Preto najredšej nakupujem v Alze. Aj keď sú ceny vyššie, ale reklamácie vybavujú profesionálne a vo väčšine prípadou veľmi rýchlo
+1
-59
-1
Je komentář přínosný?
Preto najredšej nakupujem v
shagy2301 https://cdr.cz/profil/dominik-sima
11. 1. 2015 - 08:35https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskusePreto najredšej nakupujem v Alze. Aj keď sú ceny vyššie, ale reklamácie vybavujú profesionálne a vo väčšine prípadou veľmi rýchlohttps://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755427
+
Tak s Alzou musím říct, že mám opakovaně vynikající zkušenosti, až mě to někdy zaráží.... Třeba přenosný disk reklamovaný týden před koncem 2let. Donesl jsem a za 5minut jsem šel s penězi domů. Přitom klidně mohli dát za polovinu adekvátní náhradu.
Zato takový Comfor, to je opravdu lahůdka, této společnosti se vyhnout širokým obloukem.
+1
+36
-1
Je komentář přínosný?
Tak s Alzou musím říct, že
Tom Jones https://cdr.cz/profil/jerry7650
11. 1. 2015 - 11:26https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseTak s Alzou musím říct, že mám opakovaně vynikající zkušenosti, až mě to někdy zaráží.... Třeba přenosný disk reklamovaný týden před koncem 2let. Donesl jsem a za 5minut jsem šel s penězi domů. Přitom klidně mohli dát za polovinu adekvátní náhradu.
Zato takový Comfor, to je opravdu lahůdka, této společnosti se vyhnout širokým obloukem.https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755435
+
Nemohli, protoze je to na zakaznikovy jaky zpusob si u neopravitelneho zbozi vybere jestli penize nebo vymenu.
+1
+36
-1
Je komentář přínosný?
Nemohli, protoze je to na
LOLLL oo https://cdr.cz/profil/sdf-sdfs
11. 1. 2015 - 13:09https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseNemohli, protoze je to na zakaznikovy jaky zpusob si u neopravitelneho zbozi vybere jestli penize nebo vymenu.https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755457
+
Já mám zkušenosti otřesné, 2×. Pak jsem se poučil a už tam nelezu. Krom toho je to jeden z nejdražších obchodů i přes to, za jakých podmínek zboží odebírá - nasr*t.
+1
+36
-1
Je komentář přínosný?
Já mám zkušenosti otřesné, 2×
Behemot https://cdr.cz/profil/behemot
11. 1. 2015 - 17:30https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseJá mám zkušenosti otřesné, 2×. Pak jsem se poučil a už tam nelezu. Krom toho je to jeden z nejdražších obchodů i přes to, za jakých podmínek zboží odebírá - nasr*t.https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755477
+
Typuji, ze to bylo zpusobeno tvym hulvatsvim a 'neomylnosti'. Nevim, jak vypada tvuj ksicht, ale predpokladam, ze taky nepomohl.
+1
+60
-1
Je komentář přínosný?
Typuji, ze to bylo zpusobeno
ados_cz (neověřeno) https://cdr.cz
12. 1. 2015 - 08:32https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseTypuji, ze to bylo zpusobeno tvym hulvatsvim a 'neomylnosti'. Nevim, jak vypada tvuj ksicht, ale predpokladam, ze taky nepomohl. https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755533
+
Já jsem s Alza.cz u jedné reklamace trochu bojoval, ale nakonec jsem zvítězil - pochopili, za naštvat si kvůli pár stovkám zakázníka se solidní roční útratou se nevyplatí, takže s mimozemšťanem celkem spokojenost. Někdy je zkrátka potřeba trocha té asertivity.
+1
+27
-1
Je komentář přínosný?
Já jsem s Alza.cz u jedné
corwin78 https://cdr.cz/profil/corwin78
11. 1. 2015 - 18:09https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseJá jsem s Alza.cz u jedné reklamace trochu bojoval, ale nakonec jsem zvítězil - pochopili, za naštvat si kvůli pár stovkám zakázníka se solidní roční útratou se nevyplatí, takže s mimozemšťanem celkem spokojenost. Někdy je zkrátka potřeba trocha té asertivity. https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755485
+
V alze nakupuju odhadem tak 10 let (samozrejme nejen tam) a nemel jsem 1x problém s reklamaci. Naopak v mnoha pripadech DRIVE mi vysli vstric nejakym nadstandardnim zpusobem, coz uz se par let imho nedeje a najeli na systém "dodržujeme zákony, zákazníka neojebavame". Coz docela chápu. Dneska uz je to takovy kolos, ze si nemůžou dovolit ke každému pristupovat nejak extremne vstricne, proste proto, ze je to nesystemove. Oni musí fungovat 100% systemove, tedy predvidatelne.
Ale nestalo se mi ani 1x, ze by například presvihli lhutu a nenabidli mi vraceni penez
11. 1. 2015 - 15:21https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseV alze nakupuju odhadem tak 10 let (samozrejme nejen tam) a nemel jsem 1x problém s reklamaci. Naopak v mnoha pripadech DRIVE mi vysli vstric nejakym nadstandardnim zpusobem, coz uz se par let imho nedeje a najeli na systém "dodržujeme zákony, zákazníka neojebavame". Coz docela chápu. Dneska uz je to takovy kolos, ze si nemůžou dovolit ke každému pristupovat nejak extremne vstricne, proste proto, ze je to nesystemove. Oni musí fungovat 100% systemove, tedy predvidatelne.
