"a dokonce se nám minulý rok na veletrhu Gamescom povedlo vyzpovídat samotného zakladatele Pallmera Luckeyho"
Palmera, ne Pallmera
A stejně tak Oculus, ne Ocullus (viz názvy videí na YouTube, které jste přes upozornění nechali chybně ;))
V titulku "Nasaďte brýle a přeneste třeba se na... " by to asi chtělo opravit slovosled na "přeneste se třeba na...". Jinak korektorské okýnko se vrátí, abych nemusel spamovat diskuzi mimo téma? :)
+1
-10
-1
Je komentář přínosný?
Vám to L koukám fakt nedá
Mem https://cdr.cz/profil/mem
26. 3. 2014 - 21:21https://cdr.cz/clanek/facebook-koupil-oculus-vr-virtualni-realita-pro-masy/diskuseVám to L koukám fakt nedá spát ;)
"a dokonce se nám minulý rok na veletrhu Gamescom povedlo vyzpovídat samotného zakladatele Pallmera Luckeyho"
Palmera, ne Pallmera
A stejně tak Oculus, ne Ocullus (viz názvy videí na YouTube, které jste přes upozornění nechali chybně ;))
V titulku "Nasaďte brýle a přeneste třeba se na... " by to asi chtělo opravit slovosled na "přeneste se třeba na...". Jinak korektorské okýnko se vrátí, abych nemusel spamovat diskuzi mimo téma? :)https://cdr.cz/clanek/facebook-koupil-oculus-vr-virtualni-realita-pro-masy/diskuse#comment-698724
+
Souhlasím s tím, že se mi taky nelíbí kdo to koupil. Proti "ksichtoknize" jsem celkem zaujatý...
No a navíc za ty peníze si to podle mě mohli vyvinout sami nejméně 10x...
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Souhlasím s tím, že se mi
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
27. 3. 2014 - 00:14https://cdr.cz/clanek/facebook-koupil-oculus-vr-virtualni-realita-pro-masy/diskuseSouhlasím s tím, že se mi taky nelíbí kdo to koupil. Proti "ksichtoknize" jsem celkem zaujatý...
No a navíc za ty peníze si to podle mě mohli vyvinout sami nejméně 10x...
https://cdr.cz/clanek/facebook-koupil-oculus-vr-virtualni-realita-pro-masy/diskuse#comment-698751
+
No ja som rad, ze to kupila ksichtokniha. A to este kupila lacno. Cim viac penazi minie a nakoniec projekt vybuchne, tym skor tento neduh (F) zdechne.
Poznate serial Caprica ? Tam bola virtualna realita extra trieda :)
+1
-15
-1
Je komentář přínosný?
No ja som rad, ze to kupila
ica sk https://cdr.cz/profil/icask
27. 3. 2014 - 08:11https://cdr.cz/clanek/facebook-koupil-oculus-vr-virtualni-realita-pro-masy/diskuseNo ja som rad, ze to kupila ksichtokniha. A to este kupila lacno. Cim viac penazi minie a nakoniec projekt vybuchne, tym skor tento neduh (F) zdechne.
Poznate serial Caprica ? Tam bola virtualna realita extra trieda :)https://cdr.cz/clanek/facebook-koupil-oculus-vr-virtualni-realita-pro-masy/diskuse#comment-698778
+
"No a navíc za ty peníze si to podle mě mohli vyvinout sami nejméně 10x..."
To si tak úplně nemyslím. Při akvizici jde hlavně o ty konkrétní lidi. Před Palmerem nikoho ani nenapadlo, že není nutné používat komplikované a patentově drahé čočky, aby se obraz z obdélníkvých displejů zobrazil správně, ale že se současnými GPU (fragment a vertex shadery) bude lepší cestou vyrenderovat předem zdeformovaný obraz, obohacený dokonce i o „aberaci”. Potom jde použít úplně jednoduché čočky a vedlejším efektem je i velmi dobrý zobrazovací úhel (110 stupňů, pokud má člověk Rift přímo na očích, při použití dioptrických brýlí apod. se úhel samozřejmě zmenšuje, lepší je použít kontaktní čočky nebo jinou sadu čoček k Riftu).
