To srovnání s wowkem je trochu nefér. Ono takovej classic (myslím ten původní, nikoli ten současný, který se trochu naleštil) taky vypadal úplně jinak ;)
Těch přeleštění, které má za sebou wowko je hned několik. Z mého pohledu asi nejcitelnější bylo v přechodu cataclysm - mop.
Ale zpět k diablu. I skrze trochu jiné vzezření bylo přesto D3 přijato celkem dobře. Ono ostatně, mrazíci udělali menší ústupek v případě kamery, který si vyřvala ďábelná komunita. Problém D3 bohužel spočívá v něčem jiném, a to v tendenci se vrtat v něčem, co už nějakou dobu funguje. Je to stejné, jako kdyby vám někdo v průběhu času zpřeházel ovládací prvky v autě, i kdyby byly z prvu špatně rozmístěny, časem si na to zvyknete a jakákoliv změna je pak většinou bolavá. A něco takového (ba i horšího) provedli v prvních měsících s D3.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
To srovnání s wowkem je
Artael https://cdr.cz/profil/artael
15. 5. 2020 - 16:03https://cdr.cz/clanek/podivejte-se-jak-puvodne-melo-vypadat-diablo-3-temnejsi-inspirovane-dvojkou/diskuseTo srovnání s wowkem je trochu nefér. Ono takovej classic (myslím ten původní, nikoli ten současný, který se trochu naleštil) taky vypadal úplně jinak ;)
Těch přeleštění, které má za sebou wowko je hned několik. Z mého pohledu asi nejcitelnější bylo v přechodu cataclysm - mop.
Ale zpět k diablu. I skrze trochu jiné vzezření bylo přesto D3 přijato celkem dobře. Ono ostatně, mrazíci udělali menší ústupek v případě kamery, který si vyřvala ďábelná komunita. Problém D3 bohužel spočívá v něčem jiném, a to v tendenci se vrtat v něčem, co už nějakou dobu funguje. Je to stejné, jako kdyby vám někdo v průběhu času zpřeházel ovládací prvky v autě, i kdyby byly z prvu špatně rozmístěny, časem si na to zvyknete a jakákoliv změna je pak většinou bolavá. A něco takového (ba i horšího) provedli v prvních měsících s D3.https://cdr.cz/clanek/podivejte-se-jak-puvodne-melo-vypadat-diablo-3-temnejsi-inspirovane-dvojkou/diskuse#comment-1295677
+
World of Warcraft prošlo hodně přeleštěními, jak jsem psal :-) Ale když zapnete dneska Vanillu, tak vypadá ještě relativně dobře oproti jiným hrám z roku 2004, které zvolili více "realističtější" tvář. Což je paradox, když vezmeme v úvahu, jak tehdejším pohledem mělo WoWko zastaralejší grafiku než GTA SA, MGS3 a další.
Kreslené grafice totiž nedokonalosti mozek snáze odpustí.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
World of Warcraft prošlo
Jáchym Flídr https://cdr.cz/autor/jachym-flidr
15. 5. 2020 - 16:37https://cdr.cz/clanek/podivejte-se-jak-puvodne-melo-vypadat-diablo-3-temnejsi-inspirovane-dvojkou/diskuseWorld of Warcraft prošlo hodně přeleštěními, jak jsem psal :-) Ale když zapnete dneska Vanillu, tak vypadá ještě relativně dobře oproti jiným hrám z roku 2004, které zvolili více "realističtější" tvář. Což je paradox, když vezmeme v úvahu, jak tehdejším pohledem mělo WoWko zastaralejší grafiku než GTA SA, MGS3 a další.
Kreslené grafice totiž nedokonalosti mozek snáze odpustí. https://cdr.cz/clanek/podivejte-se-jak-puvodne-melo-vypadat-diablo-3-temnejsi-inspirovane-dvojkou/diskuse#comment-1295682
+
Asi jsem to v té rychlosti přehlédl, jinak ano, spousta her vizuálně neskutečně zestárla. Když si vzpomenu na pecky typu SoF, tak pohledem tehdejšího nerda mi to přišlo úžasné, spolu s detaily typu střeva a žaludek, nebo co všechno tam bylo vidět po "ruční práci". Když se dneska kouknu na screenshoty, tak mimo rozlišení už to nepůsobí tak dobře.
Mimochodem, u toho wowka to nebylo úplně zadarmo a museli dokonce hodně omezit efekty, protože si moc dobře pamatuju, jak mi to i na mainstream železe umělo hezky padnout na úroveň "nehratelno", což je v raidu docela problém. Teď mimo průserové patche takovéto věci zmizely, ale trpí to zase jinými neduhy.
Je to stejné jako s filmy, byť některé i skrze moderní vzhled a efekty tolik nezestárli, ale spousta z nich vypadá už dneska úsměvně. Nejvíc mi dráždí oči různé scény s automobily, kdy řidič kroutí volanem jak kdyby jel po nějaké hodně špatné polňačce, přitom frčí po rovince, na pozadí jede projekce ubíhající cesty a posádka automobilu je naleštěna a nasvícena jak za sluného dne na sahaře.
