31. 5. 2016 - 12:36https://cdr.cz/clanek/recenze-overwatch-definuje-novy-zanr-vyuziva-vsech-prednosti-blizzardu/diskuseJen technicka k HotS - ten bude mit rank system behem nekolika malo tydnu, pokud se nepletu, tak v puli cervna...
https://cdr.cz/clanek/recenze-overwatch-definuje-novy-zanr-vyuziva-vsech-prednosti-blizzardu/diskuse#comment-894583
+
Ano, je to tak, jak říkáte, sám jsem velkým fanouškem HotS, nicméně to nic nemění na tom, že propagace té hry od Blizzardu je hrozivá a díky roční absenci pořádného rank systému zažila hra obrovský odliv fanoušků.
+1
-19
-1
Je komentář přínosný?
Ano, je to tak, jak říkáte,
Martin Kozl https://cdr.cz/profil/martin-kozl
31. 5. 2016 - 13:15https://cdr.cz/clanek/recenze-overwatch-definuje-novy-zanr-vyuziva-vsech-prednosti-blizzardu/diskuseAno, je to tak, jak říkáte, sám jsem velkým fanouškem HotS, nicméně to nic nemění na tom, že propagace té hry od Blizzardu je hrozivá a díky roční absenci pořádného rank systému zažila hra obrovský odliv fanoušků.https://cdr.cz/clanek/recenze-overwatch-definuje-novy-zanr-vyuziva-vsech-prednosti-blizzardu/diskuse#comment-894616
+
Sám jsem strávil v open betě nemalé množství času, hra se mi líbila, ale zatím jsem ji nekupoval z jednoho prostého důvodu - mám pocit, že jsem ve hře zažil vše, co je možné.
Už během bety se chvílemi dostavoval stereotyp, za některé postavy prostě víc nevymyslíte - absence loadoutu nebo více schopností tomu fakt nepomáhá ... třeba Mercy - jednocílový healer s podstatě dvěma skillama - léčení a ultimatka oživení všech okolo + pistole ... zlatej medic v TF2.
Overwatch je pěkná hra, vypilovaná, pro programing určitě vhodná, ale pro mě se tenhle velmi jednoduchý koncept rychle ohrál. Raději bych si zahrál TF2 (než přešel na přeplácané F2P a workshop).
PS: Mei je OP až to není hezký, nejlepší pusher celé hry ... slow, stun, block, self heal / nesmrtelnost a plošné ulti? Co srandy jsem si s ní užil. ;)
+1
-22
-1
Je komentář přínosný?
Sám jsem strávil v open betě
japkoslav https://cdr.cz/profil/japkoslav
31. 5. 2016 - 13:50https://cdr.cz/clanek/recenze-overwatch-definuje-novy-zanr-vyuziva-vsech-prednosti-blizzardu/diskuseSám jsem strávil v open betě nemalé množství času, hra se mi líbila, ale zatím jsem ji nekupoval z jednoho prostého důvodu - mám pocit, že jsem ve hře zažil vše, co je možné.
Už během bety se chvílemi dostavoval stereotyp, za některé postavy prostě víc nevymyslíte - absence loadoutu nebo více schopností tomu fakt nepomáhá ... třeba Mercy - jednocílový healer s podstatě dvěma skillama - léčení a ultimatka oživení všech okolo + pistole ... zlatej medic v TF2.
Overwatch je pěkná hra, vypilovaná, pro programing určitě vhodná, ale pro mě se tenhle velmi jednoduchý koncept rychle ohrál. Raději bych si zahrál TF2 (než přešel na přeplácané F2P a workshop).
PS: Mei je OP až to není hezký, nejlepší pusher celé hry ... slow, stun, block, self heal / nesmrtelnost a plošné ulti? Co srandy jsem si s ní užil. ;)https://cdr.cz/clanek/recenze-overwatch-definuje-novy-zanr-vyuziva-vsech-prednosti-blizzardu/diskuse#comment-894637
+
Definuje novy zanr??? dit je to kopie TF2 takovej Unreal tournament s kreslenejma postavama a cool cakancema/efektama misto krve, je to prachobycejna arena strilecka upravena pro 3+
+1
+26
-1
Je komentář přínosný?