Ale nestalo se mi ani 1x, ze by například presvihli lhutu a nenabidli mi vraceni penezhttps://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755462
+
Ohledne Alzy mam velice rozporuplne pocity. Pokud ma zbozi delsi zaruku nez 2 roky, typicky HDD do raid poli, pameti atd... je poskytovana hybridnim alza zpusobem. 2 roky zakonne + X let bezplatny servis. Pricemz v obchodnich podminkach maji body, ktere si protireci. Na jednom miste se mluvi o "stejne podminky jako zakonna zaruka", na druhem miste o "prodlouzene zaruce". Prodlouzena zaruka je ale poskytovana jako placena sluzba navic. Takze v eshopu koupite zbozi u ktereho je napsano 3 roky zaruka, na fakture mate 2+1 servis, coz je pomerne podstatny rozdil.
Nicmene, kdyz jsem si s podporou vymenil nekolik emailu, kdy jsem si stal za svym, ze se s jejich interpretaci neztotoznuji, byli velice vstricni a vystavili dobropis i kdyz jsem pripadnou 14. denni lhutu prosvihl. V tomto nemohu rici krive slovo. Na pobocce v Ostrave prodavaci taktez vstricni, pokud by upalili tu zelenou potvoru a prestali lhat o "bezne cene", byl by to snad docela solidni obchod.
Internet je plny blogu o "alza style", jenze svet je taktez plny Behemotu a podobnych individui :)
+1
-25
-1
Je komentář přínosný?
Ohledne Alzy mam velice
Stealth Ftelf https://cdr.cz/profil/stealth
12. 1. 2015 - 14:21https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseOhledne Alzy mam velice rozporuplne pocity. Pokud ma zbozi delsi zaruku nez 2 roky, typicky HDD do raid poli, pameti atd... je poskytovana hybridnim alza zpusobem. 2 roky zakonne + X let bezplatny servis. Pricemz v obchodnich podminkach maji body, ktere si protireci. Na jednom miste se mluvi o "stejne podminky jako zakonna zaruka", na druhem miste o "prodlouzene zaruce". Prodlouzena zaruka je ale poskytovana jako placena sluzba navic. Takze v eshopu koupite zbozi u ktereho je napsano 3 roky zaruka, na fakture mate 2+1 servis, coz je pomerne podstatny rozdil.
Nicmene, kdyz jsem si s podporou vymenil nekolik emailu, kdy jsem si stal za svym, ze se s jejich interpretaci neztotoznuji, byli velice vstricni a vystavili dobropis i kdyz jsem pripadnou 14. denni lhutu prosvihl. V tomto nemohu rici krive slovo. Na pobocce v Ostrave prodavaci taktez vstricni, pokud by upalili tu zelenou potvoru a prestali lhat o "bezne cene", byl by to snad docela solidni obchod.
Internet je plny blogu o "alza style", jenze svet je taktez plny Behemotu a podobnych individui :)https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755633
+
Alza je drahá, párkarát jsem měl problém s reklamací, nakonec vše dobře dopadlo, ale kdybych si "nedupnul" tak mám asi smůlu. Spoléhají na to, že většina lidí nezná svá práva tak to prostě zkoušejí. Ale problém jsem měl jednou třeba i u czc. Každopádně nebudu přispívat ani halíř na jejich debilního mimozemšťana. Takže už jsem tam nějaký rok nic nekoupil.
12. 1. 2015 - 09:30https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseAlza je drahá, párkarát jsem měl problém s reklamací, nakonec vše dobře dopadlo, ale kdybych si "nedupnul" tak mám asi smůlu. Spoléhají na to, že většina lidí nezná svá práva tak to prostě zkoušejí. Ale problém jsem měl jednou třeba i u czc. Každopádně nebudu přispívat ani halíř na jejich debilního mimozemšťana. Takže už jsem tam nějaký rok nic nekoupil.
Ještě jsem si vzpoměl na tohle, sice ze zákona nemají povinost. Ale když si hrají na velkou, seriózní společnost měli by takové věci řešit i po čtyřech letech jako standardní reklamaci.
http://oskar.blog.root.cz/2012/10/26/reklamace-aneb-pribeh-pevneho-disku/https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755553
+
Tak to dopadá, když nějaký šetřílek koupí o 100 Kč levnější mobil u pochybného prodejce...
A ještě malá technická poznámka. Doporučuji přepracovat větu -
"...začali jsme uvažovat o podání žaloby na policii ČR či k příslušným úřadům..."
1) Občan nepodává žalobu, ale trestní oznámení. Žalobu by případně podával státní zástupce, pokud by došlo k trestnému činu, což v tomto případě nedošlo.
2) Řešením by byla stížnost (nikoli žaloba ani trestní oznámení) u ČOI.
3) Formulace "podání žaloby na policii ČR", je dost nešťastná. Mohlo by to totiž evkovat, že "žalujete" policii. Když už, tak nahraďte místo "na" pište "u".
Přeji hezký den.
+1
-23
-1
Je komentář přínosný?
Tak to dopadá, když nějaký
jsem Zpet https://cdr.cz/profil/jsem-zpet
11. 1. 2015 - 11:50https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseTak to dopadá, když nějaký šetřílek koupí o 100 Kč levnější mobil u pochybného prodejce...
A ještě malá technická poznámka. Doporučuji přepracovat větu -
"...začali jsme uvažovat o podání žaloby na policii ČR či k příslušným úřadům..."
1) Občan nepodává žalobu, ale trestní oznámení. Žalobu by případně podával státní zástupce, pokud by došlo k trestnému činu, což v tomto případě nedošlo.
2) Řešením by byla stížnost (nikoli žaloba ani trestní oznámení) u ČOI.
3) Formulace "podání žaloby na policii ČR", je dost nešťastná. Mohlo by to totiž evkovat, že "žalujete" policii. Když už, tak nahraďte místo "na" pište "u".
Přeji hezký den.https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755439
+
ad 1) Občan skutečně podává žalobu (pochopitelně ne k policii, ale k civilnímu soudu). Státní zástupce by v trestním řízení mohl dát obžalobu.
