CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Hyundai jako první na světě vyšle na silnice náklaďáky na vodíkový pohon

Nejekologičtější je CNG, protože vodík je opravdu hodně technologicky náročný. Ale asi lepší ty peníze spálit takhle, než to rvát do stupidnější marketingu ála reklamy.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

problem je, ze CNG jednou dojde a hlavne, produkuje CO2 pri spalovani :(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"...předstihla svou konkurenci v podobě společnosti Nikola i Tesla a vyslala na Švýcarské silnice první desítku tahačů na vodíkový pohon"

Tesla staví vodíkový kamión? To jsem netušil.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

NO to bude legrace pokud jako řidiče najmou pšonky :))) dat jim do ruky kamion a navíc na vodík tak si kuledují o pruser :))))))

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

proti tomu je pripadny pozar baterii drobna nepodstatna neprijemnost. tohle az jednou bouchne, nejlepe vcetne cele cerpacky, tak to pak rovnou cely zrusej. jako hindenburg

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No nevím, používat jako palivo popel??? (vodu) :-/

Defacto jezdí nepřímo na elektriku ;-) - neb nejprve se musí z popela... (z vody) palivo (vodík) vyrobit!!! Totiž dřevo, uhlí, ropu nebo plyn v přírodě najdu!!!!! - čili nemusím je vyrábět (jen trochu zpracovat) a to je oooobr rozdíl! (ekonomicky vzato)

Takže - energeticky náročně a ztrávově vyrobit palivo a to pak spálit v motoru opět ztrátově (až 80%!) :-( ...

A pokud se bude používat na výrobu vodíku elektrika z uhelný elektrárny, stejně jako elektromobil pak nemusí být zero emision..., tak ani toto není ekologický! :-(

A i stavba JE (jaderné elektrárny), těžba a zpracování uranu paliva a následné uložení, jsou také obrovská ekologická zátěž :-(

JE je defacto stále jen parní elektrárna :-/ Takže stále jedeme nepřímo na páru :-)) ............. Nebylo by tedy lepší tedy jezdit na páru přímo!? ;-)

A už vyřešili těsnost (materiál) nádrží!?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

ale pane kolego, vodik se prumyslove vyrabi ze zemniho plynu, pripadne z ropy....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.