobci elektrické energie navíc požádali vládu, aby do roku 2030 umožnila výstavbu 300 až 500 nových uhelných elektráren. To by znamenalo navýšení instalovaného výkonu na celkem 1300 GWe, o 290 GWe více než v současnosti (listopad 2019). Ovšem aby Uršulu strýček Si navnadil, tak slíbil do roku 2060 uhlíkově neutrální Čínu. A protože ví s jakou kravkou jedná, tak si i dovolil konstatovat vrchol emisí CO2 kolem roku 2030. Co na tom, že díky tomu vrcholu až v roce 2030 úplně ztrácí smysl eurounijní sebemrskačství, Uršula se jako totální blbka upne k tomu roku 2060 a dál bude tvrdit, že to má smysl, že to zvládnem a že jsme Číně vzorem. EU půjde dál za svým nesmyslným cílem snížení emisí do roku 2030 na 55 % za astronomické náklady. Nedávají ta čísla smysl? To není třeba, v čele EU je humanitně vzdělaná lékařka, pán co studoval francouzskou literaturu apod. svoloč. Čísla jen obtěžují, důležitá je jen demokracie a názory těchto nedemokraticky zvolených individuí. Historie sice ukazuje, že více záleží na inteligenci vedení než na míře svobody/autoritativnosti režimu, ale v historii je taky hodně čísel, takže fujky, fujky.
Čína je velmoc ve výrobě solárních panelů (a obnovitelné energii obecně) a na rozdíl od Evropy i vycházející velmoc v oblasti jaderné energetiky, ale přesto počítá s vrcholem výroby energie z uhlí až v roce 2030. EU dováží soláry z Číny, akumulátory z Číny/Asie, má jen nějakou výrobu větrníků, jádro v útlumu, levný plyn z Ruska nebo drahý z USA, přechod na vodíková auta má dle původních plánů Mercedesu zpoždění 20 let a dále to naskakuje, nejúspornější auta na světě (dle laboratorních testů) ale hodlá snížit emise CO2 tak brutálním způsobem. Jak by to mohla dokázat bez návratu do středověku? Důkazem, že to zvládnou je přece to uzavření dohody, vy tupci…. (viz níže)
„Historická dohoda o nástroji NextGenerationEU je důkazem toho, že je to možné. Rychlost, se kterou jsme přijali rozhodnutí o fiskálních pravidlech, státní podpoře či nástroji SURE – to vše je důkazem, že to možné opravdu je.“
Další myšlenkový průjem. Uzavření dohody není důkazem její proveditelnosti a smysluplnosti, stejně jako schválení hypotéky není důkazem, že klient bude bezproblémově splácet. Jak hloupě lze lidi oblbovat.
„Před dvěma týdny byl ve Švédsku zkušebně zahájen unikátní pilotní projekt výroby oceli bez fosilních paliv. Při výrobě této čisté oceli bude uhlí nahrazeno vodíkem.
To dokazuje, že díky vodíku můžeme dosáhnout nově, čistě fungujícího průmyslu.“
To nic nedokazuje. Všimněte si - stejný myšlenkový průjem, kdy dle sebe něco dokazuje, ale objektivně nic nedokázala se opakuje i níže.
Tak drahá ocel bude na globálním trhu neprodejná. Pokud pomocí dotací a pokut bude konkurenceschopná, tak výrobky z ní si lidé nebudou moci dovolit, takže zase nic. Ovšem to je zřejmě cíl zelených khmérů – aby si lidi nic nekupovali, nikam necestovali (max. schválí koloběžku) a doma v zimě mrzli. O jakých objemech oceli se bavíme?
Čína ročně vyrobí 996 milionu tun ocele.
EU 160 milionu tun.
Severní Amerika 120 milionu tun.
Mám takový blbý pocit, že vodíkových hutí a CO2 neutrální ocele Made in EU se naše konkurence nemusí bát, stejně jako naše pozemská flóra úbytku CO2.
„Přitáhnul naši pozornost ke zranitelnosti naší planety, kterou nám každý den ukazují tající ledovce, hořící lesy a nyní i celosvětová pandemie.“
Jasně Uršulo.
V letech 2000 až 2012 byla vykácena téměř třetina lesů na jihovýchodě USA, což je ještě drastičtější úbytek než u pralesů v Jižní Americe. 98 % dřeva mířilo do EU, kde bylo prohlášeno za obnovitelný zdroj energie. Největší západoevropská tepelná elektrárna v britském Draxu přešla z uhlí na dřevěné pelety, kterých ročně spálí šest milionů tun. Podle zprávy organizace Climate Central tvořily 73 % tohoto materiálu celé stromy a další neodpadní dřevo. Navíc je spalování dřeva méně účinné než spalování uhlí. Obrovské plochy vypalovaných/kácených pralesů v Asii jsou vidět z vesmíru – vše kvůli „ekologickým“ biopalivům.
„Během omezení volného pohybu osob a přerušení činnosti podniků se svět téměř zastavil, ale planeta se nadále nebezpečně oteplovala.“
A Uršule se z toho přehřál mozek. EU je zodpovědná jen za asi 11% globálních emisí CO2, přesto si aktivně ničíme veškerý průmysl, který všechny živí. Chlubí se poklesem produkce CO2, ale už se lidem neřekne, že je to způsobeno přesunem těžkého průmyslu zejména do Číny. Že chudší Evropané v zimě mrznou, protože kromě tržní ceny tepla/energií musí platit navíc za ekopokuty – to to lejno nechápe. Stejně jako nemůže pochopit proč mají Češi tak nízkou spotřebu teplé vody. Ještě více neuvěřitelná jsou čísla spojená s automobilovým průmyslem, kde šikana ze strany EU vedla dokonce k růstu emisí CO2 prodávaných aut. Ne že by případný pokles něco pozitivního znamenal, ale jako důkaz nekompetentnosti Bruselu je to nevyvratitelné. Ekologie mají plnou hubu, ale jejich deformování trhu způsobuje horší prodejnost těch nejlehčích/nejekologičtějších aut, zatímco prodeje méně ekologických SUV rostou. Vzorce pro výpočty pokut z CO2 dokonce lehké vozy jasně znevýhodňují! Octavia RS nezdražila o víc jak 300 tisíc Kč oproti minulé generaci jenom kvůli dieselgate.
Promiň, můj život je příliš krátký, abych ztrácel čas číst to celé, ale docela by mě zajímal názor tvého fiktivního "já" z šedesátých let na projekt Apollo :-D
Úplně jiný projekt v úplně jiné době/situaci..
Do té doby pojedou na plný kotel a celou Evropu překonání 1000x :-D
"gigatonů" panečku, to je teda něco!
To je tak, když autor pospíchal...
Docela bych tomu i věřil, přecijen jaderný průmysl jde v Číně kupředu. Vývoj EV a baterií také, lze tedy předpokládat, že každých 10 let budou velké skoky kupředu.
Zdar Max
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.