Ah... nostalgie :)
2 a 3 mi hodne prirostli k srdci. Z nemale casti taky proto, ze Might & Magic serie tehda jeste zila a bylo super hrat kampan v H3 a pak v MM7 a videt obe strany. Tedy ze napriklad v H3 byla Catherine stastna, ze "hrdinove" osvobodili Rolanda a vy jste vedeli, co to dalo usily zabit ty smejdy minotaury, co hlidali jeho cely :D
Kazdopadne Heroes 4 se mi dost libili. Meli hodne zajimave veci, jako napriklad synergie mezi schopnostma, napriklad obstojna znalost Demonologie a Magie Prirody znamenala nejen pekny titul a z nej plynouci bonus, ale i nova kouzla.
Jedine co me na H4 stvalo bylo, ze hrdinove nemeli nejakou skrytou "XP cenu". Tedy ze kdyz jste meli "armadu" citajici 2 ukrutne hrdiny. Hlavne na zacatku mapy nemelo cenu riskovat ztratu jednotek cimz padem jste chodili jen s temi dvema hrdiny pro doly atp. No a ani sebemensi skupinka leprikonu se vam proste nechtela vzdat. Vubec jim nevadilo, ze kousek vedle tlely mrsiny 25 cernych draku, ktere vasi hrdinove o tah zpatky zmasakrovali.
Jinak H4 se svymi taktickymi moznostmi uplne valel. Dotedka pamatuju, jaka prca byla rozstrilet nepraleske jednotky na kasi i za hradbama. Stacilo jen, aby vas mag do nich ... cvrknul. Jedno z nejlepsich kouzel co jsem ve svete M&M videl :D
Nejvice casu jsem stravil u 3. Ale nejvice me bavila 5tka :) 7 je zatim humus. Cekam na nejaky zajimavejsi patch nebo datad...ehm DLC.
+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
Ah... nostalgie :)
Mali https://cdr.cz/profil/mali
23. 10. 2015 - 14:33https://cdr.cz/clanek/hry-od-pocatku-po-soucasnost-heroes-might-magic/diskuseAh... nostalgie :)
2 a 3 mi hodne prirostli k srdci. Z nemale casti taky proto, ze Might & Magic serie tehda jeste zila a bylo super hrat kampan v H3 a pak v MM7 a videt obe strany. Tedy ze napriklad v H3 byla Catherine stastna, ze "hrdinove" osvobodili Rolanda a vy jste vedeli, co to dalo usily zabit ty smejdy minotaury, co hlidali jeho cely :D
Kazdopadne Heroes 4 se mi dost libili. Meli hodne zajimave veci, jako napriklad synergie mezi schopnostma, napriklad obstojna znalost Demonologie a Magie Prirody znamenala nejen pekny titul a z nej plynouci bonus, ale i nova kouzla.
Jedine co me na H4 stvalo bylo, ze hrdinove nemeli nejakou skrytou "XP cenu". Tedy ze kdyz jste meli "armadu" citajici 2 ukrutne hrdiny. Hlavne na zacatku mapy nemelo cenu riskovat ztratu jednotek cimz padem jste chodili jen s temi dvema hrdiny pro doly atp. No a ani sebemensi skupinka leprikonu se vam proste nechtela vzdat. Vubec jim nevadilo, ze kousek vedle tlely mrsiny 25 cernych draku, ktere vasi hrdinove o tah zpatky zmasakrovali.
Jinak H4 se svymi taktickymi moznostmi uplne valel. Dotedka pamatuju, jaka prca byla rozstrilet nepraleske jednotky na kasi i za hradbama. Stacilo jen, aby vas mag do nich ... cvrknul. Jedno z nejlepsich kouzel co jsem ve svete M&M videl :D
Nejvice casu jsem stravil u 3. Ale nejvice me bavila 5tka :) 7 je zatim humus. Cekam na nejaky zajimavejsi patch nebo datad...ehm DLC.https://cdr.cz/clanek/hry-od-pocatku-po-soucasnost-heroes-might-magic/diskuse#comment-824068
+
Me 7 docela bavi, priznam se. Akorat ze hraju zatim kampan a proste AI je na urovni zmrzle makrely :-(( ach jo
Jinak se mi to libi, ma to od vseho neco, nic vylozene spatneho...Patche porad vychazej, ted je tusim 1.2 a odstranena drtiva vetsina grafickych a podobnych bugu - alespon ja se s tim uz nesetkavam..
Kdyby AI byla na rozumne urovni, byla by to super hra. Takhle hraju zatim kampan na heroic obtiznost s prstem v nose:-(
Ale tak uvidim, jak to bude vypadat na samostatnych mapach..
23. 10. 2015 - 15:44https://cdr.cz/clanek/hry-od-pocatku-po-soucasnost-heroes-might-magic/diskuseMe 7 docela bavi, priznam se. Akorat ze hraju zatim kampan a proste AI je na urovni zmrzle makrely :-(( ach jo
Jinak se mi to libi, ma to od vseho neco, nic vylozene spatneho...Patche porad vychazej, ted je tusim 1.2 a odstranena drtiva vetsina grafickych a podobnych bugu - alespon ja se s tim uz nesetkavam..
