Důležitá otázka, proč tam neni taková volba už v základu a musí jí někdo dodělávat?
Je to lenost, úmysl a nebo naprostá neschopnost ?
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
Důležitá otázka, proč tam
Miyuki https://cdr.cz/profil/miyuki-pateru
24. 11. 2015 - 14:31https://cdr.cz/clanek/modifikace-falloutu-4-masivne-zlepsuje-framerate-bez-viditelneho-downgradu/diskuseDůležitá otázka, proč tam neni taková volba už v základu a musí jí někdo dodělávat?
Je to lenost, úmysl a nebo naprostá neschopnost ?https://cdr.cz/clanek/modifikace-falloutu-4-masivne-zlepsuje-framerate-bez-viditelneho-downgradu/diskuse#comment-831552
+
řekl bych "lenost". Bethesda si zvykla na to, že jejich chyby opravují fanoušci, a tak s tím u každé nové hry asi počítají...
+1
+17
-1
Je komentář přínosný?
řekl bych "lenost". Bethesda
Psycho Mantis https://cdr.cz/profil/psycho-mantis
24. 11. 2015 - 15:29https://cdr.cz/clanek/modifikace-falloutu-4-masivne-zlepsuje-framerate-bez-viditelneho-downgradu/diskuseřekl bych "lenost". Bethesda si zvykla na to, že jejich chyby opravují fanoušci, a tak s tím u každé nové hry asi počítají...https://cdr.cz/clanek/modifikace-falloutu-4-masivne-zlepsuje-framerate-bez-viditelneho-downgradu/diskuse#comment-831584
+
Skyrim byl jeste delany na stare konzole, co mely 0.5 GB RAM na textury. Takze ve hre byla hromada velmi malych textur 128x128, 256x256 apod a grafika byla hnusne rozmazana pri pohledu zbizka - treba na mec ci magickou hul, co mel hra primo pred virtualnim oblicejem. A vyvojari se vykaslali na lepsi textury pro PC verzi bo to stoji prachy. Takze po chvili modderi vydali HD texture packy co ty textury zdvounasobuji (a nekdy i zectyrnasobuji). A dokonce po nekolika mecich samotna Berthesda byla oficialni DLC s HD texturami a pozor ZDARMA!
No a v F4 je to naopak - hra je delana primane na nove konzole, co maji az 4GB pro textury. Takze vyvojari se vykaslali na horsi textury pro PC verzi pro hrace se starsimi GPU s 2 ci 1 GB RAM, bo to stoji prachy. Takze po chvili modderi vydali SD texture packy co ty textury zmensuji popr. pouzivaji jinou, lepsi kompresi (s DX 11.x).
+1
+25
-1
Je komentář přínosný?
Jsou v tom prachy ... jako
Nalim https://cdr.cz/profil/nalim
24. 11. 2015 - 15:37https://cdr.cz/clanek/modifikace-falloutu-4-masivne-zlepsuje-framerate-bez-viditelneho-downgradu/diskuseJsou v tom prachy ... jako vzdy.
Skyrim byl jeste delany na stare konzole, co mely 0.5 GB RAM na textury. Takze ve hre byla hromada velmi malych textur 128x128, 256x256 apod a grafika byla hnusne rozmazana pri pohledu zbizka - treba na mec ci magickou hul, co mel hra primo pred virtualnim oblicejem. A vyvojari se vykaslali na lepsi textury pro PC verzi bo to stoji prachy. Takze po chvili modderi vydali HD texture packy co ty textury zdvounasobuji (a nekdy i zectyrnasobuji). A dokonce po nekolika mecich samotna Berthesda byla oficialni DLC s HD texturami a pozor ZDARMA!
No a v F4 je to naopak - hra je delana primane na nove konzole, co maji az 4GB pro textury. Takze vyvojari se vykaslali na horsi textury pro PC verzi pro hrace se starsimi GPU s 2 ci 1 GB RAM, bo to stoji prachy. Takze po chvili modderi vydali SD texture packy co ty textury zmensuji popr. pouzivaji jinou, lepsi kompresi (s DX 11.x).https://cdr.cz/clanek/modifikace-falloutu-4-masivne-zlepsuje-framerate-bez-viditelneho-downgradu/diskuse#comment-831588
+
Nicméně se potom vkrádá otázka, jestli ty textury nejsou na houby i na těch konzolích, pokud je možné je bez viditelné ztráty kvality výrazně zmenšit :)...
+1
-24
-1
Je komentář přínosný?
Nicméně se potom vkrádá
WestFlame https://cdr.cz/profil/westflame
24. 11. 2015 - 18:59https://cdr.cz/clanek/modifikace-falloutu-4-masivne-zlepsuje-framerate-bez-viditelneho-downgradu/diskuseNicméně se potom vkrádá otázka, jestli ty textury nejsou na houby i na těch konzolích, pokud je možné je bez viditelné ztráty kvality výrazně zmenšit :)...
https://cdr.cz/clanek/modifikace-falloutu-4-masivne-zlepsuje-framerate-bez-viditelneho-downgradu/diskuse#comment-831696
+
Otázka je zda to někdo testoval v rozlišení, kdy se ty textury využijou.
+1
-25
-1
Je komentář přínosný?
