Podívejte se, jak původně mělo vypadat Diablo 3. Temnější a inspirované dvojkou
Zdroj: PureDiablo
Diablo III vyšlo 15. května 2012, což z dnešního dne činí osmileté výročí tohoto dílu. Pro fanoušky této série je to zároveň posledním výstupem, který si mohli v rámci tohoto světa užít, neboť čtvrtý díl je stále v nedohlednu, byť jsme se jeho představení před půl rokem konečně dočkali.
Na Diablo IV se hráči těší nejen proto, že se konečně budou moci vrátit k této akční rubačce v novém pojetí, ale také proto, že se atmosféra připravovaného dílu více podobá původním dvěma iteracím z roku 1996 a 2000.
Zdroj: PureDiablo
Málokdo už ovšem ví, že pochmurného vzezření se původně mělo dočkat i Diablo III, které se patrně uprostřed vývoje rozhodlo vydat trochu jiným směrem a inspirovat se spíše v kreslené stylizaci. Na druhou stranu, možná právě díky tomuto rozhodnutí je grafika třetího Diabla více časuvzdorná. Pomysleme například na World of Warcraft, které nebije výrazně do očích ani po 15 letech, byť se v průběhu času dočkal mnoha vizuálních vylepšení.
Zdroj: PureDiablo
O původní podobu Diabla III se podělil Oscar Cuesta, dřívější designér ze studia Blizzard North (dnes uzavřeného), již před rokem. Doposud však jeho příspěvek zůstával nepovšimnutý, teprve včera jej zaregistrovala fanouškovská stránka Pure Diablo a jeho příspěvek vypustila šířeji do světa. Na snímcích je znát, že vývoj byl v tehdejší fázi teprve na začátku a řada prvků byla spíše provizorních. Přesto však lze říci, že tehdejší směr projektu mířil k trochu jinému produktu, než jakého jsme se posléze dočkali.
Doufejme, že Diablo IV zareaguje na poptávku, kterou s třetím dílem nesplnil, a nabídne více temného gotického stylu, na který byli hráči zvyklí z prvních dvou dílů. Datum vydání je ovšem stále v nedohlednu. Jak se vám pozdávají screenshoty z původní verze Diabla III? Domníváte se, že by Blizzard dosáhl s touto sérií většího úspěchu, kdyby zvolil temnější přístup?