Kdyby AI byla na rozumne urovni, byla by to super hra. Takhle hraju zatim kampan na heroic obtiznost s prstem v nose:-(
Ale tak uvidim, jak to bude vypadat na samostatnych mapach..
https://cdr.cz/clanek/hry-od-pocatku-po-soucasnost-heroes-might-magic/diskuse#comment-824094
+
Hral som 1, 2, 3, 4 a 5. Jednoznacne sa priklanam k masam ludi, ktori tvrdia, ze 3 bola najlepsia. Kazda cast mala cosi svoje, ale u mna tak nezabodovali ako trojka. Jednotku si pamatam ako som hraval na 166MHz Pentiu so 16 MB RAM a asi 4MB Grafikou :D Ked som videl dvojku, bolo to take zvlastne... vela ineho a noveho, chvilu som si musel zvykat. Ked prisla trojka, v dobe ked vyslo aj Diablo II (dodnes si pamatam casopis Level, kde boli obe hry, malo taky zeleny obal :D ), tak som si recenziu cital asi 4 krat kym som sa dostal ku hre. To boli orgie, sledovat pohyby jednotiek v boji, to ze sa da kazda vylepsit, to ze sa da ist do podzemia... uzasne :)
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Hral som 1, 2, 3, 4 a 5.
Konektor https://cdr.cz/profil/peter-pavlik1
23. 10. 2015 - 21:59https://cdr.cz/clanek/hry-od-pocatku-po-soucasnost-heroes-might-magic/diskuseHral som 1, 2, 3, 4 a 5. Jednoznacne sa priklanam k masam ludi, ktori tvrdia, ze 3 bola najlepsia. Kazda cast mala cosi svoje, ale u mna tak nezabodovali ako trojka. Jednotku si pamatam ako som hraval na 166MHz Pentiu so 16 MB RAM a asi 4MB Grafikou :D Ked som videl dvojku, bolo to take zvlastne... vela ineho a noveho, chvilu som si musel zvykat. Ked prisla trojka, v dobe ked vyslo aj Diablo II (dodnes si pamatam casopis Level, kde boli obe hry, malo taky zeleny obal :D ), tak som si recenziu cital asi 4 krat kym som sa dostal ku hre. To boli orgie, sledovat pohyby jednotiek v boji, to ze sa da kazda vylepsit, to ze sa da ist do podzemia... uzasne :)https://cdr.cz/clanek/hry-od-pocatku-po-soucasnost-heroes-might-magic/diskuse#comment-824174
+
Díky za info . Šestka se mi nelíbila graficky a když jste mi potvrdili , že hratelnost šla směrem redukce všeho podstatného , tak vím že "tohle" nemá pro mne smysl kupovat . (Sice jsem ve své době ujížděl na Warlordech , ale naleštěný prd je moc i na mne ;) ) Docela mne zarazil minulý čas u aktuálního sedmého dílu HOMAM , no článek tak alespoň bude svěží i v budoucnu a nebude na prvý pohled čpět dobovou určitostí ;)
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
Díky za info . Šestka se mi
Xspy https://cdr.cz/profil/xspy
24. 10. 2015 - 23:42https://cdr.cz/clanek/hry-od-pocatku-po-soucasnost-heroes-might-magic/diskuseDíky za info . Šestka se mi nelíbila graficky a když jste mi potvrdili , že hratelnost šla směrem redukce všeho podstatného , tak vím že "tohle" nemá pro mne smysl kupovat . (Sice jsem ve své době ujížděl na Warlordech , ale naleštěný prd je moc i na mne ;) ) Docela mne zarazil minulý čas u aktuálního sedmého dílu HOMAM , no článek tak alespoň bude svěží i v budoucnu a nebude na prvý pohled čpět dobovou určitostí ;) https://cdr.cz/clanek/hry-od-pocatku-po-soucasnost-heroes-might-magic/diskuse#comment-824296
+
Diky za clanek, ktery me velice obohatil o informace k dilum, ktere jsem nikdy nehral (1, 2 a 6), alespon jsem si mohl udelat mlhavou predstavu.
Sedmicku jsem si koupil pouze nejakou betu a i kdyz je lepsi, nez 4 a 5, tak mi to stale prijde zbytecne slozite. Myslim, ze jista jednoduchost v trojkach je to, co me nejvice laka/bavi. Je to hra, ke ktere jsem usedl a dokazal ji celkem rychle ovladat.
+1
+12
-1
Je komentář přínosný?
Diky za clanek, ktery me
Karel Dytrych https://cdr.cz/profil/mesiahcz
26. 10. 2015 - 16:16https://cdr.cz/clanek/hry-od-pocatku-po-soucasnost-heroes-might-magic/diskuseDiky za clanek, ktery me velice obohatil o informace k dilum, ktere jsem nikdy nehral (1, 2 a 6), alespon jsem si mohl udelat mlhavou predstavu.