Ty hry jsou na tom všeobecně ještě dobře proti tomuhle :D
Ve většíně případů ale moderní technika vzhledu pomůže jen dočasně a jakmile je překonána, vypadá to příšerně.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Asi jsem to v té rychlosti
Artael https://cdr.cz/profil/artael
15. 5. 2020 - 20:26https://cdr.cz/clanek/podivejte-se-jak-puvodne-melo-vypadat-diablo-3-temnejsi-inspirovane-dvojkou/diskuseAsi jsem to v té rychlosti přehlédl, jinak ano, spousta her vizuálně neskutečně zestárla. Když si vzpomenu na pecky typu SoF, tak pohledem tehdejšího nerda mi to přišlo úžasné, spolu s detaily typu střeva a žaludek, nebo co všechno tam bylo vidět po "ruční práci". Když se dneska kouknu na screenshoty, tak mimo rozlišení už to nepůsobí tak dobře.
Mimochodem, u toho wowka to nebylo úplně zadarmo a museli dokonce hodně omezit efekty, protože si moc dobře pamatuju, jak mi to i na mainstream železe umělo hezky padnout na úroveň "nehratelno", což je v raidu docela problém. Teď mimo průserové patche takovéto věci zmizely, ale trpí to zase jinými neduhy.
Je to stejné jako s filmy, byť některé i skrze moderní vzhled a efekty tolik nezestárli, ale spousta z nich vypadá už dneska úsměvně. Nejvíc mi dráždí oči různé scény s automobily, kdy řidič kroutí volanem jak kdyby jel po nějaké hodně špatné polňačce, přitom frčí po rovince, na pozadí jede projekce ubíhající cesty a posádka automobilu je naleštěna a nasvícena jak za sluného dne na sahaře.
Ty hry jsou na tom všeobecně ještě dobře proti tomuhle :D
Ve většíně případů ale moderní technika vzhledu pomůže jen dočasně a jakmile je překonána, vypadá to příšerně.https://cdr.cz/clanek/podivejte-se-jak-puvodne-melo-vypadat-diablo-3-temnejsi-inspirovane-dvojkou/diskuse#comment-1295704
+
To srovnání s wowkem je trochu nefér. Ono takovej classic (myslím ten původní, nikoli ten současný, který se trochu naleštil) taky vypadal úplně jinak ;)
Těch přeleštění, které má za sebou wowko je hned několik. Z mého pohledu asi nejcitelnější bylo v přechodu cataclysm - mop.
Ale zpět k diablu. I skrze trochu jiné vzezření bylo přesto D3 přijato celkem dobře. Ono ostatně, mrazíci udělali menší ústupek v případě kamery, který si vyřvala ďábelná komunita. Problém D3 bohužel spočívá v něčem jiném, a to v tendenci se vrtat v něčem, co už nějakou dobu funguje. Je to stejné, jako kdyby vám někdo v průběhu času zpřeházel ovládací prvky v autě, i kdyby byly z prvu špatně rozmístěny, časem si na to zvyknete a jakákoliv změna je pak většinou bolavá. A něco takového (ba i horšího) provedli v prvních měsících s D3.
World of Warcraft prošlo hodně přeleštěními, jak jsem psal :-) Ale když zapnete dneska Vanillu, tak vypadá ještě relativně dobře oproti jiným hrám z roku 2004, které zvolili více "realističtější" tvář. Což je paradox, když vezmeme v úvahu, jak tehdejším pohledem mělo WoWko zastaralejší grafiku než GTA SA, MGS3 a další.
Kreslené grafice totiž nedokonalosti mozek snáze odpustí.
Asi jsem to v té rychlosti přehlédl, jinak ano, spousta her vizuálně neskutečně zestárla. Když si vzpomenu na pecky typu SoF, tak pohledem tehdejšího nerda mi to přišlo úžasné, spolu s detaily typu střeva a žaludek, nebo co všechno tam bylo vidět po "ruční práci". Když se dneska kouknu na screenshoty, tak mimo rozlišení už to nepůsobí tak dobře.
Mimochodem, u toho wowka to nebylo úplně zadarmo a museli dokonce hodně omezit efekty, protože si moc dobře pamatuju, jak mi to i na mainstream železe umělo hezky padnout na úroveň "nehratelno", což je v raidu docela problém. Teď mimo průserové patche takovéto věci zmizely, ale trpí to zase jinými neduhy.
Je to stejné jako s filmy, byť některé i skrze moderní vzhled a efekty tolik nezestárli, ale spousta z nich vypadá už dneska úsměvně. Nejvíc mi dráždí oči různé scény s automobily, kdy řidič kroutí volanem jak kdyby jel po nějaké hodně špatné polňačce, přitom frčí po rovince, na pozadí jede projekce ubíhající cesty a posádka automobilu je naleštěna a nasvícena jak za sluného dne na sahaře.
Ty hry jsou na tom všeobecně ještě dobře proti tomuhle :D
Ve většíně případů ale moderní technika vzhledu pomůže jen dočasně a jakmile je překonána, vypadá to příšerně.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.