Definuje novy zanr??? dit je
tony https://cdr.cz/profil/tomas-marny12
31. 5. 2016 - 18:20https://cdr.cz/clanek/recenze-overwatch-definuje-novy-zanr-vyuziva-vsech-prednosti-blizzardu/diskuseDefinuje novy zanr??? dit je to kopie TF2 takovej Unreal tournament s kreslenejma postavama a cool cakancema/efektama misto krve, je to prachobycejna arena strilecka upravena pro 3+https://cdr.cz/clanek/recenze-overwatch-definuje-novy-zanr-vyuziva-vsech-prednosti-blizzardu/diskuse#comment-894724
+
Overwatch je nový žánr, hero-shooters, stejně jako lolko/dota definovala tehdy čerstvou mobu, i když to byla v podstatě jen strategie
+1
+21
-1
Je komentář přínosný?
Overwatch je nový žánr, hero
Murphy https://cdr.cz/profil/frantisek-mares
31. 5. 2016 - 19:27https://cdr.cz/clanek/recenze-overwatch-definuje-novy-zanr-vyuziva-vsech-prednosti-blizzardu/diskuseOverwatch je nový žánr, hero-shooters, stejně jako lolko/dota definovala tehdy čerstvou mobu, i když to byla v podstatě jen strategiehttps://cdr.cz/clanek/recenze-overwatch-definuje-novy-zanr-vyuziva-vsech-prednosti-blizzardu/diskuse#comment-894790
+
lolko / dota to NIKDY nebyla žádná strategie! Dota jen vznikla na platforme(editoru) strategie warcraft, jinak to byl opravdu zcela nový žánr kdy dvě skupiny hráčů útočí na svou základnu s tím, že v průběhu hry se jim zvyšuje lvl přidávají vlastnosti prostě RPG prvky. Se strategií to nemělo moc společného krom editoru... Dota opravdu definovala nový žánr ostatně od té doby se o všech hrách s podobnou náplní mluví jako o dota hrách, ale Overwatch to fakt není nový žánr a žádné podobné hře se neříká a nebude říkat "overwatch" :D
+1
-21
-1
Je komentář přínosný?
lolko / dota to NIKDY nebyla
Tom https://cdr.cz/profil/tomas-jedno
1. 6. 2016 - 11:35https://cdr.cz/clanek/recenze-overwatch-definuje-novy-zanr-vyuziva-vsech-prednosti-blizzardu/diskuselolko / dota to NIKDY nebyla žádná strategie! Dota jen vznikla na platforme(editoru) strategie warcraft, jinak to byl opravdu zcela nový žánr kdy dvě skupiny hráčů útočí na svou základnu s tím, že v průběhu hry se jim zvyšuje lvl přidávají vlastnosti prostě RPG prvky. Se strategií to nemělo moc společného krom editoru... Dota opravdu definovala nový žánr ostatně od té doby se o všech hrách s podobnou náplní mluví jako o dota hrách, ale Overwatch to fakt není nový žánr a žádné podobné hře se neříká a nebude říkat "overwatch" :Dhttps://cdr.cz/clanek/recenze-overwatch-definuje-novy-zanr-vyuziva-vsech-prednosti-blizzardu/diskuse#comment-895402
+
Az ted? Ja myslel, ze to vyslo uz davno ... jo aha, to byla ta open beta.
Driv to fungovalo tak, ze nejdriv se hra vydala, potom se udelala reklama, pridaval content ... ted mam pocit, ze vydanim hry firma s tou hrou v podstate konci, ze je to posledni provedeny krok.
+1
+20
-1
Je komentář přínosný?
Az ted? Ja myslel, ze to
HKMaly https://cdr.cz/profil/hkmaly
31. 5. 2016 - 19:38https://cdr.cz/clanek/recenze-overwatch-definuje-novy-zanr-vyuziva-vsech-prednosti-blizzardu/diskuseAz ted? Ja myslel, ze to vyslo uz davno ... jo aha, to byla ta open beta.
Driv to fungovalo tak, ze nejdriv se hra vydala, potom se udelala reklama, pridaval content ... ted mam pocit, ze vydanim hry firma s tou hrou v podstate konci, ze je to posledni provedeny krok.https://cdr.cz/clanek/recenze-overwatch-definuje-novy-zanr-vyuziva-vsech-prednosti-blizzardu/diskuse#comment-894808
+
O novém žánru se dá díky hrám typu Teamfortress polemizovat.
