CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Hodnocení obchodu na Heurece neřekne vše Aneb jak mobilTEL.cz ztrácí telefony

Preto najredšej nakupujem v Alze. Aj keď sú ceny vyššie, ale reklamácie vybavujú profesionálne a vo väčšine prípadou veľmi rýchlo

+1
-59
-1
Je komentář přínosný?

No zrovna Alza znamemu reklamovala nabijecku k tabletu cca 60 dni.

+1
-36
-1
Je komentář přínosný?

Tak s Alzou musím říct, že mám opakovaně vynikající zkušenosti, až mě to někdy zaráží.... Třeba přenosný disk reklamovaný týden před koncem 2let. Donesl jsem a za 5minut jsem šel s penězi domů. Přitom klidně mohli dát za polovinu adekvátní náhradu.

Zato takový Comfor, to je opravdu lahůdka, této společnosti se vyhnout širokým obloukem.

+1
+36
-1
Je komentář přínosný?

Nemohli, protoze je to na zakaznikovy jaky zpusob si u neopravitelneho zbozi vybere jestli penize nebo vymenu.

+1
+36
-1
Je komentář přínosný?

Já mám zkušenosti otřesné, 2×. Pak jsem se poučil a už tam nelezu. Krom toho je to jeden z nejdražších obchodů i přes to, za jakých podmínek zboží odebírá - nasr*t.

+1
+36
-1
Je komentář přínosný?

Typuji, ze to bylo zpusobeno tvym hulvatsvim a 'neomylnosti'. Nevim, jak vypada tvuj ksicht, ale predpokladam, ze taky nepomohl.

+1
+60
-1
Je komentář přínosný?

Já jsem s Alza.cz u jedné reklamace trochu bojoval, ale nakonec jsem zvítězil - pochopili, za naštvat si kvůli pár stovkám zakázníka se solidní roční útratou se nevyplatí, takže s mimozemšťanem celkem spokojenost. Někdy je zkrátka potřeba trocha té asertivity.

+1
+27
-1
Je komentář přínosný?

V alze nakupuju odhadem tak 10 let (samozrejme nejen tam) a nemel jsem 1x problém s reklamaci. Naopak v mnoha pripadech DRIVE mi vysli vstric nejakym nadstandardnim zpusobem, coz uz se par let imho nedeje a najeli na systém "dodržujeme zákony, zákazníka neojebavame". Coz docela chápu. Dneska uz je to takovy kolos, ze si nemůžou dovolit ke každému pristupovat nejak extremne vstricne, proste proto, ze je to nesystemove. Oni musí fungovat 100% systemove, tedy predvidatelne.
Ale nestalo se mi ani 1x, ze by například presvihli lhutu a nenabidli mi vraceni penez

+1
+33
-1
Je komentář přínosný?

Ohledne Alzy mam velice rozporuplne pocity. Pokud ma zbozi delsi zaruku nez 2 roky, typicky HDD do raid poli, pameti atd... je poskytovana hybridnim alza zpusobem. 2 roky zakonne + X let bezplatny servis. Pricemz v obchodnich podminkach maji body, ktere si protireci. Na jednom miste se mluvi o "stejne podminky jako zakonna zaruka", na druhem miste o "prodlouzene zaruce". Prodlouzena zaruka je ale poskytovana jako placena sluzba navic. Takze v eshopu koupite zbozi u ktereho je napsano 3 roky zaruka, na fakture mate 2+1 servis, coz je pomerne podstatny rozdil.
Nicmene, kdyz jsem si s podporou vymenil nekolik emailu, kdy jsem si stal za svym, ze se s jejich interpretaci neztotoznuji, byli velice vstricni a vystavili dobropis i kdyz jsem pripadnou 14. denni lhutu prosvihl. V tomto nemohu rici krive slovo. Na pobocce v Ostrave prodavaci taktez vstricni, pokud by upalili tu zelenou potvoru a prestali lhat o "bezne cene", byl by to snad docela solidni obchod.
Internet je plny blogu o "alza style", jenze svet je taktez plny Behemotu a podobnych individui :)

+1
-25
-1
Je komentář přínosný?