+1
-43
-1
Je komentář přínosný?
ad 1) Občan skutečně podává
ptipi https://cdr.cz/profil/ptipi
11. 1. 2015 - 12:19https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskusead 1) Občan skutečně podává žalobu (pochopitelně ne k policii, ale k civilnímu soudu). Státní zástupce by v trestním řízení mohl dát obžalobu.https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755443
+
"že mají podmínky jiné a že se jich měsíční lhůta netýká"
K ujednáním v neprospěch spotřebitele se nepřihlíží (řekl bych §1813 NOZ, ale učil jsem se ještě podle starého), takže žádné prodlužování lhůt nepřipadá do úvahy.
Pokud je chcete "potrestat", tak jedině ČOIkou. Jinak je to na obyčejný občanskoprávní spor, kde by nebyl problém se domoci vrácení peněz, ale za ty 3000 to nestojí.
+1
-40
-1
Je komentář přínosný?
"že mají podmínky jiné a že
ptipi https://cdr.cz/profil/ptipi
11. 1. 2015 - 12:26https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse"že mají podmínky jiné a že se jich měsíční lhůta netýká"
K ujednáním v neprospěch spotřebitele se nepřihlíží (řekl bych §1813 NOZ, ale učil jsem se ještě podle starého), takže žádné prodlužování lhůt nepřipadá do úvahy.
Pokud je chcete "potrestat", tak jedině ČOIkou. Jinak je to na obyčejný občanskoprávní spor, kde by nebyl problém se domoci vrácení peněz, ale za ty 3000 to nestojí.https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755441
+
Podobný problém teď řeším taky, akorát s jiným shopem a čtečkou knih. :/ Čtečka přišla nefunkční, vrácena už před měsícem a půl a od té doby žádná reakce, na maily nereagují. Dávám jim poslední týden, pak to předávám ČOI... ne, že by mi to něco pomohlo, ale aspoň je to bude prudit.
+1
+33
-1
Je komentář přínosný?
Podobný problém teď řeším
LipcaCZ https://cdr.cz/profil/lipca
11. 1. 2015 - 12:23https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskusePodobný problém teď řeším taky, akorát s jiným shopem a čtečkou knih. :/ Čtečka přišla nefunkční, vrácena už před měsícem a půl a od té doby žádná reakce, na maily nereagují. Dávám jim poslední týden, pak to předávám ČOI... ne, že by mi to něco pomohlo, ale aspoň je to bude prudit.https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755447
+
tak jsem si tu stranku o ktere je rec v clanku najel a svete div se u zadneho zarizeni nemaji specifikace krom operacniho systemu.
klikl jsem na telefony: Aligátor A680 Senior Black Cena vč. DPH 0 Kč ??? - Opravdu? kupodivu obsahuje popis a seznam prislusenstvi.
No me uz prijde divne kdyz je neco za kc.
+1
-37
-1
Je komentář přínosný?
tak jsem si tu stranku o
Daniel Křenský https://cdr.cz/profil/daniel-krensky
11. 1. 2015 - 12:37https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskusetak jsem si tu stranku o ktere je rec v clanku najel a svete div se u zadneho zarizeni nemaji specifikace krom operacniho systemu.
klikl jsem na telefony: Aligátor A680 Senior Black Cena vč. DPH 0 Kč ??? - Opravdu? kupodivu obsahuje popis a seznam prislusenstvi.
No me uz prijde divne kdyz je neco za kc.https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755449
+
ja kdysi riskoval s nejnizsi cenou u k24.cz. docela jsem se bal protoze to byl nevyzkouseny obchod a tablet, ktery mi poslali (byl to levny cinsky tablet) prestal po roce fungovat. prvni reklamace probehla v poradku, druha uz nikoli. do 30 to nestihli, tak jsem jim poslal dopis o orzvazani smlouvy a vraceni penez z duvodu prodleni a svete div se, penize poslali. Mel jsem stesti ze tenhle eshop byl solidni
Ale stejnak nejradsi nakupuju u eshopu, ktery maji ve meste pobocku a jsou dostatcne velke a proverene. Alza je vetsinou o neco drazsi nez CZC, takze u neho posledni dobou snad vyhradne nakupuju. Nikdy bych uz asi nezkousel nakupovat u zadneho pochybneho obchodu. Hlavne ty, ktere nemaji ani jednu kamennou pobocku
+1
-40
-1
Je komentář přínosný?
ja kdysi riskoval s nejnizsi
Michal Hak https://cdr.cz/profil/hackoff
11. 1. 2015 - 13:06https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseja kdysi riskoval s nejnizsi cenou u k24.cz. docela jsem se bal protoze to byl nevyzkouseny obchod a tablet, ktery mi poslali (byl to levny cinsky tablet) prestal po roce fungovat. prvni reklamace probehla v poradku, druha uz nikoli. do 30 to nestihli, tak jsem jim poslal dopis o orzvazani smlouvy a vraceni penez z duvodu prodleni a svete div se, penize poslali. Mel jsem stesti ze tenhle eshop byl solidni
Ale stejnak nejradsi nakupuju u eshopu, ktery maji ve meste pobocku a jsou dostatcne velke a proverene. Alza je vetsinou o neco drazsi nez CZC, takze u neho posledni dobou snad vyhradne nakupuju. Nikdy bych uz asi nezkousel nakupovat u zadneho pochybneho obchodu. Hlavne ty, ktere nemaji ani jednu kamennou pobockuhttps://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755455
+
CZC reklamace taky ojebává, reklamoval jsem tam zatím jednu nepříliš drahou věc a vždy mi odmítli vrácení peněz i při opakované reklamaci stejné závady u nového kusu (vada byla neopravitelná).
Alza bude asi opravdu lepší. Každý si musí zvážit, zda ten příplatek za to stojí. Ale když zboží stojí podobně, radši už v A, dřív jsem dával přednost CZC.
