CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Jak si pořádně užít virtuální realitu s Oculus Rift? Třeba vhodnými doplňky

Já jsem naopak cenou této kompletní sady příjemně překvapen, vždyť co stojí nabušená grafická karta, nebo třeba jen lepší smartphone atd. Výbava k virtuální realitě se navíc dá dokupovat postupně, podle potřeby, takže to nezatíží rozpočet najednou. Když tedy vidím ceny, které jsou celkem rozumné (pro lidi v zahraničí dokonce příjemné), tak věřím ve světlou budoucnost VR. Jen se obávám, že tu vestu nebudou mít v mé velikosti.

+1
-7
-1
Je komentář přínosný?

Tak nejak. Kdyz je nekdo schopny vyhodit 18tis. za mobil, tak 20tis. za "kompletni" sadu (chybi mi tam nejaka zbran) na virtualni realitu je hodne prijatelna cena a ikdyz patrim k tem, co do telefonu nedaji vic jak 5tis. a stalo by to tolik co muj pocitac, tak bych do tohodle sel.

+1
-10
-1
Je komentář přínosný?

Tak to je bezva. Jsem řešil, jestli pojedu na hory, nebo si koupím brejle. Vzhledem k prvnímu releasu pro běžné zákazníky v Americe se toho tady dočkám za rok a půl.
Vřelé díky Johne Carmacku... Jedu díky tobě do Alp.

+1
-4
-1
Je komentář přínosný?

Ten vsesmerovy bezecky pas sa mi paci :) ODtucnovanie hrou dostane novy rozmer :) Aj ked futbal sa na tom asi nebude dat hrat tak dobre ako v reale :)

+1
+6
-1
Je komentář přínosný?

TN Games 3rd Space Gaming Vest vám umožní ve virtuální realitě cítit každý zásah, jako byste měli OPRAVDU KVALITNI neprůstřelnou vestu a ne nejaky ten sunt ktery se rozflaka uz po trech ranach z RPG.

A agree: pro nasince jsou ceny vysoke, ale jsou v rozsahu bezne vybavy hracskeho pocitace.

+1
-6
-1
Je komentář přínosný?

- Sami tvůrci a spolupracovníci (Carmack apod.) považují zařízení pro chůzi za nesmysl - musí to být robustní, aby to něco vydrželo, takže tímpádem těžké, komplikované na výrobu, drahé, přitom immerse efekt sporný. To už je lepší dělat tracking člověka ve větší místnosti
- Komerční verze Oculu má mít minimálně 1080p, ne přesně 1080p, to je zatím jen mezikrok v druhém prototypu
- Komerční verze Oculu nebude mít "vylepšené snímání polohy hlavy", ale narozdíl od prototypu, který snímá jen náklony a otočení (pomocí akcelerometru+gyroskopu+kompasu), má mít skutečně i snímač absolutní polohy (takže bude možné dělat úklony stranou, strafing, přikrčení). Tímpádem bude zbytečný pro pozicování nějaký další ovladač typu Hydra
- K ceně - ještě loni na Quakeconu se mluvilo o tom, že to bude pod 1000 USD, ne 275-300 jako prototyp (protože displej s vyšším rozlišením, lepší kvalita zpracování, doplněné absolutní pozicování atd.). Pokud by to ale bylo pod 300 i s těmito vlastnostmi, tak je to jasný game changer. Už teď ten prototyp působí velice dobře, sám jsem po vyzkoušení zvažoval, že si ho koupím :) Nejlepší je ta hloubka scény (díky zaostřování v nekonečnu), velký úhel periferního vidění a okamžitá reakce na otáčení bez jakéhokoliv znatelného zpoždění. Stereoskopie je už jen přidaný bonbónek, ale immerse efekt si užijí i lidé, kteří 3D obsah kvůli vadě zraku nevidí.

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.