Alza je drahá, párkarát jsem měl problém s reklamací, nakonec vše dobře dopadlo, ale kdybych si "nedupnul" tak mám asi smůlu. Spoléhají na to, že většina lidí nezná svá práva tak to prostě zkoušejí. Ale problém jsem měl jednou třeba i u czc. Každopádně nebudu přispívat ani halíř na jejich debilního mimozemšťana. Takže už jsem tam nějaký rok nic nekoupil.

Ještě jsem si vzpoměl na tohle, sice ze zákona nemají povinost. Ale když si hrají na velkou, seriózní společnost měli by takové věci řešit i po čtyřech letech jako standardní reklamaci.
http://oskar.blog.root.cz/2012/10/26/reklamace-aneb-pribeh-pevneho-disku/

+1
-34
-1
Je komentář přínosný?

Tak to dopadá, když nějaký šetřílek koupí o 100 Kč levnější mobil u pochybného prodejce...

A ještě malá technická poznámka. Doporučuji přepracovat větu -
"...začali jsme uvažovat o podání žaloby na policii ČR či k příslušným úřadům..."

1) Občan nepodává žalobu, ale trestní oznámení. Žalobu by případně podával státní zástupce, pokud by došlo k trestnému činu, což v tomto případě nedošlo.
2) Řešením by byla stížnost (nikoli žaloba ani trestní oznámení) u ČOI.
3) Formulace "podání žaloby na policii ČR", je dost nešťastná. Mohlo by to totiž evkovat, že "žalujete" policii. Když už, tak nahraďte místo "na" pište "u".

Přeji hezký den.

+1
-23
-1
Je komentář přínosný?

ad 1) Občan skutečně podává žalobu (pochopitelně ne k policii, ale k civilnímu soudu). Státní zástupce by v trestním řízení mohl dát obžalobu.

+1
-43
-1
Je komentář přínosný?

"že mají podmínky jiné a že se jich měsíční lhůta netýká"
K ujednáním v neprospěch spotřebitele se nepřihlíží (řekl bych §1813 NOZ, ale učil jsem se ještě podle starého), takže žádné prodlužování lhůt nepřipadá do úvahy.
Pokud je chcete "potrestat", tak jedině ČOIkou. Jinak je to na obyčejný občanskoprávní spor, kde by nebyl problém se domoci vrácení peněz, ale za ty 3000 to nestojí.

+1
-40
-1
Je komentář přínosný?

Podobný problém teď řeším taky, akorát s jiným shopem a čtečkou knih. :/ Čtečka přišla nefunkční, vrácena už před měsícem a půl a od té doby žádná reakce, na maily nereagují. Dávám jim poslední týden, pak to předávám ČOI... ne, že by mi to něco pomohlo, ale aspoň je to bude prudit.

+1
+33
-1
Je komentář přínosný?

tak jsem si tu stranku o ktere je rec v clanku najel a svete div se u zadneho zarizeni nemaji specifikace krom operacniho systemu.
klikl jsem na telefony: Aligátor A680 Senior Black Cena vč. DPH 0 Kč ??? - Opravdu? kupodivu obsahuje popis a seznam prislusenstvi.
No me uz prijde divne kdyz je neco za kc.

+1
-37
-1
Je komentář přínosný?

ja kdysi riskoval s nejnizsi cenou u k24.cz. docela jsem se bal protoze to byl nevyzkouseny obchod a tablet, ktery mi poslali (byl to levny cinsky tablet) prestal po roce fungovat. prvni reklamace probehla v poradku, druha uz nikoli. do 30 to nestihli, tak jsem jim poslal dopis o orzvazani smlouvy a vraceni penez z duvodu prodleni a svete div se, penize poslali. Mel jsem stesti ze tenhle eshop byl solidni
Ale stejnak nejradsi nakupuju u eshopu, ktery maji ve meste pobocku a jsou dostatcne velke a proverene. Alza je vetsinou o neco drazsi nez CZC, takze u neho posledni dobou snad vyhradne nakupuju. Nikdy bych uz asi nezkousel nakupovat u zadneho pochybneho obchodu. Hlavne ty, ktere nemaji ani jednu kamennou pobocku

+1
-40
-1
Je komentář přínosný?

