CDR.cz - Vybráno z IT

Modifikace Falloutu 4 masivně zlepšuje framerate bez viditelného downgradu

Fallout 4
Kam nemůže Bethesda, musí fanoušek. Pokud vašemu PC nevoní náročnost Falloutu 4, pak není nic snazšího, než využít modifikace od Torchera.

Modifikace od Torchera s názvem Texture Optimization Project výrazně zvyšuje snímkování ve všech oblastech. Pokud by pro někoho byl Fallout 4 nehratelný či by v nějakých pasážích zaznamenával výrazný dropy FPS, může využít této medicíny, jejíž vizuální změny běžné oko ani nepozná.

„Původní textury jsou OBROVSKÉ. Například rozlišení 2048x2048 pro povrchové textury a 1024x1024 pro objekty, atd. Spousta lidí tohle nezkousne. Proto jsem se rozhodl tento problém napravit, zachovat původní styl co nejvěrněji a snížit velikost textur za pomoci správné komprese...“ vysvětluje princip modifikace její autor.

TOP výrazně napomáhá snímkování a náhlým propadům, to vše za téměř nulovou cenu. Porovnání grafické stránky před a po použití modifikace můžete vidět na videu výše. Pokud se opravdu výrazně zaměříte na některé detaily, rozdíly sice najdete, ale opravdu jen velmi nepatrné. U většiny snímků je rozdíl zcela minimální.

Pokud vlastníte horší stroj nebo si zkrátka raději užíváte plynulejšího chodu hry, modifikaci naleznete ke stažení na NexusMods

Zdroje: 

Diskuse ke článku Modifikace Falloutu 4 masivně zlepšuje framerate bez viditelného downgradu

Pondělí, 30 Listopad 2015 - 14:18 | Samboush | http://www.pcgamer.com/how-to-tweak-fallout-4s-...
Pondělí, 30 Listopad 2015 - 14:16 | Samboush | Otázka je zda to někdo testoval v rozlišení, kdy...
Pondělí, 30 Listopad 2015 - 14:15 | Samboush | Pokud to jsou upscale textury tak asi ano. Pokud...
Středa, 25 Listopad 2015 - 12:07 | madPav3L | Tak toto určitě nevyužiji, počkám si až komunita...
Úterý, 24 Listopad 2015 - 18:59 | WestFlame | Nicméně se potom vkrádá otázka, jestli ty textury...
Úterý, 24 Listopad 2015 - 18:15 | Xspy | Vypadá to , že Bethesda o moje peníze nestojí...
Úterý, 24 Listopad 2015 - 15:37 | Nalim | Jsou v tom prachy ... jako vzdy. Skyrim byl jeste...
Úterý, 24 Listopad 2015 - 15:29 | Psycho Mantis | řekl bych "lenost". Bethesda si zvykla...
Úterý, 24 Listopad 2015 - 14:31 | Miyuki | Důležitá otázka, proč tam neni taková volba už v...

Zobrazit diskusi