Prosím nezaměňujte tvar křídel s novým řešením klapek. Krom toho řešení tvaru křídel se věnoval vojenský průmysl už od padesátých let a krom dnes velmi oblíbené delty přinesl i stroje se stavitelným sklonem křídel přímo za letu.
Klapky jako celistvou součást křídla vidím spíš jako zajímavý pokrok v mezích zákona, nežli žhavou novinku.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Prosím nezaměňujte tvar
Robin Seina https://cdr.cz/profil/robin-seina
30. 4. 2015 - 12:15https://cdr.cz/clanek/nasa-testuje-na-letadlech-gulfstream-iii-nova-kridla-ktera-meni-tvar/diskuseProsím nezaměňujte tvar křídel s novým řešením klapek. Krom toho řešení tvaru křídel se věnoval vojenský průmysl už od padesátých let a krom dnes velmi oblíbené delty přinesl i stroje se stavitelným sklonem křídel přímo za letu.
Klapky jako celistvou součást křídla vidím spíš jako zajímavý pokrok v mezích zákona, nežli žhavou novinku.https://cdr.cz/clanek/nasa-testuje-na-letadlech-gulfstream-iii-nova-kridla-ktera-meni-tvar/diskuse#comment-780760
+
Že by se vraceli k původním patentům ratří Wrightů?
Ti také viděli budoucnost v řízení pomocí deformace pružných konců křídel.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Že by se vraceli k původním
Stoura https://cdr.cz/profil/s-j1
16. 9. 2015 - 22:14https://cdr.cz/clanek/nasa-testuje-na-letadlech-gulfstream-iii-nova-kridla-ktera-meni-tvar/diskuseŽe by se vraceli k původním patentům ratří Wrightů?
Ti také viděli budoucnost v řízení pomocí deformace pružných konců křídel.https://cdr.cz/clanek/nasa-testuje-na-letadlech-gulfstream-iii-nova-kridla-ktera-meni-tvar/diskuse#comment-818646
+
Prosím nezaměňujte tvar křídel s novým řešením klapek. Krom toho řešení tvaru křídel se věnoval vojenský průmysl už od padesátých let a krom dnes velmi oblíbené delty přinesl i stroje se stavitelným sklonem křídel přímo za letu.
Klapky jako celistvou součást křídla vidím spíš jako zajímavý pokrok v mezích zákona, nežli žhavou novinku.
Ha, tady zmizel komentar? :-O
Hmmm, evidentně... :/
Že by se vraceli k původním patentům ratří Wrightů?
Ti také viděli budoucnost v řízení pomocí deformace pružných konců křídel.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.