Nechapu ten humbuk kolem oculus riftu. Vsichni to vychvaluji jako neco novyho a prevratnyho. Vzdyt stejny zarizeni jste si mohli koupit uz pred vice jak 15 lety (VFX-1). Ted to jen oprasili, zvedli rozliseni a znizili hmotnost. To je toho - moc velky pokrok s tim neudelali.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nechapu ten humbuk kolem
Tudva https://cdr.cz/profil/tudva
13. 8. 2013 - 09:28https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseNechapu ten humbuk kolem oculus riftu. Vsichni to vychvaluji jako neco novyho a prevratnyho. Vzdyt stejny zarizeni jste si mohli koupit uz pred vice jak 15 lety (VFX-1). Ted to jen oprasili, zvedli rozliseni a znizili hmotnost. To je toho - moc velky pokrok s tim neudelali.https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664223
+
Vybírají vhodné LCD s co nejnižší odezvou, vyvinuly vlastní headtacking, umožňují úpravy čoček, cenu snížili z několika tisícovek $ na předpokládaných 300$, zmenšili a zlehčili celý koncept, 110 FOV ...
Humbuk? Myslím, že byste po používání HD Riftu mluvil jinak.
Pokrok je to takový, jaký umožňují aktuální technologie v rozumné cenové hladině.
PS: VFX-1 jsem kdysi dávno měl na hlavě :)
+1
-17
-1
Je komentář přínosný?
Vybírají vhodné LCD s co
japkoslav https://cdr.cz/profil/japkoslav
13. 8. 2013 - 10:08https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseVybírají vhodné LCD s co nejnižší odezvou, vyvinuly vlastní headtacking, umožňují úpravy čoček, cenu snížili z několika tisícovek $ na předpokládaných 300$, zmenšili a zlehčili celý koncept, 110 FOV ...
Humbuk? Myslím, že byste po používání HD Riftu mluvil jinak.
Pokrok je to takový, jaký umožňují aktuální technologie v rozumné cenové hladině.
PS: VFX-1 jsem kdysi dávno měl na hlavě :)https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664229
+
Prave to. VFX-1 odpovidal tehdejsimu stavu techniky a tehdejsim cenam. Oculus bude odpovidat dnesni technice a dnesnim cenam. Nic vic, nic min.
Kde je ta prevratna nova technologie, co umozni nikdy predtim nemozne zazitky? Nikde. Je to jen stara znama vec s novejsima strevama.
Nevim z jakyho duvodu to vsichni opevuji jako neco prevratnyho. To snad jen ti co nemeli moznost si vyzkouset VFX-1. Tu medialni masaz nazyvam humbukem, ne samotny pristroj.
+1
-9
-1
Je komentář přínosný?
Prave to. VFX-1 odpovidal
Tudva https://cdr.cz/profil/tudva
13. 8. 2013 - 10:51https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskusePrave to. VFX-1 odpovidal tehdejsimu stavu techniky a tehdejsim cenam. Oculus bude odpovidat dnesni technice a dnesnim cenam. Nic vic, nic min.
Kde je ta prevratna nova technologie, co umozni nikdy predtim nemozne zazitky? Nikde. Je to jen stara znama vec s novejsima strevama.
Nevim z jakyho duvodu to vsichni opevuji jako neco prevratnyho. To snad jen ti co nemeli moznost si vyzkouset VFX-1. Tu medialni masaz nazyvam humbukem, ne samotny pristroj.
https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664238
+
Tak tak. Kdysi jsem VFX-1 vlastnil, koupil jsem ji jako porouchaný kus z nějaké herny za 15000,-. Po rozebrání jsem jen upevnil vypadlé čidlo polohy hlavy. :-D Sloužila pár roků a pak jsem ji zase prodal dál. Nejlepší hra kterou jsem s VFX-1 hrál byl tehdy System Shock 2.
Oculus je +- to stejné jen technologie se změnila, navíc snad nebude nutný ten tlustý kabel k PC a speciální karta. Oculus rozhodně nezatracuji, pokud bude slušná podpora půjdu do něj protože herní zážitek to určitě posune dál...
+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
Tak tak. Kdysi jsem VFX-1
Zett https://cdr.cz/profil/zett
13. 8. 2013 - 12:28https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseTak tak. Kdysi jsem VFX-1 vlastnil, koupil jsem ji jako porouchaný kus z nějaké herny za 15000,-. Po rozebrání jsem jen upevnil vypadlé čidlo polohy hlavy. :-D Sloužila pár roků a pak jsem ji zase prodal dál. Nejlepší hra kterou jsem s VFX-1 hrál byl tehdy System Shock 2.