CZC reklamace taky ojebává, reklamoval jsem tam zatím jednu nepříliš drahou věc a vždy mi odmítli vrácení peněz i při opakované reklamaci stejné závady u nového kusu (vada byla neopravitelná).
Alza bude asi opravdu lepší. Každý si musí zvážit, zda ten příplatek za to stojí. Ale když zboží stojí podobně, radši už v A, dřív jsem dával přednost CZC.

+1
+35
-1
Je komentář přínosný?

ono je to o lidech na které na pobočce narazíte. Pokud na snaživého blba tak je problém, ale pokud na normálního člověka tak je to v pohodě. Mě reklamaci vyřídili vždy do dvou týdnů a jednou když jsem reklamoval chladič tak to bylo vcelku sporné a když by tam byl nějaký blb tak mi to mohl odmítnout, ale měl jsem štěstí tak mi to vzal a cenu odečetl od nově kupovaného produktu.
ALza má delší lhůty, ale když jsem dřív reklamoval grafiku za 5Kk tak do do 30dnů nestihli, ale obratem mi nabídli peníze nebo dobropis, takže ok.

+1
-39
-1
Je komentář přínosný?

Ad Alza: taky mam jen pozitivni hodnoceni ohledne reklamaci (Brno Liskovec). Kuprikladu 14 dni stary zdroj (RM650) nebo treba MicroSD karta - oboje dodano odpoledne nove, zdroj ani nebyl testovan jestli je opravdu vadny...

Ad levne eshopy: proc ne, ale vzdy at je mozno reklamovat i jinde nez u nich. Takze Samsung telefon jen CZ distribuce nopak Nokia (Lumie) klidne EU distribuce.

Ad clanek: jeste by jste mohli rozvest tema 30 kalendarnich versus 30 pracovnich dni. Pripadne co kdyz je 30 den statni svatek etc. Na Google+ probehla nedavno hezka diskuze, kde "5 let zamestnanec autorizovaneho servisu" tvrdil, ze spravne je tech PRACOVNICH... :)

+1
+33
-1
Je komentář přínosný?

Je to samozrejmne 30 kalendarnich dnu, jak specifikuje zakon.

Pokud je tricaty den svatek, tak si tricaty prvni den jde zakaznik pro penize, protoze to nestihli - ale pozor, nesmi se prijit na to, ze uz dvacaty sedmy den to bylo u prodejce k vyzvednuti.

+1
+21
-1
Je komentář přínosný?

E-shopy jsou různé, já taky nedávno reklamoval - jeden den jim přišlo reklamované zboží, druhý den reklamace uznána a nový kus předán PPL... Elnex.cz

+1
-47
-1
Je komentář přínosný?

Jasně jste popsali problém Heureky, ale proč nikde nevidím snahu jej řešit?

+1
+33
-1
Je komentář přínosný?

Proboha on někdo opravdu pouziva Heureku?

+1
-60
-1
Je komentář přínosný?

1. Reagujete na dotaz, který není určen vám.
2. Reagujete otázkou na otázku.
3. Nepoužíváte Heureku :)

Tohle se nedá popsat jinak než jako zlatý hattrick hlouposti. Gratuluji.

+1
+57
-1
Je komentář přínosný?

Řešení je hlasování peněženkou, což Lojza nastínil zcela správně, když to nechápete, děláte vola akorát ze sebe.

