"Opatření již vyvolalo kontroverze" kks skandal!!! chcu po tebe aby si chodil do roboty. To kde videli???
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
"Opatření již vyvolalo
roob https://cdr.cz/profil/roob
3. 2. 2025 - 15:11https://cdr.cz/clanek/dell-celi-riziku-ztraty-zamestnancu-kvuli-povinnemu-navratu-do-kancelari/diskuse"Opatření již vyvolalo kontroverze" kks skandal!!! chcu po tebe aby si chodil do roboty. To kde videli??? https://cdr.cz/clanek/dell-celi-riziku-ztraty-zamestnancu-kvuli-povinnemu-navratu-do-kancelari/diskuse#comment-1490853
+
pro ty s nižším uvažováním je to asi nepředstavitelné, ale jsou profese (administrativní převážně), kde dělat z domova není žádný problém - dělník na lince takovou možnost pochpitelně nemá...
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
pro ty s nižším uvažováním je
naggeerr https://cdr.cz/profil/john-nagger
3. 2. 2025 - 18:36https://cdr.cz/clanek/dell-celi-riziku-ztraty-zamestnancu-kvuli-povinnemu-navratu-do-kancelari/diskusepro ty s nižším uvažováním je to asi nepředstavitelné, ale jsou profese (administrativní převážně), kde dělat z domova není žádný problém - dělník na lince takovou možnost pochpitelně nemá...https://cdr.cz/clanek/dell-celi-riziku-ztraty-zamestnancu-kvuli-povinnemu-navratu-do-kancelari/diskuse#comment-1490878
+
Firmy si za to mozu same, nemali tych ludi v prvom rade posielat domov. Ked uz daju nejaky bonus zamestnancovi a potom mu ho chcu zobrat, tak jasne, ze sa to tym ludom pacit nebude.
Kazdopadne nechapem uplne preco CEOs maju taku ukrutnu potrebu ludi posielat do kanclu, ked sa da ta praca vykonavat aj z domu. Tolko penazi by mohli usetrit na neplateni prenajmu kancelarskych priestorov. No a ta vytka o komunikacii plati len hodne ciastocne, stale si clovek moze s danym kolegom zavolat a nemusi to vobec riesit mailami.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Firmy si za to mozu same,
x3m https://cdr.cz/profil/x3m
6. 2. 2025 - 09:23https://cdr.cz/clanek/dell-celi-riziku-ztraty-zamestnancu-kvuli-povinnemu-navratu-do-kancelari/diskuseFirmy si za to mozu same, nemali tych ludi v prvom rade posielat domov. Ked uz daju nejaky bonus zamestnancovi a potom mu ho chcu zobrat, tak jasne, ze sa to tym ludom pacit nebude.
Kazdopadne nechapem uplne preco CEOs maju taku ukrutnu potrebu ludi posielat do kanclu, ked sa da ta praca vykonavat aj z domu. Tolko penazi by mohli usetrit na neplateni prenajmu kancelarskych priestorov. No a ta vytka o komunikacii plati len hodne ciastocne, stale si clovek moze s danym kolegom zavolat a nemusi to vobec riesit mailami.https://cdr.cz/clanek/dell-celi-riziku-ztraty-zamestnancu-kvuli-povinnemu-navratu-do-kancelari/diskuse#comment-1491311
+
Když se dovoláš... 😉
Z mé vlastní zkušenosti: půlka lidí v pracovní době ten telefon/teams nezvedne, ale v tom lepším případě ti zavolá zpět třeba za hodinu. Třeba měl další hovory, ale třeba taky jen zajebával... Prakticky vzato nemáš šanci změnit takovému člověku, i kdyby poctivě pracoval, priority v rámci nějakého rozumného časového rámce. A to je zdrojem neefektivity.
Zkus si někdy komunikovat s někým z US nebo naopak Indie - dojdeš k stejnému závěru, že rozdílné časové zóny ti totálně zpomalují a narušují spolupráci, je to jako "volat si" s Opportunity na Marsu, prostě pokaždé čekáš.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Když se dovoláš... 😉
TyNyT https://cdr.cz/profil/tynyt
15. 2. 2025 - 20:06https://cdr.cz/clanek/dell-celi-riziku-ztraty-zamestnancu-kvuli-povinnemu-navratu-do-kancelari/diskuseKdyž se dovoláš... 😉
Z mé vlastní zkušenosti: půlka lidí v pracovní době ten telefon/teams nezvedne, ale v tom lepším případě ti zavolá zpět třeba za hodinu. Třeba měl další hovory, ale třeba taky jen zajebával... Prakticky vzato nemáš šanci změnit takovému člověku, i kdyby poctivě pracoval, priority v rámci nějakého rozumného časového rámce. A to je zdrojem neefektivity.
Zkus si někdy komunikovat s někým z US nebo naopak Indie - dojdeš k stejnému závěru, že rozdílné časové zóny ti totálně zpomalují a narušují spolupráci, je to jako "volat si" s Opportunity na Marsu, prostě pokaždé čekáš.https://cdr.cz/clanek/dell-celi-riziku-ztraty-zamestnancu-kvuli-povinnemu-navratu-do-kancelari/diskuse#comment-1492967
+
"Opatření již vyvolalo kontroverze" kks skandal!!! chcu po tebe aby si chodil do roboty. To kde videli???
pro ty s nižším uvažováním je to asi nepředstavitelné, ale jsou profese (administrativní převážně), kde dělat z domova není žádný problém - dělník na lince takovou možnost pochpitelně nemá...
https://www.youtube.com/watch?v=A_GhH6EndV4
Firmy si za to mozu same, nemali tych ludi v prvom rade posielat domov. Ked uz daju nejaky bonus zamestnancovi a potom mu ho chcu zobrat, tak jasne, ze sa to tym ludom pacit nebude.
Kazdopadne nechapem uplne preco CEOs maju taku ukrutnu potrebu ludi posielat do kanclu, ked sa da ta praca vykonavat aj z domu. Tolko penazi by mohli usetrit na neplateni prenajmu kancelarskych priestorov. No a ta vytka o komunikacii plati len hodne ciastocne, stale si clovek moze s danym kolegom zavolat a nemusi to vobec riesit mailami.
Když se dovoláš... 😉
Z mé vlastní zkušenosti: půlka lidí v pracovní době ten telefon/teams nezvedne, ale v tom lepším případě ti zavolá zpět třeba za hodinu. Třeba měl další hovory, ale třeba taky jen zajebával... Prakticky vzato nemáš šanci změnit takovému člověku, i kdyby poctivě pracoval, priority v rámci nějakého rozumného časového rámce. A to je zdrojem neefektivity.
Zkus si někdy komunikovat s někým z US nebo naopak Indie - dojdeš k stejnému závěru, že rozdílné časové zóny ti totálně zpomalují a narušují spolupráci, je to jako "volat si" s Opportunity na Marsu, prostě pokaždé čekáš.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.