Hero shooter vs. Class based shooter ... pro mě je to na jedno brdo. Dokonce snad i všechny typy mód jsou součástí obou her (např. Payload).
Edit: Když se daří ... je to reakce na Murphy.
+1
+21
-1
Je komentář přínosný?
O novém žánru se dá díky hrám
japkoslav https://cdr.cz/profil/japkoslav
31. 5. 2016 - 20:13https://cdr.cz/clanek/recenze-overwatch-definuje-novy-zanr-vyuziva-vsech-prednosti-blizzardu/diskuseO novém žánru se dá díky hrám typu Teamfortress polemizovat.
Hero shooter vs. Class based shooter ... pro mě je to na jedno brdo. Dokonce snad i všechny typy mód jsou součástí obou her (např. Payload).
Edit: Když se daří ... je to reakce na Murphy.https://cdr.cz/clanek/recenze-overwatch-definuje-novy-zanr-vyuziva-vsech-prednosti-blizzardu/diskuse#comment-894823
+
Jen technicka k HotS - ten bude mit rank system behem nekolika malo tydnu, pokud se nepletu, tak v puli cervna...
Ano, je to tak, jak říkáte, sám jsem velkým fanouškem HotS, nicméně to nic nemění na tom, že propagace té hry od Blizzardu je hrozivá a díky roční absenci pořádného rank systému zažila hra obrovský odliv fanoušků.
Sám jsem strávil v open betě nemalé množství času, hra se mi líbila, ale zatím jsem ji nekupoval z jednoho prostého důvodu - mám pocit, že jsem ve hře zažil vše, co je možné.
Už během bety se chvílemi dostavoval stereotyp, za některé postavy prostě víc nevymyslíte - absence loadoutu nebo více schopností tomu fakt nepomáhá ... třeba Mercy - jednocílový healer s podstatě dvěma skillama - léčení a ultimatka oživení všech okolo + pistole ... zlatej medic v TF2.
Overwatch je pěkná hra, vypilovaná, pro programing určitě vhodná, ale pro mě se tenhle velmi jednoduchý koncept rychle ohrál. Raději bych si zahrál TF2 (než přešel na přeplácané F2P a workshop).
PS: Mei je OP až to není hezký, nejlepší pusher celé hry ... slow, stun, block, self heal / nesmrtelnost a plošné ulti? Co srandy jsem si s ní užil. ;)
Definuje novy zanr??? dit je to kopie TF2 takovej Unreal tournament s kreslenejma postavama a cool cakancema/efektama misto krve, je to prachobycejna arena strilecka upravena pro 3+
Overwatch je nový žánr, hero-shooters, stejně jako lolko/dota definovala tehdy čerstvou mobu, i když to byla v podstatě jen strategie
lolko / dota to NIKDY nebyla žádná strategie! Dota jen vznikla na platforme(editoru) strategie warcraft, jinak to byl opravdu zcela nový žánr kdy dvě skupiny hráčů útočí na svou základnu s tím, že v průběhu hry se jim zvyšuje lvl přidávají vlastnosti prostě RPG prvky. Se strategií to nemělo moc společného krom editoru... Dota opravdu definovala nový žánr ostatně od té doby se o všech hrách s podobnou náplní mluví jako o dota hrách, ale Overwatch to fakt není nový žánr a žádné podobné hře se neříká a nebude říkat "overwatch" :D
Az ted? Ja myslel, ze to vyslo uz davno ... jo aha, to byla ta open beta.
Driv to fungovalo tak, ze nejdriv se hra vydala, potom se udelala reklama, pridaval content ... ted mam pocit, ze vydanim hry firma s tou hrou v podstate konci, ze je to posledni provedeny krok.
O novém žánru se dá díky hrám typu Teamfortress polemizovat.
Hero shooter vs. Class based shooter ... pro mě je to na jedno brdo. Dokonce snad i všechny typy mód jsou součástí obou her (např. Payload).
Edit: Když se daří ... je to reakce na Murphy.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.