Fanoušek vyvinul funkční No Man’s Sky ve starém DOOMovi
Ačkoliv Robert Prest neměl údajně nikdy možnost si nové No Man’s Sky zahrát, vyvinul fanouškovskou modifikace alespoň na základě věcí, které vypozoroval z upoutávky. Vzhledem k obecně rozšířeném názoru, že hra slibovala daleko více, než nakonec přinesla, je takové východisko možná lepší, než kdyby modifikace vycházela z vydané verze.
Předělávka nese příhodné jméno No Guy’s Sky. Lze se v ní setkat s mimozemskými civilizacemi, hovořit s nimi, navštěvovat cizí planety, těžit suroviny a prohledávat vesmírné stanice. Nacházené planety se taktéž generují zcela náhodně, jako tomu má být i v původní hře, včetně jejich pojmenovávání. Modifikace neopomenula ani na drobnosti jako učení se cizím jazykům, vylepšování lodi, laserové těžební pomůcky a jetpack.
Nutno podotknout, že tato modifikace není Prestovo první dílo. V současnosti pracuje také na předělávce DayZ, taktéž ve formě DOOMu. Pod příhodným názvem DoomZ lze sledovat všechny aktualizace na jeho oficiálních stránkách.
Předělávka No Man’s Sky údajně zabrala Prestovi pouhé tři týdny, ačkoliv původně počítal se třemi dny. V porovnání s dobou, které si vyžádalo původní No Man’s Sky v rámci většího vývojářského studia za podpory Sony, se jedná jen o malý časový zlomek.
Jelikož je údajně potřeba ještě doladit některé textury, nebylo datum vydání ohlášeno. Prozatím je ovšem možné zhlédnout alespoň videukázku ze hry výše. Až bude modifikace ke stažení, budeme vás informovat.