mozna by bylo dobre si zopakovat trochu zemepis. krome samotne Ciny a par pomatencu z rad komunistu nikdo jiny nepovazuje Tchajwan za cinske uzemi, ale naopak je ve svete uznavanym samostatnym statem. Tudiz tyto skutry se nebudou porhanet v Cine (cemuz jsem se docela divil jeste nez jsem rozklikl clanek) ale v Tchajwanu, coz dava vcelku smysl, jelikoz tam sidli spousta technologickych firem na spickove urovni
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
mozna by bylo dobre si
Michal Hak https://cdr.cz/profil/hackoff
28. 7. 2015 - 00:24https://cdr.cz/clanek/prvni-chytre-skutry-na-svete-se-prohani-v-cine/diskusemozna by bylo dobre si zopakovat trochu zemepis. krome samotne Ciny a par pomatencu z rad komunistu nikdo jiny nepovazuje Tchajwan za cinske uzemi, ale naopak je ve svete uznavanym samostatnym statem. Tudiz tyto skutry se nebudou porhanet v Cine (cemuz jsem se docela divil jeste nez jsem rozklikl clanek) ale v Tchajwanu, coz dava vcelku smysl, jelikoz tam sidli spousta technologickych firem na spickove urovnihttps://cdr.cz/clanek/prvni-chytre-skutry-na-svete-se-prohani-v-cine/diskuse#comment-805667
+
Stát na Tchajwanu se oficiálně jmenuje Čínská republika.
Takže si zeměpis klidně zopakuj.
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Ten stát se oficiálně jmenuje
Pety https://cdr.cz/profil/petyy
28. 7. 2015 - 09:07https://cdr.cz/clanek/prvni-chytre-skutry-na-svete-se-prohani-v-cine/diskuseStát na Tchajwanu se oficiálně jmenuje Čínská republika.
Takže si zeměpis klidně zopakuj.https://cdr.cz/clanek/prvni-chytre-skutry-na-svete-se-prohani-v-cine/diskuse#comment-805695
+
Taky nikde oficiální název státu na ostrově Tchajvan nepíše. A jen aby si to nikdo nespletl:
Čínská lidová republika s vládou Komunistické strany Číny, území převážně na asijském kontinentu.
Čínská republika, dnes známá jako Tchaj-wan podle jména ostrova.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Taky nikde oficiální název
John Douberro https://cdr.cz/profil/john-douberro
28. 7. 2015 - 10:57https://cdr.cz/clanek/prvni-chytre-skutry-na-svete-se-prohani-v-cine/diskuseTaky nikde oficiální název státu na ostrově Tchajvan nepíše. A jen aby si to nikdo nespletl:
Čínská lidová republika s vládou Komunistické strany Číny, území převážně na asijském kontinentu.
Čínská republika, dnes známá jako Tchaj-wan podle jména ostrova.https://cdr.cz/clanek/prvni-chytre-skutry-na-svete-se-prohani-v-cine/diskuse#comment-805741
+
Jinými slovy, Tchajwan je obydlen Číňany, žijícími v Čínské republice. Tai-Pei (Tchaj-Pej) je čínské město. Není ani anglické, ani řecké, ani japonské, ani korejské, je čínské.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Jinými slovy, Tchajwan je
Pety https://cdr.cz/profil/petyy
28. 7. 2015 - 15:09https://cdr.cz/clanek/prvni-chytre-skutry-na-svete-se-prohani-v-cine/diskuseJinými slovy, Tchajwan je obydlen Číňany, žijícími v Čínské republice. Tai-Pei (Tchaj-Pej) je čínské město. Není ani anglické, ani řecké, ani japonské, ani korejské, je čínské. https://cdr.cz/clanek/prvni-chytre-skutry-na-svete-se-prohani-v-cine/diskuse#comment-805871
+
Tchaj-wan si uz prestal delat narok na pevninskou Cinu?
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Tchaj-wan si uz prestal delat
HKMaly https://cdr.cz/profil/hkmaly
28. 7. 2015 - 15:45https://cdr.cz/clanek/prvni-chytre-skutry-na-svete-se-prohani-v-cine/diskuseTchaj-wan si uz prestal delat narok na pevninskou Cinu?https://cdr.cz/clanek/prvni-chytre-skutry-na-svete-se-prohani-v-cine/diskuse#comment-805895
+
Prosím vás, toto nie je pre rozvojové krajiny. Tam nebude mať väčšina ľudí 28 dolárov na mesačný paušál. Tieto skútre budú asi najskôr vo veľkých mestách Európy a USA. Tu sa aj teraz zväčšuje podiel klasických skútrov a bicyklov a ani poplatok za baterky nie je väčší problém. Eko vozítka nikdy neboli lacné.
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Prosím vás, toto nie je pre
ica sk https://cdr.cz/profil/icask
28. 7. 2015 - 08:31https://cdr.cz/clanek/prvni-chytre-skutry-na-svete-se-prohani-v-cine/diskuseProsím vás, toto nie je pre rozvojové krajiny. Tam nebude mať väčšina ľudí 28 dolárov na mesačný paušál. Tieto skútre budú asi najskôr vo veľkých mestách Európy a USA. Tu sa aj teraz zväčšuje podiel klasických skútrov a bicyklov a ani poplatok za baterky nie je väčší problém. Eko vozítka nikdy neboli lacné.https://cdr.cz/clanek/prvni-chytre-skutry-na-svete-se-prohani-v-cine/diskuse#comment-805681
+
No když to člověk porovná s cenou měsíční jízdenky třeba v Praze... Možná je to o něco dražší, ale zase člověk není vázán jízdními řády a linkami. A v rozvojových zemích by klidně mohly být půjčovny.