+1
+35
-1
Je komentář přínosný?
CZC reklamace taky ojebává,
nameless1 https://cdr.cz/profil/nameless1
11. 1. 2015 - 18:39https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseCZC reklamace taky ojebává, reklamoval jsem tam zatím jednu nepříliš drahou věc a vždy mi odmítli vrácení peněz i při opakované reklamaci stejné závady u nového kusu (vada byla neopravitelná).
Alza bude asi opravdu lepší. Každý si musí zvážit, zda ten příplatek za to stojí. Ale když zboží stojí podobně, radši už v A, dřív jsem dával přednost CZC.https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755489
+
ono je to o lidech na které na pobočce narazíte. Pokud na snaživého blba tak je problém, ale pokud na normálního člověka tak je to v pohodě. Mě reklamaci vyřídili vždy do dvou týdnů a jednou když jsem reklamoval chladič tak to bylo vcelku sporné a když by tam byl nějaký blb tak mi to mohl odmítnout, ale měl jsem štěstí tak mi to vzal a cenu odečetl od nově kupovaného produktu.
ALza má delší lhůty, ale když jsem dřív reklamoval grafiku za 5Kk tak do do 30dnů nestihli, ale obratem mi nabídli peníze nebo dobropis, takže ok.
+1
-39
-1
Je komentář přínosný?
ono je to o lidech na které
DDR0 https://cdr.cz/profil/ddr0
11. 1. 2015 - 22:36https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseono je to o lidech na které na pobočce narazíte. Pokud na snaživého blba tak je problém, ale pokud na normálního člověka tak je to v pohodě. Mě reklamaci vyřídili vždy do dvou týdnů a jednou když jsem reklamoval chladič tak to bylo vcelku sporné a když by tam byl nějaký blb tak mi to mohl odmítnout, ale měl jsem štěstí tak mi to vzal a cenu odečetl od nově kupovaného produktu.
ALza má delší lhůty, ale když jsem dřív reklamoval grafiku za 5Kk tak do do 30dnů nestihli, ale obratem mi nabídli peníze nebo dobropis, takže ok.https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755516
+
Ad Alza: taky mam jen pozitivni hodnoceni ohledne reklamaci (Brno Liskovec). Kuprikladu 14 dni stary zdroj (RM650) nebo treba MicroSD karta - oboje dodano odpoledne nove, zdroj ani nebyl testovan jestli je opravdu vadny...
Ad levne eshopy: proc ne, ale vzdy at je mozno reklamovat i jinde nez u nich. Takze Samsung telefon jen CZ distribuce nopak Nokia (Lumie) klidne EU distribuce.
Ad clanek: jeste by jste mohli rozvest tema 30 kalendarnich versus 30 pracovnich dni. Pripadne co kdyz je 30 den statni svatek etc. Na Google+ probehla nedavno hezka diskuze, kde "5 let zamestnanec autorizovaneho servisu" tvrdil, ze spravne je tech PRACOVNICH... :)
+1
+33
-1
Je komentář přínosný?
Ad Alza: taky mam jen
Cichas https://cdr.cz/profil/cichas
11. 1. 2015 - 16:03https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseAd Alza: taky mam jen pozitivni hodnoceni ohledne reklamaci (Brno Liskovec). Kuprikladu 14 dni stary zdroj (RM650) nebo treba MicroSD karta - oboje dodano odpoledne nove, zdroj ani nebyl testovan jestli je opravdu vadny...
Ad levne eshopy: proc ne, ale vzdy at je mozno reklamovat i jinde nez u nich. Takze Samsung telefon jen CZ distribuce nopak Nokia (Lumie) klidne EU distribuce.
Ad clanek: jeste by jste mohli rozvest tema 30 kalendarnich versus 30 pracovnich dni. Pripadne co kdyz je 30 den statni svatek etc. Na Google+ probehla nedavno hezka diskuze, kde "5 let zamestnanec autorizovaneho servisu" tvrdil, ze spravne je tech PRACOVNICH... :)https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755463
+
Je to samozrejmne 30 kalendarnich dnu, jak specifikuje zakon.
Pokud je tricaty den svatek, tak si tricaty prvni den jde zakaznik pro penize, protoze to nestihli - ale pozor, nesmi se prijit na to, ze uz dvacaty sedmy den to bylo u prodejce k vyzvednuti.
+1
+21
-1
Je komentář přínosný?
Je to samozrejmne 30
petr22 https://cdr.cz/profil/petr22
11. 1. 2015 - 22:16https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseJe to samozrejmne 30 kalendarnich dnu, jak specifikuje zakon.
Pokud je tricaty den svatek, tak si tricaty prvni den jde zakaznik pro penize, protoze to nestihli - ale pozor, nesmi se prijit na to, ze uz dvacaty sedmy den to bylo u prodejce k vyzvednuti. https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755513
+
E-shopy jsou různé, já taky nedávno reklamoval - jeden den jim přišlo reklamované zboží, druhý den reklamace uznána a nový kus předán PPL... Elnex.cz
+1
-47
-1
Je komentář přínosný?
E-shopy jsou různé, já taky
Pety https://cdr.cz/profil/petyy
11. 1. 2015 - 16:28https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseE-shopy jsou různé, já taky nedávno reklamoval - jeden den jim přišlo reklamované zboží, druhý den reklamace uznána a nový kus předán PPL... Elnex.czhttps://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755465
+
Jasně jste popsali problém Heureky, ale proč nikde nevidím snahu jej řešit?
+1
+33
-1
Je komentář přínosný?
