Ford je na tom tak, že bude rád, když bude existovat. Osobně si myslím, že by mohli nechat vybrat zákazníky. Jenom představa, že se v ČR přivede kabel k jen každému druhému parkovacímu místu, je srandovní - lidé co znají situaci s méně náročným taháním optických kabelů by mohli vyprávět.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Ford je na tom tak, že bude
Palomino https://cdr.cz/profil/miroslav-brabec
18. 2. 2021 - 14:01https://cdr.cz/clanek/ford-do-roku-2030-zastavi-vyrobu-spalovacich-motoru/diskuseFord je na tom tak, že bude rád, když bude existovat. Osobně si myslím, že by mohli nechat vybrat zákazníky. Jenom představa, že se v ČR přivede kabel k jen každému druhému parkovacímu místu, je srandovní - lidé co znají situaci s méně náročným taháním optických kabelů by mohli vyprávět.https://cdr.cz/clanek/ford-do-roku-2030-zastavi-vyrobu-spalovacich-motoru/diskuse#comment-1329218
+
Páči sa mi, že Renault príhodne "zneužil" svoje predné logo na konektor k nabíjačke.
K článku: "Zároveň Ford ještě neoznámil, kdy přesně se chystá ukončit oficiální prodej modelů s klasickými motory. Tato politika Fordu očividně vychází, protože díky ní dosáhla automobilka ke konci minulého roku i mírného zisku" Aká politika im vychádza? Že nemajú dátum kedy skončia s "antieko" motormi? A vychádza im to rok?
Vôbec sa nečudujem, že PR výplod smeruje na Európu, predsa len je výrobcom "lacnejšie" prejsť na elektriku než riešiť fyziku obchádzajúce Euro XY normy. A štáty to ešte zadotujú klasickými daňovými úľavami. Kašľať na infraštruktúru nabíjacích staníc, parafráza JirkaK: "Je jedno že budete behať s káblami a vešať sa na vedenie električky, alebo kupovať druhé auto aby ste si z neho vymontovali baterku. Kto si chce nabiť auto, tak si ho nabije." Dúfam, že na nejakom zasadnutí Vyššieho Dobra budú riešiť aj nákladné lode a ich elektrifikáciu. Ekologii a svetlým zajtrajškom zdar.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Páči sa mi, že Renault
NTFSynergy https://cdr.cz/profil/john-doe-0
18. 2. 2021 - 16:54https://cdr.cz/clanek/ford-do-roku-2030-zastavi-vyrobu-spalovacich-motoru/diskusePáči sa mi, že Renault príhodne "zneužil" svoje predné logo na konektor k nabíjačke.
K článku: "Zároveň Ford ještě neoznámil, kdy přesně se chystá ukončit oficiální prodej modelů s klasickými motory. Tato politika Fordu očividně vychází, protože díky ní dosáhla automobilka ke konci minulého roku i mírného zisku" Aká politika im vychádza? Že nemajú dátum kedy skončia s "antieko" motormi? A vychádza im to rok?
Vôbec sa nečudujem, že PR výplod smeruje na Európu, predsa len je výrobcom "lacnejšie" prejsť na elektriku než riešiť fyziku obchádzajúce Euro XY normy. A štáty to ešte zadotujú klasickými daňovými úľavami. Kašľať na infraštruktúru nabíjacích staníc, parafráza JirkaK: "Je jedno že budete behať s káblami a vešať sa na vedenie električky, alebo kupovať druhé auto aby ste si z neho vymontovali baterku. Kto si chce nabiť auto, tak si ho nabije." Dúfam, že na nejakom zasadnutí Vyššieho Dobra budú riešiť aj nákladné lode a ich elektrifikáciu. Ekologii a svetlým zajtrajškom zdar.https://cdr.cz/clanek/ford-do-roku-2030-zastavi-vyrobu-spalovacich-motoru/diskuse#comment-1329260
+
Konektor vpředu v masce je lákavý protože to má i vyhodu ve snadno dostupnosti nabíjecího stojanu. V praxi se toto řešení moc nepoužíva z čistě praktického důvodu. V zimě to nejde otevřít, jak se na čumáku usazuje sníh a namrzá. Takže pak u nabíječky budeš stát se schlíplým kabelem a koukat na studenou p*ču.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Konektor vpředu v masce je
Vojtech Nekvapil https://cdr.cz/profil/woyta
19. 2. 2021 - 00:30https://cdr.cz/clanek/ford-do-roku-2030-zastavi-vyrobu-spalovacich-motoru/diskuseKonektor vpředu v masce je lákavý protože to má i vyhodu ve snadno dostupnosti nabíjecího stojanu. V praxi se toto řešení moc nepoužíva z čistě praktického důvodu. V zimě to nejde otevřít, jak se na čumáku usazuje sníh a namrzá. Takže pak u nabíječky budeš stát se schlíplým kabelem a koukat na studenou p*ču.https://cdr.cz/clanek/ford-do-roku-2030-zastavi-vyrobu-spalovacich-motoru/diskuse#comment-1329290
+
Odkdy je Velká Británie největší odbytiště Fordu? Jen marketingové bláboly - za rok 2020 je ve ztrátě.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Odkdy je Velká Británie
Mirda Červíček https://cdr.cz/profil/mirek11
18. 2. 2021 - 18:24https://cdr.cz/clanek/ford-do-roku-2030-zastavi-vyrobu-spalovacich-motoru/diskuseOdkdy je Velká Británie největší odbytiště Fordu? Jen marketingové bláboly - za rok 2020 je ve ztrátě. https://cdr.cz/clanek/ford-do-roku-2030-zastavi-vyrobu-spalovacich-motoru/diskuse#comment-1329263
+
V roce 2020 šly dolu skoro všechny automobilky, některé více, některé méně. Z velké části to je kvůli Covidu.
