CDR.cz - Vybráno z IT

Doom se nedočká podpory modů [GC 2015]

Přinášíme špatnou zprávu pro fanoušky modů. Jak se totiž čerstvě ukázalo, v novém, již čtvrtém Doomu se jich nedočkáme. Titul vyjde pouze s level editorem SnapMap.
Doom Image 02

Gc 2015 Banner

Až příští rok vyjde nový Doom, stane se tak bez podpory modingu. Veškeré modifikace hry budou muset souviset přímo s nástrojem SnapMap - level editor, který vyjde spolu s titulem.

Více prezident Bethesedy Pete Hines ovšem slibuje, že SnapMap bude dostatečně komplexní a zároveň jednoduchý k užití tak, aby uspokojil nároky fanoušků. Sám jej dokonce přirovnává k Minecraftu, když říká: 

 „Pokud vezmete jakékoliv dvanáctileté dítě a posadíte ho před Minecraft, tak i přesto, že netuší, co má dělat, dokáže něco vytvořit (…)“ K tomu poté dodává: „Pokud to ovšem dáte do rukou někoho, kdo ví, co dělá, tak je schopný přetvořit Zeldu v Minecraftu. Se SnapMap je to podobné.“ 

Doom 4 K 2

SnapMap bude k dispozici naskrze všechny platformy, tedy PC, Xbox One a PS4. Výtvory bude možné sdílet přes Bethesda.net. A i přesto, že konzolisté budou mít možnost hrát mapy vytvořené na PC, cross-platformní hraní nebude možné.

Doom vyjde začátkem roku 2016. Zde si můžete přečíst naše preview: 

Zpravodajství Gamescom ve spolupráci se společností Playman

Playman - Playclub

Děkujeme za partnerství hernímu VIP obchodu Playclub.

Zdroje: 

Pavel Vevera

Členem redakce inGamer.cz byl od samotného založení v roce 2012. Původně působil jako multisekční redaktor, přispívající jak články, tak video tvorbou, nakonec se však ustálil na textech. Jako externista od 1. ledna 2014 pokračuje v rámci herní rubriky CDR.cz, kam se redakce i část obsahu inGameru přesunula.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku Doom se nedočká podpory modů [GC 2015]

Úterý, 4 Srpen 2015 - 16:53 | corwin78 | Jasně, že cross-platform hraní nepůjde, protože...

Zobrazit diskusi