CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Jaguar XE - nejúspornější model značky všech dob

Nějak mi uniká souvislost s CDR.cz...

+1
-23
-1
Je komentář přínosný?

Copak souvislost s CDR je mi putna, ale trošku se obávám, že:
1. lehké auto snáze uletí,
2. kdybych do něj sedl já, zvednu hmotnost o 100 % (trošku nadsázka, ale ne moc ;)
3. Co je platné, že je to úsporné, když to stojí prachy, který se tou úsporou nikdy nevrátí.

A konečně

4. Pokud bude Volvo v roce 2020 vyrábět auta, ve kterých nepůjde zemřít při dopravní nehodě, tak jsem si na tuty jist, že si takové auto nikdy nekoupím, protože já mám raději auta, která jezdí. Aby v autě nešlo zemřít při dopravní nehodě, musí být nepojízdné.

+1
-20
-1
Je komentář přínosný?

ad 4 - no, je to cíl až na přespříští pětiletku, takže se může ještě cokoliv změnit...
Ale teď mě napadlo, jak levně udělat auta, kde nemůžete zemřít při dopravní nehodě - pyropatrony v airbazích nahradíme patronami se střelou ráže 7,62 nebo s hromadnou střelou. Posádka tak bude mrtvá už před nehodou a voilà, ve statistice bude 0, úkol splněn :)

+1
-22
-1
Je komentář přínosný?

5. Je tu moznost ako vyrobit auto v ktorom pri nehodene nikto nezomrie. Ale jedine tak ze to vozidlo bude automaticke bez posadky :-). Lebo aj v nerozbitnom tanku sa da zomriet napr na infarkt ....

+1
-27
-1
Je komentář přínosný?

Si na omyle. Švédi skrátka v roku 2020 zase spustia vývobu Volva 240GL. Postrach cyklistov, motorkárov a všetkého s hmotnosťou pod 2t.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Naopak - ta souvislot je zrejma: Na obrazku je videt ze vuz ma kola lidove zvana "elektrony". Elektrony = elektricky proud => pocitace => vypalovani => CDR. Jak proste!

+1
-22
-1
Je komentář přínosný?

A kdyby jenom to, nevim sice, proc je na znacce jaguaru zkratka VW, cili VolksWagen, ale pak uz je to zajímavejsi - 64KB, a to E na konci bude asi Extended (memory) ;-)

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Doporučuji psát o tématech kterým autor rozumí a nepsat nesmysly. Rok 2014 je EuroVI 1,00g/0,50km.
Do vzduchu má vypouštět méně než 100 gramů oxidu uhličitého na jeden ujetý kilometr. To bude vypoštět moc těžké částice, starý traktor hadr. A co tahle hláška - by měla údajně nabídnout 550 koní a výkon 405 kW. Koně nejsou výkonem? i když ano správně jsou to kW (Wat).

+1
+8
-1
Je komentář přínosný?

Hehe, no, tyhle detaily já ani nečtu, protože mně jsou nějaké částice a ochrana životního prostředí relativně putna. Např. na E85 nejezdím kvůli nižší zátěži životního prostředí nebo úspoře (ani jedno se nekoná, teda tím druhým si nejsem ještě úplně jist), ale z jediného důvodu: krásně to voní (aspoň mně teda jo) :).

+1
-30
-1
Je komentář přínosný?

Já mám kamaráda co má starýho Nissana podomácku předělanýho na olej, tak když jede, tak jsou cejtit třeba hranolky nebo řízky :-) záleží na tom odkud zrovna ten olej je :-) pro olej si jezdí do sběrných dvorů a pak ho ve stodole filtruje :-)

+1
+15
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.