GTFO od designéra Payday připomíná herní Vetřelce, které jsme nikdy nedostali
GTFO je nezávislý kooperační akční horor od indie studia 10 Chambers Collective, v němž se nachází i bývalý designér Payday. Místo toho, aby vývoj šel ve stopách titulů jako Left 4 Dead nebo Killing Floor, které sázejí spíše na nepolevující akci a bystrost hráčových smyslů, tak se vydává cestou atmosferického hororu.
Po zhlédnutí traileru níže vám určitě naskočí podobnost s Cameronovými Vetřelci (jedna z postav se jmenuje Bishop, náhoda?). Skupinka čtyř žoldáků se šachtou dostane do podzemního komplexu, aby zde vysbírala vzácné artefakty. K jejich smůle se však budou muset probojovat zároveň přes hordu monster.
V běžné kooperační hře, by se takový scénář řešil výsadkem jednotky uprostřed mapy, spawnem stovky nepřátel a postupným navyšováním počtu hnusáků v každé vlně. Náplň GTFO kombinuje objevování podzemního komplexu, hledání artefaktů, rozmisťování obranných věží, a pak teprve přichází na řadu obrana proti roji nepřátel.
Tvůrci se snaží budovat v hráčích napětí. Žádné stupidní laciné lekačky, ale precizně ukovaná hororová atmosféra. Lze si všimnout i alfa a omegy dobrého hororu, výborné nasvícení scén a akce. Hudbu skládá Simon Viklund, jenž se podepsal pod hudebním doprovodem pro Payday nebo Bionic Commando. GTFO vyjde během příštího roku pro PC.
Diskuse ke článku GTFO od designéra Payday připomíná herní Vetřelce, které jsme nikdy nedostali