Oculus je +- to stejné jen technologie se změnila, navíc snad nebude nutný ten tlustý kabel k PC a speciální karta. Oculus rozhodně nezatracuji, pokud bude slušná podpora půjdu do něj protože herní zážitek to určitě posune dál...https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664255
+
Jo a místo myšky jsem k VFX-1 měl naprosto skvělý ovladač Cyberpuck VR.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Jo a místo myšky jsem k VFX-1
Zett https://cdr.cz/profil/zett
13. 8. 2013 - 12:32https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseJo a místo myšky jsem k VFX-1 měl naprosto skvělý ovladač Cyberpuck VR.https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664256
+
Je to bomba, k novemu PC neberem len novy monitor ale popri tom aj oculus. Must-have zalezitost.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Je to bomba, k novemu PC
bager https://cdr.cz/profil/bager
13. 8. 2013 - 10:17https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseJe to bomba, k novemu PC neberem len novy monitor ale popri tom aj oculus. Must-have zalezitost.https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664231
+
To otáčení je fantastická věc, ale oproti otáčení myší má neskutečně vyšší latence způsobené technologií. Na tom je potřeba zapracovat, protože pokud se realita kolem vás hýbe viditelně opožděně (stačí 0,1 s) oproti realitě, nečeká vás nic než bolehlav a nevolnost.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
To otáčení je fantastická
Tomáš Bohuněk https://cdr.cz/profil/tomas-bohunek
13. 8. 2013 - 12:22https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseTo otáčení je fantastická věc, ale oproti otáčení myší má neskutečně vyšší latence způsobené technologií. Na tom je potřeba zapracovat, protože pokud se realita kolem vás hýbe viditelně opožděně (stačí 0,1 s) oproti realitě, nečeká vás nic než bolehlav a nevolnost.https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664253
+
Toto byly duvody proc VFX-1 upadl v zapomeni na takovou dobu. Zpusoboval zavrate, ztratu orientace, nevolnost, bolesti hlavy i zraneni (lidi se casto zamotali do kabelu nebo se prastili o neco co nevideli).
Sem zvedav jak se s tim poperou u oculusu a jestli ho to nepotopi uplne stejne.
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Toto byly duvody proc VFX-1
Tudva https://cdr.cz/profil/tudva
13. 8. 2013 - 12:43https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseToto byly duvody proc VFX-1 upadl v zapomeni na takovou dobu. Zpusoboval zavrate, ztratu orientace, nevolnost, bolesti hlavy i zraneni (lidi se casto zamotali do kabelu nebo se prastili o neco co nevideli).
Sem zvedav jak se s tim poperou u oculusu a jestli ho to nepotopi uplne stejne.https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664258
+
Hlavně pokud máš latenci, tak si těžko zahraješ nějaký multiplayer, kde jde o rychlost.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Hlavně pokud máš latenci, tak
Jiří Moos https://cdr.cz/autor/jiri-moos
13. 8. 2013 - 12:44https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseHlavně pokud máš latenci, tak si těžko zahraješ nějaký multiplayer, kde jde o rychlost.https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664259
+
Npochybně. A že dle videí záleží od situace - někdy tam latence byla jen malá, někdy fakt velká. Ale to nejde posuzovat když koukáš na video. To cítíš, když si to dáš na hlavu - a že bych si to rád zkusil...
Latence je problém, který se dá postupem času minmalizovat, ale nikdy nebude zanedbatelný. Už jen proto, že nejprve hlava musí spočítat, pohyb, následně procesor musí provést transformace, grafika to musí vykreslit, odeslat, a musí to vykreslit ještě displej se syncem... 100 ms bare minimum.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Npochybně. A že dle videí
Tomáš Bohuněk https://cdr.cz/profil/tomas-bohunek
13. 8. 2013 - 14:37https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseNpochybně. A že dle videí záleží od situace - někdy tam latence byla jen malá, někdy fakt velká. Ale to nejde posuzovat když koukáš na video. To cítíš, když si to dáš na hlavu - a že bych si to rád zkusil...
