CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Kolik bude stát dálniční známka 2024? Poradíme, jak ji pořídit levně a ušetřit

"emisemy" by měla odchytit i naprosto základní kontrola gramatiky.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Opraveno ( ͡° ͜ʖ ͡°)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Me fascinuje to, ze ta nejbohatsi skupina lidi, co ma na super drahe elektro, ktera dalnice nici zdaleka nejvic tezkyma elektroautama, ma dalnicni znamku zadarmo ... vysvetli mi nekdo tu logiku? Ano, ja to chapu, logika v tom neni, je to opet debilita, ktera je do oci bijici. Proste NIKDO si nekoupi drahy plugin hybrid o pul milionu draz, aby mel dalnicni znamku o litr levneji!!!!! Stejne tak jako nikdo neda o milion vic za auto, aby mel dalnicni znamku dokonce zadarmo. Tak motivace lidi k elektru tam rozhodne neni! Je to proste totalni vypicenost!

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

logiku to nemá, je to prostě další daň z auta a aby to hezky vypadalo, uděláme to tak, jakože "eko" auto je fajn... jinak ale vaše čísla jsou dost mimo, stejné auto s plug-in hybridem rozhodně nestojí o půl milionu víc, než čistě benzín/nafta. A rozdíl v ceně "normálního" auta a elektromobilu milion je taky blbost (pouze když srovnáváte spíše dražší nový elektromobil a starou ojetinu na naftu/benzin. Ale to je srovnání na hovno, to taky můžu říct že nové Porsche je o dva miliony dražší než moje kolo.). Nicméně nepopírám, že levnější (nebo zdarma) dálniční známka rozhodně nikoho ke koupi elektra/hybridu nemotivuje.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Tak co jsem uvazoval, tak treba RAV4 stoji plugin o pul mice vic. A cena bude skutecne tak cca dvojnasobna, co jsem se tak dival, tak jsem videl nejake video wolkswagenu za 1.93M, co mel platene sedacky, nemekcene plasty, manualni sedadla apod .... takze kdyz si vemes nejake rozumne spalovaci auto a pak v podobne kvalite, tak to bude proste o ten mic nebo dvojnasobne drazsi.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

S tím určitě souhlasím. Nutičství do elektra a popouzení za pomocí těchto trapných psychologických praktik je ubohé a naopak demotivující, a zároveň výsměšné vůči chudé vrstvě lidí, kteří na ty elektrické hroudy plechu prostě nemají a nebudou mít peníze; až tedy zakážou spalovací motory, pokud tu zpitomělost někdo do té doby nezastaví. Tímto z celé elektromobility udělají svrbivou a silně protivnou záležitost, která bude pro mnohé velmi vzdálená. Jenomže jak to vysvětlit doslova psychotickým lidem, odtrženým od reality, kteří patří leda tak do blázince... Jsem mimo jiné zvědavý, jak to bude třeba s motocyklem, protože elektromotorky jsou zatím tedy hrozný korek a bál bych se s tím jet někde po dálnici teda, když to skoro vůbec nejede a nominální dojezd tam také není zrovna špičkový.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ono jde o to, ze to nikdo vlastne nezakazuje ..... to je jen bububu, aby se automobilky vic snazily .... nastesti spolehlive japonske auta nejsou sajsewagen kontrolovany EU, tak tam nikdo s nicim takovym nesili, takze furt budou k dostani normalni auta. A az se vybuduje skutecne sit rychlych nabijecich stanic, ktera bude dostacujici (ted IMHO neni ani zdaleka dostacujici tem par elektroautum, co tu jezdi - vetsina majitelu nabiji doma), tak budou i elektroauta stat to co spalovaci a pak uz bude mit smysl poridit elektro .... jako ja se tomu nebranim .... jako pokud bude tak husta sit a realny dojezd bude 500+km, kdy dobijes celou baterku za pul hodiny na kazdem rohu a nebudes muset cekat, rezervovat sloty na rychlonabijeckach a planovat cesty, tak proc ne? Pak to bude mit smysl .... do te doby je to jen legislativni tlaceni do podpory elektra, protoze automobilkam a ropnym sejkum se nechce, to je cele .... jako je to IMHO dobre a ja to vesmes podporuju. Ale jde to ruku v ruce s tim, ze se vybuduje infrastruktura, ale je treba zacit, tak je treba vnimat kroky EU .... EU proste tlaci na automobilky a na staty, aby budovaly infrastrukturu, coz je dobre. Bude to trvat radove 20-30 let minimalne, takze do te doby nikdo spalovaci nezakaze, ani nebude nijak omezovat.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Klid jakmile těch aut bude nějaké významné porocento v tu ranu to zdaní taky... To samé platí o dotacích či parkování zadarmo. Momentálně je jich tak málo že to namá dopad na příjem do kasičku tak je možné si hrát na "eko". V německu skončili i štědré dotace jakmile se začalo šetřit.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

A nemá výnos z dálničních známek jít na údržbu a opravu těch dálnic? To jako auto s jiným palivem se nad dálnicí vznáší, když platí méně? Přece to není daň z emisí ta se bude platit díky naší vládě až později.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Tož já třeba cenu dálniční známky neřeším, co mně spíš dokáže nakrknout je, že k nim nemáme žádné použitelné nerozkované 3+ proudové dálnice!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.