Zdar Max
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
V roce 2020 šly dolu skoro
Max Devaine https://cdr.cz/profil/maxdevaine
19. 2. 2021 - 08:16https://cdr.cz/clanek/ford-do-roku-2030-zastavi-vyrobu-spalovacich-motoru/diskuseV roce 2020 šly dolu skoro všechny automobilky, některé více, některé méně. Z velké části to je kvůli Covidu.
Zdar Maxhttps://cdr.cz/clanek/ford-do-roku-2030-zastavi-vyrobu-spalovacich-motoru/diskuse#comment-1329311
+
19. 2. 2021 - 08:55https://cdr.cz/clanek/ford-do-roku-2030-zastavi-vyrobu-spalovacich-motoru/diskuseJenže ne až tak aby byly v obří ztrátě.https://cdr.cz/clanek/ford-do-roku-2030-zastavi-vyrobu-spalovacich-motoru/diskuse#comment-1329318
+
19. 2. 2021 - 08:27https://cdr.cz/clanek/ford-do-roku-2030-zastavi-vyrobu-spalovacich-motoru/diskuseZa celu tuto elektrifikaciu este tazko zaplatime.https://cdr.cz/clanek/ford-do-roku-2030-zastavi-vyrobu-spalovacich-motoru/diskuse#comment-1329315
+
Myslím, že Tesla by měl dnes ideální podmínky na svůj "bezdrátový přenos elektřiny". To jediné by vyřešilo dnešní jakoEKO-šílenství po elektroautech.
No ale asi by to dopadlo stejně jako před 100 lety "... a kolik za to budou lidi platit ... NIC .." No a byl by tam co tenkrát. O prachy jde přeci nakonec až na prvním místě ne :-)
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Myslím, že Tesla by měl dnes
LPK https://cdr.cz/profil/lpk
19. 2. 2021 - 11:26https://cdr.cz/clanek/ford-do-roku-2030-zastavi-vyrobu-spalovacich-motoru/diskuseMyslím, že Tesla by měl dnes ideální podmínky na svůj "bezdrátový přenos elektřiny". To jediné by vyřešilo dnešní jakoEKO-šílenství po elektroautech.
No ale asi by to dopadlo stejně jako před 100 lety "... a kolik za to budou lidi platit ... NIC .." No a byl by tam co tenkrát. O prachy jde přeci nakonec až na prvním místě ne :-)https://cdr.cz/clanek/ford-do-roku-2030-zastavi-vyrobu-spalovacich-motoru/diskuse#comment-1329349
+
Ford je na tom tak, že bude rád, když bude existovat. Osobně si myslím, že by mohli nechat vybrat zákazníky. Jenom představa, že se v ČR přivede kabel k jen každému druhému parkovacímu místu, je srandovní - lidé co znají situaci s méně náročným taháním optických kabelů by mohli vyprávět.
Páči sa mi, že Renault príhodne "zneužil" svoje predné logo na konektor k nabíjačke.
K článku: "Zároveň Ford ještě neoznámil, kdy přesně se chystá ukončit oficiální prodej modelů s klasickými motory. Tato politika Fordu očividně vychází, protože díky ní dosáhla automobilka ke konci minulého roku i mírného zisku" Aká politika im vychádza? Že nemajú dátum kedy skončia s "antieko" motormi? A vychádza im to rok?
Vôbec sa nečudujem, že PR výplod smeruje na Európu, predsa len je výrobcom "lacnejšie" prejsť na elektriku než riešiť fyziku obchádzajúce Euro XY normy. A štáty to ešte zadotujú klasickými daňovými úľavami. Kašľať na infraštruktúru nabíjacích staníc, parafráza JirkaK: "Je jedno že budete behať s káblami a vešať sa na vedenie električky, alebo kupovať druhé auto aby ste si z neho vymontovali baterku. Kto si chce nabiť auto, tak si ho nabije." Dúfam, že na nejakom zasadnutí Vyššieho Dobra budú riešiť aj nákladné lode a ich elektrifikáciu. Ekologii a svetlým zajtrajškom zdar.
Konektor vpředu v masce je lákavý protože to má i vyhodu ve snadno dostupnosti nabíjecího stojanu. V praxi se toto řešení moc nepoužíva z čistě praktického důvodu. V zimě to nejde otevřít, jak se na čumáku usazuje sníh a namrzá. Takže pak u nabíječky budeš stát se schlíplým kabelem a koukat na studenou p*ču.
Odkdy je Velká Británie největší odbytiště Fordu? Jen marketingové bláboly - za rok 2020 je ve ztrátě.
V roce 2020 šly dolu skoro všechny automobilky, některé více, některé méně. Z velké části to je kvůli Covidu.
Zdar Max
Jenže ne až tak aby byly v obří ztrátě.
A já chci do roku 2030 vydělat miliardu korun :-) .
Za celu tuto elektrifikaciu este tazko zaplatime.
Myslím, že Tesla by měl dnes ideální podmínky na svůj "bezdrátový přenos elektřiny". To jediné by vyřešilo dnešní jakoEKO-šílenství po elektroautech.
No ale asi by to dopadlo stejně jako před 100 lety "... a kolik za to budou lidi platit ... NIC .." No a byl by tam co tenkrát. O prachy jde přeci nakonec až na prvním místě ne :-)
s prvním, nejlépe zimním blackoutem skončí tyhle blbinky v propadlišti dějin. ;-)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.