Sedmicku jsem si koupil pouze nejakou betu a i kdyz je lepsi, nez 4 a 5, tak mi to stale prijde zbytecne slozite. Myslim, ze jista jednoduchost v trojkach je to, co me nejvice laka/bavi. Je to hra, ke ktere jsem usedl a dokazal ji celkem rychle ovladat.https://cdr.cz/clanek/hry-od-pocatku-po-soucasnost-heroes-might-magic/diskuse#comment-824404
+
Ah... nostalgie :)
2 a 3 mi hodne prirostli k srdci. Z nemale casti taky proto, ze Might & Magic serie tehda jeste zila a bylo super hrat kampan v H3 a pak v MM7 a videt obe strany. Tedy ze napriklad v H3 byla Catherine stastna, ze "hrdinove" osvobodili Rolanda a vy jste vedeli, co to dalo usily zabit ty smejdy minotaury, co hlidali jeho cely :D
Kazdopadne Heroes 4 se mi dost libili. Meli hodne zajimave veci, jako napriklad synergie mezi schopnostma, napriklad obstojna znalost Demonologie a Magie Prirody znamenala nejen pekny titul a z nej plynouci bonus, ale i nova kouzla.
Jedine co me na H4 stvalo bylo, ze hrdinove nemeli nejakou skrytou "XP cenu". Tedy ze kdyz jste meli "armadu" citajici 2 ukrutne hrdiny. Hlavne na zacatku mapy nemelo cenu riskovat ztratu jednotek cimz padem jste chodili jen s temi dvema hrdiny pro doly atp. No a ani sebemensi skupinka leprikonu se vam proste nechtela vzdat. Vubec jim nevadilo, ze kousek vedle tlely mrsiny 25 cernych draku, ktere vasi hrdinove o tah zpatky zmasakrovali.
Jinak H4 se svymi taktickymi moznostmi uplne valel. Dotedka pamatuju, jaka prca byla rozstrilet nepraleske jednotky na kasi i za hradbama. Stacilo jen, aby vas mag do nich ... cvrknul. Jedno z nejlepsich kouzel co jsem ve svete M&M videl :D
Nejvice casu jsem stravil u 3. Ale nejvice me bavila 5tka :) 7 je zatim humus. Cekam na nejaky zajimavejsi patch nebo datad...ehm DLC.
Me 7 docela bavi, priznam se. Akorat ze hraju zatim kampan a proste AI je na urovni zmrzle makrely :-(( ach jo
Jinak se mi to libi, ma to od vseho neco, nic vylozene spatneho...Patche porad vychazej, ted je tusim 1.2 a odstranena drtiva vetsina grafickych a podobnych bugu - alespon ja se s tim uz nesetkavam..
Kdyby AI byla na rozumne urovni, byla by to super hra. Takhle hraju zatim kampan na heroic obtiznost s prstem v nose:-(
Ale tak uvidim, jak to bude vypadat na samostatnych mapach..
Hral som 1, 2, 3, 4 a 5. Jednoznacne sa priklanam k masam ludi, ktori tvrdia, ze 3 bola najlepsia. Kazda cast mala cosi svoje, ale u mna tak nezabodovali ako trojka. Jednotku si pamatam ako som hraval na 166MHz Pentiu so 16 MB RAM a asi 4MB Grafikou :D Ked som videl dvojku, bolo to take zvlastne... vela ineho a noveho, chvilu som si musel zvykat. Ked prisla trojka, v dobe ked vyslo aj Diablo II (dodnes si pamatam casopis Level, kde boli obe hry, malo taky zeleny obal :D ), tak som si recenziu cital asi 4 krat kym som sa dostal ku hre. To boli orgie, sledovat pohyby jednotiek v boji, to ze sa da kazda vylepsit, to ze sa da ist do podzemia... uzasne :)
Díky za info . Šestka se mi nelíbila graficky a když jste mi potvrdili , že hratelnost šla směrem redukce všeho podstatného , tak vím že "tohle" nemá pro mne smysl kupovat . (Sice jsem ve své době ujížděl na Warlordech , ale naleštěný prd je moc i na mne ;) ) Docela mne zarazil minulý čas u aktuálního sedmého dílu HOMAM , no článek tak alespoň bude svěží i v budoucnu a nebude na prvý pohled čpět dobovou určitostí ;)
Diky za clanek, ktery me velice obohatil o informace k dilum, ktere jsem nikdy nehral (1, 2 a 6), alespon jsem si mohl udelat mlhavou predstavu.
Sedmicku jsem si koupil pouze nejakou betu a i kdyz je lepsi, nez 4 a 5, tak mi to stale prijde zbytecne slozite. Myslim, ze jista jednoduchost v trojkach je to, co me nejvice laka/bavi. Je to hra, ke ktere jsem usedl a dokazal ji celkem rychle ovladat.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.