Latence je problém, který se dá postupem času minmalizovat, ale nikdy nebude zanedbatelný. Už jen proto, že nejprve hlava musí spočítat, pohyb, následně procesor musí provést transformace, grafika to musí vykreslit, odeslat, a musí to vykreslit ještě displej se syncem... 100 ms bare minimum.https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664272
+
Dovolil bych si oponovat. Pokud mají latenci všichni, mají všichni stejný handicap. Horší jsou jednostranné lagy :-).
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Dovolil bych si oponovat.
DrStr https://cdr.cz/autor/drstr
13. 8. 2013 - 16:02https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseDovolil bych si oponovat. Pokud mají latenci všichni, mají všichni stejný handicap. Horší jsou jednostranné lagy :-).https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664284
+
Nebylo by čupr, kdyby ve střílečce někdo těžil z odolnosti vůči mořské nemoci..
To je vlastně dobrej nápad.. Kurnik pamatujete si misi Všechno nejlepší z Mafie? Dáte si tři skleničky a s Riftem na hlavě už starostu rozhodně nesundáte... :D Rift by parádně mohl v patřičném prostředí simulovat podmínky jako na skutečné lodi, a způsobovat záměrně mořskou nemoc na souši...
+1
-24
-1
Je komentář přínosný?
Nebylo by čupr, kdyby ve
Tomáš Bohuněk https://cdr.cz/profil/tomas-bohunek
13. 8. 2013 - 16:08https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseNebylo by čupr, kdyby ve střílečce někdo těžil z odolnosti vůči mořské nemoci..
To je vlastně dobrej nápad.. Kurnik pamatujete si misi Všechno nejlepší z Mafie? Dáte si tři skleničky a s Riftem na hlavě už starostu rozhodně nesundáte... :D Rift by parádně mohl v patřičném prostředí simulovat podmínky jako na skutečné lodi, a způsobovat záměrně mořskou nemoc na souši...https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664286
+
Latenciu snad nejak poriesia. obzvlast ked to je projene s PC kablom tak nevidim dovod na nejake velke spomalenie reakcie.Zeby samotne pohybove senzory nestihali reagovat ?
+1
-15
-1
Je komentář přínosný?
Latenciu snad nejak poriesia.
AndyF1 https://cdr.cz/profil/andyf1
13. 8. 2013 - 13:06https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseLatenciu snad nejak poriesia. obzvlast ked to je projene s PC kablom tak nevidim dovod na nejake velke spomalenie reakcie.Zeby samotne pohybove senzory nestihali reagovat ?https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664262
+
Tak jsem to zrovna napsal pod blbý post. :D Největší problém jsou právě ty senzory, a to se stále ještě ladí, a dlouho bude. Ale... Senzory spočtou pohyb, procesor ho realizuje ve hře, grafika to vykreslí, monitor se syncem to vykreslí..a jsi na dobře 100 ms.
+1
-13
-1
Je komentář přínosný?
Tak jsem to zrovna napsal pod
Tomáš Bohuněk https://cdr.cz/profil/tomas-bohunek
13. 8. 2013 - 14:41https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseTak jsem to zrovna napsal pod blbý post. :D Největší problém jsou právě ty senzory, a to se stále ještě ladí, a dlouho bude. Ale... Senzory spočtou pohyb, procesor ho realizuje ve hře, grafika to vykreslí, monitor se syncem to vykreslí..a jsi na dobře 100 ms.https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664273
+
No, technicky vzato, na hlavu Oculus, těsně nad to přidrátovat Kinect, na záda baťoh a v něm počítač, kterej bude z Kinectu přepočítávat obraz do virtuální reality. Plus baterie, samozřejmě.
Ještě tak do ruky přidat nunčak z Wii, aby bylo čím mávat a bude vymalováno. To se bude larpovat :-).
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
No, technicky vzato, na hlavu
DrStr https://cdr.cz/autor/drstr
13. 8. 2013 - 16:00https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseNo, technicky vzato, na hlavu Oculus, těsně nad to přidrátovat Kinect, na záda baťoh a v něm počítač, kterej bude z Kinectu přepočítávat obraz do virtuální reality. Plus baterie, samozřejmě.
Ještě tak do ruky přidat nunčak z Wii, aby bylo čím mávat a bude vymalováno. To se bude larpovat :-).https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664283
+
A taky alespoň 70A traktorbaterku :-)
...a jednoho dne tohle všechno bude dělat jeden malý mikročip uvnitř mozku...
+1
-20
-1
Je komentář přínosný?
