Byl bych daleko raději kdyby se tu objevovaly zprávy o levném elektromobilu za cenu poloviční než běžný "benzíňák" (vždyť je to přece konstrukčně a výrobně jednodušší řešení) vhodném třeba do města. To by podle mne byla asi ta 100x významnější informace.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Byl bych daleko raději kdyby
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
25. 10. 2019 - 10:18https://cdr.cz/clanek/lexus-chysta-futuristicky-elektromobil-umocneny-spickovymi-technologiemi/diskuseByl bych daleko raději kdyby se tu objevovaly zprávy o levném elektromobilu za cenu poloviční než běžný "benzíňák" (vždyť je to přece konstrukčně a výrobně jednodušší řešení) vhodném třeba do města. To by podle mne byla asi ta 100x významnější informace.https://cdr.cz/clanek/lexus-chysta-futuristicky-elektromobil-umocneny-spickovymi-technologiemi/diskuse#comment-1272882
+
Se podívejte kolik stojí 18650 článek. Má zhruba 10 Wh energie. Pak si vezměte spotřebu na 100 km která je běžně od 12 kW/h - 20 kWh a z požadovaného dojezdu si spočítejte kolik bude stát "palivová nádrž". Zbytek je za cenu šrotu.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Se podívejte kolik stojí
Kert https://cdr.cz/profil/kert
25. 10. 2019 - 10:31https://cdr.cz/clanek/lexus-chysta-futuristicky-elektromobil-umocneny-spickovymi-technologiemi/diskuseSe podívejte kolik stojí 18650 článek. Má zhruba 10 Wh energie. Pak si vezměte spotřebu na 100 km která je běžně od 12 kW/h - 20 kWh a z požadovaného dojezdu si spočítejte kolik bude stát "palivová nádrž". Zbytek je za cenu šrotu.https://cdr.cz/clanek/lexus-chysta-futuristicky-elektromobil-umocneny-spickovymi-technologiemi/diskuse#comment-1272884
+
No ale to je problém dneška že se dělají "kopie" normálního tunovýho auta. Pokud bych nemusel vozit ten balast kolem sebe nepotřebuju tak silný motor ani tak "velkou, těžkou a drahou nádrž".. A ty hafo součástek zas tolik nestojí je to krásně vidět když indové jsou schopní auta s podobným počtem dílů vyrábět za 50kkč a není to jen o levné pracovní síle..
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
No ale to je problém dneška
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
25. 10. 2019 - 10:35https://cdr.cz/clanek/lexus-chysta-futuristicky-elektromobil-umocneny-spickovymi-technologiemi/diskuseNo ale to je problém dneška že se dělají "kopie" normálního tunovýho auta. Pokud bych nemusel vozit ten balast kolem sebe nepotřebuju tak silný motor ani tak "velkou, těžkou a drahou nádrž".. A ty hafo součástek zas tolik nestojí je to krásně vidět když indové jsou schopní auta s podobným počtem dílů vyrábět za 50kkč a není to jen o levné pracovní síle..https://cdr.cz/clanek/lexus-chysta-futuristicky-elektromobil-umocneny-spickovymi-technologiemi/diskuse#comment-1272885
+
Te je obvyklý omyl, počítače kdysi stály majlant a dnes jsou v každé "ledničce" a přičemž to neznamená že by byly horší či méně kvalitní. A navíc to nijak nesouvicí s váhou. Je prostě nesmysl vozit jednoho člověka co váží +-75kilo v 1 tuně balastu a pálit tim hafo "paliva".
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Te je obvyklý omyl, počítače
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
26. 10. 2019 - 16:01https://cdr.cz/clanek/lexus-chysta-futuristicky-elektromobil-umocneny-spickovymi-technologiemi/diskuseTe je obvyklý omyl, počítače kdysi stály majlant a dnes jsou v každé "ledničce" a přičemž to neznamená že by byly horší či méně kvalitní. A navíc to nijak nesouvicí s váhou. Je prostě nesmysl vozit jednoho člověka co váží +-75kilo v 1 tuně balastu a pálit tim hafo "paliva".https://cdr.cz/clanek/lexus-chysta-futuristicky-elektromobil-umocneny-spickovymi-technologiemi/diskuse#comment-1273008
+
26. 10. 2019 - 15:14https://cdr.cz/clanek/lexus-chysta-futuristicky-elektromobil-umocneny-spickovymi-technologiemi/diskuseSi kup elektrokolo, tam ten balast není.https://cdr.cz/clanek/lexus-chysta-futuristicky-elektromobil-umocneny-spickovymi-technologiemi/diskuse#comment-1273006
+
Ona to je otázka přímé úměry. Chceš větší dojezd, musíš dát víc baterek. Jenže ty neváží málo, takže taková Tesla S váží jako velké SUV. Další rozměr problému jsou testy euroNCAP, kde musíš mít deformační zóny a pevnost karoserie aby, až to napálíš do pangejtu nebo jiného auta, z tebe nezůstal mastnej flek.
Ve výsledku jsou dnešní elektromobily těžší než auta spalovací, protože motor a palivo váží míň, než baterky, chlazení a elektromotory.
