Souhlasím s tím, že hra původní koncept Vetřelce neuráží. Jde zde o strach a to se hře povedlo. Původní kulisy a koncept různých rozhraní a použitých nástrojů a zbraní se také povedli a ctí hlavně první film o Vetřelci. Mě se hra moc líbila. Od filmového "universa" se však přeci jen liší a to v nesmrtelnosti Vetřelce. Smrtelnost Vetřelce by se dala do této hry zakomponovat, např. by mohl být zabit až po velkém úsilí případně výbušninou, kterou by bylo možné nastražit do místa kudy si hráč myslí, že půjde. Ze hry je již od počátku jasné, že v ní není jen jeden vetřelec (To by musel být superman, aby se v mžiku přesunul z jedné části stanice na druhou, zatímco hráč jede vlakem či výtahem...) a tedy by se usmrcený vetřelec dal nahradit novým, živým a naštvanějším, že přišel o "kolegu"... Vzhledem k neustálé absenci nábojů a malému množství výbušnin by se to nedalo moc zneužívat, ale člověk by přeci jen neměl pocit, že stojí proti nějakému bohu, ale že jde o živou potvoru...
Nicméně stávající koncept je také OK a i když se autoři zaklínali nevypočitatelností a inteligencí Vetřelce jsou ve hry patrné skripty a vypozorovatelné algoritmy dějů/chování.
Co mě trochu zarazilo je, že v závěrečné scéně nedělá Vetřelcům problém existence ve vesmíru, ale když jsou vlastně ve jménu hry nesmrtelní, tak se to dá s přivřenýma očima akceptovat...
Já dávám hře 8 z 10...
+1
+26
-1
Je komentář přínosný?
Souhlasím s tím, že hra
randomofamber https://cdr.cz/profil/randomofamber
3. 11. 2014 - 12:54https://cdr.cz/clanek/recenze-alien-isolation/diskuseSouhlasím s tím, že hra původní koncept Vetřelce neuráží. Jde zde o strach a to se hře povedlo. Původní kulisy a koncept různých rozhraní a použitých nástrojů a zbraní se také povedli a ctí hlavně první film o Vetřelci. Mě se hra moc líbila. Od filmového "universa" se však přeci jen liší a to v nesmrtelnosti Vetřelce. Smrtelnost Vetřelce by se dala do této hry zakomponovat, např. by mohl být zabit až po velkém úsilí případně výbušninou, kterou by bylo možné nastražit do místa kudy si hráč myslí, že půjde. Ze hry je již od počátku jasné, že v ní není jen jeden vetřelec (To by musel být superman, aby se v mžiku přesunul z jedné části stanice na druhou, zatímco hráč jede vlakem či výtahem...) a tedy by se usmrcený vetřelec dal nahradit novým, živým a naštvanějším, že přišel o "kolegu"... Vzhledem k neustálé absenci nábojů a malému množství výbušnin by se to nedalo moc zneužívat, ale člověk by přeci jen neměl pocit, že stojí proti nějakému bohu, ale že jde o živou potvoru...
Nicméně stávající koncept je také OK a i když se autoři zaklínali nevypočitatelností a inteligencí Vetřelce jsou ve hry patrné skripty a vypozorovatelné algoritmy dějů/chování.
Co mě trochu zarazilo je, že v závěrečné scéně nedělá Vetřelcům problém existence ve vesmíru, ale když jsou vlastně ve jménu hry nesmrtelní, tak se to dá s přivřenýma očima akceptovat...
Já dávám hře 8 z 10...https://cdr.cz/clanek/recenze-alien-isolation/diskuse#comment-742327
+
Vetrelcum nedela problem existence ve vesmiru ani ve filmech. A nejenom ve vesmiru, i v dalsich pro cloveka smrticich prostredich.
+1
+27
-1
Je komentář přínosný?
Cetrelcum nedela problem
petr22 https://cdr.cz/profil/petr22
6. 11. 2014 - 22:27https://cdr.cz/clanek/recenze-alien-isolation/diskuseVetrelcum nedela problem existence ve vesmiru ani ve filmech. A nejenom ve vesmiru, i v dalsich pro cloveka smrticich prostredich. https://cdr.cz/clanek/recenze-alien-isolation/diskuse#comment-743464
+
Sam ted Alien Isolation hraju, atmosfera, design... zatim vse je super. Co mi vsak na zazitku hodne ubira je muj osobni problem... nemam strach. Nechci se tu bit do prsou a oznacovat se za nejakeho macho alfa samce, chci pouze nastinit problem, ktery zrejme bude mit vice lidi, ale u hororu (filmu, her atp.) se proste nedokazu bat. Jsem fanda kvalitnich hororu, to aby si nekdo nemyslel, ze je nedokazu docenit, ale je to zrejme vice faktoru... rozeznani fikce, otupelost, pocit bezpeci (hraju sam doma)... tezko rict, ale osobne me temer vubec nevytrhnou ani jump-scares, moje reakce je spis intenzivni zbystreni nez zaleknuti. Zavidim vsak vsem, co dokazou u hry vriskat jak maly deti :) o to vic dokazou celou situaci prozit. Bez strachu jde vsak jen o lehce nadprumernou stealth hru odehravajicim se v jednom z nejzajimavejsich univers filmoveho platna.
