CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Netflix vyslyšel prosby svých uživatelů a zavede levnější službu s reklamou

Vážně si ti lidi představovali či vyloženě chtěli mít tu sližbu s reklamou? V čem se to pak liší od komerční tv nova?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

V jiné nabídce pořadů. A můžeš si pustit, co právě chceš, tedy ne Nova, ale to jejich Voyo.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

to boli urcite ti, ktori prosia netflix o zrusenie zdielanych uctov resp. obmedzenie na 1 IP :) Nikto si to nekupi preboha, neflix s reklamou.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Záleží na ceně.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Přijde na to. Netflix část platby strhává na provoz a část distribuuje jako odměnu za sledování. Řekněme, že jej provoz stojí plácnu 100Kč měsíčně pro udržování HD obsahu včetně marže. Může tedy oddělit tuto částku a dát si ji do kapsičky.
Pak už je to jenom záležitost nasazení oné reklamy, která bude plně hradit autorskou odměnu. Vezměme v úvahu, že Netflix je hodně seriálový. Většina seriálů má mezi dvaceti minutami a hodinou. Dokážu si představit, že hlavní záměr bude nerušit diváka během pořadu. Logicky tedy bude docházet k tlaku na seriálovou tvorbu v krátké metráži.
Pokud jde o filmy, tam je situace složitější. Když jdu do kina, tak mě za dvě stovky za film nutí koukat asi deset minut na výplach mozku a upoutávky povětšinou na blbosti. Samozřejmě je tam zařazena i reklama na další trhák, který mě má nahnat příští měsíc do kina.
Co to v důsledku znamená? Bude divák ochoten podívat se na relevantní obsah řekněme nějaké dvě minuty před filmem? Jasně, že spousta lidí pustí film a půjde na záchod. Budou se chovat úplně stejně, jako u televizní reklamy. Nabízí se nasazení komerčního obsahu při pauznutí pořadu. Pokud bude zapracování reklamy účelné a nerušivé, půjde prakticky o win-win situaci.
Je samozřejmě jedna věc, která může celý projekt zkazit - chamtivost. Chamtivost v tento okamžik sžírá například youtube. Chamtivost má prostě potenciál sežrat celý Netflix. Uvidíme, jak se to vyvrbí.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

S většinou komentáře dokážu souhlasit, pouze pár poznámek:
- do kina chodit o 10 minut po začátku pokud nechcete reklamy nebo o 15, pokud nechcete ani trailery - jednoduchá věc
- win-win? Nějak si neumím představit, že když do spotřebitele/zákazníka někdo cpe reklamy, tak je to pro něj win.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nechápem, ak niekto nemá 11 EUR mesačne na to, aby zaplatil Netflix celej svojej rodine v jednej domácnosti, tak nejaká zľava vo výške 4-5 EUR (neverím, že to bude reálne viac) ho už asi ťažko spasí.

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

Tak ľudí čo žiadajú reklamu by som teda chcel vidieť. Nemala byť naj výhoda Netflixu že bude bez debilných reklám ?

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Samozrejme, ze Netflix s reklamou nikdo nechce, to jen Francesco je zdejsi klik-bajtový specialista.
Duvod proc to Netflix zavadi je, ze nedokaze nic delat s tvrdou konkurenci v podobe Warner Bros (HBO Max) a Disney.
Jedna se o zoufaly krok Netflixu, protoze konkurence ma minimalne stejne siroky vyber a stala ted na zacatku v akci polovinu a kdo to nestihl, porad to ziska o 1/4 levneji nez stoji Netflix.

+1
+4
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.