Pokud bude HL3, mam se zas po nejake dobe na co tesit :-)
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Pokud bude HL3, mam se zas po
rman https://cdr.cz/profil/r-man
8. 8. 2012 - 13:43https://cdr.cz/clanek/engine-source-2-od-valve-pripravuje-se-i-half-life-3/diskusePokud bude HL3, mam se zas po nejake dobe na co tesit :-)https://cdr.cz/clanek/engine-source-2-od-valve-pripravuje-se-i-half-life-3/diskuse#comment-629850
+
Pred tim, nez portnuli HL2 do Src 2009 fungoval prepinac -64bit a bezelo to nativne pod AMD64.
Kusy assets k HL2 EP3, zminky o DX11 (tesselace) a stringy se "Source 2" byly objeveny davno uz v ASW SDK. Takze... :)
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Pred tim, nez portnuli HL2 do
Y https://cdr.cz/profil/yurics
8. 8. 2012 - 14:11https://cdr.cz/clanek/engine-source-2-od-valve-pripravuje-se-i-half-life-3/diskusePred tim, nez portnuli HL2 do Src 2009 fungoval prepinac -64bit a bezelo to nativne pod AMD64.
Kusy assets k HL2 EP3, zminky o DX11 (tesselace) a stringy se "Source 2" byly objeveny davno uz v ASW SDK. Takze... :)https://cdr.cz/clanek/engine-source-2-od-valve-pripravuje-se-i-half-life-3/diskuse#comment-629853
+
Pokud bude HL3, mam se zas po nejake dobe na co tesit :-)
Pred tim, nez portnuli HL2 do Src 2009 fungoval prepinac -64bit a bezelo to nativne pod AMD64.
Kusy assets k HL2 EP3, zminky o DX11 (tesselace) a stringy se "Source 2" byly objeveny davno uz v ASW SDK. Takze... :)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.