Nevidím žádný, pro mně podstatný, rozdíl. Hru dělá zábavnou atmosféra a hratelnost a nápad, ne čočkové efekty. Ty v reálném životě mohou zažít pouze nenasytní pojídači luštěnin.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Nevidím žádný, pro mně
Thomas Needle https://cdr.cz/profil/needle
30. 4. 2014 - 17:53https://cdr.cz/clanek/nezavisly-vyvojar-vytvoril-v-unreal-engine-4-scenku-z-prvniho-bioshocku/diskuseNevidím žádný, pro mně podstatný, rozdíl. Hru dělá zábavnou atmosféra a hratelnost a nápad, ne čočkové efekty. Ty v reálném životě mohou zažít pouze nenasytní pojídači luštěnin.https://cdr.cz/clanek/nezavisly-vyvojar-vytvoril-v-unreal-engine-4-scenku-z-prvniho-bioshocku/diskuse#comment-703442
+
Grafická stránka podle mě zase tolik úžasná není, čekal jsem víc. Škoda, že ukázka běžela na pomalém stroji a obraz není plynulý.
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
Grafická stránka podle mě
JP01 https://cdr.cz/profil/jp01
30. 4. 2014 - 18:29https://cdr.cz/clanek/nezavisly-vyvojar-vytvoril-v-unreal-engine-4-scenku-z-prvniho-bioshocku/diskuseGrafická stránka podle mě zase tolik úžasná není, čekal jsem víc. Škoda, že ukázka běžela na pomalém stroji a obraz není plynulý.https://cdr.cz/clanek/nezavisly-vyvojar-vytvoril-v-unreal-engine-4-scenku-z-prvniho-bioshocku/diskuse#comment-703443
+
Bioshock má především dokonalou atmosféru a k tomu opravdu žádná čočka není potřeba.
+1
-12
-1
Je komentář přínosný?
Bioshock má především
maruširi https://cdr.cz/profil/marusiri
1. 5. 2014 - 11:22https://cdr.cz/clanek/nezavisly-vyvojar-vytvoril-v-unreal-engine-4-scenku-z-prvniho-bioshocku/diskuseBioshock má především dokonalou atmosféru a k tomu opravdu žádná čočka není potřeba.https://cdr.cz/clanek/nezavisly-vyvojar-vytvoril-v-unreal-engine-4-scenku-z-prvniho-bioshocku/diskuse#comment-703504
+
To je na téma "najdi pět rozdílů". Dost možná je to vinou špatně vybrané lokality, ale přijde mi to stejné, jako původní verze.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
To je na téma "najdi pět
Pastelka https://cdr.cz/profil/pastelka
1. 5. 2014 - 17:23https://cdr.cz/clanek/nezavisly-vyvojar-vytvoril-v-unreal-engine-4-scenku-z-prvniho-bioshocku/diskuseTo je na téma "najdi pět rozdílů". Dost možná je to vinou špatně vybrané lokality, ale přijde mi to stejné, jako původní verze.https://cdr.cz/clanek/nezavisly-vyvojar-vytvoril-v-unreal-engine-4-scenku-z-prvniho-bioshocku/diskuse#comment-703521
+
Ona samotna vymena enginu toho zase tolik neprida, grafika, tj. modely a textury stale zustavaji puvodni. Valve tez vydal HL1, ktery bezi na Source enginu a krome par veci to proste nepoznas.
+1
+12
-1
Je komentář přínosný?
Ona samotna vymena enginu
Solitary https://cdr.cz/profil/solitary
1. 5. 2014 - 22:45https://cdr.cz/clanek/nezavisly-vyvojar-vytvoril-v-unreal-engine-4-scenku-z-prvniho-bioshocku/diskuseOna samotna vymena enginu toho zase tolik neprida, grafika, tj. modely a textury stale zustavaji puvodni. Valve tez vydal HL1, ktery bezi na Source enginu a krome par veci to proste nepoznas.https://cdr.cz/clanek/nezavisly-vyvojar-vytvoril-v-unreal-engine-4-scenku-z-prvniho-bioshocku/diskuse#comment-703537
+
Tzv. HD remaky mě taky nikdy nepřišly zajímavé. Když hraju hru, tak kvůli ději, akci, ... a nekoukám kde je jaký efekt nebo čočka :). Co mě spíš na starých hrách vadí jsou zastaralé herní systémy (myslím tím hlavně ovládání, způsoby levelování v RPG např. a tak). A to nikoho nenapadne předělat :)
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Tzv. HD remaky mě taky nikdy
Miroslav Jasso https://cdr.cz/profil/mighty-morpheus
2. 5. 2014 - 08:13https://cdr.cz/clanek/nezavisly-vyvojar-vytvoril-v-unreal-engine-4-scenku-z-prvniho-bioshocku/diskuseTzv. HD remaky mě taky nikdy nepřišly zajímavé. Když hraju hru, tak kvůli ději, akci, ... a nekoukám kde je jaký efekt nebo čočka :). Co mě spíš na starých hrách vadí jsou zastaralé herní systémy (myslím tím hlavně ovládání, způsoby levelování v RPG např. a tak). A to nikoho nenapadne předělat :)https://cdr.cz/clanek/nezavisly-vyvojar-vytvoril-v-unreal-engine-4-scenku-z-prvniho-bioshocku/diskuse#comment-703545
+
Treba pro serii Stalker existuji i modifikace, ktere upravuji herni system a pridavaji nove veci. Stalker SOC mel puvodne obsahovat i moznost opravy zbrani a brneni, ale do finalni verze se tahle moznost nedostala. Novejsi mody, napr. Autumn Aurora, tohle pridavaji, a navic i moznost spanku, coz z cele hry dela prijemnejsi zalezitost - ne jednodussi, ale prijemnejsi.
