Fotky pneumatikové tram k tomu jsou trochu mimo mísu.
1. bezpečnost to nijak nezvyšuje. Rychlovlaky (nejen) mají ATP (automatic train protection), které neumožní ignorování situace na trati. Takže poslední věta o omdlelém strojvedoucím a katastrofě je úplně mimo.
2. může to zvýšit kapacitu trati při jejím maximálním zatížení a snížit personální náklady, to jistě.
3. problémem je vždy zejména co v případech, když se něco podělá. Jak komunikovat s cestujícími, kdo dostane vlak z tunelu kdesi v horách, kde uvízl po stržení troleje a podobné situace co mohou jednou za uherák nastat. Proto se ATO u rychlovlaků prosauje pomalu, narozdíl třeba od metra.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Fotky pneumatikové tram k
Fotobob https://cdr.cz/profil/fotobob
8. 1. 2019 - 10:51https://cdr.cz/clanek/cina-uvede-na-trati-z-pekingu-prvni-autonomni-rychlovlak-s-rychlosti-az-350-kmh/diskuseFotky pneumatikové tram k tomu jsou trochu mimo mísu.
1. bezpečnost to nijak nezvyšuje. Rychlovlaky (nejen) mají ATP (automatic train protection), které neumožní ignorování situace na trati. Takže poslední věta o omdlelém strojvedoucím a katastrofě je úplně mimo.
2. může to zvýšit kapacitu trati při jejím maximálním zatížení a snížit personální náklady, to jistě.
3. problémem je vždy zejména co v případech, když se něco podělá. Jak komunikovat s cestujícími, kdo dostane vlak z tunelu kdesi v horách, kde uvízl po stržení troleje a podobné situace co mohou jednou za uherák nastat. Proto se ATO u rychlovlaků prosauje pomalu, narozdíl třeba od metra.https://cdr.cz/clanek/cina-uvede-na-trati-z-pekingu-prvni-autonomni-rychlovlak-s-rychlosti-az-350-kmh/diskuse#comment-1220093
+
Fotky pneumatikové tram k tomu jsou trochu mimo mísu.
1. bezpečnost to nijak nezvyšuje. Rychlovlaky (nejen) mají ATP (automatic train protection), které neumožní ignorování situace na trati. Takže poslední věta o omdlelém strojvedoucím a katastrofě je úplně mimo.
2. může to zvýšit kapacitu trati při jejím maximálním zatížení a snížit personální náklady, to jistě.
3. problémem je vždy zejména co v případech, když se něco podělá. Jak komunikovat s cestujícími, kdo dostane vlak z tunelu kdesi v horách, kde uvízl po stržení troleje a podobné situace co mohou jednou za uherák nastat. Proto se ATO u rychlovlaků prosauje pomalu, narozdíl třeba od metra.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.