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
"No a navíc za ty peníze si
Mem https://cdr.cz/profil/mem
27. 3. 2014 - 08:44https://cdr.cz/clanek/facebook-koupil-oculus-vr-virtualni-realita-pro-masy/diskuse"No a navíc za ty peníze si to podle mě mohli vyvinout sami nejméně 10x..."
To si tak úplně nemyslím. Při akvizici jde hlavně o ty konkrétní lidi. Před Palmerem nikoho ani nenapadlo, že není nutné používat komplikované a patentově drahé čočky, aby se obraz z obdélníkvých displejů zobrazil správně, ale že se současnými GPU (fragment a vertex shadery) bude lepší cestou vyrenderovat předem zdeformovaný obraz, obohacený dokonce i o „aberaci”. Potom jde použít úplně jednoduché čočky a vedlejším efektem je i velmi dobrý zobrazovací úhel (110 stupňů, pokud má člověk Rift přímo na očích, při použití dioptrických brýlí apod. se úhel samozřejmě zmenšuje, lepší je použít kontaktní čočky nebo jinou sadu čoček k Riftu).https://cdr.cz/clanek/facebook-koupil-oculus-vr-virtualni-realita-pro-masy/diskuse#comment-698781
+
Třeba je to napadlo, jen nebyl k dispozici ten display s dostatečným rozlišením a nízkou cenou...
Navíc myšlenky nelze patentovat jen provedení. SW lze napsat jinak atd. A lidí je na světě jak sr...k. Každý je nahraditelný, zvlášť za 2 miliardy dolarů.
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Třeba je to napadlo, jen
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
28. 3. 2014 - 09:46https://cdr.cz/clanek/facebook-koupil-oculus-vr-virtualni-realita-pro-masy/diskuseTřeba je to napadlo, jen nebyl k dispozici ten display s dostatečným rozlišením a nízkou cenou...
Navíc myšlenky nelze patentovat jen provedení. SW lze napsat jinak atd. A lidí je na světě jak sr...k. Každý je nahraditelný, zvlášť za 2 miliardy dolarů.https://cdr.cz/clanek/facebook-koupil-oculus-vr-virtualni-realita-pro-masy/diskuse#comment-699069
+
NASA, DARPA a další vyvíjeli VR technologie zastaralým a předraženým způsobem ještě v roce, kdy vznikal Oculus (a teď právě na Oculus přecházejí). Nikoho do té doby prostě nenapadlo, že by to šlo jinak, že by šlo použít levné displeje s vysokým rozlišením pro mobilní telefony, obyčejné čočky atd.
A komplexní VR vizi, kde všude je možné snižovat latenci (motion-to-photon), uplatňovat predikci, zkušenosti z herního vývoje, poznatky z neurověd, testování na lidech, takových lidí fakt moc nebude. Peníze nejsou všechno, investováním „do firem” není jejich současná produkce vynásobená dalšími lety, ale především potenciál, tým, procesy atd. Investoři tohle vědí, fakt nestačí někde hodit miliardu dolarů a čekat, že vznikne špičkový produkt v čemkoliv si usmyslíš (ale možné to samozřejmě je a ta šance je určitě větší, než bez peněz :)).
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
NASA, DARPA a další vyvíjeli
Mem https://cdr.cz/profil/mem
28. 3. 2014 - 10:14https://cdr.cz/clanek/facebook-koupil-oculus-vr-virtualni-realita-pro-masy/diskuseNASA, DARPA a další vyvíjeli VR technologie zastaralým a předraženým způsobem ještě v roce, kdy vznikal Oculus (a teď právě na Oculus přecházejí). Nikoho do té doby prostě nenapadlo, že by to šlo jinak, že by šlo použít levné displeje s vysokým rozlišením pro mobilní telefony, obyčejné čočky atd.
