Duchovní nástupce X-Comu, Xenonauts, plánuje návrat v podobě druhého dílu
Xenonauts se při svém vydání v roce 2014 těšil vlídnému přijetí, jak ze strany odborné veřejnosti (až na nás), tak i ze strany komunity. Ta si jej dokonce oblíbila natolik, že skupinka nadšenců, kterým vývojáři poskytli přístup ke zdrojovému kodu, vytvořila vylepšenou verzi s podtitulem Community Edition.
Toto vše pravděpodobně zahrálo na dobré struny lidí ze studia Goldhawk Interactive, kteří jsou za Xenonauts zodpovědní. Nasvědčuje tomu nedávné vyjádření ze strany vývojářů na svém komunitní foru, kde celou záležitost rozebírají. Celý příspěvěk je k nalezení zde.
"Odezva komunity ohledně možného pokračování byla pozoruhodná a ušla dlouhou cestu, aby nás přesvědčila o tom, že by pokračování byl dobrý nápad," hlásají autoři na svém fóru.
Vývojáři mají v plánu v pokračování natropit spoustu změn, mezi kterými například spekulují o převedení hry do 3D. Redesignem by prý měli projít i "ufouni" nebo letecké souboje. Ve zkratce lze říct, že se tvůrci snaží o rychlejší zážitek s větším důrazem na variaci a naopak menším důrazem na mikromanagement.
Pokud jste první Xenonatus neměli možnost hrát a dosud jste jej nikde ani neukořistili, ať už ze strachu z kvality hry či jiného důvodu, tak právě pro vás je tu nový Humble Indie Bundle 15 - odkaz. Ten kromě prvního dílu Xenonauts obsahuje i tituly jako Skullgirls nebo Planetary Annihilation, tradičně za symbolickou cenu.
Diskuse ke článku Duchovní nástupce X-Comu, Xenonauts, plánuje návrat v podobě druhého dílu