Jasně jste popsali problém
Na Zor https://cdr.cz/profil/nazor
11. 1. 2015 - 16:34https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseJasně jste popsali problém Heureky, ale proč nikde nevidím snahu jej řešit?https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755467
+
1. Reagujete na dotaz, který není určen vám.
2. Reagujete otázkou na otázku.
3. Nepoužíváte Heureku :)
Tohle se nedá popsat jinak než jako zlatý hattrick hlouposti. Gratuluji.
+1
+57
-1
Je komentář přínosný?
1. Reagujete na dotaz, který
Na Zor https://cdr.cz/profil/nazor
11. 1. 2015 - 17:27https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse1. Reagujete na dotaz, který není určen vám.
2. Reagujete otázkou na otázku.
3. Nepoužíváte Heureku :)
Tohle se nedá popsat jinak než jako zlatý hattrick hlouposti. Gratuluji.https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755475
+
Řešení je hlasování peněženkou, což Lojza nastínil zcela správně, když to nechápete, děláte vola akorát ze sebe.
Heuréka šla do prdele dnem, kdy to koupilo Aukro. Ihned začaly mizet negativní komentáře a začaly se objevovat podivné přehypované hodnocení od lidí, kteří nikdy nic nekoupili, nebo naposled třeba před rokem, dvěma. Spolu s desítkami dalších sr*ček co se na Aukru začaly dít jim houfně utíkali prodejci…až se to zlomilo, Aukro se trošku zlepšilo a hlavně zrušili poplatky. Jak je vidět, hlasování peněženkou funguje…
Že to je jinde stejné a Heuréka nefalšuje jenom hodnocení svých vlastích webů, no, kupodivu si tam za prachy můžete koupit hodnocení, jaké chcete, že.
+1
-49
-1
Je komentář přínosný?
Řešení je hlasování
Behemot https://cdr.cz/profil/behemot
11. 1. 2015 - 17:35https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseŘešení je hlasování peněženkou, což Lojza nastínil zcela správně, když to nechápete, děláte vola akorát ze sebe.
Heuréka šla do prdele dnem, kdy to koupilo Aukro. Ihned začaly mizet negativní komentáře a začaly se objevovat podivné přehypované hodnocení od lidí, kteří nikdy nic nekoupili, nebo naposled třeba před rokem, dvěma. Spolu s desítkami dalších sr*ček co se na Aukru začaly dít jim houfně utíkali prodejci…až se to zlomilo, Aukro se trošku zlepšilo a hlavně zrušili poplatky. Jak je vidět, hlasování peněženkou funguje…
Že to je jinde stejné a Heuréka nefalšuje jenom hodnocení svých vlastích webů, no, kupodivu si tam za prachy můžete koupit hodnocení, jaké chcete, že.https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755479
+
Pěkná Behemote. A teď tu o Karkulce.
Ale abych nebyl pozadu, znám taky jednu. Dostáváte provizi za každý komentář, který vyprovokujete, protože někdo přišel na to, že čím víc komentářů, tím víc pěněz z reklam, a tak trollujete tady, trollujete támhle, trollujete všude...
+1
+49
-1
Je komentář přínosný?
Pěkná Behemote. A teď tu o
Na Zor https://cdr.cz/profil/nazor
11. 1. 2015 - 18:05https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskusePěkná Behemote. A teď tu o Karkulce.
Ale abych nebyl pozadu, znám taky jednu. Dostáváte provizi za každý komentář, který vyprovokujete, protože někdo přišel na to, že čím víc komentářů, tím víc pěněz z reklam, a tak trollujete tady, trollujete támhle, trollujete všude...https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755483
+
11. 1. 2015 - 20:33https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseDobrej matroš, kde to koupím?https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755499
+
11. 1. 2015 - 21:17https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseTakze chytrost se pozna tak, ze chytry clovek pouziva Heureku?
No potes koste..
https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755501
+
Alza manipuluje s cenama každoročně. Dočasně cenu extrémně zvednou aby mohli udělat velkou slevu a zároveň udělat zboží o něco málo dražší/levnější než před vánoci.
+1
-33
-1
Je komentář přínosný?
Alza manipuluje s cenama
Robin Seina https://cdr.cz/profil/robin-seina
11. 1. 2015 - 16:38https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseAlza manipuluje s cenama každoročně. Dočasně cenu extrémně zvednou aby mohli udělat velkou slevu a zároveň udělat zboží o něco málo dražší/levnější než před vánoci.https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755469
+
Tohle delaj "všichni". Hadry, potraviny, všichni...
Ono je to podobne, jako se "stocenymi" tachometry u aut.
Clovek kupuje auto a PRVNI, na co se podiva, je stav tachometru. I když je to informace na tak padesatem miste, která by ho mela zajímat. No tak holt na to "trh" reaguje a na poptávku vytvari nabidku.
Stejne tak clovek, který si jde něco koupit do obchodu první kouka, aby to bylo "v akci". Hadry se uz snad jinak nez v akci ani neprodavaj, obchody uz často mají "akci" nonstop cely rok. Lidi to holt chtej, tak to dostanou. Nacenej to nejdriv na dvojnásobek a pak dal 50% slevu. Klasika.
Delal jsem před nejakyma 10 lety brigádu 2 dni v OBI. Precenovali jsme zboží (davali nove cenovky k regalum). Dokonce se davaly přes ty stare, takze docházelo k legracnim situacim, kdy zboží stalo puvodne 400, přes to se pláclo "akcni cena - 500". Normalka...
Kdo si sundal novou cenovku, videl starou cenu zboží :-)
11. 1. 2015 - 16:44https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseTohle delaj "všichni". Hadry, potraviny, všichni...
Ono je to podobne, jako se "stocenymi" tachometry u aut.
Clovek kupuje auto a PRVNI, na co se podiva, je stav tachometru. I když je to informace na tak padesatem miste, která by ho mela zajímat. No tak holt na to "trh" reaguje a na poptávku vytvari nabidku.
