Digitalizace a automatizace firemních procesů zefektivní vytížení zaměstnanců
Řadu z nich je přitom možné zautomatizovat a využít tak potenciál pracovníků jinde, zatímco za pomoci digitalizace vám TIP IT Solutions pomůže zpřístupnit informace všem kdykoliv a kdekoliv bez užití pevných úložišť.
K čemu je automatizace dobrá a proč ji využít
Ačkoliv budou některé dílčí úkoly vždy vyžadovat lidský faktor, ty rutinní s přehledem zajistí automatizace, která je zároveň určitou zárukou, že budou provedeny 100% správně. V praxi jsou k tomu využívány procesní nástroje (známé jako BPM), s nimiž mohou pracovat jak vývojáři, tak analytici, manažeři nebo administrátoři. Sesbíraná data pak poslouží třeba k řízení procesních aktiv, modelaci a simulaci procesů, stejně jako k vývoji a analýzám.
K dynamickému vývoji a efektivnímu řízení organizace je však důležité nejdříve analyzovat potřeby organizace a následně navrhnout možnou optimalizaci a implementaci vhodných nástrojů. Zapojit je nutné i business rules řešení či „low-code platformu“, aby mohli s daty pracovat de facto všichni pracovníci a nebylo nutné zapojovat programátory. V TIP IT Solutions se věnujeme automatizaci ve všech úrovních včetně následné podpory.
Digitalizace zefektivní práci a eliminuje rizika
Aby byla organizace schopna a připravena reagovat na současný i budoucí vývoj, příležitosti, hrozby a jakékoliv změny, měla by jít ruku v ruce automatizací také digitalizace. Ta zajistí, že poběží jednotlivé procesní aktivity online a nebudou náchylné na výpadky proudu, poruchu hardwaru, ale ani na hackerské útoky či přetížení serverů. Ani razantní zvýšení procesů ve vaší organizaci tak nebude problém, neboť vše poběží na cloudovém úložišti.
TIP IT Solutions přitom spolupracuje pouze s těmi, kteří poskytují i spravují přední světové společnosti se servery po celém světě, čímž diverzifikují a de facto eliminují výše uvedená rizika. Organizace tím navíc získá jednotné a pravidelně zálohované úložiště, takže nebude muset využívat vlastních drahých řešení. Všechny smlouvy, zakázky, personalistiku a další informace tak sjednotí na jednom místě a budou k nim mít kdykoliv přístup všichni pověření pracovníci.