Hratelnost Biomutant kombinuje kung-fu a filmy Johna Woo [VIDEO]
Biomutant má být akční RPG s otevřeným postapokalyptickým světem. Ten se však výrazně liší od podoby, na níž jsou hráči zvyklí. Místo vyprahlých postnukleárních pustin vývojáři vsadili na prostředí živé, pestré a romanticky nádherné. Tak se jeví jen na povrchu, protože při bližším pohledu hráči zjistí, že tento ekosystém podléhá genetické mutaci.
Po jednoduché a nijak zdlouhavé tvorbě postavy se hráč střetne s tamějším karma systémem. Doufejme, že půjde v pozdějších částech hry o něco více než jen pouhé vybírání cest. Prvním protivníkem je hned ten nejsilnější ve hře. Z logiky věci jej zatím nelze porazit. Již v této části videa lze zpozorovat expresivní soubojový systém.
S mečem se postava pohybuje obratně a plynule přechází mezi jednotlivými údery. Zmutovaný plyšák však třímá i dvojici pistolí, s nimiž se umí ohánět stejně mrštně. Střelba nezapře inspiraci v kultovních filmech Johna Woo. S tím souvisí i dostatečné množství zpomalování času při důležitých scénách. Vkusně působí i doslovné zobrazení citoslovců ve hře, podobně jako v komiskových rámečcích.
Jakmile hráč uteče před posledním masožroutem, ocitne se v dost lineárním levelu, dalo by se říci že se jedná i o formu dungeonu. Zde se vyskytuje několik vstoupenců různých klanů, kteří se s hratelnou postavou příliš nepřátelí, a tak následuje další sada poutavých soubojů.
Lze zpozorovat i náznak využívání prostředí ve svůj prospěch a elementární crafting. Záhy se level design otevře a před hráčem se rozprostře líbivý, ale nebezpečný svět. Biomutant vyjde během příštího roku na PC, PS4 a Xbox One.
Diskuse ke článku Hratelnost Biomutant kombinuje kung-fu a filmy Johna Woo [VIDEO]