Otázka je zda to někdo
Samboush https://cdr.cz/profil/samboush
30. 11. 2015 - 14:16https://cdr.cz/clanek/modifikace-falloutu-4-masivne-zlepsuje-framerate-bez-viditelneho-downgradu/diskuseOtázka je zda to někdo testoval v rozlišení, kdy se ty textury využijou.https://cdr.cz/clanek/modifikace-falloutu-4-masivne-zlepsuje-framerate-bez-viditelneho-downgradu/diskuse#comment-833196
+
Vypadá to , že Bethesda o moje peníze nestojí .... nuž jen tak dál .
+1
-27
-1
Je komentář přínosný?
Vypadá to , že Bethesda o
Xspy https://cdr.cz/profil/xspy
24. 11. 2015 - 18:15https://cdr.cz/clanek/modifikace-falloutu-4-masivne-zlepsuje-framerate-bez-viditelneho-downgradu/diskuseVypadá to , že Bethesda o moje peníze nestojí .... nuž jen tak dál . https://cdr.cz/clanek/modifikace-falloutu-4-masivne-zlepsuje-framerate-bez-viditelneho-downgradu/diskuse#comment-831678
+
Tak toto určitě nevyužiji, počkám si až komunita vydá 4096x4096 textury, aby to konečně nějak vypadalo...
+1
-24
-1
Je komentář přínosný?
Tak toto určitě nevyužiji,
madPav3L https://cdr.cz/profil/madpav3l
25. 11. 2015 - 12:07https://cdr.cz/clanek/modifikace-falloutu-4-masivne-zlepsuje-framerate-bez-viditelneho-downgradu/diskuseTak toto určitě nevyužiji, počkám si až komunita vydá 4096x4096 textury, aby to konečně nějak vypadalo...https://cdr.cz/clanek/modifikace-falloutu-4-masivne-zlepsuje-framerate-bez-viditelneho-downgradu/diskuse#comment-831938
+
Pokud to jsou upscale textury tak asi ano. Pokud to jsou HiRes textury,můžou přijít nejkvalitnější Mips na řadu jen při blízkým pohledu nebo větším rozlišení. Testoval to někdo? Jestli ten framerate nehupsnul nahoru, protože při těch originálních velikostech texture část nebylo v normální RAM.
+1
-22
-1
Je komentář přínosný?
Pokud to jsou upscale textury
Samboush https://cdr.cz/profil/samboush
30. 11. 2015 - 14:15https://cdr.cz/clanek/modifikace-falloutu-4-masivne-zlepsuje-framerate-bez-viditelneho-downgradu/diskusePokud to jsou upscale textury tak asi ano. Pokud to jsou HiRes textury,můžou přijít nejkvalitnější Mips na řadu jen při blízkým pohledu nebo větším rozlišení. Testoval to někdo? Jestli ten framerate nehupsnul nahoru, protože při těch originálních velikostech texture část nebylo v normální RAM.
https://cdr.cz/clanek/modifikace-falloutu-4-masivne-zlepsuje-framerate-bez-viditelneho-downgradu/diskuse#comment-833194
+
Důležitá otázka, proč tam neni taková volba už v základu a musí jí někdo dodělávat?
Je to lenost, úmysl a nebo naprostá neschopnost ?
řekl bych "lenost". Bethesda si zvykla na to, že jejich chyby opravují fanoušci, a tak s tím u každé nové hry asi počítají...
Jsou v tom prachy ... jako vzdy.
Skyrim byl jeste delany na stare konzole, co mely 0.5 GB RAM na textury. Takze ve hre byla hromada velmi malych textur 128x128, 256x256 apod a grafika byla hnusne rozmazana pri pohledu zbizka - treba na mec ci magickou hul, co mel hra primo pred virtualnim oblicejem. A vyvojari se vykaslali na lepsi textury pro PC verzi bo to stoji prachy. Takze po chvili modderi vydali HD texture packy co ty textury zdvounasobuji (a nekdy i zectyrnasobuji). A dokonce po nekolika mecich samotna Berthesda byla oficialni DLC s HD texturami a pozor ZDARMA!
No a v F4 je to naopak - hra je delana primane na nove konzole, co maji az 4GB pro textury. Takze vyvojari se vykaslali na horsi textury pro PC verzi pro hrace se starsimi GPU s 2 ci 1 GB RAM, bo to stoji prachy. Takze po chvili modderi vydali SD texture packy co ty textury zmensuji popr. pouzivaji jinou, lepsi kompresi (s DX 11.x).
Nicméně se potom vkrádá otázka, jestli ty textury nejsou na houby i na těch konzolích, pokud je možné je bez viditelné ztráty kvality výrazně zmenšit :)...
Otázka je zda to někdo testoval v rozlišení, kdy se ty textury využijou.
http://www.pcgamer.com/how-to-tweak-fallout-4s-hidden-graphics-options/
Vypadá to , že Bethesda o moje peníze nestojí .... nuž jen tak dál .
Tak toto určitě nevyužiji, počkám si až komunita vydá 4096x4096 textury, aby to konečně nějak vypadalo...
Pokud to jsou upscale textury tak asi ano. Pokud to jsou HiRes textury,můžou přijít nejkvalitnější Mips na řadu jen při blízkým pohledu nebo větším rozlišení. Testoval to někdo? Jestli ten framerate nehupsnul nahoru, protože při těch originálních velikostech texture část nebylo v normální RAM.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.