Stejne tak clovek, který si jde něco koupit do obchodu první kouka, aby to bylo "v akci". Hadry se uz snad jinak nez v akci ani neprodavaj, obchody uz často mají "akci" nonstop cely rok. Lidi to holt chtej, tak to dostanou. Nacenej to nejdriv na dvojnásobek a pak dal 50% slevu. Klasika.
Delal jsem před nejakyma 10 lety brigádu 2 dni v OBI. Precenovali jsme zboží (davali nove cenovky k regalum). Dokonce se davaly přes ty stare, takze docházelo k legracnim situacim, kdy zboží stalo puvodne 400, přes to se pláclo "akcni cena - 500". Normalka...
Kdo si sundal novou cenovku, videl starou cenu zboží :-)
https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755471
+
Je tam dost podstatný rozdíl v tom, že stočení tachometru je podvod. U těch akčních věcí máte cenovku, kolik skutečně zaplatíte. Pokud by to u tachometru mělo být srovnatelné, tak by u toho auta musela být vedle stočeného tachometru i informace o tom, kolik to má skutečně najeto.
+1
+34
-1
Je komentář přínosný?
Je tam dost podstatný rozdíl
Txy https://cdr.cz/profil/txy
11. 1. 2015 - 18:56https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseJe tam dost podstatný rozdíl v tom, že stočení tachometru je podvod. U těch akčních věcí máte cenovku, kolik skutečně zaplatíte. Pokud by to u tachometru mělo být srovnatelné, tak by u toho auta musela být vedle stočeného tachometru i informace o tom, kolik to má skutečně najeto.https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755491
+
Jestli zakaznik zaplati vyssi cenu na zaklade cedulky AKCE nebo na zaklade stavu pocitadla ujetych kilometru, vysledek je stejny - zaplati vic nez ma.
+1
-48
-1
Je komentář přínosný?
Princip je ale stejny.
petr22 https://cdr.cz/profil/petr22
11. 1. 2015 - 20:01https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskusePrincip je ale stejny.
Jestli zakaznik zaplati vyssi cenu na zaklade cedulky AKCE nebo na zaklade stavu pocitadla ujetych kilometru, vysledek je stejny - zaplati vic nez ma. https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755497
+
tak a preto nakupujem v Alze, aj ked je o nieco drahsia. Vidim, ze to tu uz je pisane, napriek tomu...
+1
-49
-1
Je komentář přínosný?
tak a preto nakupujem v Alze,
roob https://cdr.cz/profil/roob
11. 1. 2015 - 19:18https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskusetak a preto nakupujem v Alze, aj ked je o nieco drahsia. Vidim, ze to tu uz je pisane, napriek tomu...https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755493
+
Miroslav Jasso https://cdr.cz/profil/mighty-morpheus
12. 1. 2015 - 13:04https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseCDR už má taky rubriku "XYZ na Vaší straně!" :)https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-755603
+
Jeee, jsem slavná, rovnou dva komentáře z diskuze jste mi sem dali :D Neměla bych poskytnout nějaké prohlášení? Dodnes se mi neozvali na ten druhý, že mi dodali jiný model. Nejspíš to zkusím napsat na dTest.
23. 1. 2015 - 16:20https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuseJeee, jsem slavná, rovnou dva komentáře z diskuze jste mi sem dali :D Neměla bych poskytnout nějaké prohlášení? Dodnes se mi neozvali na ten druhý, že mi dodali jiný model. Nejspíš to zkusím napsat na dTest. https://cdr.cz/clanek/hodnoceni-zakazniku-problemy-s-mobiltelcz/diskuse#comment-758587
+
Preto najredšej nakupujem v Alze. Aj keď sú ceny vyššie, ale reklamácie vybavujú profesionálne a vo väčšine prípadou veľmi rýchlo
No zrovna Alza znamemu reklamovala nabijecku k tabletu cca 60 dni.
Tak s Alzou musím říct, že mám opakovaně vynikající zkušenosti, až mě to někdy zaráží.... Třeba přenosný disk reklamovaný týden před koncem 2let. Donesl jsem a za 5minut jsem šel s penězi domů. Přitom klidně mohli dát za polovinu adekvátní náhradu.
Zato takový Comfor, to je opravdu lahůdka, této společnosti se vyhnout širokým obloukem.
Nemohli, protoze je to na zakaznikovy jaky zpusob si u neopravitelneho zbozi vybere jestli penize nebo vymenu.
Já mám zkušenosti otřesné, 2×. Pak jsem se poučil a už tam nelezu. Krom toho je to jeden z nejdražších obchodů i přes to, za jakých podmínek zboží odebírá - nasr*t.
Typuji, ze to bylo zpusobeno tvym hulvatsvim a 'neomylnosti'. Nevim, jak vypada tvuj ksicht, ale predpokladam, ze taky nepomohl.
Já jsem s Alza.cz u jedné reklamace trochu bojoval, ale nakonec jsem zvítězil - pochopili, za naštvat si kvůli pár stovkám zakázníka se solidní roční útratou se nevyplatí, takže s mimozemšťanem celkem spokojenost. Někdy je zkrátka potřeba trocha té asertivity.
V alze nakupuju odhadem tak 10 let (samozrejme nejen tam) a nemel jsem 1x problém s reklamaci. Naopak v mnoha pripadech DRIVE mi vysli vstric nejakym nadstandardnim zpusobem, coz uz se par let imho nedeje a najeli na systém "dodržujeme zákony, zákazníka neojebavame". Coz docela chápu. Dneska uz je to takovy kolos, ze si nemůžou dovolit ke každému pristupovat nejak extremne vstricne, proste proto, ze je to nesystemove. Oni musí fungovat 100% systemove, tedy predvidatelne.