A komplexní VR vizi, kde všude je možné snižovat latenci (motion-to-photon), uplatňovat predikci, zkušenosti z herního vývoje, poznatky z neurověd, testování na lidech, takových lidí fakt moc nebude. Peníze nejsou všechno, investováním „do firem” není jejich současná produkce vynásobená dalšími lety, ale především potenciál, tým, procesy atd. Investoři tohle vědí, fakt nestačí někde hodit miliardu dolarů a čekat, že vznikne špičkový produkt v čemkoliv si usmyslíš (ale možné to samozřejmě je a ta šance je určitě větší, než bez peněz :)).https://cdr.cz/clanek/facebook-koupil-oculus-vr-virtualni-realita-pro-masy/diskuse#comment-699090
+
Vám to L koukám fakt nedá spát ;)
"a dokonce se nám minulý rok na veletrhu Gamescom povedlo vyzpovídat samotného zakladatele Pallmera Luckeyho"
Palmera, ne Pallmera
A stejně tak Oculus, ne Ocullus (viz názvy videí na YouTube, které jste přes upozornění nechali chybně ;))
V titulku "Nasaďte brýle a přeneste třeba se na... " by to asi chtělo opravit slovosled na "přeneste se třeba na...". Jinak korektorské okýnko se vrátí, abych nemusel spamovat diskuzi mimo téma? :)
Souhlasím s tím, že se mi taky nelíbí kdo to koupil. Proti "ksichtoknize" jsem celkem zaujatý...
No a navíc za ty peníze si to podle mě mohli vyvinout sami nejméně 10x...
No ja som rad, ze to kupila ksichtokniha. A to este kupila lacno. Cim viac penazi minie a nakoniec projekt vybuchne, tym skor tento neduh (F) zdechne.
Poznate serial Caprica ? Tam bola virtualna realita extra trieda :)
"No a navíc za ty peníze si to podle mě mohli vyvinout sami nejméně 10x..."
To si tak úplně nemyslím. Při akvizici jde hlavně o ty konkrétní lidi. Před Palmerem nikoho ani nenapadlo, že není nutné používat komplikované a patentově drahé čočky, aby se obraz z obdélníkvých displejů zobrazil správně, ale že se současnými GPU (fragment a vertex shadery) bude lepší cestou vyrenderovat předem zdeformovaný obraz, obohacený dokonce i o „aberaci”. Potom jde použít úplně jednoduché čočky a vedlejším efektem je i velmi dobrý zobrazovací úhel (110 stupňů, pokud má člověk Rift přímo na očích, při použití dioptrických brýlí apod. se úhel samozřejmě zmenšuje, lepší je použít kontaktní čočky nebo jinou sadu čoček k Riftu).
Třeba je to napadlo, jen nebyl k dispozici ten display s dostatečným rozlišením a nízkou cenou...
Navíc myšlenky nelze patentovat jen provedení. SW lze napsat jinak atd. A lidí je na světě jak sr...k. Každý je nahraditelný, zvlášť za 2 miliardy dolarů.
NASA, DARPA a další vyvíjeli VR technologie zastaralým a předraženým způsobem ještě v roce, kdy vznikal Oculus (a teď právě na Oculus přecházejí). Nikoho do té doby prostě nenapadlo, že by to šlo jinak, že by šlo použít levné displeje s vysokým rozlišením pro mobilní telefony, obyčejné čočky atd.
A komplexní VR vizi, kde všude je možné snižovat latenci (motion-to-photon), uplatňovat predikci, zkušenosti z herního vývoje, poznatky z neurověd, testování na lidech, takových lidí fakt moc nebude. Peníze nejsou všechno, investováním „do firem” není jejich současná produkce vynásobená dalšími lety, ale především potenciál, tým, procesy atd. Investoři tohle vědí, fakt nestačí někde hodit miliardu dolarů a čekat, že vznikne špičkový produkt v čemkoliv si usmyslíš (ale možné to samozřejmě je a ta šance je určitě větší, než bez peněz :)).
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.