Elektromobilita dává smysl u cyklistiky, koloběžek, tedy tam, kde je v roli doplňkového zdroje energie. U aut je to absolutní nesmysl, a toto trvá už od začátku 20. století, kdy elektromobily vznikly, krátce zazářily, a pak se projevily jejich tragické nedostatky, zejména absolutně nedostačující akumulátory.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Ona to je otázka přímé úměry.
TyNyT https://cdr.cz/profil/tynyt
27. 10. 2019 - 16:59https://cdr.cz/clanek/lexus-chysta-futuristicky-elektromobil-umocneny-spickovymi-technologiemi/diskuseOna to je otázka přímé úměry. Chceš větší dojezd, musíš dát víc baterek. Jenže ty neváží málo, takže taková Tesla S váží jako velké SUV. Další rozměr problému jsou testy euroNCAP, kde musíš mít deformační zóny a pevnost karoserie aby, až to napálíš do pangejtu nebo jiného auta, z tebe nezůstal mastnej flek.
Ve výsledku jsou dnešní elektromobily těžší než auta spalovací, protože motor a palivo váží míň, než baterky, chlazení a elektromotory.
Elektromobilita dává smysl u cyklistiky, koloběžek, tedy tam, kde je v roli doplňkového zdroje energie. U aut je to absolutní nesmysl, a toto trvá už od začátku 20. století, kdy elektromobily vznikly, krátce zazářily, a pak se projevily jejich tragické nedostatky, zejména absolutně nedostačující akumulátory.https://cdr.cz/clanek/lexus-chysta-futuristicky-elektromobil-umocneny-spickovymi-technologiemi/diskuse#comment-1273034
+
"Lexus chtěl vyrobit „žihadlo“, a proto má LF-30 úctyhodných 110 kWh, což je o 10 kWh více než má kupříkladu Tesla."
co presne znamena zihadlo v spojitosti s kapacitou baterie? vacsina ludi si pod zihadlom predstavi nieco rychle, o vykone ale v danej vete nie je ani slovo
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
"Lexus chtěl vyrobit „žihadlo
PHiLiPZ https://cdr.cz/profil/philipz
29. 10. 2019 - 09:04https://cdr.cz/clanek/lexus-chysta-futuristicky-elektromobil-umocneny-spickovymi-technologiemi/diskuse"Lexus chtěl vyrobit „žihadlo“, a proto má LF-30 úctyhodných 110 kWh, což je o 10 kWh více než má kupříkladu Tesla."
co presne znamena zihadlo v spojitosti s kapacitou baterie? vacsina ludi si pod zihadlom predstavi nieco rychle, o vykone ale v danej vete nie je ani slovohttps://cdr.cz/clanek/lexus-chysta-futuristicky-elektromobil-umocneny-spickovymi-technologiemi/diskuse#comment-1273097
+
Byl bych daleko raději kdyby se tu objevovaly zprávy o levném elektromobilu za cenu poloviční než běžný "benzíňák" (vždyť je to přece konstrukčně a výrobně jednodušší řešení) vhodném třeba do města. To by podle mne byla asi ta 100x významnější informace.
Se podívejte kolik stojí 18650 článek. Má zhruba 10 Wh energie. Pak si vezměte spotřebu na 100 km která je běžně od 12 kW/h - 20 kWh a z požadovaného dojezdu si spočítejte kolik bude stát "palivová nádrž". Zbytek je za cenu šrotu.
No ale to je problém dneška že se dělají "kopie" normálního tunovýho auta. Pokud bych nemusel vozit ten balast kolem sebe nepotřebuju tak silný motor ani tak "velkou, těžkou a drahou nádrž".. A ty hafo součástek zas tolik nestojí je to krásně vidět když indové jsou schopní auta s podobným počtem dílů vyrábět za 50kkč a není to jen o levné pracovní síle..
Kvalita je drahá a bezpečnost také.
Te je obvyklý omyl, počítače kdysi stály majlant a dnes jsou v každé "ledničce" a přičemž to neznamená že by byly horší či méně kvalitní. A navíc to nijak nesouvicí s váhou. Je prostě nesmysl vozit jednoho člověka co váží +-75kilo v 1 tuně balastu a pálit tim hafo "paliva".
Si kup elektrokolo, tam ten balast není.
Ona to je otázka přímé úměry. Chceš větší dojezd, musíš dát víc baterek. Jenže ty neváží málo, takže taková Tesla S váží jako velké SUV. Další rozměr problému jsou testy euroNCAP, kde musíš mít deformační zóny a pevnost karoserie aby, až to napálíš do pangejtu nebo jiného auta, z tebe nezůstal mastnej flek.
Ve výsledku jsou dnešní elektromobily těžší než auta spalovací, protože motor a palivo váží míň, než baterky, chlazení a elektromotory.
Elektromobilita dává smysl u cyklistiky, koloběžek, tedy tam, kde je v roli doplňkového zdroje energie. U aut je to absolutní nesmysl, a toto trvá už od začátku 20. století, kdy elektromobily vznikly, krátce zazářily, a pak se projevily jejich tragické nedostatky, zejména absolutně nedostačující akumulátory.
"Lexus chtěl vyrobit „žihadlo“, a proto má LF-30 úctyhodných 110 kWh, což je o 10 kWh více než má kupříkladu Tesla."
co presne znamena zihadlo v spojitosti s kapacitou baterie? vacsina ludi si pod zihadlom predstavi nieco rychle, o vykone ale v danej vete nie je ani slovo
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.