Pokud jde o výměnné baterie, tak v zemích pod 50.-40. rovnoběžkou zastanou při nabíjení dobrou službu solární panely. Třeba v Indii benzín stojí téměř tolik, co u nás, zato elektřina na jedno dobití (100 km) by mohla stát pod dvě koruny - roční solární kapacitní faktor v Kérale je kolem 18%, sezónní fluktuace prakticky neexistuje (zdroj: pvwatts.nrel.gov). Takže proč by "eko vozítko" nemohlo v takovém prostředí být provozně výrazně levnější?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
No když to člověk porovná s
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
4. 8. 2015 - 13:10https://cdr.cz/clanek/prvni-chytre-skutry-na-svete-se-prohani-v-cine/diskuseNo když to člověk porovná s cenou měsíční jízdenky třeba v Praze... Možná je to o něco dražší, ale zase člověk není vázán jízdními řády a linkami. A v rozvojových zemích by klidně mohly být půjčovny.
Pokud jde o výměnné baterie, tak v zemích pod 50.-40. rovnoběžkou zastanou při nabíjení dobrou službu solární panely. Třeba v Indii benzín stojí téměř tolik, co u nás, zato elektřina na jedno dobití (100 km) by mohla stát pod dvě koruny - roční solární kapacitní faktor v Kérale je kolem 18%, sezónní fluktuace prakticky neexistuje (zdroj: pvwatts.nrel.gov). Takže proč by "eko vozítko" nemohlo v takovém prostředí být provozně výrazně levnější?https://cdr.cz/clanek/prvni-chytre-skutry-na-svete-se-prohani-v-cine/diskuse#comment-808095
+
Nejak ve me to bluetooth ovladani po poslednim Security update nenaplnuje zrovna nadsenim. Dokaze ta motorka zastavit tak rychle, aby vyhodila nic netusiciho ridice ze sedadla?
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Nejak ve me to bluetooth
HKMaly https://cdr.cz/profil/hkmaly
28. 7. 2015 - 15:48https://cdr.cz/clanek/prvni-chytre-skutry-na-svete-se-prohani-v-cine/diskuseNejak ve me to bluetooth ovladani po poslednim Security update nenaplnuje zrovna nadsenim. Dokaze ta motorka zastavit tak rychle, aby vyhodila nic netusiciho ridice ze sedadla?https://cdr.cz/clanek/prvni-chytre-skutry-na-svete-se-prohani-v-cine/diskuse#comment-805903
+
mozna by bylo dobre si zopakovat trochu zemepis. krome samotne Ciny a par pomatencu z rad komunistu nikdo jiny nepovazuje Tchajwan za cinske uzemi, ale naopak je ve svete uznavanym samostatnym statem. Tudiz tyto skutry se nebudou porhanet v Cine (cemuz jsem se docela divil jeste nez jsem rozklikl clanek) ale v Tchajwanu, coz dava vcelku smysl, jelikoz tam sidli spousta technologickych firem na spickove urovni
Stát na Tchajwanu se oficiálně jmenuje Čínská republika.
Takže si zeměpis klidně zopakuj.
Taky nikde oficiální název státu na ostrově Tchajvan nepíše. A jen aby si to nikdo nespletl:
Čínská lidová republika s vládou Komunistické strany Číny, území převážně na asijském kontinentu.
Čínská republika, dnes známá jako Tchaj-wan podle jména ostrova.
Jinými slovy, Tchajwan je obydlen Číňany, žijícími v Čínské republice. Tai-Pei (Tchaj-Pej) je čínské město. Není ani anglické, ani řecké, ani japonské, ani korejské, je čínské.
Tchaj-wan si uz prestal delat narok na pevninskou Cinu?
Prosím vás, toto nie je pre rozvojové krajiny. Tam nebude mať väčšina ľudí 28 dolárov na mesačný paušál. Tieto skútre budú asi najskôr vo veľkých mestách Európy a USA. Tu sa aj teraz zväčšuje podiel klasických skútrov a bicyklov a ani poplatok za baterky nie je väčší problém. Eko vozítka nikdy neboli lacné.
No když to člověk porovná s cenou měsíční jízdenky třeba v Praze... Možná je to o něco dražší, ale zase člověk není vázán jízdními řády a linkami. A v rozvojových zemích by klidně mohly být půjčovny.
Pokud jde o výměnné baterie, tak v zemích pod 50.-40. rovnoběžkou zastanou při nabíjení dobrou službu solární panely. Třeba v Indii benzín stojí téměř tolik, co u nás, zato elektřina na jedno dobití (100 km) by mohla stát pod dvě koruny - roční solární kapacitní faktor v Kérale je kolem 18%, sezónní fluktuace prakticky neexistuje (zdroj: pvwatts.nrel.gov). Takže proč by "eko vozítko" nemohlo v takovém prostředí být provozně výrazně levnější?
Nejak ve me to bluetooth ovladani po poslednim Security update nenaplnuje zrovna nadsenim. Dokaze ta motorka zastavit tak rychle, aby vyhodila nic netusiciho ridice ze sedadla?
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.