A taky alespoň 70A
Tomáš Bohuněk https://cdr.cz/profil/tomas-bohunek
13. 8. 2013 - 16:02https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseA taky alespoň 70A traktorbaterku :-)
...a jednoho dne tohle všechno bude dělat jeden malý mikročip uvnitř mozku...https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664285
+
No, nemusí to být přímo superreálná grafika. Uvědomte si, že to by jinak stačilo doplňovat postavičky a nemusíme na světě nic měnit. Prostě třeba předělat svět do vzhledu minecraftu. To by stálo za to, ne? Kinect je do USB, vezmete notebook (s ssd diskem radši), dáte ho do batohu s výdechem ven a jdete :-). Tchýně bude creeper, dcera ovce...
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
No, nemusí to být přímo
DrStr https://cdr.cz/autor/drstr
13. 8. 2013 - 16:10https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseNo, nemusí to být přímo superreálná grafika. Uvědomte si, že to by jinak stačilo doplňovat postavičky a nemusíme na světě nic měnit. Prostě třeba předělat svět do vzhledu minecraftu. To by stálo za to, ne? Kinect je do USB, vezmete notebook (s ssd diskem radši), dáte ho do batohu s výdechem ven a jdete :-). Tchýně bude creeper, dcera ovce...https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664287
+
Než žít v Minecraftu, to asi skutečně raději žiji život reálný. Ale když by VR vypadala realisticky a bylo by možné skrz ni zažít pocit seskoku padákem, tak bych o tom uvažoval...
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Než žít v Minecraftu, to asi
Tomáš Bohuněk https://cdr.cz/profil/tomas-bohunek
13. 8. 2013 - 16:17https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseNež žít v Minecraftu, to asi skutečně raději žiji život reálný. Ale když by VR vypadala realisticky a bylo by možné skrz ni zažít pocit seskoku padákem, tak bych o tom uvažoval... https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664288
+
Ten seskok si realizujte v reálu, doporučuji. Stejně je nenapodobitelný, takže nečekejte na pokrok ve VR. :)
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Ten seskok si realizujte v
Damel https://cdr.cz/profil/damel
13. 8. 2013 - 23:03https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseTen seskok si realizujte v reálu, doporučuji. Stejně je nenapodobitelný, takže nečekejte na pokrok ve VR. :)https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664324
+
Stejně tak můžeš v realitě realizovat cokoliv, a hrát hry je zbytečné. Jediný důvod, proč hry hrajeme, je úspora peněz oproti skutečné realizaci. :-)
+1
+8
-1
Je komentář přínosný?
Stejně tak můžeš v realitě
Tomáš Bohuněk https://cdr.cz/profil/tomas-bohunek
14. 8. 2013 - 15:59https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseStejně tak můžeš v realitě realizovat cokoliv, a hrát hry je zbytečné. Jediný důvod, proč hry hrajeme, je úspora peněz oproti skutečné realizaci. :-)https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664394
+
Jenže ten pocit při seskoku nejde nasimulovat. A ten seskok vám dá víc než ta helma po celou svojí životnost. :)
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
Jenže ten pocit při seskoku
Damel https://cdr.cz/profil/damel
14. 8. 2013 - 16:18https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseJenže ten pocit při seskoku nejde nasimulovat. A ten seskok vám dá víc než ta helma po celou svojí životnost. :)https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664396
+
Aha aha, že současná úroveň simulace střelby je věrohodná... Vlastně simulace čehokoliv.
+1
+21
-1
Je komentář přínosný?
Aha aha, že současná úroveň
Tomáš Bohuněk https://cdr.cz/profil/tomas-bohunek
14. 8. 2013 - 16:24https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseAha aha, že současná úroveň simulace střelby je věrohodná... Vlastně simulace čehokoliv. https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664398
+
Tady došlo k nějakému nedorozumění. Napsal jste, že by jste si zkusil virtuální realitu, konkrétně seskok padákem v ní. Napsal jste za jakých podmínek: "...když by VR vypadala realisticky". Já vám na to napsal, že vám doporučuju zažít to v reálu, protože to stejně nejde nasimulovat, že nemá tedy cenu čekat na pokrok ve VR. Zkráceně: Do seskoku jděte, dá vám to víc než kdy nějaká helma a stojí to i míň. :)
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Tady došlo k nějakému
Damel https://cdr.cz/profil/damel
14. 8. 2013 - 16:43https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseTady došlo k nějakému nedorozumění. Napsal jste, že by jste si zkusil virtuální realitu, konkrétně seskok padákem v ní. Napsal jste za jakých podmínek: "...když by VR vypadala realisticky". Já vám na to napsal, že vám doporučuju zažít to v reálu, protože to stejně nejde nasimulovat, že nemá tedy cenu čekat na pokrok ve VR. Zkráceně: Do seskoku jděte, dá vám to víc než kdy nějaká helma a stojí to i míň. :)https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664404
+
No stejně tak dá více střelba na střelnici, lasergame či paintball, a stejně silně vede CoD na klávesnici, myši, klasickém monitoru, nízkých detailech... :-)
+1
-28
-1
Je komentář přínosný?
