Obávám se že vize (a animace) pěkná, realita ale zatím mimo.
1. Bezpečnot nulová (vím co dovedou vrtulky 5kg drona a co teprv tyhle...).
2. provoz na silnici je sice prostrově dost omezený ale daleko snadněji se řídí zvláště v hustém provozu
3. vozidlo na silnici je mnohonásobně energeticky efektivnější než obří kvadrakoptéra.
4. není dost baterek ani pro auta natoš pro létající stroje ve velkém
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Obávám se že vize (a animace
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
16. 2. 2017 - 16:50https://cdr.cz/clanek/letajici-mhd-s-autopilotem-letos-skutecnosti-prvni-ji-zavede-dubaj/diskuseObávám se že vize (a animace) pěkná, realita ale zatím mimo.
1. Bezpečnot nulová (vím co dovedou vrtulky 5kg drona a co teprv tyhle...).
2. provoz na silnici je sice prostrově dost omezený ale daleko snadněji se řídí zvláště v hustém provozu
3. vozidlo na silnici je mnohonásobně energeticky efektivnější než obří kvadrakoptéra.
4. není dost baterek ani pro auta natoš pro létající stroje ve velkém
https://cdr.cz/clanek/letajici-mhd-s-autopilotem-letos-skutecnosti-prvni-ji-zavede-dubaj/diskuse#comment-988419
+
jak je to hezky vymyšlený - vrtule jsou dole, kde překáží + jsou nebezpečný + nedocílí přirozený stability + navíc se sklápí směrěm nahoru + nemají kryt
hopsadlo nemá žádný kolečka, takže po zemi se neposune ani o centimetr - jelikož váží čtvrt metráku
nic o záchranným systému (jak padák, tak přistání na vodu) nebo o maximálním přetížením, který se dá přežít v případě havárie
chybí detaily o senzorech/kamerách
ale třeba to maj všechno zmáknutý a hotový, proč ne
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
jak je to hezky vymyšlený -
kuban https://cdr.cz/profil/kuban
17. 2. 2017 - 17:30https://cdr.cz/clanek/letajici-mhd-s-autopilotem-letos-skutecnosti-prvni-ji-zavede-dubaj/diskusejak je to hezky vymyšlený - vrtule jsou dole, kde překáží + jsou nebezpečný + nedocílí přirozený stability + navíc se sklápí směrěm nahoru + nemají kryt
hopsadlo nemá žádný kolečka, takže po zemi se neposune ani o centimetr - jelikož váží čtvrt metráku
nic o záchranným systému (jak padák, tak přistání na vodu) nebo o maximálním přetížením, který se dá přežít v případě havárie
chybí detaily o senzorech/kamerách
ale třeba to maj všechno zmáknutý a hotový, proč nehttps://cdr.cz/clanek/letajici-mhd-s-autopilotem-letos-skutecnosti-prvni-ji-zavede-dubaj/diskuse#comment-988857
+
Obávám se že vize (a animace) pěkná, realita ale zatím mimo.
1. Bezpečnot nulová (vím co dovedou vrtulky 5kg drona a co teprv tyhle...).
2. provoz na silnici je sice prostrově dost omezený ale daleko snadněji se řídí zvláště v hustém provozu
3. vozidlo na silnici je mnohonásobně energeticky efektivnější než obří kvadrakoptéra.
4. není dost baterek ani pro auta natoš pro létající stroje ve velkém
jak je to hezky vymyšlený - vrtule jsou dole, kde překáží + jsou nebezpečný + nedocílí přirozený stability + navíc se sklápí směrěm nahoru + nemají kryt
hopsadlo nemá žádný kolečka, takže po zemi se neposune ani o centimetr - jelikož váží čtvrt metráku
nic o záchranným systému (jak padák, tak přistání na vodu) nebo o maximálním přetížením, který se dá přežít v případě havárie
chybí detaily o senzorech/kamerách
ale třeba to maj všechno zmáknutý a hotový, proč ne
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.