Doom se nedočká podpory modů [GC 2015]
Až příští rok vyjde nový Doom, stane se tak bez podpory modingu. Veškeré modifikace hry budou muset souviset přímo s nástrojem SnapMap - level editor, který vyjde spolu s titulem.
Více prezident Bethesedy Pete Hines ovšem slibuje, že SnapMap bude dostatečně komplexní a zároveň jednoduchý k užití tak, aby uspokojil nároky fanoušků. Sám jej dokonce přirovnává k Minecraftu, když říká:
„Pokud vezmete jakékoliv dvanáctileté dítě a posadíte ho před Minecraft, tak i přesto, že netuší, co má dělat, dokáže něco vytvořit (…)“ K tomu poté dodává: „Pokud to ovšem dáte do rukou někoho, kdo ví, co dělá, tak je schopný přetvořit Zeldu v Minecraftu. Se SnapMap je to podobné.“
SnapMap bude k dispozici naskrze všechny platformy, tedy PC, Xbox One a PS4. Výtvory bude možné sdílet přes Bethesda.net. A i přesto, že konzolisté budou mít možnost hrát mapy vytvořené na PC, cross-platformní hraní nebude možné.
Doom vyjde začátkem roku 2016. Zde si můžete přečíst naše preview:
Zpravodajství Gamescom ve spolupráci se společností Playman |
---|
Děkujeme za partnerství hernímu VIP obchodu Playclub.