CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Podívejte se, jak původně mělo vypadat Diablo 3. Temnější a inspirované dvojkou

To srovnání s wowkem je trochu nefér. Ono takovej classic (myslím ten původní, nikoli ten současný, který se trochu naleštil) taky vypadal úplně jinak ;)
Těch přeleštění, které má za sebou wowko je hned několik. Z mého pohledu asi nejcitelnější bylo v přechodu cataclysm - mop.

Ale zpět k diablu. I skrze trochu jiné vzezření bylo přesto D3 přijato celkem dobře. Ono ostatně, mrazíci udělali menší ústupek v případě kamery, který si vyřvala ďábelná komunita. Problém D3 bohužel spočívá v něčem jiném, a to v tendenci se vrtat v něčem, co už nějakou dobu funguje. Je to stejné, jako kdyby vám někdo v průběhu času zpřeházel ovládací prvky v autě, i kdyby byly z prvu špatně rozmístěny, časem si na to zvyknete a jakákoliv změna je pak většinou bolavá. A něco takového (ba i horšího) provedli v prvních měsících s D3.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

World of Warcraft prošlo hodně přeleštěními, jak jsem psal :-) Ale když zapnete dneska Vanillu, tak vypadá ještě relativně dobře oproti jiným hrám z roku 2004, které zvolili více "realističtější" tvář. Což je paradox, když vezmeme v úvahu, jak tehdejším pohledem mělo WoWko zastaralejší grafiku než GTA SA, MGS3 a další.
Kreslené grafice totiž nedokonalosti mozek snáze odpustí.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Asi jsem to v té rychlosti přehlédl, jinak ano, spousta her vizuálně neskutečně zestárla. Když si vzpomenu na pecky typu SoF, tak pohledem tehdejšího nerda mi to přišlo úžasné, spolu s detaily typu střeva a žaludek, nebo co všechno tam bylo vidět po "ruční práci". Když se dneska kouknu na screenshoty, tak mimo rozlišení už to nepůsobí tak dobře.

Mimochodem, u toho wowka to nebylo úplně zadarmo a museli dokonce hodně omezit efekty, protože si moc dobře pamatuju, jak mi to i na mainstream železe umělo hezky padnout na úroveň "nehratelno", což je v raidu docela problém. Teď mimo průserové patche takovéto věci zmizely, ale trpí to zase jinými neduhy.
Je to stejné jako s filmy, byť některé i skrze moderní vzhled a efekty tolik nezestárli, ale spousta z nich vypadá už dneska úsměvně. Nejvíc mi dráždí oči různé scény s automobily, kdy řidič kroutí volanem jak kdyby jel po nějaké hodně špatné polňačce, přitom frčí po rovince, na pozadí jede projekce ubíhající cesty a posádka automobilu je naleštěna a nasvícena jak za sluného dne na sahaře.
Ty hry jsou na tom všeobecně ještě dobře proti tomuhle :D

Ve většíně případů ale moderní technika vzhledu pomůže jen dočasně a jakmile je překonána, vypadá to příšerně.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.