No stejně tak dá více střelba
Tomáš Bohuněk https://cdr.cz/profil/tomas-bohunek
14. 8. 2013 - 18:31https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseNo stejně tak dá více střelba na střelnici, lasergame či paintball, a stejně silně vede CoD na klávesnici, myši, klasickém monitoru, nízkých detailech... :-)https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664413
+
uz vydim jak se hajite pred soudem, ze za ten krumpac v tychyniny hlave nemuzete, ze to ta hra :D
+1
+6
-1
Je komentář přínosný?
uz vydim jak se hajite pred
Tom27 https://cdr.cz/profil/tom27
14. 8. 2013 - 10:17https://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuseuz vydim jak se hajite pred soudem, ze za ten krumpac v tychyniny hlave nemuzete, ze to ta hra :Dhttps://cdr.cz/clanek/oculus-rift/diskuse#comment-664348
+
Nechapu ten humbuk kolem oculus riftu. Vsichni to vychvaluji jako neco novyho a prevratnyho. Vzdyt stejny zarizeni jste si mohli koupit uz pred vice jak 15 lety (VFX-1). Ted to jen oprasili, zvedli rozliseni a znizili hmotnost. To je toho - moc velky pokrok s tim neudelali.
Vybírají vhodné LCD s co nejnižší odezvou, vyvinuly vlastní headtacking, umožňují úpravy čoček, cenu snížili z několika tisícovek $ na předpokládaných 300$, zmenšili a zlehčili celý koncept, 110 FOV ...
Humbuk? Myslím, že byste po používání HD Riftu mluvil jinak.
Pokrok je to takový, jaký umožňují aktuální technologie v rozumné cenové hladině.
PS: VFX-1 jsem kdysi dávno měl na hlavě :)
Prave to. VFX-1 odpovidal tehdejsimu stavu techniky a tehdejsim cenam. Oculus bude odpovidat dnesni technice a dnesnim cenam. Nic vic, nic min.
Kde je ta prevratna nova technologie, co umozni nikdy predtim nemozne zazitky? Nikde. Je to jen stara znama vec s novejsima strevama.
Nevim z jakyho duvodu to vsichni opevuji jako neco prevratnyho. To snad jen ti co nemeli moznost si vyzkouset VFX-1. Tu medialni masaz nazyvam humbukem, ne samotny pristroj.
Tak tak. Kdysi jsem VFX-1 vlastnil, koupil jsem ji jako porouchaný kus z nějaké herny za 15000,-. Po rozebrání jsem jen upevnil vypadlé čidlo polohy hlavy. :-D Sloužila pár roků a pak jsem ji zase prodal dál. Nejlepší hra kterou jsem s VFX-1 hrál byl tehdy System Shock 2.
Oculus je +- to stejné jen technologie se změnila, navíc snad nebude nutný ten tlustý kabel k PC a speciální karta. Oculus rozhodně nezatracuji, pokud bude slušná podpora půjdu do něj protože herní zážitek to určitě posune dál...
Jo a místo myšky jsem k VFX-1 měl naprosto skvělý ovladač Cyberpuck VR.
Je to bomba, k novemu PC neberem len novy monitor ale popri tom aj oculus. Must-have zalezitost.
To otáčení je fantastická věc, ale oproti otáčení myší má neskutečně vyšší latence způsobené technologií. Na tom je potřeba zapracovat, protože pokud se realita kolem vás hýbe viditelně opožděně (stačí 0,1 s) oproti realitě, nečeká vás nic než bolehlav a nevolnost.
Toto byly duvody proc VFX-1 upadl v zapomeni na takovou dobu. Zpusoboval zavrate, ztratu orientace, nevolnost, bolesti hlavy i zraneni (lidi se casto zamotali do kabelu nebo se prastili o neco co nevideli).