Ale nestalo se mi ani 1x, ze by například presvihli lhutu a nenabidli mi vraceni penez
Ohledne Alzy mam velice rozporuplne pocity. Pokud ma zbozi delsi zaruku nez 2 roky, typicky HDD do raid poli, pameti atd... je poskytovana hybridnim alza zpusobem. 2 roky zakonne + X let bezplatny servis. Pricemz v obchodnich podminkach maji body, ktere si protireci. Na jednom miste se mluvi o "stejne podminky jako zakonna zaruka", na druhem miste o "prodlouzene zaruce". Prodlouzena zaruka je ale poskytovana jako placena sluzba navic. Takze v eshopu koupite zbozi u ktereho je napsano 3 roky zaruka, na fakture mate 2+1 servis, coz je pomerne podstatny rozdil.
Nicmene, kdyz jsem si s podporou vymenil nekolik emailu, kdy jsem si stal za svym, ze se s jejich interpretaci neztotoznuji, byli velice vstricni a vystavili dobropis i kdyz jsem pripadnou 14. denni lhutu prosvihl. V tomto nemohu rici krive slovo. Na pobocce v Ostrave prodavaci taktez vstricni, pokud by upalili tu zelenou potvoru a prestali lhat o "bezne cene", byl by to snad docela solidni obchod.
Internet je plny blogu o "alza style", jenze svet je taktez plny Behemotu a podobnych individui :)
Alza je drahá, párkarát jsem měl problém s reklamací, nakonec vše dobře dopadlo, ale kdybych si "nedupnul" tak mám asi smůlu. Spoléhají na to, že většina lidí nezná svá práva tak to prostě zkoušejí. Ale problém jsem měl jednou třeba i u czc. Každopádně nebudu přispívat ani halíř na jejich debilního mimozemšťana. Takže už jsem tam nějaký rok nic nekoupil.
Ještě jsem si vzpoměl na tohle, sice ze zákona nemají povinost. Ale když si hrají na velkou, seriózní společnost měli by takové věci řešit i po čtyřech letech jako standardní reklamaci.
http://oskar.blog.root.cz/2012/10/26/reklamace-aneb-pribeh-pevneho-disku/
Tak to dopadá, když nějaký šetřílek koupí o 100 Kč levnější mobil u pochybného prodejce...
A ještě malá technická poznámka. Doporučuji přepracovat větu -
"...začali jsme uvažovat o podání žaloby na policii ČR či k příslušným úřadům..."
1) Občan nepodává žalobu, ale trestní oznámení. Žalobu by případně podával státní zástupce, pokud by došlo k trestnému činu, což v tomto případě nedošlo.
2) Řešením by byla stížnost (nikoli žaloba ani trestní oznámení) u ČOI.
3) Formulace "podání žaloby na policii ČR", je dost nešťastná. Mohlo by to totiž evkovat, že "žalujete" policii. Když už, tak nahraďte místo "na" pište "u".
Přeji hezký den.
ad 1) Občan skutečně podává žalobu (pochopitelně ne k policii, ale k civilnímu soudu). Státní zástupce by v trestním řízení mohl dát obžalobu.
"že mají podmínky jiné a že se jich měsíční lhůta netýká"
K ujednáním v neprospěch spotřebitele se nepřihlíží (řekl bych §1813 NOZ, ale učil jsem se ještě podle starého), takže žádné prodlužování lhůt nepřipadá do úvahy.
Pokud je chcete "potrestat", tak jedině ČOIkou. Jinak je to na obyčejný občanskoprávní spor, kde by nebyl problém se domoci vrácení peněz, ale za ty 3000 to nestojí.
Podobný problém teď řeším taky, akorát s jiným shopem a čtečkou knih. :/ Čtečka přišla nefunkční, vrácena už před měsícem a půl a od té doby žádná reakce, na maily nereagují. Dávám jim poslední týden, pak to předávám ČOI... ne, že by mi to něco pomohlo, ale aspoň je to bude prudit.
tak jsem si tu stranku o ktere je rec v clanku najel a svete div se u zadneho zarizeni nemaji specifikace krom operacniho systemu.
klikl jsem na telefony: Aligátor A680 Senior Black Cena vč. DPH 0 Kč ??? - Opravdu? kupodivu obsahuje popis a seznam prislusenstvi.
No me uz prijde divne kdyz je neco za kc.
ja kdysi riskoval s nejnizsi cenou u k24.cz. docela jsem se bal protoze to byl nevyzkouseny obchod a tablet, ktery mi poslali (byl to levny cinsky tablet) prestal po roce fungovat. prvni reklamace probehla v poradku, druha uz nikoli. do 30 to nestihli, tak jsem jim poslal dopis o orzvazani smlouvy a vraceni penez z duvodu prodleni a svete div se, penize poslali. Mel jsem stesti ze tenhle eshop byl solidni
Ale stejnak nejradsi nakupuju u eshopu, ktery maji ve meste pobocku a jsou dostatcne velke a proverene. Alza je vetsinou o neco drazsi nez CZC, takze u neho posledni dobou snad vyhradne nakupuju. Nikdy bych uz asi nezkousel nakupovat u zadneho pochybneho obchodu. Hlavne ty, ktere nemaji ani jednu kamennou pobocku
CZC reklamace taky ojebává, reklamoval jsem tam zatím jednu nepříliš drahou věc a vždy mi odmítli vrácení peněz i při opakované reklamaci stejné závady u nového kusu (vada byla neopravitelná).
Alza bude asi opravdu lepší. Každý si musí zvážit, zda ten příplatek za to stojí. Ale když zboží stojí podobně, radši už v A, dřív jsem dával přednost CZC.
ono je to o lidech na které na pobočce narazíte. Pokud na snaživého blba tak je problém, ale pokud na normálního člověka tak je to v pohodě. Mě reklamaci vyřídili vždy do dvou týdnů a jednou když jsem reklamoval chladič tak to bylo vcelku sporné a když by tam byl nějaký blb tak mi to mohl odmítnout, ale měl jsem štěstí tak mi to vzal a cenu odečetl od nově kupovaného produktu.
