CDR leteckým serverem? No, asi moc moc ne. Proto si dovolím doplnit, že u nás jsou kategorie sportovních letadel bohužel definovány trochu jinak.
Ultralehká letadla (ULL) jsou omezeny maximální vzletovou hmotností (MTOW) 450kg. Vyšší kategorií jsou tzv. Velmi lehká letadla (VLA), kde je MTOW 650kg. Troufnu si odhadnout, že na tuto hmotnost by šlo tuto amfibii omezit čistě legislativně.
Než rozbijete prasátko nebo spíš prase, připravte si obdobnou sumičku na válčení Úřadem civilního letectví, který se už třese radostí vám sdělit, že na podobný přístroj nemá vhodné lejstro a kvůli žádnému zbohatlíkovi ho zakládat nehodlá. Pokud máte volných pár milionů i let a nakonec vyhrajete, odměnou vám bude především skutečnost, že se stanete dalším z elitní skupinky držitelů licence na létající čluny. Z cca pěti tisíc českých pilotů jí bude mít tak asi pět lidí :-)
Hloupé je, že u nás zřejmě neexistuje vodní plocha, kde by jste mohli legálně přistát. Můžete si ale koupit rybník a dát si ÚCL odvetu. :D Hodně štěstí.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
CDR leteckým serverem? No,
Radek https://cdr.cz/profil/radek-pilat
21. 12. 2015 - 10:44https://cdr.cz/clanek/letajici-obojzivelny-sportak-icon-a5-pro-potechu-technicke-duse/diskuseCDR leteckým serverem? No, asi moc moc ne. Proto si dovolím doplnit, že u nás jsou kategorie sportovních letadel bohužel definovány trochu jinak.
Ultralehká letadla (ULL) jsou omezeny maximální vzletovou hmotností (MTOW) 450kg. Vyšší kategorií jsou tzv. Velmi lehká letadla (VLA), kde je MTOW 650kg. Troufnu si odhadnout, že na tuto hmotnost by šlo tuto amfibii omezit čistě legislativně.
Než rozbijete prasátko nebo spíš prase, připravte si obdobnou sumičku na válčení Úřadem civilního letectví, který se už třese radostí vám sdělit, že na podobný přístroj nemá vhodné lejstro a kvůli žádnému zbohatlíkovi ho zakládat nehodlá. Pokud máte volných pár milionů i let a nakonec vyhrajete, odměnou vám bude především skutečnost, že se stanete dalším z elitní skupinky držitelů licence na létající čluny. Z cca pěti tisíc českých pilotů jí bude mít tak asi pět lidí :-)
Hloupé je, že u nás zřejmě neexistuje vodní plocha, kde by jste mohli legálně přistát. Můžete si ale koupit rybník a dát si ÚCL odvetu. :D Hodně štěstí.https://cdr.cz/clanek/letajici-obojzivelny-sportak-icon-a5-pro-potechu-technicke-duse/diskuse#comment-838527
+
Intuitivní ovládání... :-))). Předpokládám, že se ovládá jako jakýkoliv jiný letoun. To že přístrojovu desku stylizovali do formy automobilistické palubky na tom nic nezmění. Jak již bylo řečeno výše, u nás se to do ultralehké kategorie nevejde. Nejzajímavější na tom asi je ta formovatelnost do podoby létajícího člunu, což je ovšem u nás dost problém využít.
+1
+8
-1
Je komentář přínosný?
Intuitivní ovládání... :-))).