Heuréka šla do prdele dnem, kdy to koupilo Aukro. Ihned začaly mizet negativní komentáře a začaly se objevovat podivné přehypované hodnocení od lidí, kteří nikdy nic nekoupili, nebo naposled třeba před rokem, dvěma. Spolu s desítkami dalších sr*ček co se na Aukru začaly dít jim houfně utíkali prodejci…až se to zlomilo, Aukro se trošku zlepšilo a hlavně zrušili poplatky. Jak je vidět, hlasování peněženkou funguje…

Že to je jinde stejné a Heuréka nefalšuje jenom hodnocení svých vlastích webů, no, kupodivu si tam za prachy můžete koupit hodnocení, jaké chcete, že.

+1
-49
-1
Je komentář přínosný?

Pěkná Behemote. A teď tu o Karkulce.
Ale abych nebyl pozadu, znám taky jednu. Dostáváte provizi za každý komentář, který vyprovokujete, protože někdo přišel na to, že čím víc komentářů, tím víc pěněz z reklam, a tak trollujete tady, trollujete támhle, trollujete všude...

+1
+49
-1
Je komentář přínosný?

Dobrej matroš, kde to koupím?

+1
+21
-1
Je komentář přínosný?

Takze chytrost se pozna tak, ze chytry clovek pouziva Heureku?
No potes koste..

+1
+30
-1
Je komentář přínosný?

Alza manipuluje s cenama každoročně. Dočasně cenu extrémně zvednou aby mohli udělat velkou slevu a zároveň udělat zboží o něco málo dražší/levnější než před vánoci.

+1
-33
-1
Je komentář přínosný?

Tohle delaj "všichni". Hadry, potraviny, všichni...
Ono je to podobne, jako se "stocenymi" tachometry u aut.
Clovek kupuje auto a PRVNI, na co se podiva, je stav tachometru. I když je to informace na tak padesatem miste, která by ho mela zajímat. No tak holt na to "trh" reaguje a na poptávku vytvari nabidku.
Stejne tak clovek, který si jde něco koupit do obchodu první kouka, aby to bylo "v akci". Hadry se uz snad jinak nez v akci ani neprodavaj, obchody uz často mají "akci" nonstop cely rok. Lidi to holt chtej, tak to dostanou. Nacenej to nejdriv na dvojnásobek a pak dal 50% slevu. Klasika.

Delal jsem před nejakyma 10 lety brigádu 2 dni v OBI. Precenovali jsme zboží (davali nove cenovky k regalum). Dokonce se davaly přes ty stare, takze docházelo k legracnim situacim, kdy zboží stalo puvodne 400, přes to se pláclo "akcni cena - 500". Normalka...
Kdo si sundal novou cenovku, videl starou cenu zboží :-)

+1
-40
-1
Je komentář přínosný?

Je tam dost podstatný rozdíl v tom, že stočení tachometru je podvod. U těch akčních věcí máte cenovku, kolik skutečně zaplatíte. Pokud by to u tachometru mělo být srovnatelné, tak by u toho auta musela být vedle stočeného tachometru i informace o tom, kolik to má skutečně najeto.

+1
+34
-1
Je komentář přínosný?

Princip je ale stejny.

Jestli zakaznik zaplati vyssi cenu na zaklade cedulky AKCE nebo na zaklade stavu pocitadla ujetych kilometru, vysledek je stejny - zaplati vic nez ma.

+1
-48
-1
Je komentář přínosný?

tak a preto nakupujem v Alze, aj ked je o nieco drahsia. Vidim, ze to tu uz je pisane, napriek tomu...

+1
-49
-1
Je komentář přínosný?

CDR už má taky rubriku "XYZ na Vaší straně!" :)

+1
+30
-1
Je komentář přínosný?

Jeee, jsem slavná, rovnou dva komentáře z diskuze jste mi sem dali :D Neměla bych poskytnout nějaké prohlášení? Dodnes se mi neozvali na ten druhý, že mi dodali jiný model. Nejspíš to zkusím napsat na dTest.

+1
-29
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.