ALza má delší lhůty, ale když jsem dřív reklamoval grafiku za 5Kk tak do do 30dnů nestihli, ale obratem mi nabídli peníze nebo dobropis, takže ok.
Ad Alza: taky mam jen pozitivni hodnoceni ohledne reklamaci (Brno Liskovec). Kuprikladu 14 dni stary zdroj (RM650) nebo treba MicroSD karta - oboje dodano odpoledne nove, zdroj ani nebyl testovan jestli je opravdu vadny...
Ad levne eshopy: proc ne, ale vzdy at je mozno reklamovat i jinde nez u nich. Takze Samsung telefon jen CZ distribuce nopak Nokia (Lumie) klidne EU distribuce.
Ad clanek: jeste by jste mohli rozvest tema 30 kalendarnich versus 30 pracovnich dni. Pripadne co kdyz je 30 den statni svatek etc. Na Google+ probehla nedavno hezka diskuze, kde "5 let zamestnanec autorizovaneho servisu" tvrdil, ze spravne je tech PRACOVNICH... :)
Je to samozrejmne 30 kalendarnich dnu, jak specifikuje zakon.
Pokud je tricaty den svatek, tak si tricaty prvni den jde zakaznik pro penize, protoze to nestihli - ale pozor, nesmi se prijit na to, ze uz dvacaty sedmy den to bylo u prodejce k vyzvednuti.
E-shopy jsou různé, já taky nedávno reklamoval - jeden den jim přišlo reklamované zboží, druhý den reklamace uznána a nový kus předán PPL... Elnex.cz
Jasně jste popsali problém Heureky, ale proč nikde nevidím snahu jej řešit?
Proboha on někdo opravdu pouziva Heureku?
1. Reagujete na dotaz, který není určen vám.
2. Reagujete otázkou na otázku.
3. Nepoužíváte Heureku :)
Tohle se nedá popsat jinak než jako zlatý hattrick hlouposti. Gratuluji.
Řešení je hlasování peněženkou, což Lojza nastínil zcela správně, když to nechápete, děláte vola akorát ze sebe.
Heuréka šla do prdele dnem, kdy to koupilo Aukro. Ihned začaly mizet negativní komentáře a začaly se objevovat podivné přehypované hodnocení od lidí, kteří nikdy nic nekoupili, nebo naposled třeba před rokem, dvěma. Spolu s desítkami dalších sr*ček co se na Aukru začaly dít jim houfně utíkali prodejci…až se to zlomilo, Aukro se trošku zlepšilo a hlavně zrušili poplatky. Jak je vidět, hlasování peněženkou funguje…
Že to je jinde stejné a Heuréka nefalšuje jenom hodnocení svých vlastích webů, no, kupodivu si tam za prachy můžete koupit hodnocení, jaké chcete, že.
Pěkná Behemote. A teď tu o Karkulce.
Ale abych nebyl pozadu, znám taky jednu. Dostáváte provizi za každý komentář, který vyprovokujete, protože někdo přišel na to, že čím víc komentářů, tím víc pěněz z reklam, a tak trollujete tady, trollujete támhle, trollujete všude...
Dobrej matroš, kde to koupím?
Takze chytrost se pozna tak, ze chytry clovek pouziva Heureku?
No potes koste..
Alza manipuluje s cenama každoročně. Dočasně cenu extrémně zvednou aby mohli udělat velkou slevu a zároveň udělat zboží o něco málo dražší/levnější než před vánoci.
Tohle delaj "všichni". Hadry, potraviny, všichni...
Ono je to podobne, jako se "stocenymi" tachometry u aut.
Clovek kupuje auto a PRVNI, na co se podiva, je stav tachometru. I když je to informace na tak padesatem miste, která by ho mela zajímat. No tak holt na to "trh" reaguje a na poptávku vytvari nabidku.
Stejne tak clovek, který si jde něco koupit do obchodu první kouka, aby to bylo "v akci". Hadry se uz snad jinak nez v akci ani neprodavaj, obchody uz často mají "akci" nonstop cely rok. Lidi to holt chtej, tak to dostanou. Nacenej to nejdriv na dvojnásobek a pak dal 50% slevu. Klasika.
Delal jsem před nejakyma 10 lety brigádu 2 dni v OBI. Precenovali jsme zboží (davali nove cenovky k regalum). Dokonce se davaly přes ty stare, takze docházelo k legracnim situacim, kdy zboží stalo puvodne 400, přes to se pláclo "akcni cena - 500". Normalka...
Kdo si sundal novou cenovku, videl starou cenu zboží :-)
Je tam dost podstatný rozdíl v tom, že stočení tachometru je podvod. U těch akčních věcí máte cenovku, kolik skutečně zaplatíte. Pokud by to u tachometru mělo být srovnatelné, tak by u toho auta musela být vedle stočeného tachometru i informace o tom, kolik to má skutečně najeto.
Princip je ale stejny.
Jestli zakaznik zaplati vyssi cenu na zaklade cedulky AKCE nebo na zaklade stavu pocitadla ujetych kilometru, vysledek je stejny - zaplati vic nez ma.
tak a preto nakupujem v Alze, aj ked je o nieco drahsia. Vidim, ze to tu uz je pisane, napriek tomu...
CDR už má taky rubriku "XYZ na Vaší straně!" :)
Jeee, jsem slavná, rovnou dva komentáře z diskuze jste mi sem dali :D Neměla bych poskytnout nějaké prohlášení? Dodnes se mi neozvali na ten druhý, že mi dodali jiný model. Nejspíš to zkusím napsat na dTest.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.