No, a o tom, ze moderni Doom enginy umoznuji pouzivat mys ani nemluve :)
+1
-17
-1
Je komentář přínosný?
Treba pro serii Stalker
Kubik https://cdr.cz/profil/jakub-pohan
6. 5. 2014 - 11:19https://cdr.cz/clanek/nezavisly-vyvojar-vytvoril-v-unreal-engine-4-scenku-z-prvniho-bioshocku/diskuseTreba pro serii Stalker existuji i modifikace, ktere upravuji herni system a pridavaji nove veci. Stalker SOC mel puvodne obsahovat i moznost opravy zbrani a brneni, ale do finalni verze se tahle moznost nedostala. Novejsi mody, napr. Autumn Aurora, tohle pridavaji, a navic i moznost spanku, coz z cele hry dela prijemnejsi zalezitost - ne jednodussi, ale prijemnejsi.
No, a o tom, ze moderni Doom enginy umoznuji pouzivat mys ani nemluve :)https://cdr.cz/clanek/nezavisly-vyvojar-vytvoril-v-unreal-engine-4-scenku-z-prvniho-bioshocku/diskuse#comment-703831
+
no ono je asi hlavne podstatne u akych hier sa ten HD remake robi ... hram typu "bioshock" to vela "na krase" neprida ...
ale zas taky remakovany AGE of Empires ... resp. Knights and Merchants ... by bola super bomba ... hra to bola skvela uz za cias "win98" ... takze by ten remake iba pridal na jej popularite (kedze to zvlada iba 800*600 alebo 1024*768).
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
no ono je asi hlavne
TheKing akaIngkar https://cdr.cz/profil/m2fizy
7. 5. 2014 - 14:34https://cdr.cz/clanek/nezavisly-vyvojar-vytvoril-v-unreal-engine-4-scenku-z-prvniho-bioshocku/diskuseno ono je asi hlavne podstatne u akych hier sa ten HD remake robi ... hram typu "bioshock" to vela "na krase" neprida ...
ale zas taky remakovany AGE of Empires ... resp. Knights and Merchants ... by bola super bomba ... hra to bola skvela uz za cias "win98" ... takze by ten remake iba pridal na jej popularite (kedze to zvlada iba 800*600 alebo 1024*768).https://cdr.cz/clanek/nezavisly-vyvojar-vytvoril-v-unreal-engine-4-scenku-z-prvniho-bioshocku/diskuse#comment-704103
+
Nevidím žádný, pro mně podstatný, rozdíl. Hru dělá zábavnou atmosféra a hratelnost a nápad, ne čočkové efekty. Ty v reálném životě mohou zažít pouze nenasytní pojídači luštěnin.
Grafická stránka podle mě zase tolik úžasná není, čekal jsem víc. Škoda, že ukázka běžela na pomalém stroji a obraz není plynulý.
Bioshock má především dokonalou atmosféru a k tomu opravdu žádná čočka není potřeba.
To je na téma "najdi pět rozdílů". Dost možná je to vinou špatně vybrané lokality, ale přijde mi to stejné, jako původní verze.
Ona samotna vymena enginu toho zase tolik neprida, grafika, tj. modely a textury stale zustavaji puvodni. Valve tez vydal HL1, ktery bezi na Source enginu a krome par veci to proste nepoznas.
Tzv. HD remaky mě taky nikdy nepřišly zajímavé. Když hraju hru, tak kvůli ději, akci, ... a nekoukám kde je jaký efekt nebo čočka :). Co mě spíš na starých hrách vadí jsou zastaralé herní systémy (myslím tím hlavně ovládání, způsoby levelování v RPG např. a tak). A to nikoho nenapadne předělat :)
Treba pro serii Stalker existuji i modifikace, ktere upravuji herni system a pridavaji nove veci. Stalker SOC mel puvodne obsahovat i moznost opravy zbrani a brneni, ale do finalni verze se tahle moznost nedostala. Novejsi mody, napr. Autumn Aurora, tohle pridavaji, a navic i moznost spanku, coz z cele hry dela prijemnejsi zalezitost - ne jednodussi, ale prijemnejsi.
No, a o tom, ze moderni Doom enginy umoznuji pouzivat mys ani nemluve :)
no ono je asi hlavne podstatne u akych hier sa ten HD remake robi ... hram typu "bioshock" to vela "na krase" neprida ...
ale zas taky remakovany AGE of Empires ... resp. Knights and Merchants ... by bola super bomba ... hra to bola skvela uz za cias "win98" ... takze by ten remake iba pridal na jej popularite (kedze to zvlada iba 800*600 alebo 1024*768).
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.