Sem zvedav jak se s tim poperou u oculusu a jestli ho to nepotopi uplne stejne.
Hlavně pokud máš latenci, tak si těžko zahraješ nějaký multiplayer, kde jde o rychlost.
Npochybně. A že dle videí záleží od situace - někdy tam latence byla jen malá, někdy fakt velká. Ale to nejde posuzovat když koukáš na video. To cítíš, když si to dáš na hlavu - a že bych si to rád zkusil...
Latence je problém, který se dá postupem času minmalizovat, ale nikdy nebude zanedbatelný. Už jen proto, že nejprve hlava musí spočítat, pohyb, následně procesor musí provést transformace, grafika to musí vykreslit, odeslat, a musí to vykreslit ještě displej se syncem... 100 ms bare minimum.
Dovolil bych si oponovat. Pokud mají latenci všichni, mají všichni stejný handicap. Horší jsou jednostranné lagy :-).
Nebylo by čupr, kdyby ve střílečce někdo těžil z odolnosti vůči mořské nemoci..
To je vlastně dobrej nápad.. Kurnik pamatujete si misi Všechno nejlepší z Mafie? Dáte si tři skleničky a s Riftem na hlavě už starostu rozhodně nesundáte... :D Rift by parádně mohl v patřičném prostředí simulovat podmínky jako na skutečné lodi, a způsobovat záměrně mořskou nemoc na souši...
Latenciu snad nejak poriesia. obzvlast ked to je projene s PC kablom tak nevidim dovod na nejake velke spomalenie reakcie.Zeby samotne pohybove senzory nestihali reagovat ?
Tak jsem to zrovna napsal pod blbý post. :D Největší problém jsou právě ty senzory, a to se stále ještě ladí, a dlouho bude. Ale... Senzory spočtou pohyb, procesor ho realizuje ve hře, grafika to vykreslí, monitor se syncem to vykreslí..a jsi na dobře 100 ms.
No, technicky vzato, na hlavu Oculus, těsně nad to přidrátovat Kinect, na záda baťoh a v něm počítač, kterej bude z Kinectu přepočítávat obraz do virtuální reality. Plus baterie, samozřejmě.
Ještě tak do ruky přidat nunčak z Wii, aby bylo čím mávat a bude vymalováno. To se bude larpovat :-).
A taky alespoň 70A traktorbaterku :-)
...a jednoho dne tohle všechno bude dělat jeden malý mikročip uvnitř mozku...
No, nemusí to být přímo superreálná grafika. Uvědomte si, že to by jinak stačilo doplňovat postavičky a nemusíme na světě nic měnit. Prostě třeba předělat svět do vzhledu minecraftu. To by stálo za to, ne? Kinect je do USB, vezmete notebook (s ssd diskem radši), dáte ho do batohu s výdechem ven a jdete :-). Tchýně bude creeper, dcera ovce...
Než žít v Minecraftu, to asi skutečně raději žiji život reálný. Ale když by VR vypadala realisticky a bylo by možné skrz ni zažít pocit seskoku padákem, tak bych o tom uvažoval...
Ten seskok si realizujte v reálu, doporučuji. Stejně je nenapodobitelný, takže nečekejte na pokrok ve VR. :)
Stejně tak můžeš v realitě realizovat cokoliv, a hrát hry je zbytečné. Jediný důvod, proč hry hrajeme, je úspora peněz oproti skutečné realizaci. :-)
Jenže ten pocit při seskoku nejde nasimulovat. A ten seskok vám dá víc než ta helma po celou svojí životnost. :)
Aha aha, že současná úroveň simulace střelby je věrohodná... Vlastně simulace čehokoliv.
Tady došlo k nějakému nedorozumění. Napsal jste, že by jste si zkusil virtuální realitu, konkrétně seskok padákem v ní. Napsal jste za jakých podmínek: "...když by VR vypadala realisticky". Já vám na to napsal, že vám doporučuju zažít to v reálu, protože to stejně nejde nasimulovat, že nemá tedy cenu čekat na pokrok ve VR. Zkráceně: Do seskoku jděte, dá vám to víc než kdy nějaká helma a stojí to i míň. :)
No stejně tak dá více střelba na střelnici, lasergame či paintball, a stejně silně vede CoD na klávesnici, myši, klasickém monitoru, nízkých detailech... :-)
uz vydim jak se hajite pred soudem, ze za ten krumpac v tychyniny hlave nemuzete, ze to ta hra :D
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.