Mirror's Edge: Catalyst přeci jen nabírá zpoždění
Tento víkend proběhne v rámci Mirror's Edge: Catalyst uzavřené beta testování, které by mělo ve hře vyladit nějaké ty zbývající neduhy. Původně měl titul vyjít už za měsíc, a tak bylo nepravděpodobné, aby došlo v takto krátkém čase k dalšímu odkladu. Včerejší informace o zveřejněných nárocích byly spíše takovým potvrzením, které ovšem bylo zakřiknuto. K odkladu nakonec dojde a hra vyjde 9. června 2016 na všechny potvrzené platformy, tedy PC, PlayStation 4 a Xbox One. V Americe o dva dny dříve, 7. června.
DICE situaci vysvětlilo následovně: „Pro prvek funkce Social Play využíváme zbrusu novou technologii. Chceme se tedy ujistit, že budeme mít dostatek času a příležitosti adresovat zpětnou vazbu hráčů z uzavřené bety. Proto jsme se rozhodli si dát trochu času navíc, abychom hru vypilovali do nového data vydání, 7. června pro Severní Ameriku a 9. června pro Evropu. Jsme si jistí, že tyto dodatečné dva týdny pomohou hře být tak dobrou, jak jen to je možné.“
Důvodem je tedy novinka s názvem Social Play, kterou vývojáři popsali detailně ve svém nedávném vývojářském videoblogu (video výše). Ve zkratce se jedná o funkci, která hráčům dává možnost tvořit mise pro zbytek světa, včetně checkpointů.
Otevřené město skýtá nespočet možností, jakými způsoby se dopravit z místa A do místa B, včetně různých talentů a schopností. Je jen na hráči, jakou trasu zvolí pro ostatní vyzyvatele. Následně se mohou všichni předhánět o co možná nejlepší čas. Zajímavý koncept, který může hru posunout do jiných rozměrů a napravit reputaci prvního dílu z hlediska repetitivnosti.
Mirror's Edge: Catalyst tedy vychází 9. června 2016 pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.