+1
-36
-1
Je komentář přínosný?
Sam ted Alien Isolation hraju
Solitary https://cdr.cz/profil/solitary
3. 11. 2014 - 18:51https://cdr.cz/clanek/recenze-alien-isolation/diskuseSam ted Alien Isolation hraju, atmosfera, design... zatim vse je super. Co mi vsak na zazitku hodne ubira je muj osobni problem... nemam strach. Nechci se tu bit do prsou a oznacovat se za nejakeho macho alfa samce, chci pouze nastinit problem, ktery zrejme bude mit vice lidi, ale u hororu (filmu, her atp.) se proste nedokazu bat. Jsem fanda kvalitnich hororu, to aby si nekdo nemyslel, ze je nedokazu docenit, ale je to zrejme vice faktoru... rozeznani fikce, otupelost, pocit bezpeci (hraju sam doma)... tezko rict, ale osobne me temer vubec nevytrhnou ani jump-scares, moje reakce je spis intenzivni zbystreni nez zaleknuti. Zavidim vsak vsem, co dokazou u hry vriskat jak maly deti :) o to vic dokazou celou situaci prozit. Bez strachu jde vsak jen o lehce nadprumernou stealth hru odehravajicim se v jednom z nejzajimavejsich univers filmoveho platna.https://cdr.cz/clanek/recenze-alien-isolation/diskuse#comment-742425
+
Souhlasím s tím, že hra původní koncept Vetřelce neuráží. Jde zde o strach a to se hře povedlo. Původní kulisy a koncept různých rozhraní a použitých nástrojů a zbraní se také povedli a ctí hlavně první film o Vetřelci. Mě se hra moc líbila. Od filmového "universa" se však přeci jen liší a to v nesmrtelnosti Vetřelce. Smrtelnost Vetřelce by se dala do této hry zakomponovat, např. by mohl být zabit až po velkém úsilí případně výbušninou, kterou by bylo možné nastražit do místa kudy si hráč myslí, že půjde. Ze hry je již od počátku jasné, že v ní není jen jeden vetřelec (To by musel být superman, aby se v mžiku přesunul z jedné části stanice na druhou, zatímco hráč jede vlakem či výtahem...) a tedy by se usmrcený vetřelec dal nahradit novým, živým a naštvanějším, že přišel o "kolegu"... Vzhledem k neustálé absenci nábojů a malému množství výbušnin by se to nedalo moc zneužívat, ale člověk by přeci jen neměl pocit, že stojí proti nějakému bohu, ale že jde o živou potvoru...
Nicméně stávající koncept je také OK a i když se autoři zaklínali nevypočitatelností a inteligencí Vetřelce jsou ve hry patrné skripty a vypozorovatelné algoritmy dějů/chování.
Co mě trochu zarazilo je, že v závěrečné scéně nedělá Vetřelcům problém existence ve vesmíru, ale když jsou vlastně ve jménu hry nesmrtelní, tak se to dá s přivřenýma očima akceptovat...
Já dávám hře 8 z 10...
Vetrelcum nedela problem existence ve vesmiru ani ve filmech. A nejenom ve vesmiru, i v dalsich pro cloveka smrticich prostredich.
Sam ted Alien Isolation hraju, atmosfera, design... zatim vse je super. Co mi vsak na zazitku hodne ubira je muj osobni problem... nemam strach. Nechci se tu bit do prsou a oznacovat se za nejakeho macho alfa samce, chci pouze nastinit problem, ktery zrejme bude mit vice lidi, ale u hororu (filmu, her atp.) se proste nedokazu bat. Jsem fanda kvalitnich hororu, to aby si nekdo nemyslel, ze je nedokazu docenit, ale je to zrejme vice faktoru... rozeznani fikce, otupelost, pocit bezpeci (hraju sam doma)... tezko rict, ale osobne me temer vubec nevytrhnou ani jump-scares, moje reakce je spis intenzivni zbystreni nez zaleknuti. Zavidim vsak vsem, co dokazou u hry vriskat jak maly deti :) o to vic dokazou celou situaci prozit. Bez strachu jde vsak jen o lehce nadprumernou stealth hru odehravajicim se v jednom z nejzajimavejsich univers filmoveho platna.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.