CDR.cz - Vybráno z IT

Fanoušek vyvíjí remake první Mafie do Unreal Engine 4. Nabízí hratelnou ukázku

Mafia Remakee
Moderská komunita si často klade velké cíle. Její zálibou jsou mnohdy grafické modifikace, které povyšují původní titul na své následovníky, nebo naopak do něj zasazují díly starší. AmitSh se pokouší pokořit milník u hry, která je nám všem velmi dobře známá.

Před nedávném vypustil nepříliš známý moder s uživatelskou přezdívkou AmitSh ukázku ze svého připravovaného projektu – remake první Mafia; české hry, která si vysloužila obdiv po celém světě. 

Ukázka představuje Salieriho bar pod možnostmi Unreal Engine 4. Detaily jsou impozantní a s přehledem převyšují vizuální stránku aktuální Mafia 3. Musí se vzít ovšem v potaz, že se jedná o malý prostor, s nulovou akcí a absencí jakýchkoliv postav či efektů. Výsledná hra by si vysloužila diametrálně větší péči a výkon.

Vzhledem k tomu, že se k předělávce první Mafia oficiálně nikdo nechystá, rozhodl se AmitSh této příležitosti chopit sám. Pod svým videem vyzývá fanoušky k zapojení do projektu, jelikož shání profesionální pomoc, od vývojářů, přes grafiky až po 3D designery. První reakce, s podobnými ambicemi a dokonce ukázkami, už si získal.

S trochou štěstí by si jeho snahy mohlo všimnout pár schopných lidí; s větším štěstí samotné 2K Games; s trochou smůly by se moder naopak mohl dostat do křížku se zákonem. Fanouškovské projekty často stojí a padají na benevolenci vydavatele oficiálního titulu – některé strany tyto pokusy vítají s otevřenou náručí a nijak nezasahují, druzí zaráží podobné projekty do země při první příležitosti, viz LucasArts. 

Společně s ukázkou ze hry vypustil moder hratelnou verzi, kterou je možné stáhnout z komunitních stránek MafiaMods, sdružující podobné modifikace. 

Diskuse ke článku Fanoušek vyvíjí remake první Mafie do Unreal Engine 4. Nabízí hratelnou ukázku

Neděle, 15 Leden 2017 - 01:41 | Xspy | Ach mody , kolik z nich se s pompou oznámí a...
Sobota, 14 Leden 2017 - 21:23 | Pan_Filuta | Krásně zpracovaná místnost. Ale podle nulových...
Sobota, 14 Leden 2017 - 19:16 | Tomáš Bohuněk | Ty dynamické stíny už v tom enginu zapnout mohl...

Zobrazit diskusi