Fotobob https://cdr.cz/profil/fotobob
21. 12. 2015 - 14:34https://cdr.cz/clanek/letajici-obojzivelny-sportak-icon-a5-pro-potechu-technicke-duse/diskuseIntuitivní ovládání... :-))). Předpokládám, že se ovládá jako jakýkoliv jiný letoun. To že přístrojovu desku stylizovali do formy automobilistické palubky na tom nic nezmění. Jak již bylo řečeno výše, u nás se to do ultralehké kategorie nevejde. Nejzajímavější na tom asi je ta formovatelnost do podoby létajícího člunu, což je ovšem u nás dost problém využít.https://cdr.cz/clanek/letajici-obojzivelny-sportak-icon-a5-pro-potechu-technicke-duse/diskuse#comment-838563
+
Intuitivni ovladani je snad ze sipka nahoru znamena nos dolu ne? :-)
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Intuitivni ovladani je snad
HKMaly https://cdr.cz/profil/hkmaly
21. 12. 2015 - 18:37https://cdr.cz/clanek/letajici-obojzivelny-sportak-icon-a5-pro-potechu-technicke-duse/diskuseIntuitivni ovladani je snad ze sipka nahoru znamena nos dolu ne? :-)https://cdr.cz/clanek/letajici-obojzivelny-sportak-icon-a5-pro-potechu-technicke-duse/diskuse#comment-838613
+
Marně přemýšlím, o čem je tenhle článek. Někdo udělal nové letadlo. A co jako? Co je tam nového, zajímavého? Proč je důležité o tom psát?
Nebo novinář potřebuje splnit kvótu článků?
Další varianta je samozřejmě smazat mně :)
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Marně přemýšlím, o čem je
John Douberro https://cdr.cz/profil/john-douberro
22. 12. 2015 - 11:36https://cdr.cz/clanek/letajici-obojzivelny-sportak-icon-a5-pro-potechu-technicke-duse/diskuseMarně přemýšlím, o čem je tenhle článek. Někdo udělal nové letadlo. A co jako? Co je tam nového, zajímavého? Proč je důležité o tom psát?
Nebo novinář potřebuje splnit kvótu článků?
Další varianta je samozřejmě smazat mně :)https://cdr.cz/clanek/letajici-obojzivelny-sportak-icon-a5-pro-potechu-technicke-duse/diskuse#comment-838699
+
CDR leteckým serverem? No, asi moc moc ne. Proto si dovolím doplnit, že u nás jsou kategorie sportovních letadel bohužel definovány trochu jinak.
Ultralehká letadla (ULL) jsou omezeny maximální vzletovou hmotností (MTOW) 450kg. Vyšší kategorií jsou tzv. Velmi lehká letadla (VLA), kde je MTOW 650kg. Troufnu si odhadnout, že na tuto hmotnost by šlo tuto amfibii omezit čistě legislativně.
Než rozbijete prasátko nebo spíš prase, připravte si obdobnou sumičku na válčení Úřadem civilního letectví, který se už třese radostí vám sdělit, že na podobný přístroj nemá vhodné lejstro a kvůli žádnému zbohatlíkovi ho zakládat nehodlá. Pokud máte volných pár milionů i let a nakonec vyhrajete, odměnou vám bude především skutečnost, že se stanete dalším z elitní skupinky držitelů licence na létající čluny. Z cca pěti tisíc českých pilotů jí bude mít tak asi pět lidí :-)
Hloupé je, že u nás zřejmě neexistuje vodní plocha, kde by jste mohli legálně přistát. Můžete si ale koupit rybník a dát si ÚCL odvetu. :D Hodně štěstí.
Intuitivní ovládání... :-))). Předpokládám, že se ovládá jako jakýkoliv jiný letoun. To že přístrojovu desku stylizovali do formy automobilistické palubky na tom nic nezmění. Jak již bylo řečeno výše, u nás se to do ultralehké kategorie nevejde. Nejzajímavější na tom asi je ta formovatelnost do podoby létajícího člunu, což je ovšem u nás dost problém využít.
Intuitivni ovladani je snad ze sipka nahoru znamena nos dolu ne? :-)
Jojo, není nad intuici podpořenou 200 stránkovým manuálem. :-)
Marně přemýšlím, o čem je tenhle článek. Někdo udělal nové letadlo. A co jako? Co je tam nového, zajímavého? Proč je důležité o tom psát?
Nebo novinář potřebuje splnit kvótu článků?
Další varianta je samozřejmě smazat mně :)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.