CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Hry od počátků po současnost: Heroes of Might & Magic v dobrém i zlém

Ah... nostalgie :)
2 a 3 mi hodne prirostli k srdci. Z nemale casti taky proto, ze Might & Magic serie tehda jeste zila a bylo super hrat kampan v H3 a pak v MM7 a videt obe strany. Tedy ze napriklad v H3 byla Catherine stastna, ze "hrdinove" osvobodili Rolanda a vy jste vedeli, co to dalo usily zabit ty smejdy minotaury, co hlidali jeho cely :D

Kazdopadne Heroes 4 se mi dost libili. Meli hodne zajimave veci, jako napriklad synergie mezi schopnostma, napriklad obstojna znalost Demonologie a Magie Prirody znamenala nejen pekny titul a z nej plynouci bonus, ale i nova kouzla.

Jedine co me na H4 stvalo bylo, ze hrdinove nemeli nejakou skrytou "XP cenu". Tedy ze kdyz jste meli "armadu" citajici 2 ukrutne hrdiny. Hlavne na zacatku mapy nemelo cenu riskovat ztratu jednotek cimz padem jste chodili jen s temi dvema hrdiny pro doly atp. No a ani sebemensi skupinka leprikonu se vam proste nechtela vzdat. Vubec jim nevadilo, ze kousek vedle tlely mrsiny 25 cernych draku, ktere vasi hrdinove o tah zpatky zmasakrovali.

Jinak H4 se svymi taktickymi moznostmi uplne valel. Dotedka pamatuju, jaka prca byla rozstrilet nepraleske jednotky na kasi i za hradbama. Stacilo jen, aby vas mag do nich ... cvrknul. Jedno z nejlepsich kouzel co jsem ve svete M&M videl :D

Nejvice casu jsem stravil u 3. Ale nejvice me bavila 5tka :) 7 je zatim humus. Cekam na nejaky zajimavejsi patch nebo datad...ehm DLC.

+1
-11
-1
Je komentář přínosný?

Me 7 docela bavi, priznam se. Akorat ze hraju zatim kampan a proste AI je na urovni zmrzle makrely :-(( ach jo
Jinak se mi to libi, ma to od vseho neco, nic vylozene spatneho...Patche porad vychazej, ted je tusim 1.2 a odstranena drtiva vetsina grafickych a podobnych bugu - alespon ja se s tim uz nesetkavam..

Kdyby AI byla na rozumne urovni, byla by to super hra. Takhle hraju zatim kampan na heroic obtiznost s prstem v nose:-(

Ale tak uvidim, jak to bude vypadat na samostatnych mapach..

+1
-12
-1
Je komentář přínosný?

Hral som 1, 2, 3, 4 a 5. Jednoznacne sa priklanam k masam ludi, ktori tvrdia, ze 3 bola najlepsia. Kazda cast mala cosi svoje, ale u mna tak nezabodovali ako trojka. Jednotku si pamatam ako som hraval na 166MHz Pentiu so 16 MB RAM a asi 4MB Grafikou :D Ked som videl dvojku, bolo to take zvlastne... vela ineho a noveho, chvilu som si musel zvykat. Ked prisla trojka, v dobe ked vyslo aj Diablo II (dodnes si pamatam casopis Level, kde boli obe hry, malo taky zeleny obal :D ), tak som si recenziu cital asi 4 krat kym som sa dostal ku hre. To boli orgie, sledovat pohyby jednotiek v boji, to ze sa da kazda vylepsit, to ze sa da ist do podzemia... uzasne :)

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Díky za info . Šestka se mi nelíbila graficky a když jste mi potvrdili , že hratelnost šla směrem redukce všeho podstatného , tak vím že "tohle" nemá pro mne smysl kupovat . (Sice jsem ve své době ujížděl na Warlordech , ale naleštěný prd je moc i na mne ;) ) Docela mne zarazil minulý čas u aktuálního sedmého dílu HOMAM , no článek tak alespoň bude svěží i v budoucnu a nebude na prvý pohled čpět dobovou určitostí ;)

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

Diky za clanek, ktery me velice obohatil o informace k dilum, ktere jsem nikdy nehral (1, 2 a 6), alespon jsem si mohl udelat mlhavou predstavu.

Sedmicku jsem si koupil pouze nejakou betu a i kdyz je lepsi, nez 4 a 5, tak mi to stale prijde zbytecne slozite. Myslim, ze jista jednoduchost v trojkach je to, co me nejvice laka/bavi. Je to hra, ke ktere jsem usedl a dokazal ji celkem rychle ovladat.

+1
+12
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.